Google CF-root, of flash elke willekeurige kernel voor root-toegang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar jpy heb ik al dan root ik die wel, het gaat er mij om dat gps werkt dan update ik hem wel wanneer 2.3 uit is.
Hmm nu krijg ik weer geen root gevonden voor 2.2.1, ik dacht hier een half uurtje mee bezig te zijn valt dat even tegen![]()
top net geroot heel de telefoon blijft geforceerd dingen afsluiten homescreens en instellingen zijn veranderd telefoon is traag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Google CF-root, of flash elke willekeurige kernel voor root-toegang.
Het blijft Windows, niemand een aversie tegen windows hier?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In feite is het een übermooi zwart thema, en ik herken weinig WP-dingen.
Ms officequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Het blijft Windows, niemand een aversie tegen windows hier?
Was geen enkel probleem geweest als je kernel het ondersteundequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Ooeeh, had ik bijna Doc geflashed met mn lagfix nog aan
Gelukkig optijd gefixt.
dat heb ik nu gedownload, echter heb ik alleen een tar file en geen csc en phone file waar zijn die heen, want de vorige keer zaten die er wel bij?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon JPY flashen die zit in 1 package. Samfirmware.com spoofen via KIES nog nooit gedaan. ZElfs nog nooit een update gedaan via KIES dat programma is pure aids.
All in one, gewoon in PDA gooien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat heb ik nu gedownload, echter heb ik alleen een tar file en geen csc en phone file waar zijn die heen, want de vorige keer zaten die er wel bij?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Was geen enkel probleem geweest als je kernel het ondersteunde
@ Parafernalia uit onderzoek blijken telefoons meer bacterien te bevatten dan wc's. Dus straks je wc maar schoonmaken :p
Whaha, dit meen je niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
Flikkert mn net nieuwe Galaxy uit mn broek, in de plee! Gelukkig had ik zitten kakkenRecht op het wc papier...iets ernaast en hij lag in het water. Pfff lang geleden dat ik zo geschrokken ben zeg.
aah jpy erop staan kan ik verdomme nog niet updaten, was ik hier maar nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
All in one, gewoon in PDA gooien.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
Flikkert mn net nieuwe Galaxy uit mn broek, in de plee! Gelukkig had ik zitten kakkenRecht op het wc papier...iets ernaast en hij lag in het water. Pfff lang geleden dat ik zo geschrokken ben zeg.
JPY is de laatste software Android 2.2.1. WSJ3 is terug getrokken firmware versie voor de Nederlandse markt. WSJ5 is de opvolger hiervan. Maar JPY en WSJ5 zijn bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
aah jpy erop staan kan ik verdomme nog niet updaten, was ik hier maar nooit aan begonnen.
zodadelijk js3 maar welke van de 2 moet ik hebben?
Ik had JPY xeu maar kies ov via ota wil met geen mogelijkheid updaten en ik zou hem dan ook graag terug naar xen hebben en wsj5quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
JPY is de laatste software Android 2.2.1. WSJ3 is terug getrokken firmware versie voor de Nederlandse markt. WSJ5 is de opvolger hiervan. Maar JPY en WSJ5 zijn bijna.
Dan probeer je WSJ5 te flashen, gewoon in Odin gooien doodeenvoudig verder.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik had JPY xeu maar kies ov via ota wil met geen mogelijkheid updaten en ik zou hem dan ook graag terug naar xen hebben en wsj5
maar die van samfirmwares was niet goed las ik hier net, het gaat erom dat hij er op software gebied weer als orgineel moet uitzienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dan probeer je WSJ5 te flashen, gewoon in Odin gooien doodeenvoudig verder.
Moet je hem terug sturen voor garantie o.i.d.?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar die van samfirmwares was niet goed las ik hier net, het gaat erom dat hij er op software gebied weer als orgineel moet uitzien
nee maar in het vervolg heb ik de updates liever via kies omdat ik toch niet zo vaak update.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Moet je hem terug sturen voor garantie o.i.d.?
nu js3 maar nog steeds geen updatequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Report ff back als deze versie oké is, hebben Pino en ik ook weer wat bij geleerd. En eventueel andere mensen die tijdelijk of vast terug naar stock willen.
Zei ik tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat een gepruts met dat Windows 7 them,...
Damm
Wis je Cache/dalvik cache es, dat wil wel es helpen. Kan via CMWquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zei ik toch
Ik loop nog steeds te kloten met die tyfusmarket die na 1 seconde stopt met downloaden.
Nope.. Ik lees op internet dat het kan door een verkeerde CSC, maar ik heb gewoon de JS3 XEN van Doc, dus daar kan het probleem ook niet liggen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wis je Cache/dalvik cache es, dat wil wel es helpen. Kan via CMW
.md5 hoort gewoon. Kan je dus gewoon kiezen in Odin.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ok probleem 2 de nieuwe heeft 3 bestanden:
GT-I9000-CSC-XENJS3.tar.md5
I9000XWJS5-REV03-ALL-low-CL869633.tar.md5
MODEM_I9000XXJPY.tar.md5
de .md5 lijkt mij niet te horen verder mag ik nu een pit file kiezen maar welke
803
512
513
welke zal het worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |