quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Donderdag een verplicht personeelsfeestje van m'n werk. Thema: Hollywood.
Wat moet ik nou weer aan.
quote:
Ja leuk, uitjes met dronken collega's.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Poe hé feestjes met thema. dan ben ik toch blij met dat mannenbedrijf waar ik werk.
Was het maar waarquote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja leuk, uitjes met dronken collega's.
De mijne niet. Wel veel huisvaders, maar niet braaf. En al halverwege de avond de weg kwijt. Niet allemaal maar toch altijd wel iemand die geen maat kent.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was het maar waarMijn collega's zijn allemaal brave huisvaders.
Oh nee hoor, ik heb 'm gelijk laten weten dat ik er niet zo van gediend wasquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Nu stel ik me dan weer voor dat die ex zich maandenlang verheugd heeft op Valentijnsdag, omdat 'ie dan een goed excuus heeft om Cali, die prachtige meid die hij maar niet vergeten kon, weer eens te benaderen. En nu zit hij nagelbijtend op de bank met z'n telefoon naast zich, wachtend op het verlossende sms'je.
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Omg, wat een verschrikkelijk wijf op rtl 5 nu. Je zou alleen een baas moeten kunnen vervangen met behoud van personeel.
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Omg, wat een verschrikkelijk wijf op rtl 5 nu. Je zou alleen een baas moeten kunnen vervangen met behoud van personeel.
hier exact hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, Wil eigenlijk naar bed, maar ik moet dit kijken. Bizar.
Ik snap die vrouw niet. Zo is zo boosquote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijn
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap die vrouw niet. Zo is zo boos
Ja zoveel kritiek krijgen lijkt me erg pijnlijk. Ze kan daar niet tegen, daarom doet ze zo.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijn
oh helpt dat als je boos bent? Hmmm.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebben
Je hebt gelijk, maar tegen wie heb je het?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Met een positieve benadering bereik je veel meer.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebben
Tabatha's salon takeover.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef loveli het volgende:
[..]
That 'll shut her up.
Geen idee waar jullie naar kijken, maar dat weerhoudt me er niet van me ermee te bemoeien.
tijdje geleden had ik het er hier ook al over en toen kende niemand hetquote:
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tijdje geleden had ik het er hier ook al over en toen kende niemand het
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
*bedrijfjesboks met Tink* Gefelie!Je hebt de knoop dus doorgehakt! Leukleuk!
Ik ben naar Zumba geweest en ondanks de Opgeblazen Borrelbuik van Bubbeltopia ging het lekker!
*noteert*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef conleche het volgende:
Voor mensen die een nieuwe serie zoeken: Shameless US! Heb nu 4 afl. gezien en het is echt zo grappig, absurd en in your face. Aanrader.
Wat moet je eigenlijk doen die drie dagen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |