Dat moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, ik zit alweer op m'n werk na een beroerde nacht. Zo maar eens de huisarts bellen. Was weer 2x raak vannacht. Als ik ga googlen ben ik of in de overgang of heb lymfeklierkanker ofzo. Leuk.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:55 schreef Probability het volgende:
@chico bij mijn opleiding heb je wel mogelijkheden, ook in 't weekend..
Mij ook hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik google net ook even en ik lees dat nachtelijk zweten veel voorkomt bij een burns out. Die optie lijkt me waarschijnlijker dan de andere twee.
Bedoel je melatonine? Da's overigens niet homeopatisch, maar volgens mij bedoel je dat ook niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef Siral het volgende:
Goedemorgennn.
Vraagje; iemand hier ervaring met nachtrust pillen/tabletten? Dus niet echt slaappillen, maar die pilletjes van de reclame zegmaar (volgens mij is het homeopathisch, weet niet meer van welk merk).
Mijn hersenen blijven maar doormalen elke nacht en doe geen oog dicht meer..
Ik weet het niet precies dus, hoe het heet.. het is een tijdje terug veel als reclame geweest, zie je al die vrouwen vrolijk in bed liggen omdat ze die pilletjes nemen, en ik dacht dat het homeopgatisch was.. Misschien maar even de huisarts bellen of straks even kijken bij de apotheek/etos. Ik word doodmoe (letterlijk en figuurlijk) van die slapeloze nachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je melatonine? Da's overigens niet homeopatisch, maar volgens mij bedoel je dat ook niet.
Waarschijnlijk bedoel je deze, dat is homeopathisch. Hier zit echter totaal geen werkzame stof in, en het werkt dus niet, tenzij je gelooft dat het werkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies dus, hoe het heet.. het is een tijdje terug veel als reclame geweest, zie je al de vrouwen vrolijk in bed liggen omdat ze die pilletjes nemen, en ik dacht dat het homeopgatisch was.. Misschien maar even de huisarts bellen of straks even kijken bij de apotheek/etos. Ik word doodmoe (letterlijk en figuurlijk) van die slapeloze nachten.
Ja die bedoelde ik inderdaad! Maar dat is bedriegerij dus..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je deze, dat is homeopathisch. Hier zit echter totaal geen werkzame stof in, en het werkt dus niet, tenzij je gelooft dat het werkt.
Deze tabletjes met melatonine, kunnen er echter wel voor zorgen dat je beter in slaap valt, het is een stofje dat ook in je lichaam aangemaakt wordt en in tomaten zit. Het zorgt dat je slaperig wordt bij een donkere omgeving.
Krachttraining is niet homeopathisch!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Van krachttraining wordt je ook rete-moe!
Maar daar heb je niets aan, dus wat Puff zegt... Melatonine!
Klopt haha, maar ook fitnessen wil niet helpen. Ik hoef maar iets van een verandering in mn leven te krijgen, of iets wat is gebeurd, of iets waar ik me mee bezig hou en mijn hersenen blijven de hele nacht doormalen. En dan niet over 1 ding, maar over 5 tegelijk. En dat speelt dan oneindig achterelkaar af tot ik doodmoe ben en in slaap val.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Van krachttraining wordt je ook rete-moe!
Maar daar heb je niets aan, dus wat Puff zegt... Melatonine!
Melatonine is een lichaamseigen stof. Je kunt het in kleine pilletjes kopen, van 0,1 mg. Vroeger kon je ook pillen van 1 mg kopen, maar dat mag om een of andere reden niet meer vrij verkocht worden. Het helpt bij inslapen en kan ook helpen bij doorslapen. De meningen zijn er wel wat over verdeeld. Mijn huisarts wil er bijv. echt geen recept voor uitschrijven, terwijl er een slaappoli in Gelderland is, verbonden aan een ziekenhuis, die er veel mee werkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies dus, hoe het heet.. het is een tijdje terug veel als reclame geweest, zie je al de vrouwen vrolijk in bed liggen omdat ze die pilletjes nemen, en ik dacht dat het homeopgatisch was.. Misschien maar even de huisarts bellen of straks even kijken bij de apotheek/etos. Ik word doodmoe (letterlijk en figuurlijk) van die slapeloze nachten.
SPOILER: klaag klaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal blij zijn als het 1 uur is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Deze schijn je gewoon te kunnen halen bij de drogist..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Melatonine is een lichaamseigen stof. Je kunt het in kleine pilletjes kopen, van 0,1 mg. Vroeger kon je ook pillen van 1 mg kopen, maar dat mag om een of andere reden niet meer vrij verkocht worden. Het helpt bij inslapen en kan ook helpen bij doorslapen. De meningen zijn er wel wat over verdeeld. Mijn huisarts wil er bijv. echt geen recept voor uitschrijven, terwijl er een slaappoli in Gelderland is, verbonden aan een ziekenhuis, die er veel mee werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |