Antwoord:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog eens verstand krijg van dat flashen enzo, want ik lees hier een hoop abracadabra.Ik durf nieteens een firmwareupgrade te doen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.
Android is linuxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.
Dan slaat die TT nergens opquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het nieuw is toch
Onder zijn Javaschill wel ja, via busybox gaan je ook nog gewoon linux commando's geven trouwens.quote:
Ik ben nou eenmaal zo creatief als een koelkast.quote:
Dan kan je in ieder geval mijn bier koud houdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal zo creatief als een koelkast.
Samsung heeft 2.3 wel beloofd via Twitter,...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is er trouwens nog een kans dat we 2.4 of 2.3 krijgen?
Dat zegt nogal weinig als we niet weten wat je er mee gedaan hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Luco het volgende:
Op het moment 3,5u van de lader: 11% batterij verbruikt!
Nice one,quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef Luco het volgende:
Autosync elk half uur via 3G met Twitter, Facebook elk uur. Daarnaas wat internetgebruik en WhatsApp
ik heb dan echt een superbatterij de mijne kan met dat gebruik makkelijk 2 dagen meequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Luco het volgende:
Op het moment 3,5u van de lader: 11% batterij verbruikt!
Wat doet footprints?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef 49euro het volgende:
ik zoek een zelfde soort programma als htc sense heeft met footprints maar dan voor op de galaxy iemand een tip?
Dan heb ik met mn maat 48 wel een hele grote iPad nodigquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn voet is groter dan mij SGS, zoiets lijkt mij beter te werken met een Ipad
Dat goedkope plastic is wel oerdegelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de Galaxy S van mijn collega eens een mogen bespelen en ik ben toch wel heel blij dat ik voor de iPhone 4 heb gekozen. Veel degelijker apparaat IMO.
Dat goedkope plastic prutsdeksel op de achterkant van de Galaxy S vind ik echt niet kunnen voor zo'n topmodel. Dat vind ik trouwens ook van mijn "oude" Omnia2.
Flashenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit trouwens, zonder veel succes, te Googlen of het mogelijk is om mijn i8000 Omnia2 om te flashen naar Android. Gewoon voor de leukWindows Mobile 6.5.3. zuigt namelijk. Hard.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit trouwens, zonder veel succes, te Googlen of het mogelijk is om mijn i8000 Omnia2 om te flashen naar Android. Gewoon voor de leukWindows Mobile 6.5.3. zuigt namelijk. Hard.
Is er hier een slimme kop die daar meer over weet en of het uberhaupt kan? Wellicht wil je mij dan eens een PM sturen
Hoi Splackquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
FlashenDat mag niet van Samsung hoor.
XDAquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570
Dankjewel Pienjooooooo, ik ga eens even spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570
Je hebt toch een hippe iPhone?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef wolfrolf het volgende:
ik heb dat dekselse Android, na het 3 keer verkeerd gedaan te hebben
(Goed lezen is ook een vak apart), zowaar draaiend op mijn halfbakken i8000. Kicken! Nu heb ik een wannabe-Galaxy S
Ik ken drie mensen met een iPhone 4, en twee daarvan hebben een hele dik barst door het schermquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de Galaxy S van mijn collega eens een mogen bespelen en ik ben toch wel heel blij dat ik voor de iPhone 4 heb gekozen. Veel degelijker apparaat IMO.
Dat goedkope plastic prutsdeksel op de achterkant van de Galaxy S vind ik echt niet kunnen voor zo'n topmodel. Dat vind ik trouwens ook van mijn "oude" Omnia2.
Niet boos worden Pinoquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt toch een hippe iPhone?
Oh, en beter ga je naar het algemene Android-topic, deze is speciaal voor de SGS.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb wel een KIES update, straks eens kijken of ik ook de firmware update krijg aangezien ik me niet bezig houd met custom roms.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef exile79 het volgende:
In dit topic wordt door users melding gemaakt dat er nu via KIES wel van JS3 naar JS5 kan worden geupdate. Zouden ze eindelijk wakker zijn bij samsung?
Ik ken er ook 2 met een barst in het scherm.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ken drie mensen met een iPhone 4, en twee daarvan hebben een hele dik barst door het scherm.
ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kreeg van de week trouwens op m'n werk de vraag van "is dat een iPhone?" Ik vond dat wel een veelzeggende vraag.
Het design is natuurlijk een regelrechte Iphone 3G(s) ripp-offquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Overigens zonder echt goed het scherm te hebben gezien, maar dat terzijde.
En ik heb ook nog een knalroze cover dus je zou zo niet zeggen van hey dat design ken ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het design is natuurlijk een regelrechte Iphone 3G(s) ripp-off. Eerste reactie van een maat van mij toen hij mijn telefoon zag. ''WTF, JIJ gevallen voor een Iphone!!!! Nee dude een Galaxy S, waarop hij opgelucht ademhaalde
Geen flauw idee, ik ga dood als ik niet livesyncquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef exile79 het volgende:
Was het altijd al zo dat je perse 'Achtergrondgegeves' aan moest vinken om de market op te starten? Zit ik niet echt op te wachten, moet ik het daarna weer uitzetten om batterij vreten te voorkomen.
Vinger lang op foto houden, dan kan je hem opslaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Is het mogelijk om plaatjes direct van google/images op je SGS te krijgen? Soort van rechtermuisknop/opslaan
Top thnxquote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vinger lang op foto houden, dan kan je hem opslaan.
Waarom zou je dat in Godsnaam willenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef GalaxyS het volgende:
Ik ben opzoek naar een programma die alle geluiden die je op je pc hoort naar je android telefoon word gestreamed. tot nu toe vind ik alleen dingen die liedjes kunnen streamen maar het gaat dus om elk geluid iemand?
kwil namelijk t FOK!-logo als achtergrondje hebben. In de galerij ziet tie er perfect uit, maar set ik m als wallpaper dan vergroot tie m? Dan maar resizen op de pc en weer uppen naart toestelquote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Is het mogelijk om plaatjes direct van google/images op je SGS te krijgen? Soort van rechtermuisknop/opslaan
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in Godsnaam willen?
In Google term geprobeerd, direct gevonden en getest en het werkt gewoon.
Jij blijft ook te lui om Google te gebruiken he![]()
![]()
.
En als je google niet kan vinden, moet je het maar even googelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
![]()
.
Ik wil een wireless speaker voor mijn telefoon die staat aangesloten op een beamer, want ik heb geen oortjes die lang genoeg zijn voor de bank tot de pc, dus leek het me chill om mijn oortjes in de telefoon te doen en zo het geluid te horenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
![]()
.
Dude dat is je eigen schuld omdat gewoon vertikt te Googlen en vertikt reacties te lezen waar mensen hun best voor hebben gedaan. Pino, ik zouden je makkelijk kunnen helpen maar we zijn je gedrag gewoon al een tijdje beu.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Ik wil een wireless speaker voor mijn telefoon die staat aangesloten op een beamer, want ik heb geen oortjes die lang genoeg zijn voor de bank tot de pc, dus leek het me chill om mijn oortjes in de telefoon te doen en zo het geluid te horen
(ik kan speakers savonds niet te hard zetten vanwege huisgenoten), in google vond ik alleen maar programma's waarmee je mp3 bestandjes ect kon streamen.
schei toch eens uit met de pientere gozer uit te hangen
Dat is niet waar, ik heb een half uur lopen googelen zonder resultaat, en bovendien heb ik de eerdere hulp van jullie zeker gebruikt met succes en dat heb ik ook laten weten. maar om een of andere reden ga jij er vanuit dat ik weer met onzin aan kom zetten terwijl dat niet waar is zoals je nu zietquote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude dat is je eigen schuld omdat gewoon vertikt te Googlen en vertikt reacties te lezen waar mensen hun best voor hebben gedaan. Pino, ik zouden je makkelijk kunnen helpen maar we zijn je gedrag gewoon al een tijdje beu.
Geef mij eens een reden waarom ik mijn best zou doen een kleine tuturiol voor te schrijven als het verleden bewijst dat ze dat soort dingen gewoon glashard negeert.
Doe zonder link manquote:Op zondag 20 februari 2011 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb tien seconden gegoogeled: *link*![]()
Beter doe je dat zelf ook..
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Doe zonder link man,.. je bent te goed voor deze wereld
quote:
Nope, niet getest.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoe bevalt Voodoo als kernel? Jij toevallig al andere kernels dan Speedmod of Voodoo getest?
Die van Tegrak zou snel moeten zijn maar tis van een Aziaat![]()
![]()
-Edit-
Je GPS als weer genezen van zijn Aids?![]()
Je kan een prepaid creditcard nemen, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand van jullie die 'beautiful widgets'?
Kwil 'm best graag hebben maar de market accepteert alleen maar creditcard![]()
Nu las ik wel berichten dat er Paypal bij gaat komen, maar dat zou dus betekenen dat niemand die app heeft, mits creditcard?
Kheb nog nooit betaald voor (extra) software en was dit eigenlijk ook niet van plan...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan een prepaid creditcard nemen, heb ik ook gedaan.
Ik heb m gratisquote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand van jullie die 'beautiful widgets'?
Kwil 'm best graag hebben maar de market accepteert alleen maar creditcard![]()
Nu las ik wel berichten dat er Paypal bij gaat komen, maar dat zou dus betekenen dat niemand die app heeft, mits creditcard?
Xie die idd ook op de website. Eerst maar 's een scanner fixen danquote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb m gedownload dmv dat zwartwitte codeding. QR ofzo
je kan niet direct apk files downloaden vanaf androids stockbrowser. Heeft waarschijnlijk te maken veiligheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb m gedownload dmv dat zwartwitte codeding. QR ofzo
barcodequote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Xie die idd ook op de website. Eerst maar 's een scanner fixen dan![]()
Welke heb jij dan, de Barcode Scanner van ZXing Team of toch een andere. Deze werd namelijk in #1 al genoemd maar lees er nu niet zo'n positieve reviews over.
ShopSavvy 4 Barcode Scanner is ook al wat vaker gedownload.
het is de laatste dagen alleen heel erg grijs, en dat is echt saai! Toen ik m net had, afgelopen week, zonnetje, sterrenhemelquote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Da_Ripper het volgende:
In afwachting op jullie antwoorden wat betreft de scanner ... heb ik 'm via mediafire binnengehaald. (gegeven onder in de comments).
Na binnenhalen moest ik de BeautifulWin. ff zoeken omdat hij nu via applanet binnenkwam, maar dankzij Astro had ik 'm meteen gevonden![]()
Je t'aime de apps
Ik heb het net geprobeerd en het werkt goed nu ook fix binnen. Alleen maps gedraagd zich raar. voor de restlijkt het iets langer te durenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, locatiebepaling werkt niet meer. GPS ook niet, komt door GPS Aids, aidsprogramma.
Ik wacht tot jij hem probeertquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Cm7 schijnt steeds werkender te worden. Al iemand geprobeerd?
Dat komt omdat Samsung niet zijn drivers niet open-source heeft. Ook er is veel meer kennis over de drivers van HTC HD2 en de specifieke chipset.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef jampot het volgende:
Ik vind het allemaal wel bizar lang duren voor 2.3 eens geport wordt naar de SGS. Vrienden met een HD2 (nota bene van origine windows mobile) hebben het al lang. Dat terwijl het allemaal zo makkelijk had moeten zijn, omdat de Nexus S een Samsung was...
Darky is toch 2.3.2?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef jampot het volgende:
Ik vind het allemaal wel bizar lang duren voor 2.3 eens geport wordt naar de SGS. Vrienden met een HD2 (nota bene van origine windows mobile) hebben het al lang. Dat terwijl het allemaal zo makkelijk had moeten zijn, omdat de Nexus S een Samsung was...
Ik ga hem inderdaad vanmiddag even flashen, om vervolgens Doc Wipe er over te gooien denk ik. Zit nu na 9 uur al weer op 37 procent, is echt kutquote:Op maandag 21 februari 2011 09:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik wacht tot jij hem probeertik heb de meest extreme nigtly's geprobeerd en die waren wel razendsnel. Alleen veel dingen die niet werkten en FC's. FC's zijn nu opgelost alleen sommige functies werken nog niet.
Net functies die ik weer onmisbaar vind
Die lui van XDA hebben Honeycomb geported naar de Nexus one![]()
Handige oplossing man, dat zo het geluid gestreamd wordt met 6 seconden vertraging.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb tien seconden gegoogeled: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=858794
Beter doe je dat zelf ook..
Jij kent inderdaad de posthistorie van GalaxyS in dit topic niet. Doe dat eerst maar eens opzoeken, dan snap je wel waarom wij zo reageren.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Handige oplossing man, dat zo het geluid gestreamd wordt met 6 seconden vertraging.
Ik ken jullie historie hier niet, maar als je een user groepsgewijs basht dat oplossingen zo makkelijk te vinden zijn, kom dan met een oplossing, en niet met onzinshit die je half gelezen hebt.
Toch was je 10-seconden-googelen-oplossing een dikke fail, makker.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij kent inderdaad de posthistorie van GalaxyS in dit topic niet. Doe dat eerst maar eens opzoeken, dan snap je wel waarom wij zo reageren.
Tuurlijk is dat een oplossing. Ben jij trouwens de vriendin van hem ofzo, dat je hem opeens hier komt ondersteunen?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Toch was je 10-seconden-googelen-oplossing een dikke fail, makker.![]()
En buiten bashen, is gewoon niet-reageren is ook nog altijd een oplossing, als iemand je irriteert, he, dappere?!
If you have a problem, and no one else can help, maybe you can hire... the A-team!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een oplossing. Ben jij trouwens de vriendin van hem ofzo, dat je hem opeens hier komt ondersteunen?.
Dit ook op stockfirmware?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik had ook even afschuwlijke batterij-cycles maar herstelt door na stock te flashen met odin met 100% batterij-lading. Vol laden terwijl de telefoon uitstaat. Als de telefoon denkt dat hij vol is stopt hij namelijk met laden.
2 keer zonder battstats te wissen een volledige cycle van vol naar leeg als hij daarna weer vol is batt-stat reseten/.
Dat heb ik niet gedaan, met odin na stock geflashed toen direct een custom-kernel erop om Doc te flashen.quote:
Ah fijn, wil ook zo snel mogelijk weer van stock afquote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, met odin na stock geflashed toen direct een custom-kernel erop om Doc te flashen.
Je kan ze gratis opnieuw downloaden. Gekochte games zijn gekoppeld aan je Google account.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef FUFR het volgende:
hoi!
ik heb na 2 maanden reparatie mijn G. weer terug.
Leeg natuurlijk
Hoe kom ik nu weer aan mijn reeds gekochte games en andere zaken zonder ze weer opnieuw te moeten kopen?
Of moet ik ze "kopen" en worden ze niet afgeschreven?
Bij de Iphone stond er in de marketplace erbij dat ik ze al gekocht had. bij de Galaxy niet..
Jij met je thema'squote:Op maandag 21 februari 2011 13:54 schreef Luco het volgende:
Gezellig hier!
Straks maar een Honeycomb theme erop gooien.
Wat is er mis met mijn thema'squote:Op maandag 21 februari 2011 14:14 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij met je thema's, ik wacht op de echte honeycomb @ SGS
![]()
Dank je, maar als ik bv een game opnieuw wil DL'en (zelfde email account als gekocht) zie ik toch gewoon een prijs staan die ik zou moeten betalen..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan ze gratis opnieuw downloaden. Gekochte games zijn gekoppeld aan je Google account.
Ik zou ze btw installeren via https://market.android.com/
Na een factoryreset en het opnieuw aanmelden met het zelfde account kan het uren duren voordat de Market heeft verwerkt welke apps je nu gekocht hebt.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dank je, maar als ik bv een game opnieuw wil DL'en (zelfde email account als gekocht) zie ik toch gewoon een prijs staan die ik zou moeten betalen..
Doc doet het hier perfect qua batterij, zonder batstats te wissen zelfs. Heb de telefoon nu 1 dag en 5 uur aan, sync en wifi constant aan (niet constant verbonden, gister in de stad geweest zonder wifi) gps voor een uur of 15 aan, scherm anderhalf uur aan, en nog 45% :pquote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga hem inderdaad vanmiddag even flashen, om vervolgens Doc Wipe er over te gooien denk ik. Zit nu na 9 uur al weer op 37 procent, is echt kut.
ROM, Kernel?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:00 schreef jampot het volgende:
[..]
Doc doet het hier perfect qua batterij, zonder batstats te wissen zelfs. Heb de telefoon nu 1 dag en 5 uur aan, sync en wifi constant aan (niet constant verbonden, gister in de stad geweest zonder wifi) gps voor een uur of 15 aan, scherm anderhalf uur aan, en nog 45% :p
das knap. je wordt zeker niet gebeld en belt zelf ook niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:00 schreef jampot het volgende:
[..]
Doc doet het hier perfect qua batterij, zonder batstats te wissen zelfs. Heb de telefoon nu 1 dag en 5 uur aan, sync en wifi constant aan (niet constant verbonden, gister in de stad geweest zonder wifi) gps voor een uur of 15 aan, scherm anderhalf uur aan, en nog 45% :p
Als je batt-stats vernageld zijn door veel flashen e.d. heeft de rom hierop 0,0 invloed. Gevolg is gewoon je telefoon denkt leeg te zijn met nog 30% in zijn batterij.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:00 schreef jampot het volgende:
[..]
moet idd betalen, heb de gamemakers een mail gestuurd met de vraag hoe nu verder.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Na een factoryreset en het opnieuw aanmelden met het zelfde account kan het uren duren voordat de Market heeft verwerkt welke apps je nu gekocht hebt.
Ik zou sowieso even doorklikken misschien gaat die hem wel gewoon downloaden. Wel stoppen met doorklikken als je werkelijk opnieuw moet gaan betalen.
Is het al 24 uur geleden nadat je opnieuw hebt aangemeld?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet idd betalen, heb de gamemakers een mail gestuurd met de vraag hoe nu verder.
Maar 2 telefoontjes inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
das knap. je wordt zeker niet gebeld en belt zelf ook niet?
donderdag opgehaald dus ja denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Is het al 24 uur geleden nadat je opnieuw hebt aangemeld?
Gebruik je zo'n switcher die je 3G uit danwel aanzet? Bij APN moet gewoon iets in de trant van T-Mobile staan..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Parafernalia het volgende:
Bij APN staat "internet_off". Ligt t daaraan?
Heb je iets bijzonders met je telefoon uitgespookt?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef Parafernalia het volgende:
Meer mensen met T-Mobile waarbij internet niet werkt?
Ik kan wel bellen en smsen, maar 3g werkt niet. Volgens mij is er geen storing...wat voor instelling zou er verkeerd kunnen staan?
Ik ben nog niks tegengekomen wat niet werkt. Ja alleen mn 3G, maar moet nog APN toevoegen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waar blijft de review
Kan je mij uitleggen hoe je moet flashen![]()
Vreemd, heb je ze ook niet onder een ander account gekocht? Ik heb al een paar keer mn telefoon een factory reset gegeven maar dan staat bij de gekochte apps in de market ' aangeschaft' ipv de prijs.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet idd betalen, heb de gamemakers een mail gestuurd met de vraag hoe nu verder.
Thx!! het werkt weer. Ik kreeg dat knopje standaard instellingen herstellen niet te pakken, maar die zat dus gewoon onder die toets linksonderquote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je iets bijzonders met je telefoon uitgespookt?
Instellingen-->>Draadloos en netwerken-->>Mobiele netwerken-->>Namen toegangspunten
Wat staat hier bij mij staat er iets van KPN internet, bij jou zou er iets van T-mobile moeten staan.
Wanneer er niets staat doe je menuknop en ''Standaardinstellingen herstellen'' wanneer dat niet heeft gewerkt moet je handmatig een nieuwe APN toevoegen.
Hier Linkje met instellingen
Het is echt achterlijk simpel zodra je door hebt dat je bij (extra) instellingen kan komen met dat knopje. Heeft mij ook wel es genekt toen ik Android had op mijn Xperia X1quote:Op maandag 21 februari 2011 17:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Thx!! het werkt weer. Ik kreeg dat knopje standaard instellingen herstellen niet te pakken, maar die zat dus gewoon onder die toets linksonder
Jammer dat ook de Market FC't als ik em wil downloadenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
@Pino112 kan ook de de recovery komen van titanium back up. Wat als je de lastige apps verwijderd en deze herinstalleerd
inderdaad vreemd, maar ik heb het juiste account er idd in staan.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vreemd, heb je ze ook niet onder een ander account gekocht? Ik heb al een paar keer mn telefoon een factory reset gegeven maar dan staat bij de gekochte apps in de market ' aangeschaft' ipv de prijs.
http://forum.xda-develope(...)476702&postcount=150quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef Kandijfijn het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=953450
Alle themes op een rijtje met screens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wil die Windows Phone 7 theme, ik houd van hoe Android werkt. Maar WP7 is zo bloedmooi <3.
Maar eerst maar honeycomb theme
*bootloop*![]()
![]()
Ik heb zin om in Paniek te raken en GalaxyS zijn postvak vol te gaan spammen nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Had ik ook laatst bij een kameraad, twee bootanimations over elkaar gegooid
Gebruikt je die nog niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb zin om in Paniek te raken en GalaxyS zijn postvak vol te gaan spammen nu![]()
Sowieso tijd ff een goede recovery te doen. Via odin direct naar stock WSJ5 een keer. Daarna doc daarna theme's erop. Lees nu over mods voor LauncherPro die de plus widgets wat nicer maakt.
Hij is niet geroot tenzij je nog de app superuser ergens hebt staan en samsung heeft niet de laatste firmware erop gegooid voor je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:44 schreef FabFabFabFab het volgende:
Mijn Galaxy S was een paar maanden geleden "gebricked" en is toen voor reparatie terug naar Samsung gegaan. Daar hebben ze de software gereset en kreeg ik hem terug met fabrieksinstellingen. Voordat hij voor reparatie ging had ik hem geroot.
Nu wil ik graag updaten naar Android 2.2 via Kies maar ik weet niet zeker of hij nu nog geroot is. Is er een manier om te controleren of m'n Galaxy S nog steeds geroot is? Of is hij door de reset sowieso niet meer geroot? Nadat ik hem terugkreeg heb ik hem in ieder geval niet meer geroot.
Alvast bedankt!
Hij deed gewoon helemaal niets meer en toen hebben ze bij Samsung de laatste firmware erop gezet en verder was ie helemaal leeg (op de standaard-apps na). Die app superuser staat nergens in ieder geval. Dus dan kan ik er vanuit gaan dat ie niet geroot is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij is niet geroot tenzij je nog de app superuser ergens hebt staan en samsung heeft niet de laatste firmware erop gegooid voor je?
En hoezo gebricked?
Nog nooit eerder gehad? op XDA spreken ze van 10-30% failrate met odin? Je kan overnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Godver, Odin blijft hangen op SetupConnection. Hoedefuck fix ik dat nou weer
Heb het ook met 1.3 al geprobeerd. Alles qua KIES is afgesloten, heb ook al andere USB-poorten gebruikt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gehad? op XDA spreken ze van 10-30% failrate met odin? Je kan overnieuw beginnen.
Heb je odin 1.7? Daarmee heb een lagere failrate (mijn subjectieve waarneming).
Na veel gekut is het gelukt, maar zit nu in een bootloopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef exile79 het volgende:
Dan kan je ook heimdall voor windows gebruiken, is veel veiliger volgens de site.
Je zit in een bootloop na stock-flashen? Je weet dat eerste boot zomaar 5 minuten kan duren he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na veel gekut is het gelukt, maar zit nu in een bootloop.
Zo maar Doc via CWM flashen dus.
Dat ie steeds trilt lijkt me geen goed teken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je zit in een bootloop na stock-flashen? Je weet dat eerste boot zomaar 5 minuten kan duren he?
Lagfix verwijderd voordat je geen flashen?
Your fuckedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ie steeds trilt lijkt me geen goed teken.
Ik heb CM7 maar weer geflashed, en hij doet hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Your fucked, jij hebt ook geen geluk met flashen he
Huh? Je wou DOC toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb CM7 maar weer geflashed, en hij doet het![]()
![]()
![]()
Angry birds staat gewoon in je apps-lijst?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef S0nic het volgende:
Heb eindelijk de Galaxy binnen en eerste indruk is positief.
Ik snap alleen niet waarom ik geen games van de Android market kan openen? Ik heb Angry Birds gedownload en ik kan hem wel weer gewoon verwijderen. Maar het knopje openen kan ik indrukken, Help?
Ja, hij staat bij mijn apps. Maar als ik dank druk krijg ik details, toepassing starten en verwijderen. Alleen ik kan alleen details en verwijderen indrukken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Huh? Je wou DOC toch?
[..]
Angry birds staat gewoon in je apps-lijst?
Ja, maar ook die trilde bij bootenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Huh? Je wou DOC toch?
[..]
Angry birds staat gewoon in je apps-lijst?
Wat als je gewoon 1 keer tapt op pictogram?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja, hij staat bij mijn apps. Maar als ik dank druk krijg ik details, toepassing starten en verwijderen. Alleen ik kan alleen details en verwijderen indrukken?
WP7quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit nu hard te twijfelen of ik WP7 ga proberen of toch Black Android..
Zijn allebei mooinamelijk
Doe ik die eerst wel, en als ie me niet bevaltquote:
Helpt ook niet, ik snap er echt niks van ik kan het gewoon niet openen. Ook andere apps die ik van android market heb kan ik ook niet openenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat als je gewoon 1 keer tapt op pictogram?
2 mogelijkheden er klopt iets niet aan je telefoon of bent retarted.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Helpt ook niet, ik snap er echt niks van ik kan het gewoon niet openen. Ook andere apps die ik van android market heb kan ik ook niet openen
Note @ S0nic: Dan gaat wel alles qua apps enzo weg, dus maak backupquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden er klopt iets niet aan je telefoon of bent retarted.
Probeer es factory reset via menu privacy
En via je launcher dan? Gebruik je de standaard Touchwiz-launcher?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef S0nic het volgende:
Heb eindelijk de Galaxy binnen en eerste indruk is positief.
Ik snap alleen niet waarom ik geen games van de Android market kan openen? Ik heb Angry Birds gedownload en ik kan hem wel weer gewoon verwijderen. Maar het knopje openen kan ik indrukken, Help?
Hij is heel plat heur, platter dan Iphone zelfs. Hij past makkelijk in zak tenzij je vrouw bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zit al langer te kwijlen bij deze telefoon...mag binnenkort verlengen...alleen ik schrok hoe groot dit ding is. Ik heb een telefon altijd in mijn broekzak zonder hoesje...daar is deze wat te groot voor denk ik. Jammer.
Whut? Ik kan die gedachtengang niet exact volgen eigenlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hij past ook wel..maar ben bang dat ik als ik door me knieen ga, dat ding doormidden breekt.
Dat valt heul wel mee hoor, hij is niet van papierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hij past ook wel..maar ben bang dat ik als ik door me knieen ga, dat ding doormidden breekt.
Doe je hand eens in een van de zijbroekzakken en ga eens door je knieen. Dan voelen wat voor kracht er op je hand komt te staan met een spijkerbroekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Whut? Ik kan die gedachtengang niet exact volgen eigenlijk
Klopt, maar bij lange na niet genoeg kracht om iets te brekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Doe je hand eens in een van de zijbroekzakken en ga eens door je knieen. Dan voelen wat voor kracht er op je hand komt te staan met een spijkerbroek
Whut?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een geniaal thema nu, een mix van Honeycomb en WindowsPhone 7.
Screens!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een geniaal thema nu, een mix van Honeycomb en WindowsPhone 7.
Nee, komt denk ik omdat WP7 dingen had aangepast die in Honeycomb niet zijn aangepast, dus dan blijven die staan.quote:
Wat luco zegt, screensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, komt denk ik omdat WP7 dingen had aangepast die in Honeycomb niet zijn aangepast, dus dan blijven die staan.
Waarvan bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Luco het volgende:
Bwhuuh, moet ik er nog zelf een APK van bouwen ook?
Tis maar wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
En in mn shutdownanimatie staat loeigroot 'Windows Phone'.
Ja, maar nog steeds WP7-sporen. Doc even opnieuw flashen dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef Luco het volgende:
Party Hardy met je WP7 dus! Staat die Android Black er al op?
Sowieso.quote:
Via root explorer kan je shutdown animatie gewoon verwijderen. Als je geluk hebt komt stock-animatie dan terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar ik vind het thema van WP7 dermate geniaal dat ik die gewoon ga aanpassen. Zonder alle zichtbare Windows-meuk zoals een bootanimation enzo.
Waarom wil je uberhaubt dat je telefoon op een Windows Phone lijkt? Dan krijg je een lelijk eendje met een Ferrari motor onder de kap.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar ik vind het thema van WP7 dermate geniaal dat ik die gewoon ga aanpassen. Zonder alle zichtbare Windows-meuk zoals een bootanimation enzo.
Het is net andersom, Android is de Ferrari moter maar WP7 is bloedgeil. Vooral een getweakte WP7 look met eigen plaatjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef exile79 het volgende:
[..]
Waarom wil je uberhaubt dat je telefoon op een Windows Phone lijkt? Dan krijg je een lelijk eendje met een Ferrari motor onder de kap.
In feite is het een übermooi zwart thema, en ik herken weinig WP-dingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef exile79 het volgende:
[..]
Waarom wil je uberhaubt dat je telefoon op een Windows Phone lijkt? Dan krijg je een lelijk eendje met een Ferrari motor onder de kap.
Ik zou absoluut niet voor JS5 gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is js5 nu de laatste officiele versie want we gaan nu toch maar voor odin?
en welke versie moet ik hebben want ik zie nu 5 verschillende js5's wat is de nederlandse versie?
Ok maar via kies spoofen krijg ik niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou absoluut niet voor JS5 gaan
zoals ik eerder sprak
''*Kleine waarschuwing voor mensen die JS5 stock firmware willen flashen via Odin. De versie op Samfirmware is kut zowel Pino als ik hebben er problemen mee.''
Gewoon JPY flashen die zit in 1 package. Samfirmware.com spoofen via KIES nog nooit gedaan. ZElfs nog nooit een update gedaan via KIES dat programma is pure aids.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ok maar via kies spoofen krijg ik niet voor elkaar.
Ik wil het doen voordat ik ga rooten om agps weer werkend te krijgen want de x10 van mijn broertje vindt zo 11 satellieten in 3 sec en de mijne blijft maar zoeken ook met aids aan
maar jpy heb ik al dan root ik die wel, het gaat er mij om dat gps werkt dan update ik hem wel wanneer 2.3 uit is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon JPY flashen die zit in 1 package. Samfirmware.com spoofen via KIES nog nooit gedaan. ZElfs nog nooit een update gedaan via KIES dat programma is pure aids.
Google CF-root, of flash elke willekeurige kernel voor root-toegang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar jpy heb ik al dan root ik die wel, het gaat er mij om dat gps werkt dan update ik hem wel wanneer 2.3 uit is.
Hmm nu krijg ik weer geen root gevonden voor 2.2.1, ik dacht hier een half uurtje mee bezig te zijn valt dat even tegen![]()
top net geroot heel de telefoon blijft geforceerd dingen afsluiten homescreens en instellingen zijn veranderd telefoon is traag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Google CF-root, of flash elke willekeurige kernel voor root-toegang.
Het blijft Windows, niemand een aversie tegen windows hier?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In feite is het een übermooi zwart thema, en ik herken weinig WP-dingen.
Ms officequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Het blijft Windows, niemand een aversie tegen windows hier?
Was geen enkel probleem geweest als je kernel het ondersteundequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Ooeeh, had ik bijna Doc geflashed met mn lagfix nog aan
Gelukkig optijd gefixt.
dat heb ik nu gedownload, echter heb ik alleen een tar file en geen csc en phone file waar zijn die heen, want de vorige keer zaten die er wel bij?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon JPY flashen die zit in 1 package. Samfirmware.com spoofen via KIES nog nooit gedaan. ZElfs nog nooit een update gedaan via KIES dat programma is pure aids.
All in one, gewoon in PDA gooien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat heb ik nu gedownload, echter heb ik alleen een tar file en geen csc en phone file waar zijn die heen, want de vorige keer zaten die er wel bij?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Was geen enkel probleem geweest als je kernel het ondersteunde
@ Parafernalia uit onderzoek blijken telefoons meer bacterien te bevatten dan wc's. Dus straks je wc maar schoonmaken :p
Whaha, dit meen je niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
Flikkert mn net nieuwe Galaxy uit mn broek, in de plee! Gelukkig had ik zitten kakkenRecht op het wc papier...iets ernaast en hij lag in het water. Pfff lang geleden dat ik zo geschrokken ben zeg.
aah jpy erop staan kan ik verdomme nog niet updaten, was ik hier maar nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
All in one, gewoon in PDA gooien.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
Flikkert mn net nieuwe Galaxy uit mn broek, in de plee! Gelukkig had ik zitten kakkenRecht op het wc papier...iets ernaast en hij lag in het water. Pfff lang geleden dat ik zo geschrokken ben zeg.
JPY is de laatste software Android 2.2.1. WSJ3 is terug getrokken firmware versie voor de Nederlandse markt. WSJ5 is de opvolger hiervan. Maar JPY en WSJ5 zijn bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
aah jpy erop staan kan ik verdomme nog niet updaten, was ik hier maar nooit aan begonnen.
zodadelijk js3 maar welke van de 2 moet ik hebben?
Ik had JPY xeu maar kies ov via ota wil met geen mogelijkheid updaten en ik zou hem dan ook graag terug naar xen hebben en wsj5quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
JPY is de laatste software Android 2.2.1. WSJ3 is terug getrokken firmware versie voor de Nederlandse markt. WSJ5 is de opvolger hiervan. Maar JPY en WSJ5 zijn bijna.
Dan probeer je WSJ5 te flashen, gewoon in Odin gooien doodeenvoudig verder.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik had JPY xeu maar kies ov via ota wil met geen mogelijkheid updaten en ik zou hem dan ook graag terug naar xen hebben en wsj5
maar die van samfirmwares was niet goed las ik hier net, het gaat erom dat hij er op software gebied weer als orgineel moet uitzienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dan probeer je WSJ5 te flashen, gewoon in Odin gooien doodeenvoudig verder.
Moet je hem terug sturen voor garantie o.i.d.?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar die van samfirmwares was niet goed las ik hier net, het gaat erom dat hij er op software gebied weer als orgineel moet uitzien
nee maar in het vervolg heb ik de updates liever via kies omdat ik toch niet zo vaak update.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Moet je hem terug sturen voor garantie o.i.d.?
nu js3 maar nog steeds geen updatequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Report ff back als deze versie oké is, hebben Pino en ik ook weer wat bij geleerd. En eventueel andere mensen die tijdelijk of vast terug naar stock willen.
Zei ik tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat een gepruts met dat Windows 7 them,...
Damm
Wis je Cache/dalvik cache es, dat wil wel es helpen. Kan via CMWquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zei ik toch
Ik loop nog steeds te kloten met die tyfusmarket die na 1 seconde stopt met downloaden.
Nope.. Ik lees op internet dat het kan door een verkeerde CSC, maar ik heb gewoon de JS3 XEN van Doc, dus daar kan het probleem ook niet liggen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wis je Cache/dalvik cache es, dat wil wel es helpen. Kan via CMW
.md5 hoort gewoon. Kan je dus gewoon kiezen in Odin.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ok probleem 2 de nieuwe heeft 3 bestanden:
GT-I9000-CSC-XENJS3.tar.md5
I9000XWJS5-REV03-ALL-low-CL869633.tar.md5
MODEM_I9000XXJPY.tar.md5
de .md5 lijkt mij niet te horen verder mag ik nu een pit file kiezen maar welke
803
512
513
welke zal het worden?
ik heb nu wel 3 verschillende bestanden dus dan zou het moeten heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.md5 hoort gewoon. Kan je dus gewoon kiezen in Odin.
Je zit nu op JS3? Dan hoef je geen pit-file te kiezen (toch @ Kandijfijn?)
Jep. Diegene met grootste MB bij PDA, MODEM bij Phone en CSC bij CSC.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb nu wel 3 verschillende bestanden dus dan zou het moeten heb ik begrepen.
repartition en zo ja wat verlies ik dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep. Diegene met grootste MB bij PDA, MODEM bij Phone en CSC bij CSC.
Die ook niet aanvinken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
repartition en zo ja wat verlies ik dan?
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Van JS3 na JS5 hoeft idd. geen PIT, (dat werd er gevraagd toch)?
OKquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Van JS3 na JS5 hoeft idd. geen PIT, (dat werd er gevraagd toch)?
Dat doe ik altijd, hoort dat niet? :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Ooeeh, had ik bijna Doc geflashed met mn lagfix nog aan
Gelukkig optijd gefixt.
Het is verstandiger het niet te doen, maar zolang je kernel het ondersteunt kan het heel weinig kwaad. En wanneer je dezelfde kernel houdt geen enkele probleem. Wanneer je van kernel switched misschien lastiger omdat ze regelmatig gebruik maken van andere binds e.d.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:12 schreef jampot het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, hoort dat niet? :p
Je instellingen worden niet gesynct,als je op oude firmware zat merk je zeer waarschijnlijk wel verbetering.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ok tot nu toe lijkt hij sneller echter zijn wel al mij instellingen weg ondanks dat ik synchronisatie met google had opgeslagen bij de vorige firmware
Hij loopt in ieder geval niet meer vast bij het opstarten zoals hij eerder op de avond nog deed.
dat staat er toch wel wanneer je het aanvinkt. en met alle andere updates hield ik ze wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je instellingen worden niet gesynct,als je op oude firmware zat merk je zeer waarschijnlijk wel verbetering.
Via kies doe je een update van je rom, je hebt nu via Odin je complete rom vervangen door een nieuwere. Daarom zijn je instellingen nu weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat staat er toch wel wanneer je het aanvinkt. en met alle andere updates hield ik ze wel.
GPs werkt in ieder geval beter.
Alleen de theme neem ik aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Hheheh, ik zit netjes @ honeycomb nu.
Gisteren weer een nieuwere build van CM7, langzamer aan gaat het de goede kant op. Ik vraag me alleen af als het ooit een goede build gaat worden voor dagelijks gebruik. Je ziet zo vaak dat dit soort initiatieven dood bloeden op XDA.
mooi thema.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik zal even wat screens uppen van mn theme.
[ Flickr Photoset ]
Bijna alle blauwe elementen zijn weg, ben er best wel tevreden mee.
En led notification een APK doet dat ook geen root niks nada nodigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef Luco het volgende:
Alleen met BLN (Button Light Notifications) ingeschakeld, waarvoor je een andere kernel moet installeren.
Welk Iconpack is die je gebruikt in je dock?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik zal even wat screens uppen van mn theme.
[ Flickr Photoset ]
Bijna alle blauwe elementen zijn weg, ben er best wel tevreden mee.
Codex.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Welk Iconpack is die je gebruikt in je dock?
Ja goed, laatste dagen krijgt zo'n beetje elke phone mogelijkheden tot flashen van honeycomb, dus vandaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je ik doelde op theme natuurlijk, maar snap de verwarring.
Je hebt geflashed met 100% batterij mag ik hopen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mooi thema.
Update over mijn wjs5:
om 1200: 64%
1600: 54%
1700: 45%
Dit terwijl hij de hele tijd alleen gesynct heeft en ik er eigenlijk niets mee gedaan heb.
Vooral de dip tussen 1600 en 1700 verbaast mij.
Maar het lijkt erop dat de battery drain er nog steeds is.![]()
Andere opties om dit te fixen, want de gps werkt geweldig nu.
Alleen ik krijg hem maar niet geupdate via kies, welke versie ik ook probeer jpy js3.
nee 70% of zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt geflashed met 100% batterij mag ik hopen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee 70% of zo
Maar ik moet hem nu dus leeg trekken -> opladen en een bestand wegflikkeren of niet?
(welk bestand?)
Gewoon batt-stats wissen via de terminal alleen voor dat commando heb je root-toegang nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee 70% of zo
Maar ik moet hem nu dus leeg trekken -> opladen en een bestand wegflikkeren of niet?
(welk bestand?)
Ah...verrek..is dat het? Want ik zie ze de ene keer wel, de andere keer niet...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben er net achter gekomen dat je pas foto's aan je contactpersonen kunt toevoegen wanneer deze op de tel staan ipv sim. Maar toen ik de postcodes wilde toevoegen pakte die geen letters![]()
Ik las al dat een bug was maar deze zou verholpen moeten zijn...
@ Parafernalia:![]()
kut weer flashen, kan dat ook niet zonder root.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon batt-stats wissen via de terminal alleen voor dat commando heb je root-toegang nodig.
Nopes, maar keer vol laten laden terwijl je tel uit staat en dan leeg en daarna zelfde nog een keer kan ook wel voldoende zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kut weer flashen, kan dat ook niet zonder root.
gps uitzettenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Andere opties om dit te fixen, want de gps werkt geweldig nu.
Ik heb er op gelet en bij mij gaf hij gewoon 65% aan na de flash en geen 100%.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nopes, maar keer vol laten laden terwijl je tel uit staat en dan leeg en daarna zelfde nog een keer kan ook wel voldoende zijn.
Ben er achter dat batterij zichzelf calibreert maar hoe en wat exact dunnow. Maar batt stats een keer wissen als je op 100% zit versnelt het allemaal een beetje
en nu krijg ik die niet meer gevonden in het menu maar ik ben trainen ik hoor wel het hoe en wat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Kandijfijn het volgende:
Reset batt-stats helpt sowieso wel bij 100% doen.
Kan ook andere oorzaak van je drain zijn natuurlijk dan je batt-stats
Je kan alleen je batt-stats wissen via een terminal commando of via CMW-recovery menu. Het exacte commando ken ik niet uit mijn hoofd. Staat wel ergens op XDA maar je hebt root-toegang nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en nu krijg ik die niet meer gevonden in het menu maar ik ben trainen ik hoor wel het hoe en wat.
Maar voor root moet ik weer flashen, toen ik die root kernel gisteren gebruikte ging mijn telefoon raar doen. Kan ik hem niet gewoon met de originele firmware flashen (alleen de pda)? Wanneer de batterij op 100% staat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan alleen je batt-stats wissen via een terminal commando of via CMW-recovery menu. Het exacte commando ken ik niet uit mijn hoofd. Staat wel ergens op XDA maar je hebt root-toegang nodig.
Ik heb mijn huidige icons ook al een poosje, maar vind ze niet bij mijn 'eigenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef Luco het volgende:
Ook typisch, elke 2 weken een ander thema maar die icons hou ik al heel lang
Ja idd, die komen standaard bij Darky ook trouwensquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Luco het volgende:
Dat je die wp7 icons nog niet had dan. Vind ze mooi neutraal, past overal bij
Ja geen idee eigenlijk. Heb de mail ontvangen, dankuquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Luco het volgende:
Dat je die wp7 icons nog niet had dan. Vind ze mooi neutraal, past overal bij
Ja, heb ik de hele tijd al, maar verder ben ik dan niet verantwoordelijk voor als icoontjes niet kloppen enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Luco het volgende:
Ga je er een .zip van maken zodat anderen 'm ook kunnen flashen?
Ik zou daar inderdaad gewoon JPY kiezen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef 16meter het volgende:
Welke custom rom raden jullie aan?
Als ik in romkitchen een rom samenstel moet je ook Modem driver (o.i.d.) kiezen. Wat houdt dit precies in, gewoon standaard kiezen neem ik aan?
Ok, thanks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou daar inderdaad gewoon JPY kiezen.
De RomKitchen van Doc raden wij (lees: oa Kandijfijn en ik) inderdaad aan. Heel tweakable, zelf weten wat je er in wilt hebben enzo.
Meest geavanceerde is Hardcore maar daarom iets minder stabiel, Voodoo kernel vind ik persoonlijk het meest stabiel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ok, thanks.
Wat is op dit moment de beste kernel? Snelheid en lange levensduur van de accu vind ik het belangrijkst.
Heb nu voor hardcore's kernel gekozen, aangezien daar recommended bij staat..
Zit de Android Market standaard in elke rom van Romkitche?
Gewoon op je telefoon geheugen zetten, aanzetten in recovery mode, factory reset uitvoeren, rebooten en dan...?quote:If you have Kitchen rom installed:
1: Place doc rom on internal sd
2: Enter recovery
3: Factory reset (if you install new base rom OR the previous rom had a voodoo kernel AND you want to wipe)
4: Install docrom
5: Reboot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |