Wat hij zegt.quote:
Niet de enige hoor. Ik hoop ook dat die wat krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Olga het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Alex en Laura leuk bij elkaar vind passen
het wordt idd een probleem voor ons als een geheim op 2 kandidaten van toepassing isquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.
Hebben wij niet nodig in de familie, zelfs al zouden we arm zijn. Geluk is niet te koopquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zet die hyves eens open voor iedereen dan.
Alex is van adel dus mooi als die in jullie familie trouwt
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef petraa het volgende:
wat verliest ze als het niet lukt die relatie te faken?????
Ik wens ze veel succes met monteren van de beelden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
gitaar banjo ukelele ding moet kapot, ik weet nog wel paar maniertjes
Wat ben je nou eigenlijk van d'rquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hebben wij niet nodig in de familie, zelfs al zouden we arm zijn. Geluk is niet te koop
Maar hyves ben ik geen beheerder van dus zal moeten vragen
hoe dan???quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
Het is een gedeeld geheim, individueel geheim zit niet in het spel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?
Laura is mijn nichtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wat ben je nou eigenlijk van d'r?
Het is een missie om de bewoners te laten geloven dat ze een relatie hebben. Als die missie slaagt krijgen ze ieder 1000 euro dacht ik. Hun geheim is dus dat de relatie fake is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?
Staan daar ook geledelijke sancties op?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |