Is er elke morgen wel hoor, dat er weinig gebeurt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Ligt het aan mij of gebeurt er vrij weinig vandaag?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, nu krijgt Monique de geheime missie om de banjo kapot te slaan
dit is de eerste keer dat ik de hele ochtend kijk. Normaal alleen rond 7.00 even; dan gebeurt er helemaal niks, behalve snurken, krabben, ronkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef UFC_Wanda het volgende:
[..]
Is er elke morgen wel hoor, dat er weinig gebeurt.
Leuk leuk leuk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben even bezig met een nieuwe UI
Net op tijd ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben even bezig met een nieuwe UI
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef TWP het volgende:
Ik denk dat Jurien er vanavond uit gaat.
laten we het hopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef TWP het volgende:
Ik denk dat Jurien er vanavond uit gaat.
Ik hoop Philip eigenlijk. Jurien kan goed tegen Gerard op, dus die mag wat mij betreft blijven.quote:
potje afscheidsseks vanaaf? natuurlijk wel voor geldquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef catwaezle het volgende:
Guido en twee genomineerden
[ afbeelding ]
Ja maar Philip is ook lekker met het spel bezigquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:14 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik hoop Philip eigenlijk. Jurien kan goed tegen Gerard op, dus die mag wat mij betreft blijven.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef gniffie het volgende:
de genomineerden in 1 shot, iemand maak een cap
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef Stamp_Kip het volgende:
Middag![]()
Met fok drbij is't wel leuk om te volgen, denk dat ik anders al had afgehaakt..
Nicequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
ik dacht dat ze met drukken altijd poepen bedoelde
Ik verstond 'ga je morgen rukken'quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
ik dacht dat ze met drukken altijd poepen bedoelde
jij bent dan ook een viespeukquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik verstond 'ga je morgen rukken'
Yep, meest voorkomende spelfout op Internet in 2004quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nice
(btw, is jouw usernaam met opzet fout geschreven? De mijne ook trouwens)
Maar als je nieuw-schierig uitspreekt dan hoor je toch dat er iets niet kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Yep, meest voorkomende spelfout op Internet in 2004
Geloof ik meteenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Yep, meest voorkomende spelfout op Internet in 2004
Het is alleen een beetje rustig vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel locks we vandaag nog gaan krijgen
Zelf kijk ik iig nauwelijks streams, maar vind de COS nog steeds leuk om te volgen!
Idd, weinig COS activiteit, maar er gebeurd ook niet veel op de streams heb ik de indrukquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje rustig vandaag
Ik moet zo even wegHoop binnen 3 kwartier weer terug te zijn
Oh oh nu al verslaafd!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje rustig vandaag
Ik moet zo even wegHoop binnen 3 kwartier weer terug te zijn
De kutjes maken ze niet op hoor.quote:
dan zet servio er zijn schaar toch even inquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De kutjes maken ze niet op hoor.Die zien ze zelfs 3 maanden lang niet denk ik.
Dat worden flink wat bossen schaamhaar daar
die van mij belde vanochtend met GROOT NIEUWS. JOH, Luister, heb je gehoord dat er foto's van die Guido op internet staan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man zat even naast me, hij is ziek thuis.
Zegtie wat vind je hier nou leuk aan? Je zit al een kwartier te kijken hoe die gozer geknipt word
Ow en hij vind Laura de knapste
En nu echt weg.... even naar de praxis
Klussen gaat ook door
Dan moeten de bikinibroekjes uit en dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan zet servio er zijn schaar toch even in
Ik denk wel dat hij aan de anabolen zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef Ceetje.. het volgende:
ahahahaha, maik zit veel in de sportschool. Is dat dan onze anabolenman, of was er voor hem al een ander geheim gereserveerd?
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat een verslaafden hier allemaal.
ik heb nog nooit zo weinig gedaan op mijn vrije dagquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat een verslaafden hier allemaal.
dat zeggen ze hier bijna allemaal hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo weinig gedaan op mijn vrije dag
je moet eens weten wat ze eronder draagt, tepelhoedjes, wahahahaha, echt waar hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Joanna gaat nogal luchtig gekleed vandaag, of niet?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Ceetje.. het volgende:
het shirt heeft ze overigens met dubbelzijdig tape aan de zijkant vastgeplakt, anders hing alles eruit
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet eens weten wat ze eronder draagt, tepelhoedjes, wahahahaha, echt waar hoor
Spannend hoe lang dat houdtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Ceetje.. het volgende:
het shirt heeft ze overigens met dubbelzijdig tape aan de zijkant vastgeplakt, anders hing alles eruit
Oh dat maakt niet uit, tegen die tijd kleed ze zich weer omquote:Spannend hoe lang dat houdt
Waarom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet eens weten wat ze eronder draagt, tepelhoedjes, wahahahaha, echt waar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |