SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nou mijn aardappelen en vlees zijn het iig niet, het wil maar niet opschietenquote:
Oh en het is best laat alquote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou mijn aardappelen en vlees zijn het iig niet, het wil maar niet opschieten. En ja de kookplaat staat aan. Niet hoog genoeg blijkbaar.
Daar waren we al uitquote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Zeg stelletje wijven!![]()
Laat iedereen lekker zelf weten waar ie wel of geen geld aan uitgeeft, ieder zn eigen prioriteiten, toch?
Euhhhquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja dat zegje wilde ik al 5 minuten eerder doen maar ik was het topic kwijt en werd afgeleid door een ex die me een valentijnkaartje heeft gestuurd
Ik heb het niet over mezelf, hèquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhhhwat heb jij nou gedaan? Las wat over blauwe plekken?
Ik vind hem eigenlijk wel okquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb veel te veel op vandaag![]()
O: krentenbol
T: appel
L: 3 boterhammen: 1x kaas, 1x pindakaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: cracker met kaas, boterham met speculoos
S: RPM
D: rode kool, vegaburgert, aardappels
Meh. Gelukkig wel gesport.
Bij dit voorbeeld zeg ik net zo goed dat het van iemand portemonnee afhangtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
Als iemand kiloknalvlees koopt wordt er toch ook gepredikt over biologisch vlees? Waarom zou het niet goed zijn om over zulke dingen iets te zeggen?
Waarbij trouwens makreel heel goed is! Lokaal gevangen, onbedreigd, reuze gezond. (Ik vind het uit blik dan wel heel onsmakelijk, maar over smaak valt niet te twisten..)
Oei zegquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelf, hè![]()
En ik ben van de trap gevallen, nog redelijk hoog boven aan de trap met het gezicht eerst, maar die heb ik gelukkig kunnen beschermen
Pantoffels aan, haast hebben en uitglijden.. Verder geen schade, alleen mijn linker enkel is niet helemaal tevreden. En ik begin een beetje spierpijn te krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei zeghoe doe je dat dan toch?
Geen schade op de blauwe plekken na?
maar daar werd toch juist wel over getwist, de smaak? dat het lekkerder zou zijn, en je daarom 2.50 er aan uit zou geven?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
Als iemand kiloknalvlees koopt wordt er toch ook gepredikt over biologisch vlees? Waarom zou het niet goed zijn om over zulke dingen iets te zeggen?
Waarbij trouwens makreel heel goed is! Lokaal gevangen, onbedreigd, reuze gezond. (Ik vind het uit blik dan wel heel onsmakelijk, maar over smaak valt niet te twisten..)
Don't get me wrong, ik vind de smiley heel leuk. Hij kan alleen ontzettend verkeerd en laatdunkend overkomen, that's all!quote:
Mja ik koop wel gewoon de kilo's kipfilet uit de super indien het er goed uitziet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
Geniet van je avond en pleur het valentijnskaartje in de prullenbak!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ai, ik hoop dat de enkel niks is, GB!
Ik ga jullie voor nu verlaten, ga eens even lekker tv kijken ofzo
Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pantoffels aan, haast hebben en uitglijden.. Verder geen schade, alleen mijn linker enkel is niet helemaal tevreden. En ik begin een beetje spierpijn te krijgen.
Ik heb een bank waarbij ik met de pootjes omhoog kan en nu voel ik er niets van, hoor! En hij is ook niet dik, dus het gaat allemaal wel prima. No worriesquote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?
Of is hij ook dik?
ja, per user dan welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen. Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP?
.
Niet hoe ze kunnen overkomen, maar hoe ze soms op mij overkomenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen. Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP?
.
Ik voel meer iets voor:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idee voor de volgende slank-meet:
[ afbeelding ]
En welke PI gebruikt viking?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Zo had ik nog nooooooooooooit aan een blowjob gedacht bij deze "" smiley, voor dat een keer in dit topic ter sprake kwam
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
quote:
Compromis. XM en vikje gaan sumo-modderworstelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel meer iets voor:
[ afbeelding ]
Oké, behalve als hij rot heeft gedaan tegen Cali danquote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou maar daarom is het nog wel sieluuuggg!!!.
Dat was jouw poepende smiley toch?quote:
Oh ik dacht een andere bevallingquote:
Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar daar werd toch juist wel over getwist, de smaak? dat het lekkerder zou zijn, en je daarom 2.50 er aan uit zou geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.
Maar dat was niet echt het punt.
Ik vind het een beetje een belachelijk topic worden als je niet mag reageren op andermans posts (of keuzes). Later we dan gewoon allemaal een eigen blog beginnen. En in het topic ontopic lijstjes dumpen ofzo.
Tegen iemand ingaan is toch wat anders dan zeggen dat je je mening voor je moet houden ("je kan toch niet in andermans portemonnee kijken"). Er viel geen onvertogen woord en d'r gaan allerlei mensen doen alsof er iemand onheus wordt bejegend.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?
En dat kan hier over het algemeen ook prima, alleen zijn we soms een stelletje viswijven bij elkaar
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Tegen iemand ingaan is toch wat anders dan zeggen dat je je mening voor je moet houden ("je kan toch niet in andermans portemonnee kijken"). Er viel geen onvertogen woord en d'r gaan allerlei mensen doen alsof er iemand onheus wordt bejegend.
Ik houd m'n mond verder maar, want ik bedoel er niks slechts mee en voor je het weet wordt dit ook weer heisa!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?
En dat kan hier over het algemeen ook prima, alleen zijn we soms een stelletje viswijven bij elkaar
Huh, waarom dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, facebook account gedeleted, nu nog de moed opbrengen voor hyves...
Moet ook nog eens naar bed want morgen gaat om 4.40 de wekker alweer..
Pfff, moe in de benen
Lolquote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
nee, echt, die is ooit voor een zwanger iemand gemaakt, de *puf* smiley!
Euh ja, we praten langs elkaar heen denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[..]
Ik houd m'n mond verder maar, want ik bedoel er niks slechts mee en voor je het weet wordt dit ook weer heisa!
Dat denk ik ook!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh ja, we praten langs elkaar heen denk ik.
Misschien was je niet lief geweest?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom dat?. Nu heb ik een vriendje minder
.
Maar ik ben wel liefquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien was je niet lief geweest?
Dat had jij laatst op je prikbord gezet toen je drie mensen had verwijderd, ofzo![]()
Ja, daarom mag je in ieder geval wel mijn vriendje blijven hoorquote:
Ahwquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Voor iedereen, van mij, voor valentijnsdag:
[ afbeelding ]
+ alle Slankies in de thread
Toen had ik bedrijven verwijderd. I want real people on my Facebookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien was je niet lief geweest?
Dat had jij laatst op je prikbord gezet toen je drie mensen had verwijderd, ofzo![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daarom mag je in ieder geval wel mijn vriendje blijven hoor
Oooooooohquote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen had ik bedrijven verwijderd. I want real people on my Facebook.
Wat liefquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
Ik wilde gewoon even interessant doen met die post over mensen verwijderen.quote:
Ik ga maar eens bedenken waar ik 'm vanavond nog mee kan verrassenquote:Ik: "Ohja, het is valentijnsdag vandaag! Helemaal vergeten. Nouja, ach, we doen toch niks, toch? Commercieel gedoe. Enzo. Toch? Ja toch?"
*draait zich om*
*ziet daar manlief met een Enorme Bos Rozen*![]()
!
Ik: "Euh.. Nouja, ik ging wél extra lekker voor je koken! Heus!"
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohai. I'm the worst wife ever. Gesprekje vanavond:
[..]
Ik ga maar eens bedenken waar ik 'm vanavond nog mee kan verrassen![]()
.
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
Je bent ook wel echt druk met alle brieven en sollicitaties hè! Laat het niet teveel door je hoofd spoken, even wat anders is ook goedquote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik had die rozen al gezien @FB ja. Lief! Ik denk dat ik 'n laptop zo ook maar ga afsluiten. Heb het wel een beetje gehad
.
Sweetquote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
.
Iddquote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt druk met alle brieven en sollicitaties hè! Laat het niet teveel door je hoofd spoken, even wat anders is ook goed.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb nog hechtingen van de verstandskiesoperatie. Ik weet niet of dat al wil.
Ja, nou moet ik m wel posten he.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb nog hechtingen van de verstandskiesoperatie. Ik weet niet of dat al wil.
Zo'n worst die nog aan één kant vast zat zekerquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ik ... euh... at een .. euh.. hele grote baguette. Met vlees."
Seriously, ik snap dat ding nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Razz: http://seks.blog.nl/shoppen/2009/05/18/gemotoriseerd-pijpen
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat Razz niet herkend is op haar foto's.
Ik ben nu de website aan het bestuderen, maar ben er ook nog niet uitquote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Seriously, ik snap dat ding niet. Hoe? Waar? En dan?
Ik ook niet. Dan moet je dat gebitje in je mond doen - dan zit je toch nog steeds met die kaakkramp? Alleen kan je dan de bek niet toeklappen. Wat voordelen heeft natuurlijk, maar niet voor de partij waarvoor dit ding wordt aangeprezen als een hele verlichting.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Seriously, ik snap dat ding niet. Hoe? Waar? En dan?
Nee, Vik! Ik denk dat het eerder iets handigs voor jou isquote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Maken jullie je er maar druk over. Deze dame gaat het topic verlaten. Trusten!
Er staat een demofilmpje op de website van het ding. Enigszins NSFW en zulksquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, Vik! Ik denk dat het eerder iets handigs voor jou is!
Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie hebben de nieuwe clip van de jeugd van tegenwoordig vast al gezien toch?
Vond het ... fascinerend!
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."
Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:
De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijnquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.
een onvrijwillig crashdieet vind ik anders minder gezond.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijn.
Het originele probleem leek me ook makkelijker op te lossen dan Dr. Joe koos.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:
De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
- yoghurtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' (). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep
.
In elk geval een hoop griekse yoghurt?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' (). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep
.
Boerenkool waarschijnlijk ook dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
In Frankrijk maken ze hutspot nét iets natter & gaarder dan hier. Dat kan ook geslubbberd worden.
Nee, boerenkool kookt niet stuk. Daar moet je met de staafmixer door.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Boerenkool waarschijnlijk ook dan.
Bloemkool a la oma: tot pap gekookt met een me(e)l(ig) sausje erover.quote:
Afgelopen week al drie keer broccoli opquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mn eetlust wat doe jequote:
Good jobquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH![]()
Leukkkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH![]()
En verder kunnen jullie vreselijk zeuren met z'n allen. Stelletje wijven
Een holding, een retail bedrijf en een technisch bedrijf. Het technische bedrijf wordt mijn feestje.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef Blurred86 het volgende:
cool Tink! jij en je man? om wat voor bedrijfjes gaat het?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
En verder kunnen jullie vreselijk zeuren met z'n allen. Stelletje wijven
Een Marilyn Monroe tietenjurkje.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Donderdag een verplicht personeelsfeestje van m'n werk. Thema: Hollywood.
Wat moet ik nou weer aan.
Kan dat wel met collega's?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een Marilyn Monroe tietenjurkje.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Donderdag een verplicht personeelsfeestje van m'n werk. Thema: Hollywood.
Wat moet ik nou weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |