dat dus meer mensen tot die conclusie waren gekomen dat gerard een goede speler isquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat is gisteren ook al gezegd? Dat Gerard op Jeroen lijkt? Wat heeft dat, FYI met mijn observatie te maken?
ze hebben nog wel ff de tijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Je mag ook geen missies weigeren, maar ik zie Guido en Laura toch erg weinig doen aan hun missie en geheim.
nee, tis ook normaal om iemand een bananenschil aan te bieden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef Marrije het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die Laura.
'ik ben geen voedingsdeskundige'
snoerde de mond. . .ik zou zeggen: hij diende hem van repliekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef catwaezle het volgende:
[..]
'Omver' was wat overdreven, maar hij snoerde Gerard wel de mond met een scherpe reactie op al zijn bullshit.
Het moest binnen 2 weken klaar zijn meen ik, dus zoveel tijd hebben ze niet meer. Zoiets moet je langzaam opbouwen en ik zie nu nog helemaal niets opbouwen.quote:
Zeker maar het klinkt een beetje boos. Ik weet nog van DGK dat ze die zenders af en toe aan hun laars lapten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wel goed. Anders is het slecht te volgen hoor
dat was toch een reactie op de vraag of daar niet de meeste vitamines oid inzaten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
nee, tis ook normaal om iemand een bananenschil aan te bieden.
Vond het wel een bijdehante opmerking
Lees bij de deelnemer Laura, daar hebben we het uitgezocht, maar nergens kunnen achterhalen tijdslimietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het moest binnen 2 weken klaar zijn meen ik, dus zoveel tijd hebben ze niet meer. Zoiets moet je langzaam opbouwen en ik zie nu nog helemaal niets opbouwen.
Ik meen me te herinneren dat je bij iedere BB dagelijks wel 20x destem hoorde zeggen "..... zender checken!"quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef STAP01 het volgende:
Ze zijn wel streng geworden met die zenders.
jawel, ze hebben zich een paar keer afgezonderd en 'hoe heet ie' was het al opgevallen en die vroeg zich al af of Laura hem meer dan leuk vond. t Begin is er.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het moest binnen 2 weken klaar zijn meen ik, dus zoveel tijd hebben ze niet meer. Zoiets moet je langzaam opbouwen en ik zie nu nog helemaal niets opbouwen.
En dat ze hele middagen in de armen van Alex ligt maakt dan niet uit denk je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel, ze hebben zich een paar keer afgezonderd en 'hoe heet ie' was het al opgevallen en die vroeg zich al af of Laura hem meer dan leuk vond. t Begin is er.
Maar als dat zo is, komen dan hun echte geheimen naar boven. Mits ze er niet uitgestemd zijn? Ik vind dit zo vaag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef catwaezle het volgende:
NLP voor dummies! DUH!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:07 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik denk dat gerard blijft dat regelen ze wel!
met zijn boek NLP voor dummies
Weet jij daar het antwoord op danquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was toch een reactie op de vraag of daar niet de meeste vitamines oid inzaten?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |