Doet me een beetje aan Silent Hill denken (de film dan, niet de game)quote:
maar weten wie dan ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:09 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Volgens mij als iemand gedrukt heeft op de rode knop
dan heeft er iemand op de rode knop gedrukt en denkt iemand dus een geheim te weten.quote:
Mooie avatar heb je trouwensquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
ik schrok er van haha geluid staat een beetje hard hier
Wel dat het dus over Joanne is, als die ook moest gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
Alex heeft gegokt. Maar dan weten we nog niks.
Behalve dat als Alex het doorzet alle bewoners zich straks weer moeten verzamelen in de huiskamer en dan horen we wel of hij het goed heeft geraden of nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
Alex heeft gegokt. Maar dan weten we nog niks.
Oh dat kan ook, las hier alleen dat Joanne naar de kamer moest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna had toch op de knop gedrukt waarna Alex naar de KVDW moest komen?
Klopt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna had toch op de knop gedrukt waarna Alex naar de KVDW moest komen?
Meestal is er wel een borg regeling dus verwacht het welquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef das_phantom het volgende:
Hebben de deelnemers trouwens zelf geld in moet leggen voordat ze begonnen aan het programma?
Tot nu toe is er nog geen enkel geheim geraden en ik denk dat dat dat nog wel even zo blijft. Spanning en sensatie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Behalve dat als Alex het doorzet alle bewoners zich straks weer moeten verzamelen in de huiskamer en dan horen we wel of hij het goed heeft geraden of niet
En daarvoor zijn er dus de reguliere uitzendingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot nu toe is ern og geen enkel geheim geraden en ik denk dat dat dat nog wel even zo blijft. Spanning en sensatie.
We weten namelijk niet wat er in de KvdW gebeurt.
Dat denk ik ook wel ja, maar het zou mooi zijn als ze geld verliezen bij het raden van een geheim, geld dat ze zelf hebben ingelegd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal is er wel een borg regeling dus verwacht het wel
Dat weet ik, maar kut is het wel Het interactieve is behoorlijk pleite zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
En daarvoor zijn er dus de reguliere uitzendingen![]()
Hej welkom backquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef Suikeroom het volgende:
omg er is weer een programma met streams..![]()
krijgt op fok de redactie al overal de schuld van
Ik hoorde het ook ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
Heeft Gerard het weet over FOKkers?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef Suikeroom het volgende:
omg er is weer een programma met streams..![]()
krijgt op fok de redactie al overal de schuld van
Dat is meestal zo bij RLS op streamsquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Beetje dooie zooi daar nu.
En versta er geen moer van
Het is hier wel heel erg hoor. Ik wilde daarnet een lekker lang streamverslag schrijven maar miste gewoon te veel van wat er werd gezegd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij RLS op streams
RLS ? Help, ben nitwitquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij RLS op streams
Klopt, je merkt dat Joanna zich niet lekker voeltquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef beequeen het volgende:
Ik geniet van Gerard. Die speelt het spel slim en maakt Joanna onzeker. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |