abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92784429

Vorig deel: Slank #1339 - zondagse sporters!
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_92784516
Hey dames ga eens lief doen tegen elkaar, ik ben geen rel waard :P. Jullie hebben helemaal gelijk dat verse vis veel lekkerder is, maar als er in blikvis evenveel omega's zitten ga ik op dit moment toch liever voor blik.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 14 februari 2011 @ 19:57:49 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92784565
c'est le ton enzo, maar goed ik zeg maar niks :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 19:58:20 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92784603
Hier, mooi plaatje voor in de OP:

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92784654
ruik wat aangebrands :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_92784683
Goedenavond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92784790
Lijstje is geworden:

O: 250 gram kwark
T: blokje kaas
L: omelet met groenten (of nou ja, meer scrambled)
T: cracotte met forelfilet (niet uit blik)
D: naanbrood (half tarwe/half volkoren) met wat kip korma en een groentencurry

ben tevreden, en heb ook de hele dag geen honger/trek gehad :) morgen weer hardlopen :)
Ja doei.
pi_92784791
quote:
12s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
ruik wat aangebrands :D
Nou mijn aardappelen en vlees zijn het iig niet, het wil maar niet opschieten :'). En ja de kookplaat staat aan. Niet hoog genoeg blijkbaar.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:01:33 #9
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92784837
Zeg stelletje wijven! :P

Laat iedereen lekker zelf weten waar ie wel of geen geld aan uitgeeft, ieder zn eigen prioriteiten, toch?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92784886
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou mijn aardappelen en vlees zijn het iig niet, het wil maar niet opschieten :'). En ja de kookplaat staat aan. Niet hoog genoeg blijkbaar.
Oh en het is best laat al :s)
  maandag 14 februari 2011 @ 20:02:52 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92784925
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Zeg stelletje wijven! :P

Laat iedereen lekker zelf weten waar ie wel of geen geld aan uitgeeft, ieder zn eigen prioriteiten, toch?
Daar waren we al uit :P. Ook typisch voor vrouwen dat iedereen haar zegje nog even moet doen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92784954
PMS tijddddd *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92784988
Lijstje:

O: 1 boterham met grillworst, nr 2 heb ik in de bak gegooid de ham was dubieus
T: Volkorenbeschuit jam
L: bak yoghurt
T: Mango
D: worteltjes, doperwten met gebakken aardappeltjes en duitse biefstuk :9
T: nog geen idee, waterijsje ws

Ben mijn appel vergeten door al het drama@ work _O-
  maandag 14 februari 2011 @ 20:04:17 #14
277802 _Calimero_
pi_92785003
Ja dat zegje wilde ik al 5 minuten eerder doen maar ik was het topic kwijt en werd afgeleid door een ex die me een valentijnkaartje heeft gestuurd :')
  maandag 14 februari 2011 @ 20:04:26 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92785007
Ik heb veel te veel op vandaag }:|

O: krentenbol
T: appel
L: 3 boterhammen: 1x kaas, 1x pindakaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: cracker met kaas, boterham met speculoos :@
S: RPM
D: rode kool, vegaburgert, aardappels

Meh. Gelukkig wel gesport :Y.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92785011
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
PMS tijddddd *O*
Euhhh :D wat heb jij nou gedaan? Las wat over blauwe plekken?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:04:49 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785031
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja dat zegje wilde ik al 5 minuten eerder doen maar ik was het topic kwijt en werd afgeleid door een ex die me een valentijnkaartje heeft gestuurd :')
:o. Welke precies? :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:06:02 #18
277802 _Calimero_
pi_92785103
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o. Welke precies? :P.
hahahaha die van een jaar geleden.
pi_92785126
Als iemand kiloknalvlees koopt wordt er toch ook gepredikt over biologisch vlees? Waarom zou het niet goed zijn om over zulke dingen iets te zeggen?

Waarbij trouwens makreel heel goed is! Lokaal gevangen, onbedreigd, reuze gezond. (Ik vind het uit blik dan wel heel onsmakelijk, maar over smaak valt niet te twisten..)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92785151
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Euhhh :D wat heb jij nou gedaan? Las wat over blauwe plekken?
Ik heb het niet over mezelf, hč :+

En ik ben van de trap gevallen, nog redelijk hoog boven aan de trap met het gezicht eerst, maar die heb ik gelukkig kunnen beschermen :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92785244
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb veel te veel op vandaag }:|

O: krentenbol
L: 3 boterhammen: 1x kaas, 1x pindakaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: cracker met kaas, boterham met speculoos :@
S: RPM
D: rode kool, vegaburgert, aardappels

Meh. Gelukkig wel gesport :Y.
Ik vind hem eigenlijk wel ok :)
pi_92785249
quote:
13s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
Als iemand kiloknalvlees koopt wordt er toch ook gepredikt over biologisch vlees? Waarom zou het niet goed zijn om over zulke dingen iets te zeggen?

Waarbij trouwens makreel heel goed is! Lokaal gevangen, onbedreigd, reuze gezond. (Ik vind het uit blik dan wel heel onsmakelijk, maar over smaak valt niet te twisten..)
Bij dit voorbeeld zeg ik net zo goed dat het van iemand portemonnee afhangt :Y Ik zou er alleen twee keer over nadenken qua hormonen enzo!

Maar ik vind wel vaker dat hier afkeurend wordt gereageerd op iets wat iemand anders doet. En het ergste wat je dan kunt doen is de " :') " smiley gebruiken! :D
pi_92785265
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mezelf, hč :+

En ik ben van de trap gevallen, nog redelijk hoog boven aan de trap met het gezicht eerst, maar die heb ik gelukkig kunnen beschermen :P
Oei zeg :{ hoe doe je dat dan toch?
Geen schade op de blauwe plekken na?
pi_92785302
:')
Ja doei.
pi_92785323
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oei zeg :{ hoe doe je dat dan toch?
Geen schade op de blauwe plekken na?
Pantoffels aan, haast hebben en uitglijden.. Verder geen schade, alleen mijn linker enkel is niet helemaal tevreden. En ik begin een beetje spierpijn te krijgen.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:09:16 #26
277802 _Calimero_
pi_92785330
quote:

maar daar werd toch juist wel over getwist, de smaak? dat het lekkerder zou zijn, en je daarom 2.50 er aan uit zou geven?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:10:06 #27
277802 _Calimero_
pi_92785380
Ai, ik hoop dat de enkel niks is, GB!

Ik ga jullie voor nu verlaten, ga eens even lekker tv kijken ofzo :Y
pi_92785387
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Don't get me wrong, ik vind de smiley heel leuk. Hij kan alleen ontzettend verkeerd en laatdunkend overkomen, that's all!
pi_92785391
quote:

Mja ik koop wel gewoon de kilo's kipfilet uit de super indien het er goed uitziet.
Varkensvlees koop ik al nooit en rundvlees eigks alleen bieflappen.
Verder alles bij de slager vandaan en daar staat al helemaal niet vermeldt waar het vandaan komt maar je merkt dat het vaak beter smaakt/anders geurt tijdens het bakken.
Plus als we de kans krijgen een deel van een koe van de achterbuum, dat is het fijnste.
pi_92785421
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ai, ik hoop dat de enkel niks is, GB!

Ik ga jullie voor nu verlaten, ga eens even lekker tv kijken ofzo :Y
Geniet van je avond en pleur het valentijnskaartje in de prullenbak! :W
pi_92785448
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Pantoffels aan, haast hebben en uitglijden.. Verder geen schade, alleen mijn linker enkel is niet helemaal tevreden. En ik begin een beetje spierpijn te krijgen.
Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?
Of is hij ook dik?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:12:26 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785551
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen :'). Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92785564
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?
Of is hij ook dik?
Ik heb een bank waarbij ik met de pootjes omhoog kan en nu voel ik er niets van, hoor! En hij is ook niet dik, dus het gaat allemaal wel prima. No worries ;)
pi_92785587
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen :'). Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP? :P.
ja, per user dan wel :')
Ja doei.
pi_92785613
Hoi.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:13:26 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92785623
Idee voor de volgende slank-meet:

Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 20:13:26 #37
70532 loveli
N
pi_92785624
Ik heb geen mening en ik ga 'em niet spuien >:O
En ik ben tegen de volgknop.
crap in = crap out
pi_92785633
* MarMar schenkt wat glazen roosvicee in

Komt wel goed schatjes!
pi_92785634
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Niet hoe ze kunnen overkomen, maar hoe ze soms op mij overkomen :P

Zo had ik nog nooooooooooooit aan een blowjob gedacht bij deze " :o " smiley, voor dat een keer in dit topic ter sprake kwam :P
  maandag 14 februari 2011 @ 20:13:35 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785638
Nu stel ik me dan weer voor dat die ex zich maandenlang verheugd heeft op Valentijnsdag, omdat 'ie dan een goed excuus heeft om Cali, die prachtige meid die hij maar niet vergeten kon, weer eens te benaderen. En nu zit hij nagelbijtend op de bank met z'n telefoon naast zich, wachtend op het verlossende sms'je.
Niet meer actief op Fok!
pi_92785684
Het is niet voor niet een ex, Vik :P
  maandag 14 februari 2011 @ 20:15:05 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785755
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idee voor de volgende slank-meet:

[ afbeelding ]
Ik voel meer iets voor:

Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:15:31 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785790
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Het is niet voor niet een ex, Vik :P
Nou maar daarom is het nog wel sieluuuggg!!! :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_92785797
toedels, ik ga even de stad in :P
  Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 20:15:42 #45
70532 loveli
N
pi_92785806
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Zo had ik nog nooooooooooooit aan een blowjob gedacht bij deze " :o " smiley, voor dat een keer in dit topic ter sprake kwam :P
En welke PI gebruikt viking?
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
crap in = crap out
pi_92785844
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef loveli het volgende:

[..]

En welke PI gebruikt viking?

[..]

_O-
pi_92785849
en :% is een bevallende smiley :')
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 20:16:32 #48
70532 loveli
N
pi_92785863
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik voel meer iets voor:

[ afbeelding ]
Compromis. XM en vikje gaan sumo-modderworstelen.
crap in = crap out
pi_92785869
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou maar daarom is het nog wel sieluuuggg!!! :'(.
Oké, behalve als hij rot heeft gedaan tegen Cali dan :P
pi_92785903
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was jouw poepende smiley toch? :P
pi_92785956
_O- *notitieblok pakt.
pi_92785967
O+ poepen O+
Ja doei.
pi_92785978
quote:
Oh ik dacht een andere bevalling :')

Ik wil chico trouwens even steunen: makreel uit blik is prima voor een salade :) (voor wat het waard is van mij :P ) Budgettechnisch zit gerookte makreel tussen blik en een verse in (2 euro voor 2 stukjes meestal) en dat is ook erg lekker :)
  maandag 14 februari 2011 @ 20:18:30 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92786016
quote:
Nee, dat is de aaargh ik word hier helemaal gestoord! :(-smiley.
Niet meer actief op Fok!
pi_92786127
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

maar daar werd toch juist wel over getwist, de smaak? dat het lekkerder zou zijn, en je daarom 2.50 er aan uit zou geven?
Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.
Maar dat was niet echt het punt.

Ik vind het een beetje een belachelijk topic worden als je niet mag reageren op andermans posts (of keuzes). Later we dan gewoon allemaal een eigen blog beginnen. En in het topic ontopic lijstjes dumpen ofzo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92786130
Ik denk bij deze smiley aan mijn ex: 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92786134
nee, echt, die is ooit voor een zwanger iemand gemaakt, de *puf* smiley!
Ja doei.
pi_92786318
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.
Maar dat was niet echt het punt.

Ik vind het een beetje een belachelijk topic worden als je niet mag reageren op andermans posts (of keuzes). Later we dan gewoon allemaal een eigen blog beginnen. En in het topic ontopic lijstjes dumpen ofzo.
Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?

En dat kan hier over het algemeen ook prima, alleen zijn we soms een stelletje viswijven bij elkaar :P
pi_92786375
* MarMar doet de laptop vroeg dicht vandaag.
Met één oogklep is best wel heul vermoeiend lezen :P

kusdagdoei :W
pi_92786410
ik ga ook lekker chillen op de bank :W
Ja doei.
pi_92786471
Fijne avond :W
  maandag 14 februari 2011 @ 20:27:02 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92786618
Herstel: een halve vegaburger. Te vol.

*burp*
pi_92786623
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?

En dat kan hier over het algemeen ook prima, alleen zijn we soms een stelletje viswijven bij elkaar :P
Tegen iemand ingaan is toch wat anders dan zeggen dat je je mening voor je moet houden ("je kan toch niet in andermans portemonnee kijken"). Er viel geen onvertogen woord en d'r gaan allerlei mensen doen alsof er iemand onheus wordt bejegend.
pi_92786728
quote:
15s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Tegen iemand ingaan is toch wat anders dan zeggen dat je je mening voor je moet houden ("je kan toch niet in andermans portemonnee kijken"). Er viel geen onvertogen woord en d'r gaan allerlei mensen doen alsof er iemand onheus wordt bejegend.
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik houd m'n mond verder maar, want ik bedoel er niks slechts mee en voor je het weet wordt dit ook weer heisa!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:28:33 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92786732
Zo, facebook account gedeleted, nu nog de moed opbrengen voor hyves...

Moet ook nog eens naar bed want morgen gaat om 4.40 de wekker alweer..
Pfff, moe in de benen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 14 februari 2011 @ 20:28:53 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92786754
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, facebook account gedeleted, nu nog de moed opbrengen voor hyves...

Moet ook nog eens naar bed want morgen gaat om 4.40 de wekker alweer..
Pfff, moe in de benen :')
Huh, waarom dat?
pi_92786801
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
nee, echt, die is ooit voor een zwanger iemand gemaakt, de *puf* smiley!
Lol _O-
pi_92786839
Misschien vinden sommige mensen het beledigend als iemand beticht wordt van smakeloos eetgedrag.
Net als ik negatieve sentimenten kreeg bij een kotssmilie bij het benoemen van een zekere stad ofzo.

Edit: niet dat ik ergens op wil doorgaan ofzo. Echt niet. Het was slechts een voorbeeld.
pi_92786858
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

[..]

Ik houd m'n mond verder maar, want ik bedoel er niks slechts mee en voor je het weet wordt dit ook weer heisa!
Euh ja, we praten langs elkaar heen denk ik.
pi_92786902
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh ja, we praten langs elkaar heen denk ik.
Dat denk ik ook! :D
  maandag 14 februari 2011 @ 20:34:00 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787120
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Huh, waarom dat?
Inderdaad. Waarom dat? :o. Nu heb ik een vriendje minder :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787213
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarom dat? :o. Nu heb ik een vriendje minder :{w.
Misschien was je niet lief geweest?

Dat had jij laatst op je prikbord gezet toen je drie mensen had verwijderd, ofzo _O-
pi_92787246
Hai!

Voor iedereen, van mij, voor valentijnsdag:

+ alle Slankies in de thread O+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:35:57 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787260
quote:
12s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat had jij laatst op je prikbord gezet toen je drie mensen had verwijderd, ofzo _O-
Maar ik ben wel lief ;(.
pi_92787309
En nu ga ik samen met M. in bed film kijken en lekker op tijd slapen O+
pi_92787370
quote:
9s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar ik ben wel lief ;(.
Ja, daarom mag je in ieder geval wel mijn vriendje blijven hoor :+
pi_92787385
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!

[ afbeelding ]

Ahw O+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:38:40 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787459
quote:
12s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Toen had ik bedrijven verwijderd. I want real people on my Facebook :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787468
quote:
Hai!

[ afbeelding ]

O+. Hoe lief. Ik/wij ook van jou hoor :*.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:38:48 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787473
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, daarom mag je in ieder geval wel mijn vriendje blijven hoor :+
O+
pi_92787480
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toen had ik bedrijven verwijderd. I want real people on my Facebook :P.
Ooooooooh :P
  maandag 14 februari 2011 @ 20:39:36 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787522
quote:
Hai!

[ afbeelding ]

Wat lief O+. Lav joe toe! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787558
Ik ben morgen thuis. Alleen.

En ik kan niet gaan sporten en nu ben ik bang dat ik maar ga eten, eten, eten. Niet eens per se ongezond, maar gewoon. Pff.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:40:31 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787588
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ooooooooh :P
Ik wilde gewoon even interessant doen met die post over mensen verwijderen.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787638
Ohai. I'm the worst wife ever :'). Gesprekje vanavond:
quote:
Ik: "Ohja, het is valentijnsdag vandaag! Helemaal vergeten. Nouja, ach, we doen toch niks, toch? Commercieel gedoe. Enzo. Toch? Ja toch?"
*draait zich om*
*ziet daar manlief met een Enorme Bos Rozen*
:@ O+!

Ik: "Euh.. Nouja, ik ging wél extra lekker voor je koken! Heus! :@ "
Ik ga maar eens bedenken waar ik 'm vanavond nog mee kan verrassen *) B-) .
pi_92787686
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:o
  maandag 14 februari 2011 @ 20:42:15 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787718
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D!!
pi_92787743
En een lijstje, voor het ontopic-gehalte:

O: yoghurt, muesli, twee kiwi's, thee
L: dubbele boterham kaas/komkommer, cup-a-soup tomaat
T: roggebrood pindakaas/komkommer, glas optimel
T: cappuccino op school
D: spaghetti bolognese met oude kaas en rucolasalade met olijven :9
  maandag 14 februari 2011 @ 20:43:57 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787834
Ik had die rozen al gezien @FB ja :). Lief! Ik denk dat ik 'n laptop zo ook maar ga afsluiten. Heb het wel een beetje gehad :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92787867
quote:
Hai!

[ afbeelding ]

O+
pi_92787870
Iedereen gaat weg? ;(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92787884
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik had die rozen al gezien @FB ja :). Lief! Ik denk dat ik 'n laptop zo ook maar ga afsluiten. Heb het wel een beetje gehad :).
Je bent ook wel echt druk met alle brieven en sollicitaties hč! Laat het niet teveel door je hoofd spoken, even wat anders is ook goed :).
  maandag 14 februari 2011 @ 20:44:38 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787895
Ikke niet hoor :).
pi_92787897
quote:

[..]

Sweet O+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:45:01 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787922
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Je bent ook wel echt druk met alle brieven en sollicitaties hč! Laat het niet teveel door je hoofd spoken, even wat anders is ook goed :).
Idd :).

Mijn Feestboek doet raar.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787944
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb nog hechtingen van de verstandskiesoperatie. Ik weet niet of dat al wil.
pi_92787979
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

_O-

Beetje lullig uit te leggen bij de tandarts ook, als het mis gaat :+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:45:55 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787991
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, nou moet ik m wel posten he.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:46:32 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92788031
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:46:51 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92788056
pi_92788068
"Ik ... euh... at een .. euh.. hele grote baguette. Met vlees."
pi_92788166
net Indiaas eten besteld :9 Was echt weer heerlijk. Dat restaurant krijgt ook een 8.5 geloof ik op iens.nl en tegenwoordig bezorgen ze ook _O_

Vriend en ik hebben vandaag 3 jaar. En we zouden eigenlijk uit eten gaan, maar door die hoofdpijn aanval van vanmorgen voelde ik me nog steeds niet 100% fit. Dus lekker thuis gebleven.

Wel lekker fout om op Valentijnsdag een relatie te krijgen en we hebben allebei ook echt een hekel aan Valentijndsdag...

(we moesten die dag ook overwerken en gingen daar nog wat drinken samen en.... :+ )
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92788200
quote:
9s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ik ... euh... at een .. euh.. hele grote baguette. Met vlees."
Zo'n worst die nog aan één kant vast zat zeker :7.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:50:02 #104
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92788278
zeg dames, het is pas 10 voor negen hoor! :7
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92788298
quote:
Seriously, ik snap dat ding niet :'). Hoe? Waar? En dan?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:50:37 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92788328
Nu hoop ik al helemaal dat Razz niet herkend is op haar foto's :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92788340
quote:

[..]

_O- enorm herkenbaar en het enige dat ik doe is snotteren en mijn arm meeslepen dus :')
pi_92788448
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat Razz niet herkend is op haar foto's :').
:D Ahjoh. Die kinderen zijn daar al veel verder in :{w .
pi_92788449
Jullie hebben de nieuwe clip van de jeugd van tegenwoordig vast al gezien toch?
Vond het ... fascinerend!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:52:06 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92788455
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik ben nu de website aan het bestuderen, maar ben er ook nog niet uit :') _O-.
pi_92788521
Wel onwijs lief van je man, Razz. O+.
pi_92788600
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik ook niet. Dan moet je dat gebitje in je mond doen - dan zit je toch nog steeds met die kaakkramp? Alleen kan je dan de bek niet toeklappen. Wat voordelen heeft natuurlijk, maar niet voor de partij waarvoor dit ding wordt aangeprezen als een hele verlichting.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:55:21 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92788680
Maken jullie je er maar druk over. Deze dame gaat het topic verlaten :W. Trusten!
Niet meer actief op Fok!
pi_92788954
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Maken jullie je er maar druk over. Deze dame gaat het topic verlaten :W. Trusten!
Nee, Vik! Ik denk dat het eerder iets handigs voor jou is :Y !
Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 21:03:46 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 20:59:43 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92789014
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."
Er staat een demofilmpje op de website van het ding. Enigszins NSFW en zulks :').

Ah.. hij wordt ook voor dames onderling gebruikt :').
pi_92789049
En voor m'n oma:

De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
  maandag 14 februari 2011 @ 21:01:28 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92789148
Gatver :D

Ow, moet echt slapen... Onee moet eerst dat filmpje doen maar dan de simpele versie :P

terusten
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92789172
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie hebben de nieuwe clip van de jeugd van tegenwoordig vast al gezien toch?
Vond het ... fascinerend!
Ik ook :') zat me eerst nog af te vragen of anderen 'm wel zouden snappen (de eerste minuut dat ik 'm zag zeg maar). Doh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92789241
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

pi_92789258
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:

De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.
pi_92789341
quote:
9s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.
Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijn :Y) .
pi_92789448
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijn :Y) .
een onvrijwillig crashdieet vind ik anders minder gezond.
pi_92789609
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' ( :') ). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep :@.
pi_92789722
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:

Het originele probleem leek me ook makkelijker op te lossen dan Dr. Joe koos.
Sterker nog, ik heb eens een werkelijk áártslelijke vrouw ontmoet die de makkelijke oplossing koos (moeilijke dingen waren ook niet haar sterke punt) en toch in een maand of drie al haar schulden af kon lossen. Het werkt zeg maar.
pi_92789725
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' ( :') ). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep :@.
- yoghurt
- smoothie maken (van bv yoghurt, banaan, appel, kaneel, honing. Wel lang blenderen dan)
- appelmoes
- idd spinazie a la creme
- aardappelpuree/knolselderijpuree/wortelpuree etc

En geloof het of niet: babyvoeding.
pi_92789789
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
In elk geval een hoop griekse yoghurt?
  maandag 14 februari 2011 @ 21:10:19 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92789820
Of alles pureren :7.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:11:09 #128
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92789893
aardappelpuree met ragout en doperwtjes :9
pi_92789951
In Frankrijk maken ze hutspot nét iets natter & gaarder dan hier. Dat kan ook geslubbberd worden.
pi_92790001
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
In Frankrijk maken ze hutspot nét iets natter & gaarder dan hier. Dat kan ook geslubbberd worden.
Boerenkool waarschijnlijk ook dan.
  Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 21:13:54 #131
70532 loveli
N
pi_92790106
Doe dan broccoli :')
crap in = crap out
pi_92790236
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Boerenkool waarschijnlijk ook dan.
Nee, boerenkool kookt niet stuk. Daar moet je met de staafmixer door.
pi_92790262
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef loveli het volgende:
Bloemkool a la oma: tot pap gekookt met een me(e)l(ig) sausje erover.
pi_92790267
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef loveli het volgende:
Afgelopen week al drie keer broccoli op :s)

Lijstje van vandaag
O: dubbele boterham pindakaas
T: minneola
T: vieze chocolade eitjes die ik van m'n mama kreeg }:|
L: broccolisoep :9
T: sultana's }:|
D: kikkererwten met stukjes salami en spruitjes
T: biogarde met cruesli }:|
  maandag 14 februari 2011 @ 21:16:24 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92790277
quote:
Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Niet meer actief op Fok!
pi_92790284
Oh stamppotten, goed idee! Ik geloof dat ik maar gewoon een blender/staafmixer koop en dan kan ik ook boerenkool maken.

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of alles pureren :7.
Mn eetlust wat doe je ;(. Dat moest ik in een verzorgingstehuis doen voor de mensen zonder tanden. Brrrr dat ziet er zo onsmakelijk uit.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:17:22 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92790342
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH (8>
En verder kunnen jullie vreselijk zeuren met z'n allen. Stelletje wijven :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92790415
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH (8>
Good job :7
pi_92790511
quote:
Leukkk *O*
  maandag 14 februari 2011 @ 21:21:27 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92790583
cool Tink! jij en je man? om wat voor bedrijfjes gaat het?
  maandag 14 februari 2011 @ 21:22:12 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92790638
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef Blurred86 het volgende:
cool Tink! jij en je man? om wat voor bedrijfjes gaat het?
Een holding, een retail bedrijf en een technisch bedrijf. Het technische bedrijf wordt mijn feestje.
pi_92791399
Leuk Tink :)
  maandag 14 februari 2011 @ 21:33:04 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92791471
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk Tink :)
Eens :P
pi_92791506
quote:
_O- & Wat goed!
pi_92791595
Donderdag een verplicht personeelsfeestje van m'n werk. Thema: Hollywood.

Wat moet ik nou weer aan. :{
  maandag 14 februari 2011 @ 21:35:06 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92791639
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:

Een Marilyn Monroe tietenjurkje.
pi_92791681
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een Marilyn Monroe tietenjurkje.
Kan dat wel met collega's?
  maandag 14 februari 2011 @ 21:36:19 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92791724
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kan dat wel met collega's?
Jahoor.
pi_92792062
Ha, het gaat over tietenjurkjes! Ik kom weer op precies het goede moment binnen zie ik :7
pi_92792156
Nu ga ik even de ruzie in het vorige topic teruglezen, want ik wil natuurlijk ook een zegje doen. Iets met vis, ging het over? :Y)
  maandag 14 februari 2011 @ 21:46:39 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92792369
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:

pi_92792524
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  maandag 14 februari 2011 @ 21:49:39 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92792592
Of je gaat verkleed als Oscar-beeld :').
pi_92792803
Hmm, ideeën te over iig. :')
pi_92792849
Dat valt ook met de beste wil geen fatsoenlijke ruzie te noemen zeg. Met de staken en hooivorken achter Chico aan, samen met de blikjes vis op de brandstapel moet ze!
Ook een leuk idee trouwens Ewelina, gaan als Jeanne d'Arc mčt brandstapel! ^O^
pi_92792904
Of als de MGM-leeuw, brullend achter een hoepel >:O
pi_92793142
Mijn lijstje is vandaag zo:
O: frambozen met yoghurt, sinaasappelsap
T: 2 cappuccino
L: turkse pizza en bara
T: veel mandarijnen, zak shanghaipinda's, boterham oude kaas met plakjes kaas
D: omelet met groene pepers, uien en spekjes, courgettesoep
T: witte wijn, boterham pindakaas, boterham kaas, kwark met vanilleyoghurt
pi_92793214
Poe hé feestjes met thema. dan ben ik toch blij met dat mannenbedrijf waar ik werk.
  maandag 14 februari 2011 @ 22:04:03 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92793769
Of zoiets! :7

Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 22:06:05 #160
70532 loveli
N
pi_92793932
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Poe hé feestjes met thema. dan ben ik toch blij met dat mannenbedrijf waar ik werk.
Ja leuk, uitjes met dronken collega's.
crap in = crap out
pi_92794025
Iemand nog een nieuwe camera nodig? :') (hmmm ik denk dat kleding aanbieden toch meer succes gaat hebben als je iets wil slijten aan een slankie).

[TK] Canon 1000D + 18-55 IS + filters
  maandag 14 februari 2011 @ 22:07:43 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92794075
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja leuk, uitjes met dronken collega's.
Was het maar waar :') Mijn collega's zijn allemaal brave huisvaders.
  Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 22:09:53 #163
70532 loveli
N
pi_92794264
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Was het maar waar :') Mijn collega's zijn allemaal brave huisvaders.
De mijne niet. Wel veel huisvaders, maar niet braaf. En al halverwege de avond de weg kwijt. Niet allemaal maar toch altijd wel iemand die geen maat kent.
crap in = crap out
  maandag 14 februari 2011 @ 22:15:44 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92794695
Omg, wat een verschrikkelijk wijf op rtl 5 nu. Je zou alleen een baas moeten kunnen vervangen met behoud van personeel.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 22:15:54 #165
277802 _Calimero_
pi_92794711
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Nu stel ik me dan weer voor dat die ex zich maandenlang verheugd heeft op Valentijnsdag, omdat 'ie dan een goed excuus heeft om Cali, die prachtige meid die hij maar niet vergeten kon, weer eens te benaderen. En nu zit hij nagelbijtend op de bank met z'n telefoon naast zich, wachtend op het verlossende sms'je.
Oh nee hoor, ik heb 'm gelijk laten weten dat ik er niet zo van gediend was *)
  maandag 14 februari 2011 @ 22:16:41 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92794783
quote:
15s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Omg, wat een verschrikkelijk wijf op rtl 5 nu. Je zou alleen een baas moeten kunnen vervangen met behoud van personeel.
Ja :D , Wil eigenlijk naar bed, maar ik moet dit kijken. Bizar.
  maandag 14 februari 2011 @ 22:16:43 #167
277802 _Calimero_
pi_92794788
quote:
15s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijn
  maandag 14 februari 2011 @ 22:17:04 #168
277802 _Calimero_
pi_92794825
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja :D , Wil eigenlijk naar bed, maar ik moet dit kijken. Bizar.
hier exact hetzelfde :)
  maandag 14 februari 2011 @ 22:17:31 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92794864
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijn
Ik snap die vrouw niet. Zo is zo boos :o
  maandag 14 februari 2011 @ 22:18:00 #170
277802 _Calimero_
pi_92794902
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik snap die vrouw niet. Zo is zo boos :o
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebben
  maandag 14 februari 2011 @ 22:18:42 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92794955
quote:
Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja zoveel kritiek krijgen lijkt me erg pijnlijk. Ze kan daar niet tegen, daarom doet ze zo.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 22:19:41 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92795030
Schlafen. Kijken of ik weer eens een nacht niet compleet bezweet wakker word.

En anders maar weer eens naar de huisarts. Of zou dit ook van stress kunnen komen? Je kan me minstens 1x per nacht gewoon uitwringen.

Ennieweez, truste!
  maandag 14 februari 2011 @ 22:19:42 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92795035
quote:
Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

oh helpt dat als je boos bent? Hmmm.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 22:20:52 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92795135
Even met terugwerkende kracht wat ik heb gegeten vandaag
- merci chocolaatje (vies)
- kwart zak chips
- glas whiskey
- knödel + eetlepel spekjes + wat vlees + 2 eetlepels gekookte worteltjes
- paar stukjes chocolade
- 2 tosti' + ijs
- krentenbol + weet ik niet meer (iets met carbs)
- 2 cracker met kaas
  maandag 14 februari 2011 @ 22:22:15 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92795250
Met een positieve benadering bereik je veel meer.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 22:22:55 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92795301
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Met een positieve benadering bereik je veel meer.
Je hebt gelijk, maar tegen wie heb je het?
  maandag 14 februari 2011 @ 22:23:08 #177
277802 _Calimero_
pi_92795318
Hee ze lacht! Ik wist niet dat ze dat kon :o
  maandag 14 februari 2011 @ 22:23:20 #178
277802 _Calimero_
pi_92795337
O tegen Nikki gok ik
  maandag 14 februari 2011 @ 22:26:02 #179
277802 _Calimero_
pi_92795566
Truste! :O
  Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 22:27:00 #180
70532 loveli
N
pi_92795644
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

:o That 'll shut her up.
Geen idee waar jullie naar kijken, maar dat weerhoudt me er niet van me ermee te bemoeien.
crap in = crap out
pi_92795687
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef loveli het volgende:

[..]

:o That 'll shut her up.
Geen idee waar jullie naar kijken, maar dat weerhoudt me er niet van me ermee te bemoeien.
Tabatha's salon takeover.
  maandag 14 februari 2011 @ 22:27:43 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92795698
Tegen nikki ja ;) zit op mn foon en ga nu ook slapen. Doei.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 22:29:07 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92795814
quote:
Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Tabatha's salon takeover.
tijdje geleden had ik het er hier ook al over en toen kende niemand het :')
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 22:30:30 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92795926
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

tijdje geleden had ik het er hier ook al over en toen kende niemand het :')
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.
pi_92795955
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:Y O+
  maandag 14 februari 2011 @ 22:33:05 #186
236335 neen
schone schijn
pi_92796137
Heeft iemand vizor ook gezien?

quote:
12s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef Probability het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hewehehehe, wat verstandige :') O+ :P
het lijkt niet wat het is
pi_92796157
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:Y
  maandag 14 februari 2011 @ 22:36:46 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92796431
*bedrijfjesboks met Tink* Gefelie! :D Je hebt de knoop dus doorgehakt! Leukleuk!

Ik ben naar Zumba geweest en ondanks de Opgeblazen Borrelbuik van Bubbeltopia ging het lekker! *)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 14 februari 2011 @ 22:49:08 #189
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92797347
Ik heb aardig wat gemist hier vanavond _O-.
Tink wat leuk! Gefeliciteerd!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92799535
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
*bedrijfjesboks met Tink* Gefelie! :D Je hebt de knoop dus doorgehakt! Leukleuk!

Ik ben naar Zumba geweest en ondanks de Opgeblazen Borrelbuik van Bubbeltopia ging het lekker! *)
_O-

Tink wat stoer! De andere banen zijn nu ook definitief van de baan?

Weet iemand een plaats waar je mag praten, waar niet teveel geluid is (liefst afgezonderde ruimte) voor ongeveer 3-4 man en waarvoor je bij voorkeur niet hoeft te betalen? Ik overweeg om examentraining aan te gaan bieden (alleen mn eigen vakgebied uiteraard), maar heb in mn eigen kamer niet de faciliteiten om 2-4 leerlingen rustig te laten zitten. Geen stoelen bij de tafel enzo. Dus ik zoek nog een ruimte (en daarna maar kijken hoe ik dat ga doen met belastingaangifte). Ik geloof niet dat de bieb hier echt geschikt voor is en scholen zijn niet geopend in het weekend (plus willen vast dat ik huur voor het lokaal betaal) ... en bij mn ouders kan het ook niet, niet genoeg ruimte en dan heb je de hele dag mensen die heen en weer lopen of tv willen kijken.
  Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 23:31:06 #191
70532 loveli
N
pi_92799986
In de centrale bieb in Rotterdam waren altijd studieruimtes die je kon reserveren voor een of twee uur. Of dat waren ruimtes met een electrische piano. Klok, klepel..
crap in = crap out
pi_92801570
Voor mensen die een nieuwe serie zoeken: Shameless US! Heb nu 4 afl. gezien en het is echt zo grappig, absurd en in your face. Aanrader. :Y
pi_92802379
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef conleche het volgende:
Voor mensen die een nieuwe serie zoeken: Shameless US! Heb nu 4 afl. gezien en het is echt zo grappig, absurd en in your face. Aanrader. :Y
*noteert*

Tron was tof :7

Gefeli Tink! En ik ga slapen :W :Z
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92806476
@chico bij mijn opleiding heb je wel mogelijkheden, ook in 't weekend..
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 15 februari 2011 @ 05:06:54 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92806485
Zo, bak kwark zit er weer in, heerlijke kost zo vroeg...
Spierpijn, dat dan wel :')
pi_92806547
Dag 1.

:W.
pi_92806562
Mogge.
pi_92806566
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 06:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag 1.

:W.
Wat moet je eigenlijk doen die drie dagen?
pi_92806726
Hello! Ook weer fris alsmede fruitig op pad naar school. Succes DaD, de kop is eraf :)
pi_92806736
mogge! :z
Ja doei.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:31:56 #201
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92806750
mogguh :O
pi_92806759
Goedemorgen.

Ik heb zo'n hoofdpijn dat ik mijn ogen niet goed open krijg en ik zie wazig, maar ik moet naar studie. :r
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:36:32 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92806767
Mogge, ik zit alweer op m'n werk na een beroerde nacht. Zo maar eens de huisarts bellen. Was weer 2x raak vannacht :{. Als ik ga googlen ben ik of in de overgang of heb lymfeklierkanker ofzo. Leuk.
pi_92806783
Googlen moet je helemaal niet doen XM :*
pi_92806796
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, ik zit alweer op m'n werk na een beroerde nacht. Zo maar eens de huisarts bellen. Was weer 2x raak vannacht :{. Als ik ga googlen ben ik of in de overgang of heb lymfeklierkanker ofzo. Leuk.
Dat moet je ook niet doen :*

Mogge trouwens.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:40:13 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92806797
Goedemorgen. Sterkte XM.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:00:33 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92806928
Goedemorgen. Succes XM, ben benieuwd wat de dokter zegt. Hopelijk dat je eens wat rustiger aan moet doen omdat het zo niet goed komt. Naar ons luister je niet. Hopelijk wel naar hem / haar.
Niet meer actief op Fok!
pi_92807022
Sterkte DaD, Swietje & XM :* :* :*
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:18:00 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92807111
Ik google net ook even en ik lees dat nachtelijk zweten veel voorkomt bij een burns out. Die optie lijkt me waarschijnlijker dan de andere twee.
Niet meer actief op Fok!
pi_92807238
Nou ik heb vannacht meegedaan met XM en ik had al minder kleren aan dan normaal. Bij mij is dat altijd tijdens de maandelijkse periode :+. Hopen dat mn bed weer droog is als ik erin wil gaan liggen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 04:55 schreef Probability het volgende:
@chico bij mijn opleiding heb je wel mogelijkheden, ook in 't weekend..
Hoe dan?

En dankje loveli, toen je het had over 'reserveren' bedacht ik dat we op de uni 8-persoons ruimtes hebben met een deur en beeldscherm, die je als student kunt reserveren, officieel alleen voor projecten enzo, maar misschien mag dit ook wel.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:02:41 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92807820
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik google net ook even en ik lees dat nachtelijk zweten veel voorkomt bij een burns out. Die optie lijkt me waarschijnlijker dan de andere twee.
Mij ook hoor.

Maar goed, a.s. vrijdag afspraak gemaakt. De Mirena gaat er dan ook uit, dus mooie combi-afspraak.
pi_92808137
Goedemorgennn.

Vraagje; iemand hier ervaring met nachtrust pillen/tabletten? Dus niet echt slaappillen, maar die pilletjes van de reclame zegmaar (volgens mij is het homeopathisch, weet niet meer van welk merk).

Mijn hersenen blijven maar doormalen elke nacht en doe geen oog dicht meer..
pi_92808157
Mogguh!

neen, niets zeggen! }:| :N

Lijstje voor vandaag:

O: 400gr kwark met banaan
S: 20min. thuisoefeningen
O: boterham rucola, tomaat, ui en kalkoenfilet
T: boterham Schwarzwalder schinken + glas melk
T: appeltje en tuinkruidenbouillon
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm en paard + glas melk
T: 2 boterhammen met paprika en kipfilet
T: cashews en forelfilet
S: 1.5u sportschool
D: bruine bonen met zigeunersalade en rundergehakt met champignons en ui
T: verjaardag, dus waarschijnlijk wat biertjes en kaas
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:19:34 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92808162
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef Siral het volgende:
Goedemorgennn.

Vraagje; iemand hier ervaring met nachtrust pillen/tabletten? Dus niet echt slaappillen, maar die pilletjes van de reclame zegmaar (volgens mij is het homeopathisch, weet niet meer van welk merk).

Mijn hersenen blijven maar doormalen elke nacht en doe geen oog dicht meer..
Bedoel je melatonine? Da's overigens niet homeopatisch, maar volgens mij bedoel je dat ook niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_92808169
Ik zie dat meer mensen niet echt lekker zijn wakker geworden vanmorgen... bah bah :{

Sterkte maar allemaal!
pi_92808197
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedoel je melatonine? Da's overigens niet homeopatisch, maar volgens mij bedoel je dat ook niet.
Ik weet het niet precies dus, hoe het heet.. het is een tijdje terug veel als reclame geweest, zie je al die vrouwen vrolijk in bed liggen omdat ze die pilletjes nemen, en ik dacht dat het homeopgatisch was.. Misschien maar even de huisarts bellen of straks even kijken bij de apotheek/etos. Ik word doodmoe (letterlijk en figuurlijk) van die slapeloze nachten.
pi_92808243
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:22 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies dus, hoe het heet.. het is een tijdje terug veel als reclame geweest, zie je al de vrouwen vrolijk in bed liggen omdat ze die pilletjes nemen, en ik dacht dat het homeopgatisch was.. Misschien maar even de huisarts bellen of straks even kijken bij de apotheek/etos. Ik word doodmoe (letterlijk en figuurlijk) van die slapeloze nachten.
Waarschijnlijk bedoel je deze, dat is homeopathisch. Hier zit echter totaal geen werkzame stof in, en het werkt dus niet, tenzij je gelooft dat het werkt.

Deze tabletjes met melatonine, kunnen er echter wel voor zorgen dat je beter in slaap valt, het is een stofje dat ook in je lichaam aangemaakt wordt en in tomaten zit. Het zorgt dat je slaperig wordt bij een donkere omgeving.
pi_92808288
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoel je deze, dat is homeopathisch. Hier zit echter totaal geen werkzame stof in, en het werkt dus niet, tenzij je gelooft dat het werkt.

Deze tabletjes met melatonine, kunnen er echter wel voor zorgen dat je beter in slaap valt, het is een stofje dat ook in je lichaam aangemaakt wordt en in tomaten zit. Het zorgt dat je slaperig wordt bij een donkere omgeving.
Ja die bedoelde ik inderdaad! Maar dat is bedriegerij dus..

Denk dat ik die tabletjes met melatonine maar ga halen dan.. dat is uitproberen..

pi_92808291
Van krachttraining wordt je ook rete-moe!
Maar daar heb je niets aan, dus wat Puff zegt... Melatonine!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92808314
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Krachttraining is niet homeopathisch! :P
pi_92808356
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Klopt haha, maar ook fitnessen wil niet helpen. Ik hoef maar iets van een verandering in mn leven te krijgen, of iets wat is gebeurd, of iets waar ik me mee bezig hou en mijn hersenen blijven de hele nacht doormalen. En dan niet over 1 ding, maar over 5 tegelijk. En dat speelt dan oneindig achterelkaar af tot ik doodmoe ben en in slaap val.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:32:33 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92808389
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:22 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies dus, hoe het heet.. het is een tijdje terug veel als reclame geweest, zie je al de vrouwen vrolijk in bed liggen omdat ze die pilletjes nemen, en ik dacht dat het homeopgatisch was.. Misschien maar even de huisarts bellen of straks even kijken bij de apotheek/etos. Ik word doodmoe (letterlijk en figuurlijk) van die slapeloze nachten.
Melatonine is een lichaamseigen stof. Je kunt het in kleine pilletjes kopen, van 0,1 mg. Vroeger kon je ook pillen van 1 mg kopen, maar dat mag om een of andere reden niet meer vrij verkocht worden. Het helpt bij inslapen en kan ook helpen bij doorslapen. De meningen zijn er wel wat over verdeeld. Mijn huisarts wil er bijv. echt geen recept voor uitschrijven, terwijl er een slaappoli in Gelderland is, verbonden aan een ziekenhuis, die er veel mee werkt.
pi_92808423
SPOILER: klaag klaag
Ik zal blij zijn als het 1 uur is :+.
pi_92808431
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Melatonine is een lichaamseigen stof. Je kunt het in kleine pilletjes kopen, van 0,1 mg. Vroeger kon je ook pillen van 1 mg kopen, maar dat mag om een of andere reden niet meer vrij verkocht worden. Het helpt bij inslapen en kan ook helpen bij doorslapen. De meningen zijn er wel wat over verdeeld. Mijn huisarts wil er bijv. echt geen recept voor uitschrijven, terwijl er een slaappoli in Gelderland is, verbonden aan een ziekenhuis, die er veel mee werkt.
Deze schijn je gewoon te kunnen halen bij de drogist..
pi_92808465
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Chicolate het volgende:
SPOILER: klaag klaag
Ik zal blij zijn als het 1 uur is :+.
Ahw kan ik me voorstellen... maar komt vast goed toch :) Iemand zal je wel uit de brand kunnen helpen.
pi_92808610
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Siral het volgende:

[..]

Maar die bevatten waarschijnlijk nog steeds 0,1 of 0,2 mg melatonine per tablet :)
pi_92808620
En ik maar denken dat ik homeopathisch bezig was... :{ :D

En met muziek rustig aan slapen? (ben niet echt van de pilletjes)
Clannad is lekkere slaapmuziek!

We zijn nu eigenlijk wel aan symptoombestrijding aan het doen...
Hoef geen tekst en uitleg en probeer geen dingen te verwijten maar je kunt de redenen van de zorgen niet wegnemen? Of wat extra vitamine D en omega's tot je nemen zodat je minder over zorgen blijft doormalen?
(dit is meer loveli's terrein)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:43:49 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92808659
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik zie daar niet staan hoeveel melatonine in één pilletje zit. Volgens mij mag dat dus maar 0.1 mg. zijn.

Ik bedoel deze:

Er zitten 500 stuks in een potje van ca. 14 euro.

Je moet even uitvinden wat genoeg pilletjes zijn voor jou. Ik zat rond de 7 stuks per keer. Ook wel even je 'slaaphygiëne' in de gaten houden. Dus je inspanningen op tijd afbouwen voor het naar bed gaan. Ik had vaak duidelijk zo'n moment dat ik in slaap ging vallen. En als je dat voelt, moet het ook licht uit en slapen zijn.
pi_92808745
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zie daar niet staan hoeveel melatonine in één pilletje zit. Volgens mij mag dat dus maar 0.1 mg. zijn.

Ik bedoel deze: [ afbeelding ]

Er zitten 500 stuks in een potje van ca. 14 euro.

Je moet even uitvinden wat genoeg pilletjes zijn voor jou. Ik zat rond de 7 stuks per keer. Ook wel even je 'slaaphygiëne' in de gaten houden. Dus je inspanningen op tijd afbouwen voor het naar bed gaan. Ik had vaak duidelijk zo'n moment dat ik in slaap ging vallen. En als je dat voelt, moet het ook licht uit en slapen zijn.
Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original. Denk dat die jij nu laat zien dezelfde zijn alleen in een anderpotje..Maar die ik bdoel zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
pi_92808755
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
En ik maar denken dat ik homeopathisch bezig was... :{ :D

En met muziek rustig aan slapen? (ben niet echt van de pilletjes)
Clannad is lekkere slaapmuziek!

We zijn nu eigenlijk wel aan symptoombestrijding aan het doen...
Hoef geen tekst en uitleg en probeer geen dingen te verwijten maar je kunt de redenen van de zorgen niet wegnemen? Of wat extra vitamine D en omega's tot je nemen zodat je minder over zorgen blijft doormalen?
(dit is meer loveli's terrein)
Kon ik die zorgen maar wegnemen..
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:48:32 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92808779
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original.
Maar daar zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
Je kunt ook gewoon meer dan één pilletje nemen, hoor.
pi_92808795
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon meer dan één pilletje nemen, hoor.
Ja klopt, maar dan gaan de pilletjes wel heel hard :P
pi_92808800
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original.
Maar daar zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
Het is niet gezegd dat 0,1 mg niet helpt hoor :)
Op vaste tijden naar bed, genoeg ventileren, niet teveel stoken in je slaapkamer maar ook niet te koud, niet teveel afleiding voor het slapen gaan, als je piekert, de redenen tot piekeren aanpakken, moet ook al veel doen.
De huisarts geeft in eerste instantie toch dat advies, dus dat scheelt je een bezoekje ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Hmm, je wilde eerst een doosje van 60 pillen nemen voor 15 euro, en nu een van 500 voor 15 euro hč :)
pi_92808863
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:47 schreef Siral het volgende:

[..]

Kon ik die zorgen maar wegnemen..
Dan heb ik niets gezegd!
Alhoewel wat extra van die dingen in de winter nooit misstaan :)
En Clannad nog altijd goede slaapmuziek is...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:54:04 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92808918
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Je neemt het ook niet elke avond. Het schijnt tenminste verstandig te zijn om bijv. de weekenden in ieder geval over te slaan. Om je lichaam er niet te veel aan te laten wennen.
pi_92808941
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is niet gezegd dat 0,1 mg niet helpt hoor :)
Op vaste tijden naar bed, genoeg ventileren, niet teveel stoken in je slaapkamer maar ook niet te koud, niet teveel afleiding voor het slapen gaan, als je piekert, de redenen tot piekeren aanpakken, moet ook al veel doen.
De huisarts geeft in eerste instantie toch dat advies, dus dat scheelt je een bezoekje ;)

[..]

Hmm, je wilde eerst een doosje van 60 pillen nemen voor 15 euro, en nu een van 500 voor 15 euro hč :)
Wie zegt dat? Die melatonine die jij me stuurde zitten er idd 500 in, hiervoor wist ik niet eens wat er allemaal was, hoeveel erin zat en wat het met ging kosten ;) Daarom vroeg ik jullie om hulp. :)
pi_92808959
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je neemt het ook niet elke avond. Het schijnt tenminste verstandig te zijn om bijv. de weekenden in ieder geval over te slaan. Om je lichaam er niet te veel aan te laten wennen.
Ja klopt, de weekenden lijkt het me ook niet echt heel nodig..
Iig bedankt voor de info! :)
pi_92809184
Siral, mijn moeder zweert bij een combinatie van calcium-magnesiumtabletten en Nervovit (allebei van Bional). Hopelijk slaap je snel weer lekker :z

Ik kreeg net telefoon van de woningstichting, ze hebben een nieuwe huurder en hij wil de spullen die ik had laten zitten (laminaat) en laten hangen (rolgordijnen) overnemen! *O* *O* *O*
Ik had kennelijk 50 euro gezegd, bij nader inzien erg laag, maar whateverz, ik hoef niks op te gaan rapen _O_ en kan dus nu mijn zolder inrichten zoals ik wil 8-) (daar had ik het laminaat gepland als ik dat had moeten oprapen).

Meteen gevraagd of de nieuwe huurder me zou willen bellen als er nog post van mij zou liggen, dan kan ik dat ophalen. Ik wil die valentijnskaarten niet mislopen :')
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92809218
Oh, slecht slapen is zo vervelend, Siral!

Ik heb ook slecht geslapen, met z'n 2'en een 120 bed delen werkt niet voor mij, blijkbaar...boh.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:07:15 #241
277802 _Calimero_
pi_92809231
XM: ik heb vaker mensen met veel stress/spanning over nachtelijk zweten gehoord, echt zo erg dat de t-shirts uitgeknepen kunnen worden.

Ontspanning heb je nodig, hopelijk kan je huisarts je dat aan je verstand brengen :Y
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:08:05 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92809250
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef _Calimero_ het volgende:
XM: ik heb vaker mensen met veel stress/spanning over nachtelijk zweten gehoord, echt zo erg dat de t-shirts uitgeknepen kunnen worden.

Ontspanning heb je nodig, hopelijk kan je huisarts je dat aan je verstand brengen :Y
Ja, dat heb ik dus ook. Echt kleddernat :X.
pi_92809270
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef _Calimero_ het volgende:

Hiero :W Ik word ook regelmatig enorm klam wakker, vooral in mijn nek en onder mijn haren.
pi_92809296
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef Syrena het volgende:
Siral, mijn moeder zweert bij een combinatie van calcium-magnesiumtabletten en Nervovit (allebei van Bional). Hopelijk slaap je snel weer lekker :z

Ik kreeg net telefoon van de woningstichting, ze hebben een nieuwe huurder en hij wil de spullen die ik had laten zitten (laminaat) en laten hangen (rolgordijnen) overnemen! *O* *O* *O*
Ik had kennelijk 50 euro gezegd, bij nader inzien erg laag, maar whateverz, ik hoef niks op te gaan rapen _O_ en kan dus nu mijn zolder inrichten zoals ik wil 8-) (daar had ik het laminaat gepland als ik dat had moeten oprapen).

Meteen gevraagd of de nieuwe huurder me zou willen bellen als er nog post van mij zou liggen, dan kan ik dat ophalen. Ik wil die valentijnskaarten niet mislopen :')
Thanks voor de info :) Zal vandaag is wat gaan rondkijken!

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik heb ook slecht geslapen, met z'n 2'en een 120 bed delen werkt niet voor mij, blijkbaar...boh.
Dat is ook best krap aan.. ik heb jaren geslapen met twee man in een 1 persoonsbed hoe vind je die :') (weliswaar alleen weekenden)
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:13:14 #245
70532 loveli
N
pi_92809386
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef Syrena het volgende:
Magnesium FTW.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:13:36 #246
70532 loveli
N
pi_92809397
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Siral het volgende:
Dat is ook best krap aan.. ik heb jaren geslapen met twee man in een 1 persoonsbed hoe vind je die :') (weliswaar alleen weekenden)
Knus.
crap in = crap out
pi_92809504
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Knus.
Op het begin wel ja..... :P
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:18:39 #248
70532 loveli
N
pi_92809549
Melatonine is op zich priman (en ook vast nog wel ergens op de een of andere manier hoger gedoseerd te bestellen), maar denk dat magnesium ook wel eens erg goed kan zijn. Zit ook in groene groente btw.
crap in = crap out
pi_92809612
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef loveli het volgende:
Melatonine is op zich priman (en ook vast nog wel ergens op de een of andere manier hoger gedoseerd te bestellen), maar denk dat magnesium ook wel eens erg goed kan zijn. Zit ook in groene groente btw.
Volgens mij hebben wij ook magnesium tabletten liggen ergens! Of is is dat dan weer overdreven?
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:25:13 #250
70532 loveli
N
pi_92809749
Niet overdreven. Omdat het gros van de mensen eerder te weinig magnesium binnenkrijgt dan te veel kan het ook geen kwaad. Om te beginnen is 400 mg per dag ok, onderhoudsdosis is 200.

Calcium en magnesium worden vaak gecombineerd, omdat magnesium de opname van calcium bevordert. En wanneer de verhouding scheef is, wordt magnesium als het ware verdrongen door calcium. Magnesium is aanrader voor veel mensen.
crap in = crap out
pi_92809830
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef loveli het volgende:
Niet overdreven. Omdat het gros van de mensen eerder te weinig magnesium binnenkrijgt dan te veel kan het ook geen kwaad. Om te beginnen is 400 mg per dag ok, onderhoudsdosis is 200.

Calcium en magnesium worden vaak gecombineerd, omdat magnesium de opname van calcium bevordert. En wanneer de verhouding scheef is, wordt magnesium als het ware verdrongen door calcium. Magnesium is aanrader voor veel mensen.
Ik neem sowieso regelmatig een vitamine pil waar alles in zit van A tot Z.
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:35:09 #252
70532 loveli
N
pi_92810044
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef Siral het volgende:
Ik neem sowieso regelmatig een vitamine pil waar alles in zit van A tot Z.
Als regelmatig elke dag is, ^O^ Vitamines en mineralen zijn nodig om te functioneren. Dat is de reden dat je eet. En het binennkrijgen van bouwstoffen (eiwitten, vetten, koolhydraten).

In het dagmenu van de gemiddelde mens zit te veel troep en te weinig nuttigs. Het gaat er niet vooral om je dagelijkse portie kcals binnen te krijgen, maar je dagelijkse hoeveelheden vitamines en mineralen. En de juiste bouwstoffen, dus geen suikers, slechte vetten en snoepgoed (ontbijtkoek), maar vette vis, havermou en broccoli. Dus stop jezelf vol met gezonde vetjes, veel groente en wat fruit ~:)
crap in = crap out
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:42:43 #253
331 Merel
Be here now.
pi_92810287
Ik val er even middenin...

Kennen jullie nog een leuk adres voor de drie allerliefste katten van de hele wereld? Toen ik samenwoonde hadden we drie katten en toen we uit elkaar gingen zijn die bij m'n ex gebleven. Ex woont nu weer samen en heeft een kindje, maar dat gaat niet samen met de katten: de katten zijn jaloers en krabben haar en poepen haar kamer onder :{ Logisch dus dat de katten daar niet kunnen blijven, maar ik weet niet wat we nu moeten doen. Ik ben nog steeds gek op die beesten, maar ik kan er gewoon niet drie in huis nemen. Ik zou geen goed baasje zijn, veel te veel (onverwacht) weg en hoewel ze naar buiten zouden kunnen vind ik m'n huis gewoon te klein. Als het echt echt echt moet, dan heb ik ze liever bij mij in huis dan in een asiel, maar eigenlijk zoek ik gewoon een ander goed huis voor ze. Dus als jullie nog iets weten...? (En ja, ik zou ook een topic in F&F kunnen openen, maar ik ben bang voor fanatiekelingen die gaan roepen dat de katten er eerder waren dan het kindje en dat ze dus hun kindje de deur uit moeten doen in plaats van de katten :') )
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92810301
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met filet A. en ui
L: Meergranenpistoletje met zelfgemaakte tonijnsalade en komkommer en een glas coolbest light
T: stuk komkommer, bospeentje

S: hardlopen
T: wodka, light chips wasabi bollenmix
D: snijboontjes, gewokt met rode ui, champignons en een karbonade in stukjes gesneden. Met een beetje eiermie erdoor. Dat was dus echt lekker. Wel nog beetje sojasaus, ketjsp, sambal, gember en scheutje chilisaus doorgedaan ook.
T: 55 gram B&J (ik kán er best weinig van eten, als ik maar niet uit de beker eet, want dan denk ik iedere keer: nog één hapje. En dan is ineens de halve beker leeg)

Planning vandaag
:
O: 1x geroosterd brood met gesmolten 30+ kaas en ham, glaasje verse jus
S: stepshape/interval
L: meergranen pistoletje met weet nog niet
T: wodka, light chips
D: witlof ham/kaas en puree
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:44:35 #255
70532 loveli
N
pi_92810354
55 gram :')

Ik bedoel _O_
crap in = crap out
pi_92810358
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef Merel het volgende:
Ik val er even middenin...

Kennen jullie nog een leuk adres voor de drie allerliefste katten van de hele wereld? Toen ik samenwoonde hadden we drie katten en toen we uit elkaar gingen zijn die bij m'n ex gebleven. Ex woont nu weer samen en heeft een kindje, maar dat gaat niet samen met de katten: de katten zijn jaloers en krabben haar en poepen haar kamer onder :{ Logisch dus dat de katten daar niet kunnen blijven, maar ik weet niet wat we nu moeten doen. Ik ben nog steeds gek op die beesten, maar ik kan er gewoon niet drie in huis nemen. Ik zou geen goed baasje zijn, veel te veel (onverwacht) weg en hoewel ze naar buiten zouden kunnen vind ik m'n huis gewoon te klein. Als het echt echt echt moet, dan heb ik ze liever bij mij in huis dan in een asiel, maar eigenlijk zoek ik gewoon een ander goed huis voor ze. Dus als jullie nog iets weten...? (En ja, ik zou ook een topic in F&F kunnen openen, maar ik ben bang voor fanatiekelingen die gaan roepen dat de katten er eerder waren dan het kindje en dat ze dus hun kindje de deur uit moeten doen in plaats van de katten :') )
;( :* Ik weet helaas geen adresje, maar je kan echt wel een topic in F&F openen. Vraag Greys of Senesta of ElisaB anders even om hulp?

Denk je er ook niet over na om één of twee katten in huis te nemen?
pi_92810381
Ik heb geen B&J gekocht, anders was die beker nu al op geweest! :D
pi_92810414
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef loveli het volgende:
55 gram :')

Ik bedoel _O_
Ja goed hč? _O- Ik vond het zelf ook knap. Fairly nuts. Zo heet het ijs. :+
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:47:28 #259
331 Merel
Be here now.
pi_92810438
Ik weet het niet GB. Ik hou echt van de katten, maar mijn leventje is nu zo anders dan toen en totaal niet meer ingericht op goed voor een huisdier zorgen zeg maar. En juist als ik maar één kat neem is die hartstikke alleen omdat ik zo weinig thuis ben, dan wordt ze eenzaam. Ik sta heel erg in dubio :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:48:34 #260
70532 loveli
N
pi_92810469
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Merel het volgende:
Ik weet het niet GB. Ik hou echt van de katten, maar mijn leventje is nu zo anders dan toen en totaal niet meer ingericht op goed voor een huisdier zorgen zeg maar. En juist als ik maar één kat neem is die hartstikke alleen omdat ik zo weinig thuis ben, dan wordt ze eenzaam. Ik sta heel erg in dubio :{
Kunnen ze bij jou niet naar buiten? De buurt is niet heel druk.
crap in = crap out
pi_92810471
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:

Hotels met bedden van 2m lang zijn ook een ramp, lig dan altijd 's ochtends met m'n voeten erbuiten.
In zuid Europa helemaal erg, hebben ze namelijk nog kleinere bedden :(

M'n eigen bed met stevig matras en 2.10m lang O+

Hmmm, in de meeste dingen die ik eet zit wel magnesium, maar of ik aan die 400mg kom :?
In kalkoen en spinazie zit aardig wat dacht ik, en dat eet ik geregeld...

loveli, klopt het trouwens dat je tijdens intensief sporten belangrijke mineralen verliest? Zo ja, wat kun je daar tegen doen (iets door het water tijdens sporten ofzo)?

B&J? Wat eet je trouwens weinig voor zoveel sporten Co...
pi_92810571
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Als regelmatig elke dag is, ^O^ Vitamines en mineralen zijn nodig om te functioneren. Dat is de reden dat je eet. En het binennkrijgen van bouwstoffen (eiwitten, vetten, koolhydraten).

In het dagmenu van de gemiddelde mens zit te veel troep en te weinig nuttigs. Het gaat er niet vooral om je dagelijkse portie kcals binnen te krijgen, maar je dagelijkse hoeveelheden vitamines en mineralen. En de juiste bouwstoffen, dus geen suikers, slechte vetten en snoepgoed (ontbijtkoek), maar vette vis, havermou en broccoli. Dus stop jezelf vol met gezonde vetjes, veel groente en wat fruit ~:)
Ik vergeet het wel eens, maar probeer er elke dag toch wel een te nemen :)
pi_92810625
Ik denk dat het ook wel heel moeilijk gaat zijn om 3 katten te plaatsen. Misschien mensen die een boerderij hebben, maar anders zie ik het somber in. Wat akelig!

@V1z0r: Ja dat zal best dat het weinig is, maar ik val niet af. :( (En het is trouwens niet echt weinig hoor, ik zit op 1800 kcals gemiddeld. En je moet eigenlijk nooit naar mijn planning kijken, want daar komt áltijd nog wat bij.)
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:53:36 #264
70532 loveli
N
pi_92810659
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:
loveli, klopt het trouwens dat je tijdens intensief sporten belangrijke mineralen verliest? Zo ja, wat kun je daar tegen doen (iets door het water tijdens sporten ofzo)?
Zou best kunnen dat je meer verbruikt tijdens intensief sporten. Vitamine B is nodig bij je citroenzuurcyclis, dus als je energie maakt uit glucose. Verder komen er vrije radicalen vrij als je sport, je imuunsysteem krijgt een boost en weet ik wat nog meer.

Als je een auto niet goed voorziet van olie, benzine en zo nu en dan wat extra toevoegingen en dan constant 160 gaat rijden 24/7 slijt 'ie ook harder dan wanneer je er goed voor zorgt. Als de vraag naar grondstoffen hoger is, dan moet je dat ook aanbieden.

Maar ik denk dat je op het BB-forum meer onderbouwde argumenten vindt dan mijn mrainstormen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:55:13 #265
70532 loveli
N
pi_92810712
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef conleche het volgende:
@V1z0r: Ja dat zal best dat het weinig is, maar ik val niet af. :( (En het is trouwens niet echt weinig hoor, ik zit op 1800 kcals gemiddeld. En je moet eigenlijk nooit naar mijn planning kijken, want daar komt áltijd nog wat bij.)
1800 kcals is voor jou best een mooi getal om op gelijk gewicht te blijven vind ik. Tijdje low carben om op je ideale gewicht te komen en dan dit patroon vasthouden, werkt dat?
crap in = crap out
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:55:43 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92810730
Zo, ik ben ook weer bij!

En ik wilde nog even melden dat ik gisteren mn lijstje bijna op de letter heb gevolgd - ik heb alleen de 3 blokjes kaas veranderd in 6 ofzo, omdat vriendje een uur vertraging had en ik dus niet zo vroeg kon eten als gehoopt :+

*trots is*
pi_92810745
Goedzo Mariaatje O+

Co, moet jij nog afvallen nu dan? Meende dat je al wel redelijk op gewicht zat!
pi_92810759
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
toen ik een tijd lang erg veel stress / ellende op mijn werk had, heb ik ook zoiets mee gemaakt.
Ik werd dan 's nachts wakker werd opeens helemaal beroerd en begon echt heel erg te zweten.
Het zweet liep in straaltjes van mijn lichaam af....

Maar ik begreep dat Mirena er bijna uit gaat? Veel zweten kan ook heel erg goed hormonaal zijn...
pi_92810794
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef loveli het volgende:

[..]

1800 kcals is voor jou best een mooi getal om op gelijk gewicht te blijven vind ik. Tijdje low carben om op je ideale gewicht te komen en dan dit patroon vasthouden, werkt dat?
Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik heb er zooooo geen zin in. :') Als ik lowcarb heb ik heul geen plezier meer in eten. Ik kijk het nog even aan en schroef de sport nog ietsje op. Als ik over 3 weken nog steeds vrijwel stilsta dan zal ik wel moeten.
pi_92810880
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Goedzo Mariaatje O+

Co, moet jij nog afvallen nu dan? Meende dat je al wel redelijk op gewicht zat!
Ja! Ik weeg rond de 62 en dat moet 57/58 zijn! Dus een kleine 5 kilo. Moet te doen zijn zou je zeggen. :P
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:00:12 #271
70532 loveli
N
pi_92810894
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik heb er zooooo geen zin in. :') Als ik lowcarb heb ik heul geen plezier meer in eten. Ik kijk het nog even aan en schroef de sport nog ietsje op. Als ik over 3 weken nog steeds vrijwel stilsta dan zal ik wel moeten.
Aan de andere kant, als je met dit tempo afvalt (400 gram in 3 weken was het?) ben je over een half jaar toch precies goed?
crap in = crap out
pi_92810930
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! Ik weeg rond de 62 en dat moet 57/58 zijn! Dus een kleine 5 kilo. Moet te doen zijn zou je zeggen. :P
Dat zou je zeggen, ja, but I feel your pain! :D

Ik weeg nu rond de 63 en wil eigenlijk richting de 55 kilo. Maar ik bekijk het maar even in kleine stapjes, eerst richting de 60 kilo maar O+
pi_92811052
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als je met dit tempo afvalt (400 gram in 3 weken was het?) ben je over een half jaar toch precies goed?
Nee 6 weken!! :D Eerste 3 weken met weinig sport en de afgelopen 3 weken met gemiddeld sport. Mijn enige hoop is nu dat door de spieropbouw ik weer wat sneller ga verbranden. Op zich vind ik dat alles precies bijhouden wel echt leuk. Ik zie precies wat bepaald eten met me doet. Maar als er over 3 weken nog geen schot in zit dan ga ik gewoon een paar weken lowcarben.
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:05:12 #274
70532 loveli
N
pi_92811074
Gewicht is maar 1 parameter. Ik zit de laatste dagen weer tussen de 62.5 en 63.5 (ochtend - avond), maar niet in de vorm die ik graag wil. Goed eten, voldoende bewegen (vooral goed eten) en het ziet er veel beter uit. Stomme suikers...
crap in = crap out
pi_92811081
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat het ook wel heel moeilijk gaat zijn om 3 katten te plaatsen. Misschien mensen die een boerderij hebben, maar anders zie ik het somber in. Wat akelig!

Je houdt ook de verdeling van KH-eiwit-vet bij? Misschien daar eens mee afwisselen en resultaten vergelijken?

Ik had juist dat ik meer moest gaan eten om weer af te vallen, maar dat is in combinatie met veel krachttraining terwijl jij juist op cardio richt. (Meer eten > meer spieropbouw > groter verbruik > afvallen)

Thx loveli, zal daar wel even rondkijken/vragen! Merk wel dat op dagen met een blik monster m'n prestaties beter zijn alleen of dat nou aan de extra b-vitamines of aan suikers ligt weet ik niet...

Maria ^O^
pi_92811105
Ik ben ook weer een beetje kwijt O+ Van 64 naar 62.9 :7 En dat alleen omdat ik van het weekend niet bij mijn Mutti heb gegeten oO<

Vraag, ik heb nog een halve bol mozarella liggen, bijna 2 weken geleden gekocht. Hij heeft al die tijd in een curverbakje gezeten in zijn eigen vocht. Zou ik die vavanond nog kunnen gebruiken?? Ik zag gisteravond geen schimmels en rook ook niks raars.
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:06:15 #277
70532 loveli
N
pi_92811107
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Thx loveli, zal daar wel even rondkijken/vragen! Merk wel dat op dagen met een blik monster m'n prestaties beter zijn alleen of dat nou aan de extra b-vitamines of aan suikers ligt weet ik niet...
Monster is geen voedingssupplement.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:06:32 #278
70532 loveli
N
pi_92811115
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook weer een beetje kwijt O+ Van 64 naar 62.9 :7 En dat alleen omdat ik van het weekend niet bij mijn Mutti heb gegeten oO<

Vraag, ik heb nog een halve bol mozarella liggen, bijna 2 weken geleden gekocht. Hij heeft al die tijd in een curverbakje gezeten in zijn eigen vocht. Zou ik die vavanond nog kunnen gebruiken?? Ik zag gisteravond geen schimmels en rook ook niks raars.
Proeven. Als 'ie bedorven is raak je zo nog 2 kilo kwijt.
crap in = crap out
pi_92811168
Goede edit, loveli! :D
pi_92811243
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Proeven. Als 'ie bedorven is raak je zo nog 2 kilo kwijt.
Goeie :7

Dan zoek ik nu alleen nog een pizzadeegrecept voor 1 persoon :+
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:12:10 #281
70532 loveli
N
pi_92811301
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

Goeie :7

Dan zoek ik nu alleen nog een pizzadeegrecept voor 1 persoon :+
AH => danerole pizzadeeg. Hoewel ik tegen dat spul ben als je gevoelige darmen hebt.
crap in = crap out
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:14:12 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92811381
Ik voel jullie, mademoiselles :+ Al heb ik me al tijden niet gewogen dus geen idee of ik wat kwijt ben. Zo aan mn broek te voelen niet iig :') Maarja, ik eet ook een aantal dagen netjes, en dan weer niet. Meh. The flesh is weak :') Het enige wat nu sinds een behoorlijke tijd consequent goed gaat is sporten. Maar dat doet dus ook niks :+

Misschien zou low-carben ook wel goed zijn, maar de vorige keer dat ik het probeerde was ik er héél snel weer mee opgehouden wegens irritant :+
pi_92811451
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Monster is geen voedingssupplement.
Weet ik :@ Alleen is het zo makkelijk...
Misschien maar is opzoek naar info over supplementen voor bij m'n training.
pi_92811453
zo, *schouderklopje*

had vrijdag functioneringsgesprek waaruit bleek dat het dinsdagteam het idee had dat ik 'niet zoveel deed'. maar dat hadden ze tegen de supervisor gezegd, en niet tegen mij..
Dus toen zaten ze 'we willen wel bemiddelen en om de tafel gaan zitten enzo'. Dus ik 'nou, dat los ik zelf wel op, daar is geen gedoe voor nodig' *)

en dat heb ik vanochtend gedaan en alles is in orde *) O+ 8-)
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:17:37 #285
70532 loveli
N
pi_92811503
crap in = crap out
pi_92811509
De lucht weer geklaard dus, ook voor jou? ^O^
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:18:10 #287
70532 loveli
N
pi_92811521
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet ik :@ Alleen is het zo makkelijk...
Misschien maar is eens opzoek naar info over supplementen voor bij m'n training.
crap in = crap out
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:18:56 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92811548
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef progje het volgende:

[..]

toen ik een tijd lang erg veel stress / ellende op mijn werk had, heb ik ook zoiets mee gemaakt.
Ik werd dan 's nachts wakker werd opeens helemaal beroerd en begon echt heel erg te zweten.
Het zweet liep in straaltjes van mijn lichaam af....

Maar ik begreep dat Mirena er bijna uit gaat? Veel zweten kan ook heel erg goed hormonaal zijn...
Ja, dat laatste weet ik. Maar dan krijg ik gelijk allerlei angsten en zulks dat ik in een vervroegde overgang ben ofzo. Ik ben altijd erg goed in beren op de weg zien.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:19:29 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92811565
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
zo, *schouderklopje*

had vrijdag functioneringsgesprek waaruit bleek dat het dinsdagteam het idee had dat ik 'niet zoveel deed'. maar dat hadden ze tegen de supervisor gezegd, en niet tegen mij..
Dus toen zaten ze 'we willen wel bemiddelen en om de tafel gaan zitten enzo'. Dus ik 'nou, dat los ik zelf wel op, daar is geen gedoe voor nodig' *)

en dat heb ik vanochtend gedaan en alles is in orde *) O+ 8-)
is het normaal op de werkvloer om bij de supervisor te gaan klagen? Ik zou me echt zwaar genaaid voelen. Als je een probleem met me hebt moet je het tegen mij zeggen.
Niet meer actief op Fok!
pi_92811661
Goedemorgen!

Ik ben niets kwijt na mijn 2 dagen ziek zijn :') maar ja.
pi_92811723
Mo wat vreemd dat ze dat zo tegen je supervisor zeggen? Maar goed fijn dat de lucht geklaard is.

XM houd je het allemaal nog wel een beetje vol op je werk? Anders neem je een paar dagen vrij, of is dat geen optie...?
pi_92811778
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef loveli het volgende:

[..]

En het ging zo goed met m'n eens/is de laatste tijd :{

Altijd vol van info die BB-topics, maar wat een leeswerk...

No-hassle-Mo! :D
pi_92811804
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat laatste weet ik. Maar dan krijg ik gelijk allerlei angsten en zulks dat ik in een vervroegde overgang ben ofzo. Ik ben altijd erg goed in beren op de weg zien.
snap ik heel erg goed.. maar ik denk dat je je daarover echt geen zorgen hoeft te maken :*
Maar gelukkig zit je voor je eigen gemoedsrust vrijdag bij de dokter!
pi_92811829
Lijstje gisteren

O: 2x beschuit, 2 stukjes stokbrood (hagelslag/kaas/boter, niet tegelijk :P )
T: halve banaan, halve hema hotdog
L: tosti cheddar/ham, 200 gr fruitsalade, zakje ovenzoutjes (echt mini mini)
T: 3 chocokoekjes, klein zakje chips
D: salade met kip
T: fruitsapje

Voor een dag met reizen en vliegen.... ach
pi_92811868
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

is het normaal op de werkvloer om bij de supervisor te gaan klagen? Ik zou me echt zwaar genaaid voelen. Als je een probleem met me hebt moet je het tegen mij zeggen.
ja, maar daarom heb ik ook weer een plusje gehaald bij de supervisor en de teamleider *) doordat ík het gewoon wel zelf aanpak *)
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:28:32 #296
70532 loveli
N
pi_92811888
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En het ging zo goed met m'n eens/is de laatste tijd :{

Altijd vol van info die BB-topics, maar wat een leeswerk...

No-hassle-Mo! :D
No pain, no gain.
crap in = crap out
pi_92811924
Ik kan nu of een paper schrijven of een rondje hardlopen.. Hm.....
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:30:48 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92811951
http://www.burnoutbegeleidingin.nl/index5.html

Slecht slapen - check
Opgejaagd gevoel - check
Hartkloppingen - af en toe
Drukkend gevoel op de borst - nee
Hoofdpijn - regelmatig
Buikpijn - af en toe
Duizelig - check
Spierpijn - check
Zwetende handen - check
Minder weerstand - check
Hyperventilatie - check
Stemmingswisselingen - check
Neerslachtig - check
Snel huilen, brok in de keel - check
Sneller geīrriteerd - check
Minder flexibel - mwah
Minder bestrokken voelen - nee
Vergeetachtig - check
Slechte concentratie - check
Piekeren - check
Angsten - check
Paniekaanvallen - soms
Besluitloosheid - nee
Onzeker - check
Onrustig - check
Snel bazig en boos - nee
Inefficiëntie - hoop het niet
Meer roken, drinken, medicatie - nee
Lusteloos - mwah
Meer terugtrekken - mwah, laat de agenda niet toe
Weinig of veel eten - veel
Geen zin in seks - check

^O^ :')
pi_92811953
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef Perruche het volgende:
Lijstje gisteren

O: 2x beschuit, 2 stukjes stokbrood (hagelslag/kaas/boter, niet tegelijk :P )
T: halve banaan, halve hema hotdog
L: tosti cheddar/ham, 200 gr fruitsalade, zakje ovenzoutjes (echt mini mini)
T: 3 chocokoekjes, klein zakje chips
D: salade met kip
T: fruitsapje

Voor een dag met reizen en vliegen.... ach
de dagen dat ik reis eet ik ook altijd belachelijk slecht.
pi_92812072
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

de dagen dat ik reis eet ik ook altijd belachelijk slecht.
Vandaag even compenseren.... planning:

O: muesli met blauwe bessen en soyamelk
T: banaan
L: salade ofzo, heb niets kunnen bestellen dus moet wat gaan halen
T: la vache kaasje
D: iets snels, denk chinees met groente en witte rijst ofzo.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:35:49 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92812130
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')