Zo'n worst die nog aan één kant vast zat zekerquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ik ... euh... at een .. euh.. hele grote baguette. Met vlees."
Seriously, ik snap dat ding nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Razz: http://seks.blog.nl/shoppen/2009/05/18/gemotoriseerd-pijpen
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohai. I'm the worst wife ever. Gesprekje vanavond:
[..]
Ik ga maar eens bedenken waar ik 'm vanavond nog mee kan verrassen![]()
.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat Razz niet herkend is op haar foto's.
Ik ben nu de website aan het bestuderen, maar ben er ook nog niet uitquote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Seriously, ik snap dat ding niet. Hoe? Waar? En dan?
Ik ook niet. Dan moet je dat gebitje in je mond doen - dan zit je toch nog steeds met die kaakkramp? Alleen kan je dan de bek niet toeklappen. Wat voordelen heeft natuurlijk, maar niet voor de partij waarvoor dit ding wordt aangeprezen als een hele verlichting.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Seriously, ik snap dat ding niet. Hoe? Waar? En dan?
Nee, Vik! Ik denk dat het eerder iets handigs voor jou isquote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Maken jullie je er maar druk over. Deze dame gaat het topic verlaten. Trusten!
Er staat een demofilmpje op de website van het ding. Enigszins NSFW en zulksquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, Vik! Ik denk dat het eerder iets handigs voor jou is!
Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie hebben de nieuwe clip van de jeugd van tegenwoordig vast al gezien toch?
Vond het ... fascinerend!
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."
Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:
De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijnquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.
een onvrijwillig crashdieet vind ik anders minder gezond.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijn.
Het originele probleem leek me ook makkelijker op te lossen dan Dr. Joe koos.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:
De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
- yoghurtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' (). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep
.
In elk geval een hoop griekse yoghurt?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' (). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep
.
Boerenkool waarschijnlijk ook dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
In Frankrijk maken ze hutspot nét iets natter & gaarder dan hier. Dat kan ook geslubbberd worden.
Nee, boerenkool kookt niet stuk. Daar moet je met de staafmixer door.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Boerenkool waarschijnlijk ook dan.
Bloemkool a la oma: tot pap gekookt met een me(e)l(ig) sausje erover.quote:
Afgelopen week al drie keer broccoli opquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mn eetlust wat doe jequote:
Good jobquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH![]()
Leukkkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH![]()
En verder kunnen jullie vreselijk zeuren met z'n allen. Stelletje wijven
Een holding, een retail bedrijf en een technisch bedrijf. Het technische bedrijf wordt mijn feestje.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef Blurred86 het volgende:
cool Tink! jij en je man? om wat voor bedrijfjes gaat het?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
En verder kunnen jullie vreselijk zeuren met z'n allen. Stelletje wijven
Een Marilyn Monroe tietenjurkje.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Donderdag een verplicht personeelsfeestje van m'n werk. Thema: Hollywood.
Wat moet ik nou weer aan.
Kan dat wel met collega's?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een Marilyn Monroe tietenjurkje.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Donderdag een verplicht personeelsfeestje van m'n werk. Thema: Hollywood.
Wat moet ik nou weer aan.
quote:
Ja leuk, uitjes met dronken collega's.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Poe hé feestjes met thema. dan ben ik toch blij met dat mannenbedrijf waar ik werk.
Was het maar waarquote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja leuk, uitjes met dronken collega's.
De mijne niet. Wel veel huisvaders, maar niet braaf. En al halverwege de avond de weg kwijt. Niet allemaal maar toch altijd wel iemand die geen maat kent.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was het maar waarMijn collega's zijn allemaal brave huisvaders.
Oh nee hoor, ik heb 'm gelijk laten weten dat ik er niet zo van gediend wasquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Nu stel ik me dan weer voor dat die ex zich maandenlang verheugd heeft op Valentijnsdag, omdat 'ie dan een goed excuus heeft om Cali, die prachtige meid die hij maar niet vergeten kon, weer eens te benaderen. En nu zit hij nagelbijtend op de bank met z'n telefoon naast zich, wachtend op het verlossende sms'je.
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Omg, wat een verschrikkelijk wijf op rtl 5 nu. Je zou alleen een baas moeten kunnen vervangen met behoud van personeel.
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Omg, wat een verschrikkelijk wijf op rtl 5 nu. Je zou alleen een baas moeten kunnen vervangen met behoud van personeel.
hier exact hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, Wil eigenlijk naar bed, maar ik moet dit kijken. Bizar.
Ik snap die vrouw niet. Zo is zo boosquote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijn
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap die vrouw niet. Zo is zo boos
Ja zoveel kritiek krijgen lijkt me erg pijnlijk. Ze kan daar niet tegen, daarom doet ze zo.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jaaahhh ik kijk het ook! Fantastisch, wat een negatief mens zeg, wat zal die ongelukkig zijn
oh helpt dat als je boos bent? Hmmm.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebben
Je hebt gelijk, maar tegen wie heb je het?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Met een positieve benadering bereik je veel meer.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die moet duidelijk echt een keer een goeie beurt hebben
Tabatha's salon takeover.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef loveli het volgende:
[..]
That 'll shut her up.
Geen idee waar jullie naar kijken, maar dat weerhoudt me er niet van me ermee te bemoeien.
tijdje geleden had ik het er hier ook al over en toen kende niemand hetquote:
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tijdje geleden had ik het er hier ook al over en toen kende niemand het
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik kijk het iedere week. Heerlijke foute pulptv.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
*bedrijfjesboks met Tink* Gefelie!Je hebt de knoop dus doorgehakt! Leukleuk!
Ik ben naar Zumba geweest en ondanks de Opgeblazen Borrelbuik van Bubbeltopia ging het lekker!
*noteert*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef conleche het volgende:
Voor mensen die een nieuwe serie zoeken: Shameless US! Heb nu 4 afl. gezien en het is echt zo grappig, absurd en in your face. Aanrader.
Wat moet je eigenlijk doen die drie dagen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |