ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan. Jurien zie je trouwens ook niet vaak!quote:
Ze overleefde de tsunami.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan. Jurien zie je trouwens ook niet vaak!
Zij overleefde de tsunamiquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan. Jurien zie je trouwens ook niet vaak!
hahaha, ik naar buiten kijken of ik al onweerswolken ziequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ongeveer 25km boven lissabon.
Is al lang bekend dacht ik. Tsunami overleefd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat zij de hoogbegaafde is, maar wat is haargeheim dan.
hij heeft een vriendin thuis zitten!quote:
Guido ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij heeft een vriendin thuis zitten!
Is dat een gok of is er bewijs ???quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sharon is datquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef Marrije het volgende:
Whehehe, geweldig die meid 'wacht er komen er zo nog meer'![]()
Nadat Laura antwoord gaf op de vraag met hoeveel mannen zij samen was geweest '3. .oh 4. . '
Heeft Laura jeuk?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef Robbiedd het volgende:
Ik denk dat Alex nu beet heeft ..
[ afbeelding ]
Echtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar wat zei hij daar nou laatst over, hij had het over Guido, dat die een vriendin heeft. . .maar dat je het in het huis ook gezellig moest hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Refurb het volgende:
Hij is gewoon zijn geheim aan het verklappen.
Zwervers (lees: dakloos = zijn geheim) spelen op zo'n lelijk ding om geld te krijgen.
Maar ik zou hem niks geven, jemig wat een lawaai.
Oh, dacht internaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.
hahahahaha. ik vind het wel leuk, kopieer en plak me gekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Robbiedd het volgende:
Ik kan wel plaatjes blijven maken, maar ze blijven in elkaar liggen
Vind er niks aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahahaha. ik vind het wel leuk, kopieer en plak me gek
zet die hyves eens open voor iedereen dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahahaha. ik vind het wel leuk, kopieer en plak me gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |