Is er elke morgen wel hoor, dat er weinig gebeurt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Ligt het aan mij of gebeurt er vrij weinig vandaag?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, nu krijgt Monique de geheime missie om de banjo kapot te slaan
dit is de eerste keer dat ik de hele ochtend kijk. Normaal alleen rond 7.00 even; dan gebeurt er helemaal niks, behalve snurken, krabben, ronkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef UFC_Wanda het volgende:
[..]
Is er elke morgen wel hoor, dat er weinig gebeurt.
Leuk leuk leuk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben even bezig met een nieuwe UI
Net op tijd ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben even bezig met een nieuwe UI
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef TWP het volgende:
Ik denk dat Jurien er vanavond uit gaat.
laten we het hopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef TWP het volgende:
Ik denk dat Jurien er vanavond uit gaat.
Ik hoop Philip eigenlijk. Jurien kan goed tegen Gerard op, dus die mag wat mij betreft blijven.quote:
potje afscheidsseks vanaaf? natuurlijk wel voor geldquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef catwaezle het volgende:
Guido en twee genomineerden
[ afbeelding ]
Ja maar Philip is ook lekker met het spel bezigquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:14 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik hoop Philip eigenlijk. Jurien kan goed tegen Gerard op, dus die mag wat mij betreft blijven.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef gniffie het volgende:
de genomineerden in 1 shot, iemand maak een cap
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef Stamp_Kip het volgende:
Middag![]()
Met fok drbij is't wel leuk om te volgen, denk dat ik anders al had afgehaakt..
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |