Dit ook op stockfirmware?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik had ook even afschuwlijke batterij-cycles maar herstelt door na stock te flashen met odin met 100% batterij-lading. Vol laden terwijl de telefoon uitstaat. Als de telefoon denkt dat hij vol is stopt hij namelijk met laden.
2 keer zonder battstats te wissen een volledige cycle van vol naar leeg als hij daarna weer vol is batt-stat reseten/.
Dat heb ik niet gedaan, met odin na stock geflashed toen direct een custom-kernel erop om Doc te flashen.quote:
Ah fijn, wil ook zo snel mogelijk weer van stock afquote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, met odin na stock geflashed toen direct een custom-kernel erop om Doc te flashen.
Je kan ze gratis opnieuw downloaden. Gekochte games zijn gekoppeld aan je Google account.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef FUFR het volgende:
hoi!
ik heb na 2 maanden reparatie mijn G. weer terug.
Leeg natuurlijk
Hoe kom ik nu weer aan mijn reeds gekochte games en andere zaken zonder ze weer opnieuw te moeten kopen?
Of moet ik ze "kopen" en worden ze niet afgeschreven?
Bij de Iphone stond er in de marketplace erbij dat ik ze al gekocht had. bij de Galaxy niet..
Jij met je thema'squote:Op maandag 21 februari 2011 13:54 schreef Luco het volgende:
Gezellig hier!
Straks maar een Honeycomb theme erop gooien.
Wat is er mis met mijn thema'squote:Op maandag 21 februari 2011 14:14 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij met je thema's, ik wacht op de echte honeycomb @ SGS
![]()
Dank je, maar als ik bv een game opnieuw wil DL'en (zelfde email account als gekocht) zie ik toch gewoon een prijs staan die ik zou moeten betalen..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan ze gratis opnieuw downloaden. Gekochte games zijn gekoppeld aan je Google account.
Ik zou ze btw installeren via https://market.android.com/
Na een factoryreset en het opnieuw aanmelden met het zelfde account kan het uren duren voordat de Market heeft verwerkt welke apps je nu gekocht hebt.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dank je, maar als ik bv een game opnieuw wil DL'en (zelfde email account als gekocht) zie ik toch gewoon een prijs staan die ik zou moeten betalen..
Doc doet het hier perfect qua batterij, zonder batstats te wissen zelfs. Heb de telefoon nu 1 dag en 5 uur aan, sync en wifi constant aan (niet constant verbonden, gister in de stad geweest zonder wifi) gps voor een uur of 15 aan, scherm anderhalf uur aan, en nog 45% :pquote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga hem inderdaad vanmiddag even flashen, om vervolgens Doc Wipe er over te gooien denk ik. Zit nu na 9 uur al weer op 37 procent, is echt kut.
ROM, Kernel?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:00 schreef jampot het volgende:
[..]
Doc doet het hier perfect qua batterij, zonder batstats te wissen zelfs. Heb de telefoon nu 1 dag en 5 uur aan, sync en wifi constant aan (niet constant verbonden, gister in de stad geweest zonder wifi) gps voor een uur of 15 aan, scherm anderhalf uur aan, en nog 45% :p
das knap. je wordt zeker niet gebeld en belt zelf ook niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:00 schreef jampot het volgende:
[..]
Doc doet het hier perfect qua batterij, zonder batstats te wissen zelfs. Heb de telefoon nu 1 dag en 5 uur aan, sync en wifi constant aan (niet constant verbonden, gister in de stad geweest zonder wifi) gps voor een uur of 15 aan, scherm anderhalf uur aan, en nog 45% :p
Als je batt-stats vernageld zijn door veel flashen e.d. heeft de rom hierop 0,0 invloed. Gevolg is gewoon je telefoon denkt leeg te zijn met nog 30% in zijn batterij.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:00 schreef jampot het volgende:
[..]
moet idd betalen, heb de gamemakers een mail gestuurd met de vraag hoe nu verder.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Na een factoryreset en het opnieuw aanmelden met het zelfde account kan het uren duren voordat de Market heeft verwerkt welke apps je nu gekocht hebt.
Ik zou sowieso even doorklikken misschien gaat die hem wel gewoon downloaden. Wel stoppen met doorklikken als je werkelijk opnieuw moet gaan betalen.
Is het al 24 uur geleden nadat je opnieuw hebt aangemeld?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet idd betalen, heb de gamemakers een mail gestuurd met de vraag hoe nu verder.
Maar 2 telefoontjes inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
das knap. je wordt zeker niet gebeld en belt zelf ook niet?
donderdag opgehaald dus ja denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Is het al 24 uur geleden nadat je opnieuw hebt aangemeld?
Gebruik je zo'n switcher die je 3G uit danwel aanzet? Bij APN moet gewoon iets in de trant van T-Mobile staan..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Parafernalia het volgende:
Bij APN staat "internet_off". Ligt t daaraan?
Heb je iets bijzonders met je telefoon uitgespookt?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef Parafernalia het volgende:
Meer mensen met T-Mobile waarbij internet niet werkt?
Ik kan wel bellen en smsen, maar 3g werkt niet. Volgens mij is er geen storing...wat voor instelling zou er verkeerd kunnen staan?
Ik ben nog niks tegengekomen wat niet werkt. Ja alleen mn 3G, maar moet nog APN toevoegen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waar blijft de review
Kan je mij uitleggen hoe je moet flashen![]()
Vreemd, heb je ze ook niet onder een ander account gekocht? Ik heb al een paar keer mn telefoon een factory reset gegeven maar dan staat bij de gekochte apps in de market ' aangeschaft' ipv de prijs.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet idd betalen, heb de gamemakers een mail gestuurd met de vraag hoe nu verder.
Thx!! het werkt weer. Ik kreeg dat knopje standaard instellingen herstellen niet te pakken, maar die zat dus gewoon onder die toets linksonderquote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je iets bijzonders met je telefoon uitgespookt?
Instellingen-->>Draadloos en netwerken-->>Mobiele netwerken-->>Namen toegangspunten
Wat staat hier bij mij staat er iets van KPN internet, bij jou zou er iets van T-mobile moeten staan.
Wanneer er niets staat doe je menuknop en ''Standaardinstellingen herstellen'' wanneer dat niet heeft gewerkt moet je handmatig een nieuwe APN toevoegen.
Hier Linkje met instellingen
Het is echt achterlijk simpel zodra je door hebt dat je bij (extra) instellingen kan komen met dat knopje. Heeft mij ook wel es genekt toen ik Android had op mijn Xperia X1quote:Op maandag 21 februari 2011 17:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Thx!! het werkt weer. Ik kreeg dat knopje standaard instellingen herstellen niet te pakken, maar die zat dus gewoon onder die toets linksonder
Jammer dat ook de Market FC't als ik em wil downloadenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
@Pino112 kan ook de de recovery komen van titanium back up. Wat als je de lastige apps verwijderd en deze herinstalleerd
inderdaad vreemd, maar ik heb het juiste account er idd in staan.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vreemd, heb je ze ook niet onder een ander account gekocht? Ik heb al een paar keer mn telefoon een factory reset gegeven maar dan staat bij de gekochte apps in de market ' aangeschaft' ipv de prijs.
http://forum.xda-develope(...)476702&postcount=150quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef Kandijfijn het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=953450
Alle themes op een rijtje met screens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wil die Windows Phone 7 theme, ik houd van hoe Android werkt. Maar WP7 is zo bloedmooi <3.
Maar eerst maar honeycomb theme
*bootloop*![]()
![]()
Ik heb zin om in Paniek te raken en GalaxyS zijn postvak vol te gaan spammen nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Had ik ook laatst bij een kameraad, twee bootanimations over elkaar gegooid
Gebruikt je die nog niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb zin om in Paniek te raken en GalaxyS zijn postvak vol te gaan spammen nu![]()
Sowieso tijd ff een goede recovery te doen. Via odin direct naar stock WSJ5 een keer. Daarna doc daarna theme's erop. Lees nu over mods voor LauncherPro die de plus widgets wat nicer maakt.
Hij is niet geroot tenzij je nog de app superuser ergens hebt staan en samsung heeft niet de laatste firmware erop gegooid voor je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:44 schreef FabFabFabFab het volgende:
Mijn Galaxy S was een paar maanden geleden "gebricked" en is toen voor reparatie terug naar Samsung gegaan. Daar hebben ze de software gereset en kreeg ik hem terug met fabrieksinstellingen. Voordat hij voor reparatie ging had ik hem geroot.
Nu wil ik graag updaten naar Android 2.2 via Kies maar ik weet niet zeker of hij nu nog geroot is. Is er een manier om te controleren of m'n Galaxy S nog steeds geroot is? Of is hij door de reset sowieso niet meer geroot? Nadat ik hem terugkreeg heb ik hem in ieder geval niet meer geroot.
Alvast bedankt!
Hij deed gewoon helemaal niets meer en toen hebben ze bij Samsung de laatste firmware erop gezet en verder was ie helemaal leeg (op de standaard-apps na). Die app superuser staat nergens in ieder geval. Dus dan kan ik er vanuit gaan dat ie niet geroot is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij is niet geroot tenzij je nog de app superuser ergens hebt staan en samsung heeft niet de laatste firmware erop gegooid voor je?
En hoezo gebricked?
Nog nooit eerder gehad? op XDA spreken ze van 10-30% failrate met odin? Je kan overnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Godver, Odin blijft hangen op SetupConnection. Hoedefuck fix ik dat nou weer
Heb het ook met 1.3 al geprobeerd. Alles qua KIES is afgesloten, heb ook al andere USB-poorten gebruikt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gehad? op XDA spreken ze van 10-30% failrate met odin? Je kan overnieuw beginnen.
Heb je odin 1.7? Daarmee heb een lagere failrate (mijn subjectieve waarneming).
Na veel gekut is het gelukt, maar zit nu in een bootloopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef exile79 het volgende:
Dan kan je ook heimdall voor windows gebruiken, is veel veiliger volgens de site.
Je zit in een bootloop na stock-flashen? Je weet dat eerste boot zomaar 5 minuten kan duren he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na veel gekut is het gelukt, maar zit nu in een bootloop.
Zo maar Doc via CWM flashen dus.
Dat ie steeds trilt lijkt me geen goed teken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je zit in een bootloop na stock-flashen? Je weet dat eerste boot zomaar 5 minuten kan duren he?
Lagfix verwijderd voordat je geen flashen?
Your fuckedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ie steeds trilt lijkt me geen goed teken.
Ik heb CM7 maar weer geflashed, en hij doet hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Your fucked, jij hebt ook geen geluk met flashen he
Huh? Je wou DOC toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb CM7 maar weer geflashed, en hij doet het![]()
![]()
![]()
Angry birds staat gewoon in je apps-lijst?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef S0nic het volgende:
Heb eindelijk de Galaxy binnen en eerste indruk is positief.
Ik snap alleen niet waarom ik geen games van de Android market kan openen? Ik heb Angry Birds gedownload en ik kan hem wel weer gewoon verwijderen. Maar het knopje openen kan ik indrukken, Help?
Ja, hij staat bij mijn apps. Maar als ik dank druk krijg ik details, toepassing starten en verwijderen. Alleen ik kan alleen details en verwijderen indrukken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Huh? Je wou DOC toch?
[..]
Angry birds staat gewoon in je apps-lijst?
Ja, maar ook die trilde bij bootenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Huh? Je wou DOC toch?
[..]
Angry birds staat gewoon in je apps-lijst?
Wat als je gewoon 1 keer tapt op pictogram?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja, hij staat bij mijn apps. Maar als ik dank druk krijg ik details, toepassing starten en verwijderen. Alleen ik kan alleen details en verwijderen indrukken?
WP7quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit nu hard te twijfelen of ik WP7 ga proberen of toch Black Android..
Zijn allebei mooinamelijk
Doe ik die eerst wel, en als ie me niet bevaltquote:
Helpt ook niet, ik snap er echt niks van ik kan het gewoon niet openen. Ook andere apps die ik van android market heb kan ik ook niet openenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat als je gewoon 1 keer tapt op pictogram?
2 mogelijkheden er klopt iets niet aan je telefoon of bent retarted.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Helpt ook niet, ik snap er echt niks van ik kan het gewoon niet openen. Ook andere apps die ik van android market heb kan ik ook niet openen
Note @ S0nic: Dan gaat wel alles qua apps enzo weg, dus maak backupquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden er klopt iets niet aan je telefoon of bent retarted.
Probeer es factory reset via menu privacy
En via je launcher dan? Gebruik je de standaard Touchwiz-launcher?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef S0nic het volgende:
Heb eindelijk de Galaxy binnen en eerste indruk is positief.
Ik snap alleen niet waarom ik geen games van de Android market kan openen? Ik heb Angry Birds gedownload en ik kan hem wel weer gewoon verwijderen. Maar het knopje openen kan ik indrukken, Help?
Hij is heel plat heur, platter dan Iphone zelfs. Hij past makkelijk in zak tenzij je vrouw bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zit al langer te kwijlen bij deze telefoon...mag binnenkort verlengen...alleen ik schrok hoe groot dit ding is. Ik heb een telefon altijd in mijn broekzak zonder hoesje...daar is deze wat te groot voor denk ik. Jammer.
Whut? Ik kan die gedachtengang niet exact volgen eigenlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hij past ook wel..maar ben bang dat ik als ik door me knieen ga, dat ding doormidden breekt.
Dat valt heul wel mee hoor, hij is niet van papierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hij past ook wel..maar ben bang dat ik als ik door me knieen ga, dat ding doormidden breekt.
Doe je hand eens in een van de zijbroekzakken en ga eens door je knieen. Dan voelen wat voor kracht er op je hand komt te staan met een spijkerbroekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Whut? Ik kan die gedachtengang niet exact volgen eigenlijk
Klopt, maar bij lange na niet genoeg kracht om iets te brekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Doe je hand eens in een van de zijbroekzakken en ga eens door je knieen. Dan voelen wat voor kracht er op je hand komt te staan met een spijkerbroek
Whut?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een geniaal thema nu, een mix van Honeycomb en WindowsPhone 7.
Screens!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een geniaal thema nu, een mix van Honeycomb en WindowsPhone 7.
Nee, komt denk ik omdat WP7 dingen had aangepast die in Honeycomb niet zijn aangepast, dus dan blijven die staan.quote:
Wat luco zegt, screensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, komt denk ik omdat WP7 dingen had aangepast die in Honeycomb niet zijn aangepast, dus dan blijven die staan.
Waarvan bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Luco het volgende:
Bwhuuh, moet ik er nog zelf een APK van bouwen ook?
Tis maar wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
En in mn shutdownanimatie staat loeigroot 'Windows Phone'.
Ja, maar nog steeds WP7-sporen. Doc even opnieuw flashen dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef Luco het volgende:
Party Hardy met je WP7 dus! Staat die Android Black er al op?
Sowieso.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |