Het mannetje is zowaar grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef Robbiedd het volgende:
Zei Philip dat nou?
'Als dooie konden blikken'
Jij zit echt te wachten totdat er een foto van je nicht opduikt. tietttuuuuhquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
[..]
Kon je nog een oudere vindenDurf niet eens te zeggen wie ik ben.
Maar dit zijn iig alle kleinkinderen en achterkleinkinderen
Neh, ze is wel lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb ook ff genoeg van die kop van Laura
De tv dus blijkbaar ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb ook ff genoeg van die kop van Laura
STREAM ER OP!!! NU!!!quote:
Echt? Dat hoorde ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef zeend het volgende:
die stream ging eruit omdat hij zei "we krijgen hier ook wat, 49 euro per dag" en het niet de bedoeling is dat dat dus naar buiten zou komen
ik verstond '' Nomad''quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een Roma, oftewel een "kamper".
In elke BB krijgen de bewoners idd een dagvergoeding en daar mag niet over gesproken wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef zeend het volgende:
die stream ging eruit omdat hij zei "we krijgen hier ook wat, 49 euro per dag" en het niet de bedoeling is dat dat dus naar buiten zou komen
Huh....??quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Refurb het volgende:
[..]
Jij zit echt te wachten totdat er een foto van je nicht opduikt. tietttuuuuh
zou tijd worden ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef catwaezle het volgende:
Laura krijgt op haar donder dat ze weer bij Alex ligt ipv Guido
En terecht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef catwaezle het volgende:
Laura krijgt op haar donder dat ze weer bij Alex ligt ipv Guido
Aan pietje is beloofd dat er geen streamlocks zouden komen. ze zijn dus in overtreding van deze afspraak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef zeend het volgende:
Is overduidelijk verliefd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef das_phantom het volgende:
Wat wil Laura van Alex denken jullie?
Zwanzig centimeteerrrrquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef das_phantom het volgende:
Wat wil Laura van Alex denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |