ik heb nu wel 3 verschillende bestanden dus dan zou het moeten heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.md5 hoort gewoon. Kan je dus gewoon kiezen in Odin.
Je zit nu op JS3? Dan hoef je geen pit-file te kiezen (toch @ Kandijfijn?)
Jep. Diegene met grootste MB bij PDA, MODEM bij Phone en CSC bij CSC.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb nu wel 3 verschillende bestanden dus dan zou het moeten heb ik begrepen.
repartition en zo ja wat verlies ik dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep. Diegene met grootste MB bij PDA, MODEM bij Phone en CSC bij CSC.
Die ook niet aanvinken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
repartition en zo ja wat verlies ik dan?
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Van JS3 na JS5 hoeft idd. geen PIT, (dat werd er gevraagd toch)?
OKquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Van JS3 na JS5 hoeft idd. geen PIT, (dat werd er gevraagd toch)?
Dat doe ik altijd, hoort dat niet? :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Ooeeh, had ik bijna Doc geflashed met mn lagfix nog aan
Gelukkig optijd gefixt.
Het is verstandiger het niet te doen, maar zolang je kernel het ondersteunt kan het heel weinig kwaad. En wanneer je dezelfde kernel houdt geen enkele probleem. Wanneer je van kernel switched misschien lastiger omdat ze regelmatig gebruik maken van andere binds e.d.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:12 schreef jampot het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, hoort dat niet? :p
Je instellingen worden niet gesynct,als je op oude firmware zat merk je zeer waarschijnlijk wel verbetering.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ok tot nu toe lijkt hij sneller echter zijn wel al mij instellingen weg ondanks dat ik synchronisatie met google had opgeslagen bij de vorige firmware
Hij loopt in ieder geval niet meer vast bij het opstarten zoals hij eerder op de avond nog deed.
dat staat er toch wel wanneer je het aanvinkt. en met alle andere updates hield ik ze wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je instellingen worden niet gesynct,als je op oude firmware zat merk je zeer waarschijnlijk wel verbetering.
Via kies doe je een update van je rom, je hebt nu via Odin je complete rom vervangen door een nieuwere. Daarom zijn je instellingen nu weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat staat er toch wel wanneer je het aanvinkt. en met alle andere updates hield ik ze wel.
GPs werkt in ieder geval beter.
Alleen de theme neem ik aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Hheheh, ik zit netjes @ honeycomb nu.
Gisteren weer een nieuwere build van CM7, langzamer aan gaat het de goede kant op. Ik vraag me alleen af als het ooit een goede build gaat worden voor dagelijks gebruik. Je ziet zo vaak dat dit soort initiatieven dood bloeden op XDA.
mooi thema.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik zal even wat screens uppen van mn theme.
[ Flickr Photoset ]
Bijna alle blauwe elementen zijn weg, ben er best wel tevreden mee.
En led notification een APK doet dat ook geen root niks nada nodigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef Luco het volgende:
Alleen met BLN (Button Light Notifications) ingeschakeld, waarvoor je een andere kernel moet installeren.
Welk Iconpack is die je gebruikt in je dock?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik zal even wat screens uppen van mn theme.
[ Flickr Photoset ]
Bijna alle blauwe elementen zijn weg, ben er best wel tevreden mee.
Codex.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Welk Iconpack is die je gebruikt in je dock?
Ja goed, laatste dagen krijgt zo'n beetje elke phone mogelijkheden tot flashen van honeycomb, dus vandaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je ik doelde op theme natuurlijk, maar snap de verwarring.
Je hebt geflashed met 100% batterij mag ik hopen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mooi thema.
Update over mijn wjs5:
om 1200: 64%
1600: 54%
1700: 45%
Dit terwijl hij de hele tijd alleen gesynct heeft en ik er eigenlijk niets mee gedaan heb.
Vooral de dip tussen 1600 en 1700 verbaast mij.
Maar het lijkt erop dat de battery drain er nog steeds is.![]()
Andere opties om dit te fixen, want de gps werkt geweldig nu.
Alleen ik krijg hem maar niet geupdate via kies, welke versie ik ook probeer jpy js3.
nee 70% of zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt geflashed met 100% batterij mag ik hopen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee 70% of zo
Maar ik moet hem nu dus leeg trekken -> opladen en een bestand wegflikkeren of niet?
(welk bestand?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |