Gewoon batt-stats wissen via de terminal alleen voor dat commando heb je root-toegang nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee 70% of zo
Maar ik moet hem nu dus leeg trekken -> opladen en een bestand wegflikkeren of niet?
(welk bestand?)
Ah...verrek..is dat het? Want ik zie ze de ene keer wel, de andere keer niet...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben er net achter gekomen dat je pas foto's aan je contactpersonen kunt toevoegen wanneer deze op de tel staan ipv sim. Maar toen ik de postcodes wilde toevoegen pakte die geen letters![]()
Ik las al dat een bug was maar deze zou verholpen moeten zijn...
@ Parafernalia:![]()
kut weer flashen, kan dat ook niet zonder root.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon batt-stats wissen via de terminal alleen voor dat commando heb je root-toegang nodig.
Nopes, maar keer vol laten laden terwijl je tel uit staat en dan leeg en daarna zelfde nog een keer kan ook wel voldoende zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kut weer flashen, kan dat ook niet zonder root.
gps uitzettenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Andere opties om dit te fixen, want de gps werkt geweldig nu.
Ik heb er op gelet en bij mij gaf hij gewoon 65% aan na de flash en geen 100%.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nopes, maar keer vol laten laden terwijl je tel uit staat en dan leeg en daarna zelfde nog een keer kan ook wel voldoende zijn.
Ben er achter dat batterij zichzelf calibreert maar hoe en wat exact dunnow. Maar batt stats een keer wissen als je op 100% zit versnelt het allemaal een beetje
en nu krijg ik die niet meer gevonden in het menu maar ik ben trainen ik hoor wel het hoe en wat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Kandijfijn het volgende:
Reset batt-stats helpt sowieso wel bij 100% doen.
Kan ook andere oorzaak van je drain zijn natuurlijk dan je batt-stats
Je kan alleen je batt-stats wissen via een terminal commando of via CMW-recovery menu. Het exacte commando ken ik niet uit mijn hoofd. Staat wel ergens op XDA maar je hebt root-toegang nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en nu krijg ik die niet meer gevonden in het menu maar ik ben trainen ik hoor wel het hoe en wat.
Maar voor root moet ik weer flashen, toen ik die root kernel gisteren gebruikte ging mijn telefoon raar doen. Kan ik hem niet gewoon met de originele firmware flashen (alleen de pda)? Wanneer de batterij op 100% staat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan alleen je batt-stats wissen via een terminal commando of via CMW-recovery menu. Het exacte commando ken ik niet uit mijn hoofd. Staat wel ergens op XDA maar je hebt root-toegang nodig.
Ik heb mijn huidige icons ook al een poosje, maar vind ze niet bij mijn 'eigenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef Luco het volgende:
Ook typisch, elke 2 weken een ander thema maar die icons hou ik al heel lang
Ja idd, die komen standaard bij Darky ook trouwensquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Luco het volgende:
Dat je die wp7 icons nog niet had dan. Vind ze mooi neutraal, past overal bij
Ja geen idee eigenlijk. Heb de mail ontvangen, dankuquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Luco het volgende:
Dat je die wp7 icons nog niet had dan. Vind ze mooi neutraal, past overal bij
Ja, heb ik de hele tijd al, maar verder ben ik dan niet verantwoordelijk voor als icoontjes niet kloppen enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Luco het volgende:
Ga je er een .zip van maken zodat anderen 'm ook kunnen flashen?
Ik zou daar inderdaad gewoon JPY kiezen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef 16meter het volgende:
Welke custom rom raden jullie aan?
Als ik in romkitchen een rom samenstel moet je ook Modem driver (o.i.d.) kiezen. Wat houdt dit precies in, gewoon standaard kiezen neem ik aan?
Ok, thanks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou daar inderdaad gewoon JPY kiezen.
De RomKitchen van Doc raden wij (lees: oa Kandijfijn en ik) inderdaad aan. Heel tweakable, zelf weten wat je er in wilt hebben enzo.
Meest geavanceerde is Hardcore maar daarom iets minder stabiel, Voodoo kernel vind ik persoonlijk het meest stabiel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ok, thanks.
Wat is op dit moment de beste kernel? Snelheid en lange levensduur van de accu vind ik het belangrijkst.
Heb nu voor hardcore's kernel gekozen, aangezien daar recommended bij staat..
Zit de Android Market standaard in elke rom van Romkitche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |