hij heeft een vriendin thuis zitten!quote:
Guido ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij heeft een vriendin thuis zitten!
Is dat een gok of is er bewijs ???quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sharon is datquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef Marrije het volgende:
Whehehe, geweldig die meid 'wacht er komen er zo nog meer'![]()
Nadat Laura antwoord gaf op de vraag met hoeveel mannen zij samen was geweest '3. .oh 4. . '
Heeft Laura jeuk?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef Robbiedd het volgende:
Ik denk dat Alex nu beet heeft ..
[ afbeelding ]
Echtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar wat zei hij daar nou laatst over, hij had het over Guido, dat die een vriendin heeft. . .maar dat je het in het huis ook gezellig moest hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Refurb het volgende:
Hij is gewoon zijn geheim aan het verklappen.
Zwervers (lees: dakloos = zijn geheim) spelen op zo'n lelijk ding om geld te krijgen.
Maar ik zou hem niks geven, jemig wat een lawaai.
Oh, dacht internaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.
hahahahaha. ik vind het wel leuk, kopieer en plak me gekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Robbiedd het volgende:
Ik kan wel plaatjes blijven maken, maar ze blijven in elkaar liggen
Vind er niks aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahahaha. ik vind het wel leuk, kopieer en plak me gek
zet die hyves eens open voor iedereen dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahahaha. ik vind het wel leuk, kopieer en plak me gek
Wat hij zegt.quote:
Niet de enige hoor. Ik hoop ook dat die wat krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Olga het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Alex en Laura leuk bij elkaar vind passen
het wordt idd een probleem voor ons als een geheim op 2 kandidaten van toepassing isquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.
Hebben wij niet nodig in de familie, zelfs al zouden we arm zijn. Geluk is niet te koopquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zet die hyves eens open voor iedereen dan.
Alex is van adel dus mooi als die in jullie familie trouwt
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef petraa het volgende:
wat verliest ze als het niet lukt die relatie te faken?????
Ik wens ze veel succes met monteren van de beelden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
gitaar banjo ukelele ding moet kapot, ik weet nog wel paar maniertjes
Wat ben je nou eigenlijk van d'rquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hebben wij niet nodig in de familie, zelfs al zouden we arm zijn. Geluk is niet te koop
Maar hyves ben ik geen beheerder van dus zal moeten vragen
hoe dan???quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
Het is een gedeeld geheim, individueel geheim zit niet in het spel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?
Laura is mijn nichtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wat ben je nou eigenlijk van d'r?
Het is een missie om de bewoners te laten geloven dat ze een relatie hebben. Als die missie slaagt krijgen ze ieder 1000 euro dacht ik. Hun geheim is dus dat de relatie fake is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?
Staan daar ook geledelijke sancties op?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
Ja sorryyyyyyyy, reageer gewoon op de vraag van iemand anders.quote:
Looks like itquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Guido nou een damestruitje aan?
Nee het was mijn vraagquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja sorryyyyyyyy, reageer gewoon op de vraag van iemand anders.
Nooit geleerd antwoord te geven als men een vraag aan je stelt
Ik vond het ook al vaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
en zonet ook al zo gevat om Laura af te zeiken. Ik ga Sharon steeds leuker vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef Robbiedd het volgende:
Sharon
Laura 'ik heb 3enhalve ex'
Sharon: Ja Alex moet nog een hele worden (oid).
Het is iig een fout truitjequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
Sharon begint een beetje los te komenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
en zonet ook al zo gevat om Laura af te zeiken. Ik ga Sharon steeds leuker vinden.
Laura is echt een kutwijf. Sharon is gewoon een schatje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Marrije het volgende:
en zonet ook al zo gevat om Laura af te zeiken. Ik ga Sharon steeds leuker vinden.
Maar als de missie mislukt hebben ze dus allebei ook meteen geen geheim meer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is een missie om de bewoners te laten geloven dat ze een relatie hebben. Als die missie slaagt krijgen ze ieder 1000 euro dacht ik. Hun geheim is dus dat de relatie fake is.
Wat dat betreft staat het hem welquote:
welke van deze ben jij? (laura is midden boven voor de schelen)quote:
Sharon is leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
De pruik die Guida op had gister.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Robbiedd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt er in godsnaam op dat kussen achter ze?
Dan krijgen ze hun orginele geheim weer neem ik aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als de missie mislukt hebben ze dus allebei ook meteen geen geheim meer?
Lekker makkelijk winnen dan, als niemand jouw geheim kan raden dan omdat je er geen hebt.
Je bedoelt dat het wel bij hem past?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat dat betreft staat het hem wel.
Over een uurtje kruipen ze onder dekens, en nog een uurtje later gaan de dekens op en neer inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de stem ingrijpt.
omg!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Robbiedd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt er in godsnaam op dat kussen achter ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |