FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Die gozer waar Laura nu mee praat zei net 'ik zie toch hoe je naar hem kijkt', dat sloeg volgens mij wel op een speciaal gevoel dat Laura voor Guido zou hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat ze denken dat Laura en Guido iets hebben samen?
Dat zal niemand denken, lijkt me.
Vreemde gedachte van Alex. Laura heeft al vele uren lang in de armen van hem gelegen en nog nooit bij Guido.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
alex zei net dat hij en laura vriendschap waren, en laura en guido iets meer hadden.
Hij zag dat aan de manier waarop laura keek naar guido
Aplul moet die effe inklappen ja, dat kan goed mis gaan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef Robbiedd het volgende:
Ook niet even de parasol inklappen.
Ja hoor, de weergoden doen mee met het spel.quote:
lolquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef Refurb het volgende:
"Nice special effects"
"Costs alot of money"
Whaha
Op zich wel, maar Laura zei gisteren of eergisteren tegen Alex dat als ze gevoel voor iemand zou krijgen dat ze dat zou wegdrukken. De manier waarop ze het er over had maakte eigenlijk duidelijk dat ze al meer voor iemand voelde. Alex zoekt blijkbaar naar iemand die dat kan zijn (en houdt geen rekening met hemzelf).quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Vreemde gedachte van Alex. Laura heeft al vele uren lang in de armen van hem gelegen en nog nooit bij Guido.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, de weergoden doen mee met het spel.
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan. Jurien zie je trouwens ook niet vaak!quote:
Ze overleefde de tsunami.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan. Jurien zie je trouwens ook niet vaak!
Zij overleefde de tsunamiquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan. Jurien zie je trouwens ook niet vaak!
hahaha, ik naar buiten kijken of ik al onweerswolken ziequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ongeveer 25km boven lissabon.
Is al lang bekend dacht ik. Tsunami overleefd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |