FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Die gozer waar Laura nu mee praat zei net 'ik zie toch hoe je naar hem kijkt', dat sloeg volgens mij wel op een speciaal gevoel dat Laura voor Guido zou hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat ze denken dat Laura en Guido iets hebben samen?
Dat zal niemand denken, lijkt me.
Vreemde gedachte van Alex. Laura heeft al vele uren lang in de armen van hem gelegen en nog nooit bij Guido.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
alex zei net dat hij en laura vriendschap waren, en laura en guido iets meer hadden.
Hij zag dat aan de manier waarop laura keek naar guido
Aplul moet die effe inklappen ja, dat kan goed mis gaan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef Robbiedd het volgende:
Ook niet even de parasol inklappen.
Ja hoor, de weergoden doen mee met het spel.quote:
lolquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef Refurb het volgende:
"Nice special effects"
"Costs alot of money"
Whaha
Op zich wel, maar Laura zei gisteren of eergisteren tegen Alex dat als ze gevoel voor iemand zou krijgen dat ze dat zou wegdrukken. De manier waarop ze het er over had maakte eigenlijk duidelijk dat ze al meer voor iemand voelde. Alex zoekt blijkbaar naar iemand die dat kan zijn (en houdt geen rekening met hemzelf).quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Vreemde gedachte van Alex. Laura heeft al vele uren lang in de armen van hem gelegen en nog nooit bij Guido.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, de weergoden doen mee met het spel.
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan. Jurien zie je trouwens ook niet vaak!quote:
Ze overleefde de tsunami.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan. Jurien zie je trouwens ook niet vaak!
Zij overleefde de tsunamiquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan. Jurien zie je trouwens ook niet vaak!
hahaha, ik naar buiten kijken of ik al onweerswolken ziequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ongeveer 25km boven lissabon.
Is al lang bekend dacht ik. Tsunami overleefd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan.
hij heeft een vriendin thuis zitten!quote:
Guido ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij heeft een vriendin thuis zitten!
Is dat een gok of is er bewijs ???quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sharon is datquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef Marrije het volgende:
Whehehe, geweldig die meid 'wacht er komen er zo nog meer'![]()
Nadat Laura antwoord gaf op de vraag met hoeveel mannen zij samen was geweest '3. .oh 4. . '
Heeft Laura jeuk?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef Robbiedd het volgende:
Ik denk dat Alex nu beet heeft ..
[ afbeelding ]
Echtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar wat zei hij daar nou laatst over, hij had het over Guido, dat die een vriendin heeft. . .maar dat je het in het huis ook gezellig moest hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Refurb het volgende:
Hij is gewoon zijn geheim aan het verklappen.
Zwervers (lees: dakloos = zijn geheim) spelen op zo'n lelijk ding om geld te krijgen.
Maar ik zou hem niks geven, jemig wat een lawaai.
Oh, dacht internaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.
hahahahaha. ik vind het wel leuk, kopieer en plak me gekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Robbiedd het volgende:
Ik kan wel plaatjes blijven maken, maar ze blijven in elkaar liggen
Vind er niks aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahahaha. ik vind het wel leuk, kopieer en plak me gek
zet die hyves eens open voor iedereen dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahahaha. ik vind het wel leuk, kopieer en plak me gek
Wat hij zegt.quote:
Niet de enige hoor. Ik hoop ook dat die wat krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Olga het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Alex en Laura leuk bij elkaar vind passen
het wordt idd een probleem voor ons als een geheim op 2 kandidaten van toepassing isquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.
Hebben wij niet nodig in de familie, zelfs al zouden we arm zijn. Geluk is niet te koopquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zet die hyves eens open voor iedereen dan.
Alex is van adel dus mooi als die in jullie familie trouwt
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef petraa het volgende:
wat verliest ze als het niet lukt die relatie te faken?????
Ik wens ze veel succes met monteren van de beelden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
gitaar banjo ukelele ding moet kapot, ik weet nog wel paar maniertjes
Wat ben je nou eigenlijk van d'rquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hebben wij niet nodig in de familie, zelfs al zouden we arm zijn. Geluk is niet te koop
Maar hyves ben ik geen beheerder van dus zal moeten vragen
hoe dan???quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
Het is een gedeeld geheim, individueel geheim zit niet in het spel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?
Laura is mijn nichtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wat ben je nou eigenlijk van d'r?
Het is een missie om de bewoners te laten geloven dat ze een relatie hebben. Als die missie slaagt krijgen ze ieder 1000 euro dacht ik. Hun geheim is dus dat de relatie fake is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?
Staan daar ook geledelijke sancties op?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
Ja sorryyyyyyyy, reageer gewoon op de vraag van iemand anders.quote:
Looks like itquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Guido nou een damestruitje aan?
Nee het was mijn vraagquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja sorryyyyyyyy, reageer gewoon op de vraag van iemand anders.
Nooit geleerd antwoord te geven als men een vraag aan je stelt
Ik vond het ook al vaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
en zonet ook al zo gevat om Laura af te zeiken. Ik ga Sharon steeds leuker vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef Robbiedd het volgende:
Sharon
Laura 'ik heb 3enhalve ex'
Sharon: Ja Alex moet nog een hele worden (oid).
Het is iig een fout truitjequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
Sharon begint een beetje los te komenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
en zonet ook al zo gevat om Laura af te zeiken. Ik ga Sharon steeds leuker vinden.
Laura is echt een kutwijf. Sharon is gewoon een schatje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Marrije het volgende:
en zonet ook al zo gevat om Laura af te zeiken. Ik ga Sharon steeds leuker vinden.
Maar als de missie mislukt hebben ze dus allebei ook meteen geen geheim meer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is een missie om de bewoners te laten geloven dat ze een relatie hebben. Als die missie slaagt krijgen ze ieder 1000 euro dacht ik. Hun geheim is dus dat de relatie fake is.
Wat dat betreft staat het hem welquote:
welke van deze ben jij? (laura is midden boven voor de schelen)quote:
Sharon is leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
De pruik die Guida op had gister.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Robbiedd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt er in godsnaam op dat kussen achter ze?
Dan krijgen ze hun orginele geheim weer neem ik aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als de missie mislukt hebben ze dus allebei ook meteen geen geheim meer?
Lekker makkelijk winnen dan, als niemand jouw geheim kan raden dan omdat je er geen hebt.
Je bedoelt dat het wel bij hem past?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat dat betreft staat het hem wel.
Over een uurtje kruipen ze onder dekens, en nog een uurtje later gaan de dekens op en neer inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de stem ingrijpt.
omg!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Robbiedd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt er in godsnaam op dat kussen achter ze?
En wat dat is weten wij ook niet he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:49 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dan krijgen ze hun orginele geheim weer neem ik aan.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee het was mijn vraag. Dankje
.
Kon je nog een oudere vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welke van deze ben jij? (laura is midden boven voor de schelen)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind het wel lef hebben van Guido om te zeggen dat het giletje van Maik gay is terwijl hij zelf een damestruitje aan heeft.
dat joch zonder tandquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welke van deze ben jij? (laura is midden boven voor de schelen)
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het wel bij hem past?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Over een uurtje kruipen ze onder dekens, en nog een uurtje later gaan de dekens op en neer inderdaad.
Rode hanekamquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
[..]
Kon je nog een oudere vindenDurf niet eens te zeggen wie ik ben.
Maar dit zijn iig alle kleinkinderen en achterkleinkinderen
Dat hoef je nu ook niet te weten. Zodra dat aan de orde komt, wordt het wel duidelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat dat is weten wij ook niet he?
Op deze manier snapt echt niemand er nog wat van.
ja de vellekoopies hebben geen nieuwere familiefoto volgen smijquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
[..]
Ik gok erop dat hij Laura op zijn schouder heeftquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja de vellekoopies hebben geen nieuwere familiefoto volgen smij
o wacht deze
[ afbeelding ]
ja, hier ook. Zet ik hem meteen even uit. Kan de tv afkoelenquote:
Een Roma, oftewel een "kamper".quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:52 schreef De-Hamster het volgende:
Servio had het net met Karim over zijn leefsituatie:
Karim: Ik ben vaak verhuis
Servio: ja ik dacht eerst dat je een soort van,, ja nee geen zwever
Karim: Straatmuzikant?
Servio Zoiets een Noma (?) meer.
Karim: *lacht beetje onwennig*
Het mannetje is zowaar grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef Robbiedd het volgende:
Zei Philip dat nou?
'Als dooie konden blikken'
Jij zit echt te wachten totdat er een foto van je nicht opduikt. tietttuuuuhquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
[..]
Neh, ze is wel lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb ook ff genoeg van die kop van Laura
De tv dus blijkbaar ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb ook ff genoeg van die kop van Laura
STREAM ER OP!!! NU!!!quote:
Echt? Dat hoorde ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef zeend het volgende:
die stream ging eruit omdat hij zei "we krijgen hier ook wat, 49 euro per dag" en het niet de bedoeling is dat dat dus naar buiten zou komen
ik verstond '' Nomad''quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een Roma, oftewel een "kamper".
In elke BB krijgen de bewoners idd een dagvergoeding en daar mag niet over gesproken wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef zeend het volgende:
die stream ging eruit omdat hij zei "we krijgen hier ook wat, 49 euro per dag" en het niet de bedoeling is dat dat dus naar buiten zou komen
Huh....??quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Refurb het volgende:
[..]
Jij zit echt te wachten totdat er een foto van je nicht opduikt. tietttuuuuh
zou tijd worden ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef catwaezle het volgende:
Laura krijgt op haar donder dat ze weer bij Alex ligt ipv Guido
En terecht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef catwaezle het volgende:
Aan pietje is beloofd dat er geen streamlocks zouden komen. ze zijn dus in overtreding van deze afspraak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef zeend het volgende:
Is overduidelijk verliefd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef das_phantom het volgende:
Wat wil Laura van Alex denken jullie?
Zwanzig centimeteerrrrquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef das_phantom het volgende:
Wat wil Laura van Alex denken jullie?
Wat hij zegt.quote:
Echt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef catwaezle het volgende:
Alle streams locked.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Of is dat onze wens?
Zeg nouhouuuuu, ik kan geen streams kijken op het werk
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
hmm ok, soort van uurloon dus buiten de hoofdprijs omquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef zeend het volgende:
@phantom
ze hadden het erover dat hij zn huur kon betalen omdat ie geld op zn rekening had.
En vroeg toen hoe doe jij dat dan ?
Zn antwoord was "we krijgen hier toch ook iets"
Reactie : "ja bruto, maar dan houden we er 49 euro per dag aan over"
Die drukken ze graag in jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef Bunker-Renate het volgende:
weer streamlock![]()
is zeker een nieuwe knop die ze hebben gevonden
Daar zijn de uitzendingen voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef das_phantom het volgende:
Vind het belachelijk dat we dit niet kunnen zien hoor
ja maar dat is een belahclijke tijd, kan dan nooit kijken ivm de kids.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Daar zijn de uitzendingen voor.
hier ook cam 1 en 2 onlinequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Refurb het volgende:
Camera 1 en 2 zijn bij mij online hoor
Denk de streamverslagen thread? Op de site van SS staat soms ook wel wat info bij newsquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:02 schreef Greys het volgende:
Is er ook een soort 'Hoogtepunten van de dag op de streams' topic, waar we/jullie dan de allerbelangrijkste dingen even kort melden met de dag en tijd er bij ofzo? Voor degenen die allerlei belangrijks missen en even snel willen teruglezen wát ze gemist hebben? De COS topics zijn zoveel om terug te moeten lezen na het werk
Je kunt updates en streamverslagen proberen? Zie de sticky topics.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:02 schreef Greys het volgende:
Is er ook een soort 'Hoogtepunten van de dag op de streams' topic, waar we/jullie dan de allerbelangrijkste dingen even kort melden met de dag en tijd er bij ofzo? Voor degenen die allerlei belangrijks missen en even snel willen teruglezen wát ze gemist hebben? De COS topics zijn zoveel om terug te moeten lezen na het werk
Streamverslagen tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:02 schreef Greys het volgende:
Of zit er niets anders op dan hier stug blijven meelezen?
Kennelijk heeft de regie de streamlocks verplaatst naar downstream 3+4, en dus ook te zien op het Ziggo/UPC kanaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:01 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hier ook cam 1 en 2 online
Vind het sowieso wel een mooiboyquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:02 schreef beaverhausen het volgende:
Ik verdenk Philip ervan dat hij elke ochtend de foundation van Joanna leent. Maar maybe that's just me.
Ah! Daar had ik overheen gekeken, dank je!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt updates en streamverslagen proberen? Zie de sticky topics.
Moet je ff opnieuw afspelen drukken of refreshen, werkt hier gewoonquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef Robbiedd het volgende:
1+2 nog altijd down hier hoor, via spixtv..
Al 3 keer gedaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:04 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Moet je ff opnieuw afspelen drukken of refreshen, werkt hier gewoon
Die werktquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En deze?
http://streams.selfip.com/secret/.
thanks. Hier doen de twee streams het welquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En deze?
http://streams.selfip.com/secret/.
daarom weet iedereen het ook altijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In elke BB krijgen de bewoners idd een dagvergoeding en daar mag niet over gesproken worden.
Alleen verstaan jullie waar het gesprek over gaat ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:06 schreef Olga het volgende:
[..]
thanks. Hier doen de twee streams het wel
Heeft Guido het ooit gesnapt?quote:
Je was me net voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft Guido het ooit gesnapt?
Goede vraagquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft Guido het ooit gesnapt?
Graag gedaan, daarom is het handig om meerdere streampages in je bookmarks te zetten voor het geval dat de ene uitvaltquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:06 schreef Olga het volgende:
[..]
thanks. Hier doen de twee streams het wel
Iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
daarom weet iedereen het ook altijd
Doet me een beetje aan Silent Hill denken (de film dan, niet de game)quote:
maar weten wie dan ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:09 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Volgens mij als iemand gedrukt heeft op de rode knop
dan heeft er iemand op de rode knop gedrukt en denkt iemand dus een geheim te weten.quote:
Mooie avatar heb je trouwensquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
ik schrok er van haha geluid staat een beetje hard hier
Wel dat het dus over Joanne is, als die ook moest gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
Alex heeft gegokt. Maar dan weten we nog niks.
Behalve dat als Alex het doorzet alle bewoners zich straks weer moeten verzamelen in de huiskamer en dan horen we wel of hij het goed heeft geraden of nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
Alex heeft gegokt. Maar dan weten we nog niks.
Oh dat kan ook, las hier alleen dat Joanne naar de kamer moest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna had toch op de knop gedrukt waarna Alex naar de KVDW moest komen?
Klopt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna had toch op de knop gedrukt waarna Alex naar de KVDW moest komen?
Meestal is er wel een borg regeling dus verwacht het welquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef das_phantom het volgende:
Hebben de deelnemers trouwens zelf geld in moet leggen voordat ze begonnen aan het programma?
Tot nu toe is er nog geen enkel geheim geraden en ik denk dat dat dat nog wel even zo blijft. Spanning en sensatie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Behalve dat als Alex het doorzet alle bewoners zich straks weer moeten verzamelen in de huiskamer en dan horen we wel of hij het goed heeft geraden of niet
En daarvoor zijn er dus de reguliere uitzendingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot nu toe is ern og geen enkel geheim geraden en ik denk dat dat dat nog wel even zo blijft. Spanning en sensatie.
We weten namelijk niet wat er in de KvdW gebeurt.
Dat denk ik ook wel ja, maar het zou mooi zijn als ze geld verliezen bij het raden van een geheim, geld dat ze zelf hebben ingelegd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal is er wel een borg regeling dus verwacht het wel
Dat weet ik, maar kut is het wel Het interactieve is behoorlijk pleite zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
En daarvoor zijn er dus de reguliere uitzendingen![]()
Hej welkom backquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef Suikeroom het volgende:
omg er is weer een programma met streams..![]()
krijgt op fok de redactie al overal de schuld van
Ik hoorde het ook ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
Heeft Gerard het weet over FOKkers?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef Suikeroom het volgende:
omg er is weer een programma met streams..![]()
krijgt op fok de redactie al overal de schuld van
Dat is meestal zo bij RLS op streamsquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Beetje dooie zooi daar nu.
En versta er geen moer van
Het is hier wel heel erg hoor. Ik wilde daarnet een lekker lang streamverslag schrijven maar miste gewoon te veel van wat er werd gezegd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij RLS op streams
RLS ? Help, ben nitwitquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij RLS op streams
Klopt, je merkt dat Joanna zich niet lekker voeltquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef beequeen het volgende:
Ik geniet van Gerard. Die speelt het spel slim en maakt Joanna onzeker. Heerlijk.
Eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef beequeen het volgende:
Ik geniet van Gerard. Die speelt het spel slim en maakt Joanna onzeker. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |