SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nou mijn aardappelen en vlees zijn het iig niet, het wil maar niet opschietenquote:
Oh en het is best laat alquote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou mijn aardappelen en vlees zijn het iig niet, het wil maar niet opschieten. En ja de kookplaat staat aan. Niet hoog genoeg blijkbaar.
Daar waren we al uitquote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Zeg stelletje wijven!![]()
Laat iedereen lekker zelf weten waar ie wel of geen geld aan uitgeeft, ieder zn eigen prioriteiten, toch?
Euhhhquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja dat zegje wilde ik al 5 minuten eerder doen maar ik was het topic kwijt en werd afgeleid door een ex die me een valentijnkaartje heeft gestuurd
Ik heb het niet over mezelf, hčquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhhhwat heb jij nou gedaan? Las wat over blauwe plekken?
Ik vind hem eigenlijk wel okquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb veel te veel op vandaag![]()
O: krentenbol
T: appel
L: 3 boterhammen: 1x kaas, 1x pindakaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: cracker met kaas, boterham met speculoos
S: RPM
D: rode kool, vegaburgert, aardappels
Meh. Gelukkig wel gesport.
Bij dit voorbeeld zeg ik net zo goed dat het van iemand portemonnee afhangtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
Als iemand kiloknalvlees koopt wordt er toch ook gepredikt over biologisch vlees? Waarom zou het niet goed zijn om over zulke dingen iets te zeggen?
Waarbij trouwens makreel heel goed is! Lokaal gevangen, onbedreigd, reuze gezond. (Ik vind het uit blik dan wel heel onsmakelijk, maar over smaak valt niet te twisten..)
Oei zegquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelf, hč![]()
En ik ben van de trap gevallen, nog redelijk hoog boven aan de trap met het gezicht eerst, maar die heb ik gelukkig kunnen beschermen
Pantoffels aan, haast hebben en uitglijden.. Verder geen schade, alleen mijn linker enkel is niet helemaal tevreden. En ik begin een beetje spierpijn te krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei zeghoe doe je dat dan toch?
Geen schade op de blauwe plekken na?
maar daar werd toch juist wel over getwist, de smaak? dat het lekkerder zou zijn, en je daarom 2.50 er aan uit zou geven?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
Als iemand kiloknalvlees koopt wordt er toch ook gepredikt over biologisch vlees? Waarom zou het niet goed zijn om over zulke dingen iets te zeggen?
Waarbij trouwens makreel heel goed is! Lokaal gevangen, onbedreigd, reuze gezond. (Ik vind het uit blik dan wel heel onsmakelijk, maar over smaak valt niet te twisten..)
Don't get me wrong, ik vind de smiley heel leuk. Hij kan alleen ontzettend verkeerd en laatdunkend overkomen, that's all!quote:
Mja ik koop wel gewoon de kilo's kipfilet uit de super indien het er goed uitziet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
Geniet van je avond en pleur het valentijnskaartje in de prullenbak!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ai, ik hoop dat de enkel niks is, GB!
Ik ga jullie voor nu verlaten, ga eens even lekker tv kijken ofzo
Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pantoffels aan, haast hebben en uitglijden.. Verder geen schade, alleen mijn linker enkel is niet helemaal tevreden. En ik begin een beetje spierpijn te krijgen.
Ik heb een bank waarbij ik met de pootjes omhoog kan en nu voel ik er niets van, hoor! En hij is ook niet dik, dus het gaat allemaal wel prima. No worriesquote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?
Of is hij ook dik?
ja, per user dan welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen. Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP?
.
Niet hoe ze kunnen overkomen, maar hoe ze soms op mij overkomenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen. Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP?
.
Ik voel meer iets voor:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idee voor de volgende slank-meet:
[ afbeelding ]
En welke PI gebruikt viking?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Zo had ik nog nooooooooooooit aan een blowjob gedacht bij deze "" smiley, voor dat een keer in dit topic ter sprake kwam
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
quote:
Compromis. XM en vikje gaan sumo-modderworstelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel meer iets voor:
[ afbeelding ]
Oké, behalve als hij rot heeft gedaan tegen Cali danquote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou maar daarom is het nog wel sieluuuggg!!!.
Dat was jouw poepende smiley toch?quote:
Oh ik dacht een andere bevallingquote:
Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar daar werd toch juist wel over getwist, de smaak? dat het lekkerder zou zijn, en je daarom 2.50 er aan uit zou geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.
Maar dat was niet echt het punt.
Ik vind het een beetje een belachelijk topic worden als je niet mag reageren op andermans posts (of keuzes). Later we dan gewoon allemaal een eigen blog beginnen. En in het topic ontopic lijstjes dumpen ofzo.
Tegen iemand ingaan is toch wat anders dan zeggen dat je je mening voor je moet houden ("je kan toch niet in andermans portemonnee kijken"). Er viel geen onvertogen woord en d'r gaan allerlei mensen doen alsof er iemand onheus wordt bejegend.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?
En dat kan hier over het algemeen ook prima, alleen zijn we soms een stelletje viswijven bij elkaar
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Tegen iemand ingaan is toch wat anders dan zeggen dat je je mening voor je moet houden ("je kan toch niet in andermans portemonnee kijken"). Er viel geen onvertogen woord en d'r gaan allerlei mensen doen alsof er iemand onheus wordt bejegend.
Ik houd m'n mond verder maar, want ik bedoel er niks slechts mee en voor je het weet wordt dit ook weer heisa!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?
En dat kan hier over het algemeen ook prima, alleen zijn we soms een stelletje viswijven bij elkaar
Huh, waarom dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, facebook account gedeleted, nu nog de moed opbrengen voor hyves...
Moet ook nog eens naar bed want morgen gaat om 4.40 de wekker alweer..
Pfff, moe in de benen
Lolquote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
nee, echt, die is ooit voor een zwanger iemand gemaakt, de *puf* smiley!
Euh ja, we praten langs elkaar heen denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[..]
Ik houd m'n mond verder maar, want ik bedoel er niks slechts mee en voor je het weet wordt dit ook weer heisa!
Dat denk ik ook!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh ja, we praten langs elkaar heen denk ik.
Misschien was je niet lief geweest?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom dat?. Nu heb ik een vriendje minder
.
Maar ik ben wel liefquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien was je niet lief geweest?
Dat had jij laatst op je prikbord gezet toen je drie mensen had verwijderd, ofzo![]()
Ja, daarom mag je in ieder geval wel mijn vriendje blijven hoorquote:
Ahwquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Voor iedereen, van mij, voor valentijnsdag:
[ afbeelding ]
+ alle Slankies in de thread
Toen had ik bedrijven verwijderd. I want real people on my Facebookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien was je niet lief geweest?
Dat had jij laatst op je prikbord gezet toen je drie mensen had verwijderd, ofzo![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daarom mag je in ieder geval wel mijn vriendje blijven hoor
Oooooooohquote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen had ik bedrijven verwijderd. I want real people on my Facebook.
Wat liefquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
Ik wilde gewoon even interessant doen met die post over mensen verwijderen.quote:
Ik ga maar eens bedenken waar ik 'm vanavond nog mee kan verrassenquote:Ik: "Ohja, het is valentijnsdag vandaag! Helemaal vergeten. Nouja, ach, we doen toch niks, toch? Commercieel gedoe. Enzo. Toch? Ja toch?"
*draait zich om*
*ziet daar manlief met een Enorme Bos Rozen*![]()
!
Ik: "Euh.. Nouja, ik ging wél extra lekker voor je koken! Heus!"
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohai. I'm the worst wife ever. Gesprekje vanavond:
[..]
Ik ga maar eens bedenken waar ik 'm vanavond nog mee kan verrassen![]()
.
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
Je bent ook wel echt druk met alle brieven en sollicitaties hč! Laat het niet teveel door je hoofd spoken, even wat anders is ook goedquote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik had die rozen al gezien @FB ja. Lief! Ik denk dat ik 'n laptop zo ook maar ga afsluiten. Heb het wel een beetje gehad
.
Sweetquote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
.
Iddquote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt druk met alle brieven en sollicitaties hč! Laat het niet teveel door je hoofd spoken, even wat anders is ook goed.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb nog hechtingen van de verstandskiesoperatie. Ik weet niet of dat al wil.
Ja, nou moet ik m wel posten he.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb nog hechtingen van de verstandskiesoperatie. Ik weet niet of dat al wil.
Zo'n worst die nog aan één kant vast zat zekerquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ik ... euh... at een .. euh.. hele grote baguette. Met vlees."
Seriously, ik snap dat ding nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Razz: http://seks.blog.nl/shoppen/2009/05/18/gemotoriseerd-pijpen
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat Razz niet herkend is op haar foto's.
Ik ben nu de website aan het bestuderen, maar ben er ook nog niet uitquote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Seriously, ik snap dat ding niet. Hoe? Waar? En dan?
Ik ook niet. Dan moet je dat gebitje in je mond doen - dan zit je toch nog steeds met die kaakkramp? Alleen kan je dan de bek niet toeklappen. Wat voordelen heeft natuurlijk, maar niet voor de partij waarvoor dit ding wordt aangeprezen als een hele verlichting.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Seriously, ik snap dat ding niet. Hoe? Waar? En dan?
Nee, Vik! Ik denk dat het eerder iets handigs voor jou isquote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Maken jullie je er maar druk over. Deze dame gaat het topic verlaten. Trusten!
Er staat een demofilmpje op de website van het ding. Enigszins NSFW en zulksquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, Vik! Ik denk dat het eerder iets handigs voor jou is!
Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie hebben de nieuwe clip van de jeugd van tegenwoordig vast al gezien toch?
Vond het ... fascinerend!
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."
Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:
De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijnquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.
een onvrijwillig crashdieet vind ik anders minder gezond.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijn.
Het originele probleem leek me ook makkelijker op te lossen dan Dr. Joe koos.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:
De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
- yoghurtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' (). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep
.
In elk geval een hoop griekse yoghurt?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' (). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep
.
Boerenkool waarschijnlijk ook dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
In Frankrijk maken ze hutspot nét iets natter & gaarder dan hier. Dat kan ook geslubbberd worden.
Nee, boerenkool kookt niet stuk. Daar moet je met de staafmixer door.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Boerenkool waarschijnlijk ook dan.
Bloemkool a la oma: tot pap gekookt met een me(e)l(ig) sausje erover.quote:
Afgelopen week al drie keer broccoli opquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mn eetlust wat doe jequote:
Good jobquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH![]()
Leukkkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH![]()
En verder kunnen jullie vreselijk zeuren met z'n allen. Stelletje wijven
Een holding, een retail bedrijf en een technisch bedrijf. Het technische bedrijf wordt mijn feestje.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef Blurred86 het volgende:
cool Tink! jij en je man? om wat voor bedrijfjes gaat het?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
En verder kunnen jullie vreselijk zeuren met z'n allen. Stelletje wijven
Een Marilyn Monroe tietenjurkje.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Donderdag een verplicht personeelsfeestje van m'n werk. Thema: Hollywood.
Wat moet ik nou weer aan.
Kan dat wel met collega's?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een Marilyn Monroe tietenjurkje.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Donderdag een verplicht personeelsfeestje van m'n werk. Thema: Hollywood.
Wat moet ik nou weer aan.
quote:
Ja leuk, uitjes met dronken collega's.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Poe hé feestjes met thema. dan ben ik toch blij met dat mannenbedrijf waar ik werk.
Was het maar waarquote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja leuk, uitjes met dronken collega's.
De mijne niet. Wel veel huisvaders, maar niet braaf. En al halverwege de avond de weg kwijt. Niet allemaal maar toch altijd wel iemand die geen maat kent.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was het maar waarMijn collega's zijn allemaal brave huisvaders.
Oh nee hoor, ik heb 'm gelijk laten weten dat ik er niet zo van gediend wasquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Nu stel ik me dan weer voor dat die ex zich maandenlang verheugd heeft op Valentijnsdag, omdat 'ie dan een goed excuus heeft om Cali, die prachtige meid die hij maar niet vergeten kon, weer eens te benaderen. En nu zit hij nagelbijtend op de bank met z'n telefoon naast zich, wachtend op het verlossende sms'je.
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Omg, wat een verschrikkelijk wijf op rtl 5 nu. Je zou alleen een baas moeten kunnen vervangen met behoud van personeel.
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Omg, wat een verschrikkelijk wijf op rtl 5 nu. Je zou alleen een baas moeten kunnen vervangen met behoud van personeel.
hier exact hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, Wil eigenlijk naar bed, maar ik moet dit kijken. Bizar.
Ik snap die vrouw niet. Zo is zo boosquote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijn
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap die vrouw niet. Zo is zo boos
Ja zoveel kritiek krijgen lijkt me erg pijnlijk. Ze kan daar niet tegen, daarom doet ze zo.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijn
oh helpt dat als je boos bent? Hmmm.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebben
Je hebt gelijk, maar tegen wie heb je het?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Met een positieve benadering bereik je veel meer.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebben
Tabatha's salon takeover.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef loveli het volgende:
[..]
That 'll shut her up.
Geen idee waar jullie naar kijken, maar dat weerhoudt me er niet van me ermee te bemoeien.
tijdje geleden had ik het er hier ook al over en toen kende niemand hetquote:
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tijdje geleden had ik het er hier ook al over en toen kende niemand het
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
*bedrijfjesboks met Tink* Gefelie!Je hebt de knoop dus doorgehakt! Leukleuk!
Ik ben naar Zumba geweest en ondanks de Opgeblazen Borrelbuik van Bubbeltopia ging het lekker!
*noteert*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef conleche het volgende:
Voor mensen die een nieuwe serie zoeken: Shameless US! Heb nu 4 afl. gezien en het is echt zo grappig, absurd en in your face. Aanrader.
Wat moet je eigenlijk doen die drie dagen?quote:
Dat moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, ik zit alweer op m'n werk na een beroerde nacht. Zo maar eens de huisarts bellen. Was weer 2x raak vannacht. Als ik ga googlen ben ik of in de overgang of heb lymfeklierkanker ofzo. Leuk.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:55 schreef Probability het volgende:
@chico bij mijn opleiding heb je wel mogelijkheden, ook in 't weekend..
Mij ook hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik google net ook even en ik lees dat nachtelijk zweten veel voorkomt bij een burns out. Die optie lijkt me waarschijnlijker dan de andere twee.
Bedoel je melatonine? Da's overigens niet homeopatisch, maar volgens mij bedoel je dat ook niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef Siral het volgende:
Goedemorgennn.
Vraagje; iemand hier ervaring met nachtrust pillen/tabletten? Dus niet echt slaappillen, maar die pilletjes van de reclame zegmaar (volgens mij is het homeopathisch, weet niet meer van welk merk).
Mijn hersenen blijven maar doormalen elke nacht en doe geen oog dicht meer..
Ik weet het niet precies dus, hoe het heet.. het is een tijdje terug veel als reclame geweest, zie je al die vrouwen vrolijk in bed liggen omdat ze die pilletjes nemen, en ik dacht dat het homeopgatisch was.. Misschien maar even de huisarts bellen of straks even kijken bij de apotheek/etos. Ik word doodmoe (letterlijk en figuurlijk) van die slapeloze nachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je melatonine? Da's overigens niet homeopatisch, maar volgens mij bedoel je dat ook niet.
Waarschijnlijk bedoel je deze, dat is homeopathisch. Hier zit echter totaal geen werkzame stof in, en het werkt dus niet, tenzij je gelooft dat het werkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies dus, hoe het heet.. het is een tijdje terug veel als reclame geweest, zie je al de vrouwen vrolijk in bed liggen omdat ze die pilletjes nemen, en ik dacht dat het homeopgatisch was.. Misschien maar even de huisarts bellen of straks even kijken bij de apotheek/etos. Ik word doodmoe (letterlijk en figuurlijk) van die slapeloze nachten.
Ja die bedoelde ik inderdaad! Maar dat is bedriegerij dus..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je deze, dat is homeopathisch. Hier zit echter totaal geen werkzame stof in, en het werkt dus niet, tenzij je gelooft dat het werkt.
Deze tabletjes met melatonine, kunnen er echter wel voor zorgen dat je beter in slaap valt, het is een stofje dat ook in je lichaam aangemaakt wordt en in tomaten zit. Het zorgt dat je slaperig wordt bij een donkere omgeving.
Krachttraining is niet homeopathisch!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Van krachttraining wordt je ook rete-moe!
Maar daar heb je niets aan, dus wat Puff zegt... Melatonine!
Klopt haha, maar ook fitnessen wil niet helpen. Ik hoef maar iets van een verandering in mn leven te krijgen, of iets wat is gebeurd, of iets waar ik me mee bezig hou en mijn hersenen blijven de hele nacht doormalen. En dan niet over 1 ding, maar over 5 tegelijk. En dat speelt dan oneindig achterelkaar af tot ik doodmoe ben en in slaap val.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Van krachttraining wordt je ook rete-moe!
Maar daar heb je niets aan, dus wat Puff zegt... Melatonine!
Melatonine is een lichaamseigen stof. Je kunt het in kleine pilletjes kopen, van 0,1 mg. Vroeger kon je ook pillen van 1 mg kopen, maar dat mag om een of andere reden niet meer vrij verkocht worden. Het helpt bij inslapen en kan ook helpen bij doorslapen. De meningen zijn er wel wat over verdeeld. Mijn huisarts wil er bijv. echt geen recept voor uitschrijven, terwijl er een slaappoli in Gelderland is, verbonden aan een ziekenhuis, die er veel mee werkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies dus, hoe het heet.. het is een tijdje terug veel als reclame geweest, zie je al de vrouwen vrolijk in bed liggen omdat ze die pilletjes nemen, en ik dacht dat het homeopgatisch was.. Misschien maar even de huisarts bellen of straks even kijken bij de apotheek/etos. Ik word doodmoe (letterlijk en figuurlijk) van die slapeloze nachten.
SPOILER: klaag klaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal blij zijn als het 1 uur is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Deze schijn je gewoon te kunnen halen bij de drogist..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Melatonine is een lichaamseigen stof. Je kunt het in kleine pilletjes kopen, van 0,1 mg. Vroeger kon je ook pillen van 1 mg kopen, maar dat mag om een of andere reden niet meer vrij verkocht worden. Het helpt bij inslapen en kan ook helpen bij doorslapen. De meningen zijn er wel wat over verdeeld. Mijn huisarts wil er bijv. echt geen recept voor uitschrijven, terwijl er een slaappoli in Gelderland is, verbonden aan een ziekenhuis, die er veel mee werkt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Chicolate het volgende:
Ahw kan ik me voorstellen... maar komt vast goed tochSPOILER: klaag klaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal blij zijn als het 1 uur is.
Iemand zal je wel uit de brand kunnen helpen.
Maar die bevatten waarschijnlijk nog steeds 0,1 of 0,2 mg melatonine per tabletquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Deze schijn je gewoon te kunnen halen bij de drogist..
Ik zie daar niet staan hoeveel melatonine in één pilletje zit. Volgens mij mag dat dus maar 0.1 mg. zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Deze schijn je gewoon te kunnen halen bij de drogist..
Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original. Denk dat die jij nu laat zien dezelfde zijn alleen in een anderpotje..Maar die ik bdoel zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie daar niet staan hoeveel melatonine in één pilletje zit. Volgens mij mag dat dus maar 0.1 mg. zijn.
Ik bedoel deze: [ afbeelding ]
Er zitten 500 stuks in een potje van ca. 14 euro.
Je moet even uitvinden wat genoeg pilletjes zijn voor jou. Ik zat rond de 7 stuks per keer. Ook wel even je 'slaaphygiëne' in de gaten houden. Dus je inspanningen op tijd afbouwen voor het naar bed gaan. Ik had vaak duidelijk zo'n moment dat ik in slaap ging vallen. En als je dat voelt, moet het ook licht uit en slapen zijn.
Kon ik die zorgen maar wegnemen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
En ik maar denken dat ik homeopathisch bezig was...![]()
En met muziek rustig aan slapen? (ben niet echt van de pilletjes)
Clannad is lekkere slaapmuziek!
We zijn nu eigenlijk wel aan symptoombestrijding aan het doen...
Hoef geen tekst en uitleg en probeer geen dingen te verwijten maar je kunt de redenen van de zorgen niet wegnemen? Of wat extra vitamine D en omega's tot je nemen zodat je minder over zorgen blijft doormalen?
(dit is meer loveli's terrein)
Je kunt ook gewoon meer dan één pilletje nemen, hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original.
Maar daar zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
Ja klopt, maar dan gaan de pilletjes wel heel hardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon meer dan één pilletje nemen, hoor.
Het is niet gezegd dat 0,1 mg niet helpt hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original.
Maar daar zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
Hmm, je wilde eerst een doosje van 60 pillen nemen voor 15 euro, en nu een van 500 voor 15 euro hčquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan gaan de pilletjes wel heel hard
Dan heb ik niets gezegd!quote:
Je neemt het ook niet elke avond. Het schijnt tenminste verstandig te zijn om bijv. de weekenden in ieder geval over te slaan. Om je lichaam er niet te veel aan te laten wennen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan gaan de pilletjes wel heel hard
Wie zegt dat? Die melatonine die jij me stuurde zitten er idd 500 in, hiervoor wist ik niet eens wat er allemaal was, hoeveel erin zat en wat het met ging kostenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat 0,1 mg niet helpt hoor
Op vaste tijden naar bed, genoeg ventileren, niet teveel stoken in je slaapkamer maar ook niet te koud, niet teveel afleiding voor het slapen gaan, als je piekert, de redenen tot piekeren aanpakken, moet ook al veel doen.
De huisarts geeft in eerste instantie toch dat advies, dus dat scheelt je een bezoekje
[..]
Hmm, je wilde eerst een doosje van 60 pillen nemen voor 15 euro, en nu een van 500 voor 15 euro hč![]()
Ja klopt, de weekenden lijkt het me ook niet echt heel nodig..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je neemt het ook niet elke avond. Het schijnt tenminste verstandig te zijn om bijv. de weekenden in ieder geval over te slaan. Om je lichaam er niet te veel aan te laten wennen.
Ja, dat heb ik dus ook. Echt kleddernatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef _Calimero_ het volgende:
XM: ik heb vaker mensen met veel stress/spanning over nachtelijk zweten gehoord, echt zo erg dat de t-shirts uitgeknepen kunnen worden.
Ontspanning heb je nodig, hopelijk kan je huisarts je dat aan je verstand brengen
Hieroquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef _Calimero_ het volgende:
XM: ik heb vaker mensen met veel stress/spanning over nachtelijk zweten gehoord, echt zo erg dat de t-shirts uitgeknepen kunnen worden.
Ontspanning heb je nodig, hopelijk kan je huisarts je dat aan je verstand brengen
Thanks voor de infoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef Syrena het volgende:
Siral, mijn moeder zweert bij een combinatie van calcium-magnesiumtabletten en Nervovit (allebei van Bional). Hopelijk slaap je snel weer lekker![]()
Ik kreeg net telefoon van de woningstichting, ze hebben een nieuwe huurder en hij wil de spullen die ik had laten zitten (laminaat) en laten hangen (rolgordijnen) overnemen!![]()
![]()
![]()
Ik had kennelijk 50 euro gezegd, bij nader inzien erg laag, maar whateverz, ik hoef niks op te gaan rapenen kan dus nu mijn zolder inrichten zoals ik wil
(daar had ik het laminaat gepland als ik dat had moeten oprapen).
Meteen gevraagd of de nieuwe huurder me zou willen bellen als er nog post van mij zou liggen, dan kan ik dat ophalen. Ik wil die valentijnskaarten niet mislopen
Dat is ook best krap aan.. ik heb jaren geslapen met twee man in een 1 persoonsbed hoe vind je diequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, slecht slapen is zo vervelend, Siral!
Ik heb ook slecht geslapen, met z'n 2'en een 120 bed delen werkt niet voor mij, blijkbaar...boh.
Magnesium FTW.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef Syrena het volgende:
Siral, mijn moeder zweert bij een combinatie van calcium-magnesiumtabletten en Nervovit (allebei van Bional). Hopelijk slaap je snel weer lekker![]()
Knus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Siral het volgende:
Dat is ook best krap aan.. ik heb jaren geslapen met twee man in een 1 persoonsbed hoe vind je die(weliswaar alleen weekenden)
Volgens mij hebben wij ook magnesium tabletten liggen ergens! Of is is dat dan weer overdreven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef loveli het volgende:
Melatonine is op zich priman (en ook vast nog wel ergens op de een of andere manier hoger gedoseerd te bestellen), maar denk dat magnesium ook wel eens erg goed kan zijn. Zit ook in groene groente btw.
Ik neem sowieso regelmatig een vitamine pil waar alles in zit van A tot Z.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef loveli het volgende:
Niet overdreven. Omdat het gros van de mensen eerder te weinig magnesium binnenkrijgt dan te veel kan het ook geen kwaad. Om te beginnen is 400 mg per dag ok, onderhoudsdosis is 200.
Calcium en magnesium worden vaak gecombineerd, omdat magnesium de opname van calcium bevordert. En wanneer de verhouding scheef is, wordt magnesium als het ware verdrongen door calcium. Magnesium is aanrader voor veel mensen.
Als regelmatig elke dag is,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef Siral het volgende:
Ik neem sowieso regelmatig een vitamine pil waar alles in zit van A tot Z.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef Merel het volgende:
Ik val er even middenin...
Kennen jullie nog een leuk adres voor de drie allerliefste katten van de hele wereld? Toen ik samenwoonde hadden we drie katten en toen we uit elkaar gingen zijn die bij m'n ex gebleven. Ex woont nu weer samen en heeft een kindje, maar dat gaat niet samen met de katten: de katten zijn jaloers en krabben haar en poepen haar kamer onderLogisch dus dat de katten daar niet kunnen blijven, maar ik weet niet wat we nu moeten doen. Ik ben nog steeds gek op die beesten, maar ik kan er gewoon niet drie in huis nemen. Ik zou geen goed baasje zijn, veel te veel (onverwacht) weg en hoewel ze naar buiten zouden kunnen vind ik m'n huis gewoon te klein. Als het echt echt echt moet, dan heb ik ze liever bij mij in huis dan in een asiel, maar eigenlijk zoek ik gewoon een ander goed huis voor ze. Dus als jullie nog iets weten...? (En ja, ik zou ook een topic in F&F kunnen openen, maar ik ben bang voor fanatiekelingen die gaan roepen dat de katten er eerder waren dan het kindje en dat ze dus hun kindje de deur uit moeten doen in plaats van de katten
)
Kunnen ze bij jou niet naar buiten? De buurt is niet heel druk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Merel het volgende:
Ik weet het niet GB. Ik hou echt van de katten, maar mijn leventje is nu zo anders dan toen en totaal niet meer ingericht op goed voor een huisdier zorgen zeg maar. En juist als ik maar één kat neem is die hartstikke alleen omdat ik zo weinig thuis ben, dan wordt ze eenzaam. Ik sta heel erg in dubio
Hotels met bedden van 2m lang zijn ook een ramp, lig dan altijd 's ochtends met m'n voeten erbuiten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, slecht slapen is zo vervelend, Siral!
Ik heb ook slecht geslapen, met z'n 2'en een 120 bed delen werkt niet voor mij, blijkbaar...boh.
Ik vergeet het wel eens, maar probeer er elke dag toch wel een te nemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Als regelmatig elke dag is,Vitamines en mineralen zijn nodig om te functioneren. Dat is de reden dat je eet. En het binennkrijgen van bouwstoffen (eiwitten, vetten, koolhydraten).
In het dagmenu van de gemiddelde mens zit te veel troep en te weinig nuttigs. Het gaat er niet vooral om je dagelijkse portie kcals binnen te krijgen, maar je dagelijkse hoeveelheden vitamines en mineralen. En de juiste bouwstoffen, dus geen suikers, slechte vetten en snoepgoed (ontbijtkoek), maar vette vis, havermou en broccoli. Dus stop jezelf vol met gezonde vetjes, veel groente en wat fruit
Zou best kunnen dat je meer verbruikt tijdens intensief sporten. Vitamine B is nodig bij je citroenzuurcyclis, dus als je energie maakt uit glucose. Verder komen er vrije radicalen vrij als je sport, je imuunsysteem krijgt een boost en weet ik wat nog meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:
loveli, klopt het trouwens dat je tijdens intensief sporten belangrijke mineralen verliest? Zo ja, wat kun je daar tegen doen (iets door het water tijdens sporten ofzo)?
1800 kcals is voor jou best een mooi getal om op gelijk gewicht te blijven vind ik. Tijdje low carben om op je ideale gewicht te komen en dan dit patroon vasthouden, werkt dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef conleche het volgende:
@V1z0r: Ja dat zal best dat het weinig is, maar ik val niet af.(En het is trouwens niet echt weinig hoor, ik zit op 1800 kcals gemiddeld. En je moet eigenlijk nooit naar mijn planning kijken, want daar komt áltijd nog wat bij.)
toen ik een tijd lang erg veel stress / ellende op mijn werk had, heb ik ook zoiets mee gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, ik zit alweer op m'n werk na een beroerde nacht. Zo maar eens de huisarts bellen. Was weer 2x raak vannacht. Als ik ga googlen ben ik of in de overgang of heb lymfeklierkanker ofzo. Leuk.
Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik heb er zooooo geen zin in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
1800 kcals is voor jou best een mooi getal om op gelijk gewicht te blijven vind ik. Tijdje low carben om op je ideale gewicht te komen en dan dit patroon vasthouden, werkt dat?
Ja! Ik weeg rond de 62 en dat moet 57/58 zijn! Dus een kleine 5 kilo. Moet te doen zijn zou je zeggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Goedzo Mariaatje![]()
Co, moet jij nog afvallen nu dan? Meende dat je al wel redelijk op gewicht zat!
Aan de andere kant, als je met dit tempo afvalt (400 gram in 3 weken was het?) ben je over een half jaar toch precies goed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik heb er zooooo geen zin in.Als ik lowcarb heb ik heul geen plezier meer in eten. Ik kijk het nog even aan en schroef de sport nog ietsje op. Als ik over 3 weken nog steeds vrijwel stilsta dan zal ik wel moeten.
Dat zou je zeggen, ja, but I feel your pain!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Ik weeg rond de 62 en dat moet 57/58 zijn! Dus een kleine 5 kilo. Moet te doen zijn zou je zeggen.
Nee 6 weken!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je met dit tempo afvalt (400 gram in 3 weken was het?) ben je over een half jaar toch precies goed?
Je houdt ook de verdeling van KH-eiwit-vet bij? Misschien daar eens mee afwisselen en resultaten vergelijken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat het ook wel heel moeilijk gaat zijn om 3 katten te plaatsen. Misschien mensen die een boerderij hebben, maar anders zie ik het somber in. Wat akelig!
@V1z0r: Ja dat zal best dat het weinig is, maar ik val niet af.(En het is trouwens niet echt weinig hoor, ik zit op 1800 kcals gemiddeld. En je moet eigenlijk nooit naar mijn planning kijken, want daar komt áltijd nog wat bij.)
Monster is geen voedingssupplement.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Thx loveli, zal daar wel even rondkijken/vragen! Merk wel dat op dagen met een blik monster m'n prestaties beter zijn alleen of dat nou aan de extra b-vitamines of aan suikers ligt weet ik niet...
Proeven. Als 'ie bedorven is raak je zo nog 2 kilo kwijt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook weer een beetje kwijtVan 64 naar 62.9
En dat alleen omdat ik van het weekend niet bij mijn Mutti heb gegeten
![]()
Vraag, ik heb nog een halve bol mozarella liggen, bijna 2 weken geleden gekocht. Hij heeft al die tijd in een curverbakje gezeten in zijn eigen vocht. Zou ik die vavanond nog kunnen gebruiken?? Ik zag gisteravond geen schimmels en rook ook niks raars.
Goeiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Proeven. Als 'ie bedorven is raak je zo nog 2 kilo kwijt.
AH => danerole pizzadeeg. Hoewel ik tegen dat spul ben als je gevoelige darmen hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Goeie![]()
Dan zoek ik nu alleen nog een pizzadeegrecept voor 1 persoon
Weet ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Monster is geen voedingssupplement.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet ikAlleen is het zo makkelijk...
Misschien maar is eens opzoek naar info over supplementen voor bij m'n training.
Ja, dat laatste weet ik. Maar dan krijg ik gelijk allerlei angsten en zulks dat ik in een vervroegde overgang ben ofzo. Ik ben altijd erg goed in beren op de weg zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef progje het volgende:
[..]
toen ik een tijd lang erg veel stress / ellende op mijn werk had, heb ik ook zoiets mee gemaakt.
Ik werd dan 's nachts wakker werd opeens helemaal beroerd en begon echt heel erg te zweten.
Het zweet liep in straaltjes van mijn lichaam af....
Maar ik begreep dat Mirena er bijna uit gaat? Veel zweten kan ook heel erg goed hormonaal zijn...
is het normaal op de werkvloer om bij de supervisor te gaan klagen? Ik zou me echt zwaar genaaid voelen. Als je een probleem met me hebt moet je het tegen mij zeggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
zo, *schouderklopje*
had vrijdag functioneringsgesprek waaruit bleek dat het dinsdagteam het idee had dat ik 'niet zoveel deed'. maar dat hadden ze tegen de supervisor gezegd, en niet tegen mij..
Dus toen zaten ze 'we willen wel bemiddelen en om de tafel gaan zitten enzo'. Dus ik 'nou, dat los ik zelf wel op, daar is geen gedoe voor nodig'
en dat heb ik vanochtend gedaan en alles is in orde![]()
![]()
En het ging zo goed met m'n eens/is de laatste tijdquote:
snap ik heel erg goed.. maar ik denk dat je je daarover echt geen zorgen hoeft te makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat laatste weet ik. Maar dan krijg ik gelijk allerlei angsten en zulks dat ik in een vervroegde overgang ben ofzo. Ik ben altijd erg goed in beren op de weg zien.
ja, maar daarom heb ik ook weer een plusje gehaald bij de supervisor en de teamleiderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is het normaal op de werkvloer om bij de supervisor te gaan klagen? Ik zou me echt zwaar genaaid voelen. Als je een probleem met me hebt moet je het tegen mij zeggen.
No pain, no gain.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En het ging zo goed met m'n eens/is de laatste tijd
Altijd vol van info die BB-topics, maar wat een leeswerk...
No-hassle-Mo!
de dagen dat ik reis eet ik ook altijd belachelijk slecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef Perruche het volgende:
Lijstje gisteren
O: 2x beschuit, 2 stukjes stokbrood (hagelslag/kaas/boter, niet tegelijk)
T: halve banaan, halve hema hotdog
L: tosti cheddar/ham, 200 gr fruitsalade, zakje ovenzoutjes (echt mini mini)
T: 3 chocokoekjes, klein zakje chips
D: salade met kip
T: fruitsapje
Voor een dag met reizen en vliegen.... ach
Vandaag even compenseren.... planning:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de dagen dat ik reis eet ik ook altijd belachelijk slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |