Wat hij zegt.quote:
Niet de enige hoor. Ik hoop ook dat die wat krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Olga het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Alex en Laura leuk bij elkaar vind passen
het wordt idd een probleem voor ons als een geheim op 2 kandidaten van toepassing isquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Sofia heeft een tijd dakloos geleefd.
Hebben wij niet nodig in de familie, zelfs al zouden we arm zijn. Geluk is niet te koopquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zet die hyves eens open voor iedereen dan.
Alex is van adel dus mooi als die in jullie familie trouwt
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef petraa het volgende:
wat verliest ze als het niet lukt die relatie te faken?????
Ik wens ze veel succes met monteren van de beelden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
gitaar banjo ukelele ding moet kapot, ik weet nog wel paar maniertjes
Wat ben je nou eigenlijk van d'rquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hebben wij niet nodig in de familie, zelfs al zouden we arm zijn. Geluk is niet te koop
Maar hyves ben ik geen beheerder van dus zal moeten vragen
hoe dan???quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
Het is een gedeeld geheim, individueel geheim zit niet in het spel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?
Laura is mijn nichtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wat ben je nou eigenlijk van d'r?
Het is een missie om de bewoners te laten geloven dat ze een relatie hebben. Als die missie slaagt krijgen ze ieder 1000 euro dacht ik. Hun geheim is dus dat de relatie fake is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Is het een missie of een geheim? Guido en Laura moeten toch individueel ook een geheim hebben?
Staan daar ook geledelijke sancties op?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
mooi zooitje daar,
Ja sorryyyyyyyy, reageer gewoon op de vraag van iemand anders.quote:
Looks like itquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Guido nou een damestruitje aan?
Nee het was mijn vraagquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja sorryyyyyyyy, reageer gewoon op de vraag van iemand anders.
Nooit geleerd antwoord te geven als men een vraag aan je stelt
Ik vond het ook al vaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
en zonet ook al zo gevat om Laura af te zeiken. Ik ga Sharon steeds leuker vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef Robbiedd het volgende:
Sharon
Laura 'ik heb 3enhalve ex'
Sharon: Ja Alex moet nog een hele worden (oid).
Het is iig een fout truitjequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
Sharon begint een beetje los te komenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
en zonet ook al zo gevat om Laura af te zeiken. Ik ga Sharon steeds leuker vinden.
Laura is echt een kutwijf. Sharon is gewoon een schatje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Marrije het volgende:
en zonet ook al zo gevat om Laura af te zeiken. Ik ga Sharon steeds leuker vinden.
Maar als de missie mislukt hebben ze dus allebei ook meteen geen geheim meer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is een missie om de bewoners te laten geloven dat ze een relatie hebben. Als die missie slaagt krijgen ze ieder 1000 euro dacht ik. Hun geheim is dus dat de relatie fake is.
Wat dat betreft staat het hem welquote:
welke van deze ben jij? (laura is midden boven voor de schelen)quote:
Sharon is leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
De pruik die Guida op had gister.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Robbiedd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt er in godsnaam op dat kussen achter ze?
Dan krijgen ze hun orginele geheim weer neem ik aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als de missie mislukt hebben ze dus allebei ook meteen geen geheim meer?
Lekker makkelijk winnen dan, als niemand jouw geheim kan raden dan omdat je er geen hebt.
Je bedoelt dat het wel bij hem past?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat dat betreft staat het hem wel.
Over een uurtje kruipen ze onder dekens, en nog een uurtje later gaan de dekens op en neer inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de stem ingrijpt.
omg!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Robbiedd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt er in godsnaam op dat kussen achter ze?
En wat dat is weten wij ook niet he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:49 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dan krijgen ze hun orginele geheim weer neem ik aan.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee het was mijn vraag. Dankje
.
Kon je nog een oudere vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welke van deze ben jij? (laura is midden boven voor de schelen)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind het wel lef hebben van Guido om te zeggen dat het giletje van Maik gay is terwijl hij zelf een damestruitje aan heeft.
dat joch zonder tandquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welke van deze ben jij? (laura is midden boven voor de schelen)
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het wel bij hem past?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Over een uurtje kruipen ze onder dekens, en nog een uurtje later gaan de dekens op en neer inderdaad.
Rode hanekamquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
[..]
Kon je nog een oudere vindenDurf niet eens te zeggen wie ik ben.
Maar dit zijn iig alle kleinkinderen en achterkleinkinderen
Dat hoef je nu ook niet te weten. Zodra dat aan de orde komt, wordt het wel duidelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat dat is weten wij ook niet he?
Op deze manier snapt echt niemand er nog wat van.
ja de vellekoopies hebben geen nieuwere familiefoto volgen smijquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
[..]
Ik gok erop dat hij Laura op zijn schouder heeftquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja de vellekoopies hebben geen nieuwere familiefoto volgen smij
o wacht deze
[ afbeelding ]
ja, hier ook. Zet ik hem meteen even uit. Kan de tv afkoelenquote:
Een Roma, oftewel een "kamper".quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:52 schreef De-Hamster het volgende:
Servio had het net met Karim over zijn leefsituatie:
Karim: Ik ben vaak verhuis
Servio: ja ik dacht eerst dat je een soort van,, ja nee geen zwever
Karim: Straatmuzikant?
Servio Zoiets een Noma (?) meer.
Karim: *lacht beetje onwennig*
Het mannetje is zowaar grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef Robbiedd het volgende:
Zei Philip dat nou?
'Als dooie konden blikken'
Jij zit echt te wachten totdat er een foto van je nicht opduikt. tietttuuuuhquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
[..]
Neh, ze is wel lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb ook ff genoeg van die kop van Laura
De tv dus blijkbaar ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb ook ff genoeg van die kop van Laura
STREAM ER OP!!! NU!!!quote:
Echt? Dat hoorde ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef zeend het volgende:
die stream ging eruit omdat hij zei "we krijgen hier ook wat, 49 euro per dag" en het niet de bedoeling is dat dat dus naar buiten zou komen
ik verstond '' Nomad''quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een Roma, oftewel een "kamper".
In elke BB krijgen de bewoners idd een dagvergoeding en daar mag niet over gesproken wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef zeend het volgende:
die stream ging eruit omdat hij zei "we krijgen hier ook wat, 49 euro per dag" en het niet de bedoeling is dat dat dus naar buiten zou komen
Huh....??quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Refurb het volgende:
[..]
Jij zit echt te wachten totdat er een foto van je nicht opduikt. tietttuuuuh
zou tijd worden ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef catwaezle het volgende:
Laura krijgt op haar donder dat ze weer bij Alex ligt ipv Guido
En terecht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef catwaezle het volgende:
Laura krijgt op haar donder dat ze weer bij Alex ligt ipv Guido
Aan pietje is beloofd dat er geen streamlocks zouden komen. ze zijn dus in overtreding van deze afspraak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef zeend het volgende:
Is overduidelijk verliefd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef das_phantom het volgende:
Wat wil Laura van Alex denken jullie?
Zwanzig centimeteerrrrquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef das_phantom het volgende:
Wat wil Laura van Alex denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |