abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92784429

Vorig deel: Slank #1339 - zondagse sporters!
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_92784516
Hey dames ga eens lief doen tegen elkaar, ik ben geen rel waard :P. Jullie hebben helemaal gelijk dat verse vis veel lekkerder is, maar als er in blikvis evenveel omega's zitten ga ik op dit moment toch liever voor blik.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 14 februari 2011 @ 19:57:49 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92784565
c'est le ton enzo, maar goed ik zeg maar niks :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 19:58:20 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92784603
Hier, mooi plaatje voor in de OP:

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92784654
ruik wat aangebrands :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_92784683
Goedenavond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92784790
Lijstje is geworden:

O: 250 gram kwark
T: blokje kaas
L: omelet met groenten (of nou ja, meer scrambled)
T: cracotte met forelfilet (niet uit blik)
D: naanbrood (half tarwe/half volkoren) met wat kip korma en een groentencurry

ben tevreden, en heb ook de hele dag geen honger/trek gehad :) morgen weer hardlopen :)
Ja doei.
pi_92784791
quote:
12s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
ruik wat aangebrands :D
Nou mijn aardappelen en vlees zijn het iig niet, het wil maar niet opschieten :'). En ja de kookplaat staat aan. Niet hoog genoeg blijkbaar.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:01:33 #9
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92784837
Zeg stelletje wijven! :P

Laat iedereen lekker zelf weten waar ie wel of geen geld aan uitgeeft, ieder zn eigen prioriteiten, toch?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92784886
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou mijn aardappelen en vlees zijn het iig niet, het wil maar niet opschieten :'). En ja de kookplaat staat aan. Niet hoog genoeg blijkbaar.
Oh en het is best laat al :s)
  maandag 14 februari 2011 @ 20:02:52 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92784925
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Zeg stelletje wijven! :P

Laat iedereen lekker zelf weten waar ie wel of geen geld aan uitgeeft, ieder zn eigen prioriteiten, toch?
Daar waren we al uit :P. Ook typisch voor vrouwen dat iedereen haar zegje nog even moet doen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92784954
PMS tijddddd *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92784988
Lijstje:

O: 1 boterham met grillworst, nr 2 heb ik in de bak gegooid de ham was dubieus
T: Volkorenbeschuit jam
L: bak yoghurt
T: Mango
D: worteltjes, doperwten met gebakken aardappeltjes en duitse biefstuk :9
T: nog geen idee, waterijsje ws

Ben mijn appel vergeten door al het drama@ work _O-
  maandag 14 februari 2011 @ 20:04:17 #14
277802 _Calimero_
pi_92785003
Ja dat zegje wilde ik al 5 minuten eerder doen maar ik was het topic kwijt en werd afgeleid door een ex die me een valentijnkaartje heeft gestuurd :')
  maandag 14 februari 2011 @ 20:04:26 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92785007
Ik heb veel te veel op vandaag }:|

O: krentenbol
T: appel
L: 3 boterhammen: 1x kaas, 1x pindakaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: cracker met kaas, boterham met speculoos :@
S: RPM
D: rode kool, vegaburgert, aardappels

Meh. Gelukkig wel gesport :Y.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92785011
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
PMS tijddddd *O*
Euhhh :D wat heb jij nou gedaan? Las wat over blauwe plekken?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:04:49 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785031
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja dat zegje wilde ik al 5 minuten eerder doen maar ik was het topic kwijt en werd afgeleid door een ex die me een valentijnkaartje heeft gestuurd :')
:o. Welke precies? :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:06:02 #18
277802 _Calimero_
pi_92785103
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o. Welke precies? :P.
hahahaha die van een jaar geleden.
pi_92785126
Als iemand kiloknalvlees koopt wordt er toch ook gepredikt over biologisch vlees? Waarom zou het niet goed zijn om over zulke dingen iets te zeggen?

Waarbij trouwens makreel heel goed is! Lokaal gevangen, onbedreigd, reuze gezond. (Ik vind het uit blik dan wel heel onsmakelijk, maar over smaak valt niet te twisten..)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92785151
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Euhhh :D wat heb jij nou gedaan? Las wat over blauwe plekken?
Ik heb het niet over mezelf, hè :+

En ik ben van de trap gevallen, nog redelijk hoog boven aan de trap met het gezicht eerst, maar die heb ik gelukkig kunnen beschermen :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92785244
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb veel te veel op vandaag }:|

O: krentenbol
L: 3 boterhammen: 1x kaas, 1x pindakaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: cracker met kaas, boterham met speculoos :@
S: RPM
D: rode kool, vegaburgert, aardappels

Meh. Gelukkig wel gesport :Y.
Ik vind hem eigenlijk wel ok :)
pi_92785249
quote:
13s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
Als iemand kiloknalvlees koopt wordt er toch ook gepredikt over biologisch vlees? Waarom zou het niet goed zijn om over zulke dingen iets te zeggen?

Waarbij trouwens makreel heel goed is! Lokaal gevangen, onbedreigd, reuze gezond. (Ik vind het uit blik dan wel heel onsmakelijk, maar over smaak valt niet te twisten..)
Bij dit voorbeeld zeg ik net zo goed dat het van iemand portemonnee afhangt :Y Ik zou er alleen twee keer over nadenken qua hormonen enzo!

Maar ik vind wel vaker dat hier afkeurend wordt gereageerd op iets wat iemand anders doet. En het ergste wat je dan kunt doen is de " :') " smiley gebruiken! :D
pi_92785265
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mezelf, hè :+

En ik ben van de trap gevallen, nog redelijk hoog boven aan de trap met het gezicht eerst, maar die heb ik gelukkig kunnen beschermen :P
Oei zeg :{ hoe doe je dat dan toch?
Geen schade op de blauwe plekken na?
pi_92785302
:')
Ja doei.
pi_92785323
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oei zeg :{ hoe doe je dat dan toch?
Geen schade op de blauwe plekken na?
Pantoffels aan, haast hebben en uitglijden.. Verder geen schade, alleen mijn linker enkel is niet helemaal tevreden. En ik begin een beetje spierpijn te krijgen.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:09:16 #26
277802 _Calimero_
pi_92785330
quote:

maar daar werd toch juist wel over getwist, de smaak? dat het lekkerder zou zijn, en je daarom 2.50 er aan uit zou geven?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:10:06 #27
277802 _Calimero_
pi_92785380
Ai, ik hoop dat de enkel niks is, GB!

Ik ga jullie voor nu verlaten, ga eens even lekker tv kijken ofzo :Y
pi_92785387
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Don't get me wrong, ik vind de smiley heel leuk. Hij kan alleen ontzettend verkeerd en laatdunkend overkomen, that's all!
pi_92785391
quote:

Mja ik koop wel gewoon de kilo's kipfilet uit de super indien het er goed uitziet.
Varkensvlees koop ik al nooit en rundvlees eigks alleen bieflappen.
Verder alles bij de slager vandaan en daar staat al helemaal niet vermeldt waar het vandaan komt maar je merkt dat het vaak beter smaakt/anders geurt tijdens het bakken.
Plus als we de kans krijgen een deel van een koe van de achterbuum, dat is het fijnste.
pi_92785421
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ai, ik hoop dat de enkel niks is, GB!

Ik ga jullie voor nu verlaten, ga eens even lekker tv kijken ofzo :Y
Geniet van je avond en pleur het valentijnskaartje in de prullenbak! :W
pi_92785448
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Pantoffels aan, haast hebben en uitglijden.. Verder geen schade, alleen mijn linker enkel is niet helemaal tevreden. En ik begin een beetje spierpijn te krijgen.
Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?
Of is hij ook dik?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:12:26 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785551
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen :'). Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92785564
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?
Of is hij ook dik?
Ik heb een bank waarbij ik met de pootjes omhoog kan en nu voel ik er niets van, hoor! En hij is ook niet dik, dus het gaat allemaal wel prima. No worries ;)
pi_92785587
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen :'). Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP? :P.
ja, per user dan wel :')
Ja doei.
pi_92785613
Hoi.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:13:26 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92785623
Idee voor de volgende slank-meet:

Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 20:13:26 #37
70532 loveli
N
pi_92785624
Ik heb geen mening en ik ga 'em niet spuien >:O
En ik ben tegen de volgknop.
crap in = crap out
pi_92785633
* MarMar schenkt wat glazen roosvicee in

Komt wel goed schatjes!
pi_92785634
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Niet hoe ze kunnen overkomen, maar hoe ze soms op mij overkomen :P

Zo had ik nog nooooooooooooit aan een blowjob gedacht bij deze " :o " smiley, voor dat een keer in dit topic ter sprake kwam :P
  maandag 14 februari 2011 @ 20:13:35 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785638
Nu stel ik me dan weer voor dat die ex zich maandenlang verheugd heeft op Valentijnsdag, omdat 'ie dan een goed excuus heeft om Cali, die prachtige meid die hij maar niet vergeten kon, weer eens te benaderen. En nu zit hij nagelbijtend op de bank met z'n telefoon naast zich, wachtend op het verlossende sms'je.
Niet meer actief op Fok!
pi_92785684
Het is niet voor niet een ex, Vik :P
  maandag 14 februari 2011 @ 20:15:05 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785755
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idee voor de volgende slank-meet:

[ afbeelding ]
Ik voel meer iets voor:

Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:15:31 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92785790
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Het is niet voor niet een ex, Vik :P
Nou maar daarom is het nog wel sieluuuggg!!! :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_92785797
toedels, ik ga even de stad in :P
  Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 20:15:42 #45
70532 loveli
N
pi_92785806
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Zo had ik nog nooooooooooooit aan een blowjob gedacht bij deze " :o " smiley, voor dat een keer in dit topic ter sprake kwam :P
En welke PI gebruikt viking?
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
crap in = crap out
pi_92785844
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef loveli het volgende:

[..]

En welke PI gebruikt viking?

[..]

_O-
pi_92785849
en :% is een bevallende smiley :')
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 20:16:32 #48
70532 loveli
N
pi_92785863
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik voel meer iets voor:

[ afbeelding ]
Compromis. XM en vikje gaan sumo-modderworstelen.
crap in = crap out
pi_92785869
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou maar daarom is het nog wel sieluuuggg!!! :'(.
Oké, behalve als hij rot heeft gedaan tegen Cali dan :P
pi_92785903
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was jouw poepende smiley toch? :P
pi_92785956
_O- *notitieblok pakt.
pi_92785967
O+ poepen O+
Ja doei.
pi_92785978
quote:
Oh ik dacht een andere bevalling :')

Ik wil chico trouwens even steunen: makreel uit blik is prima voor een salade :) (voor wat het waard is van mij :P ) Budgettechnisch zit gerookte makreel tussen blik en een verse in (2 euro voor 2 stukjes meestal) en dat is ook erg lekker :)
  maandag 14 februari 2011 @ 20:18:30 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92786016
quote:
Nee, dat is de aaargh ik word hier helemaal gestoord! :(-smiley.
Niet meer actief op Fok!
pi_92786127
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

maar daar werd toch juist wel over getwist, de smaak? dat het lekkerder zou zijn, en je daarom 2.50 er aan uit zou geven?
Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.
Maar dat was niet echt het punt.

Ik vind het een beetje een belachelijk topic worden als je niet mag reageren op andermans posts (of keuzes). Later we dan gewoon allemaal een eigen blog beginnen. En in het topic ontopic lijstjes dumpen ofzo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92786130
Ik denk bij deze smiley aan mijn ex: 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92786134
nee, echt, die is ooit voor een zwanger iemand gemaakt, de *puf* smiley!
Ja doei.
pi_92786318
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.
Maar dat was niet echt het punt.

Ik vind het een beetje een belachelijk topic worden als je niet mag reageren op andermans posts (of keuzes). Later we dan gewoon allemaal een eigen blog beginnen. En in het topic ontopic lijstjes dumpen ofzo.
Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?

En dat kan hier over het algemeen ook prima, alleen zijn we soms een stelletje viswijven bij elkaar :P
pi_92786375
* MarMar doet de laptop vroeg dicht vandaag.
Met één oogklep is best wel heul vermoeiend lezen :P

kusdagdoei :W
pi_92786410
ik ga ook lekker chillen op de bank :W
Ja doei.
pi_92786471
Fijne avond :W
  maandag 14 februari 2011 @ 20:27:02 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92786618
Herstel: een halve vegaburger. Te vol.

*burp*
pi_92786623
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?

En dat kan hier over het algemeen ook prima, alleen zijn we soms een stelletje viswijven bij elkaar :P
Tegen iemand ingaan is toch wat anders dan zeggen dat je je mening voor je moet houden ("je kan toch niet in andermans portemonnee kijken"). Er viel geen onvertogen woord en d'r gaan allerlei mensen doen alsof er iemand onheus wordt bejegend.
pi_92786728
quote:
15s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Tegen iemand ingaan is toch wat anders dan zeggen dat je je mening voor je moet houden ("je kan toch niet in andermans portemonnee kijken"). Er viel geen onvertogen woord en d'r gaan allerlei mensen doen alsof er iemand onheus wordt bejegend.
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik houd m'n mond verder maar, want ik bedoel er niks slechts mee en voor je het weet wordt dit ook weer heisa!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:28:33 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92786732
Zo, facebook account gedeleted, nu nog de moed opbrengen voor hyves...

Moet ook nog eens naar bed want morgen gaat om 4.40 de wekker alweer..
Pfff, moe in de benen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 14 februari 2011 @ 20:28:53 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92786754
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, facebook account gedeleted, nu nog de moed opbrengen voor hyves...

Moet ook nog eens naar bed want morgen gaat om 4.40 de wekker alweer..
Pfff, moe in de benen :')
Huh, waarom dat?
pi_92786801
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
nee, echt, die is ooit voor een zwanger iemand gemaakt, de *puf* smiley!
Lol _O-
pi_92786839
Misschien vinden sommige mensen het beledigend als iemand beticht wordt van smakeloos eetgedrag.
Net als ik negatieve sentimenten kreeg bij een kotssmilie bij het benoemen van een zekere stad ofzo.

Edit: niet dat ik ergens op wil doorgaan ofzo. Echt niet. Het was slechts een voorbeeld.
pi_92786858
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

[..]

Ik houd m'n mond verder maar, want ik bedoel er niks slechts mee en voor je het weet wordt dit ook weer heisa!
Euh ja, we praten langs elkaar heen denk ik.
pi_92786902
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh ja, we praten langs elkaar heen denk ik.
Dat denk ik ook! :D
  maandag 14 februari 2011 @ 20:34:00 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787120
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Huh, waarom dat?
Inderdaad. Waarom dat? :o. Nu heb ik een vriendje minder :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787213
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarom dat? :o. Nu heb ik een vriendje minder :{w.
Misschien was je niet lief geweest?

Dat had jij laatst op je prikbord gezet toen je drie mensen had verwijderd, ofzo _O-
pi_92787246
Hai!

Voor iedereen, van mij, voor valentijnsdag:

+ alle Slankies in de thread O+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:35:57 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787260
quote:
12s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat had jij laatst op je prikbord gezet toen je drie mensen had verwijderd, ofzo _O-
Maar ik ben wel lief ;(.
pi_92787309
En nu ga ik samen met M. in bed film kijken en lekker op tijd slapen O+
pi_92787370
quote:
9s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar ik ben wel lief ;(.
Ja, daarom mag je in ieder geval wel mijn vriendje blijven hoor :+
pi_92787385
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!

[ afbeelding ]

Ahw O+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:38:40 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787459
quote:
12s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Toen had ik bedrijven verwijderd. I want real people on my Facebook :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787468
quote:
Hai!

[ afbeelding ]

O+. Hoe lief. Ik/wij ook van jou hoor :*.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:38:48 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787473
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, daarom mag je in ieder geval wel mijn vriendje blijven hoor :+
O+
pi_92787480
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toen had ik bedrijven verwijderd. I want real people on my Facebook :P.
Ooooooooh :P
  maandag 14 februari 2011 @ 20:39:36 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787522
quote:
Hai!

[ afbeelding ]

Wat lief O+. Lav joe toe! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787558
Ik ben morgen thuis. Alleen.

En ik kan niet gaan sporten en nu ben ik bang dat ik maar ga eten, eten, eten. Niet eens per se ongezond, maar gewoon. Pff.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:40:31 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787588
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ooooooooh :P
Ik wilde gewoon even interessant doen met die post over mensen verwijderen.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787638
Ohai. I'm the worst wife ever :'). Gesprekje vanavond:
quote:
Ik: "Ohja, het is valentijnsdag vandaag! Helemaal vergeten. Nouja, ach, we doen toch niks, toch? Commercieel gedoe. Enzo. Toch? Ja toch?"
*draait zich om*
*ziet daar manlief met een Enorme Bos Rozen*
:@ O+!

Ik: "Euh.. Nouja, ik ging wél extra lekker voor je koken! Heus! :@ "
Ik ga maar eens bedenken waar ik 'm vanavond nog mee kan verrassen *) B-) .
pi_92787686
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:o
  maandag 14 februari 2011 @ 20:42:15 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787718
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D!!
pi_92787743
En een lijstje, voor het ontopic-gehalte:

O: yoghurt, muesli, twee kiwi's, thee
L: dubbele boterham kaas/komkommer, cup-a-soup tomaat
T: roggebrood pindakaas/komkommer, glas optimel
T: cappuccino op school
D: spaghetti bolognese met oude kaas en rucolasalade met olijven :9
  maandag 14 februari 2011 @ 20:43:57 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787834
Ik had die rozen al gezien @FB ja :). Lief! Ik denk dat ik 'n laptop zo ook maar ga afsluiten. Heb het wel een beetje gehad :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92787867
quote:
Hai!

[ afbeelding ]

O+
pi_92787870
Iedereen gaat weg? ;(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92787884
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik had die rozen al gezien @FB ja :). Lief! Ik denk dat ik 'n laptop zo ook maar ga afsluiten. Heb het wel een beetje gehad :).
Je bent ook wel echt druk met alle brieven en sollicitaties hè! Laat het niet teveel door je hoofd spoken, even wat anders is ook goed :).
  maandag 14 februari 2011 @ 20:44:38 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787895
Ikke niet hoor :).
pi_92787897
quote:

[..]

Sweet O+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:45:01 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92787922
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Je bent ook wel echt druk met alle brieven en sollicitaties hè! Laat het niet teveel door je hoofd spoken, even wat anders is ook goed :).
Idd :).

Mijn Feestboek doet raar.
Niet meer actief op Fok!
pi_92787944
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb nog hechtingen van de verstandskiesoperatie. Ik weet niet of dat al wil.
pi_92787979
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

_O-

Beetje lullig uit te leggen bij de tandarts ook, als het mis gaat :+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:45:55 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92787991
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, nou moet ik m wel posten he.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:46:32 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92788031
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:46:51 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92788056
pi_92788068
"Ik ... euh... at een .. euh.. hele grote baguette. Met vlees."
pi_92788166
net Indiaas eten besteld :9 Was echt weer heerlijk. Dat restaurant krijgt ook een 8.5 geloof ik op iens.nl en tegenwoordig bezorgen ze ook _O_

Vriend en ik hebben vandaag 3 jaar. En we zouden eigenlijk uit eten gaan, maar door die hoofdpijn aanval van vanmorgen voelde ik me nog steeds niet 100% fit. Dus lekker thuis gebleven.

Wel lekker fout om op Valentijnsdag een relatie te krijgen en we hebben allebei ook echt een hekel aan Valentijndsdag...

(we moesten die dag ook overwerken en gingen daar nog wat drinken samen en.... :+ )
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92788200
quote:
9s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ik ... euh... at een .. euh.. hele grote baguette. Met vlees."
Zo'n worst die nog aan één kant vast zat zeker :7.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:50:02 #104
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92788278
zeg dames, het is pas 10 voor negen hoor! :7
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92788298
quote:
Seriously, ik snap dat ding niet :'). Hoe? Waar? En dan?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:50:37 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92788328
Nu hoop ik al helemaal dat Razz niet herkend is op haar foto's :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92788340
quote:

[..]

_O- enorm herkenbaar en het enige dat ik doe is snotteren en mijn arm meeslepen dus :')
pi_92788448
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat Razz niet herkend is op haar foto's :').
:D Ahjoh. Die kinderen zijn daar al veel verder in :{w .
pi_92788449
Jullie hebben de nieuwe clip van de jeugd van tegenwoordig vast al gezien toch?
Vond het ... fascinerend!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:52:06 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92788455
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik ben nu de website aan het bestuderen, maar ben er ook nog niet uit :') _O-.
pi_92788521
Wel onwijs lief van je man, Razz. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92788600
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik ook niet. Dan moet je dat gebitje in je mond doen - dan zit je toch nog steeds met die kaakkramp? Alleen kan je dan de bek niet toeklappen. Wat voordelen heeft natuurlijk, maar niet voor de partij waarvoor dit ding wordt aangeprezen als een hele verlichting.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:55:21 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92788680
Maken jullie je er maar druk over. Deze dame gaat het topic verlaten :W. Trusten!
Niet meer actief op Fok!
pi_92788954
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Maken jullie je er maar druk over. Deze dame gaat het topic verlaten :W. Trusten!
Nee, Vik! Ik denk dat het eerder iets handigs voor jou is :Y !
Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 21:03:46 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 20:59:43 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92789014
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Van een andere site: "Aan het gebitje zit namelijk een vibrerend kogeltje dat zon 30 tot 45 minuten trilt."
Er staat een demofilmpje op de website van het ding. Enigszins NSFW en zulks :').

Ah.. hij wordt ook voor dames onderling gebruikt :').
pi_92789049
En voor m'n oma:

De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
  maandag 14 februari 2011 @ 21:01:28 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92789148
Gatver :D

Ow, moet echt slapen... Onee moet eerst dat filmpje doen maar dan de simpele versie :P

terusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92789172
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie hebben de nieuwe clip van de jeugd van tegenwoordig vast al gezien toch?
Vond het ... fascinerend!
Ik ook :') zat me eerst nog af te vragen of anderen 'm wel zouden snappen (de eerste minuut dat ik 'm zag zeg maar). Doh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92789241
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

pi_92789258
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:

De one size fits all BlowGuard van Dr. Joe past op iedere kaak, met of zonder tanden .
Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.
pi_92789341
quote:
9s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Noooo, horror, mental image. Wat doe je me aan.
Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijn :Y) .
pi_92789448
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik ontneem je je eetlust, dat is goed voor de lijn :Y) .
een onvrijwillig crashdieet vind ik anders minder gezond.
pi_92789609
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' ( :') ). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep :@.
pi_92789722
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
En voor m'n oma:

Het originele probleem leek me ook makkelijker op te lossen dan Dr. Joe koos.
Sterker nog, ik heb eens een werkelijk áártslelijke vrouw ontmoet die de makkelijke oplossing koos (moeilijke dingen waren ook niet haar sterke punt) en toch in een maand of drie al haar schulden af kon lossen. Het werkt zeg maar.
pi_92789725
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens iets bij 'geen tanden' ( :') ). Ik moet komende week een dag (of 2/3) eten dat niet hard is en geen stukjes heeft. Wat is lekker en gezond (vloeibaar) eten? En dan vooral dingen die niet ergens achter kunnen blijven hangen zoals spinazie. Oh en niet soep :@.
- yoghurt
- smoothie maken (van bv yoghurt, banaan, appel, kaneel, honing. Wel lang blenderen dan)
- appelmoes
- idd spinazie a la creme
- aardappelpuree/knolselderijpuree/wortelpuree etc

En geloof het of niet: babyvoeding.
pi_92789789
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Chicolate het volgende:
In elk geval een hoop griekse yoghurt?
  maandag 14 februari 2011 @ 21:10:19 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92789820
Of alles pureren :7.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:11:09 #128
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92789893
aardappelpuree met ragout en doperwtjes :9
pi_92789951
In Frankrijk maken ze hutspot nét iets natter & gaarder dan hier. Dat kan ook geslubbberd worden.
pi_92790001
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
In Frankrijk maken ze hutspot nét iets natter & gaarder dan hier. Dat kan ook geslubbberd worden.
Boerenkool waarschijnlijk ook dan.
  Vis een optie? maandag 14 februari 2011 @ 21:13:54 #131
70532 loveli
N
pi_92790106
Doe dan broccoli :')
crap in = crap out
pi_92790236
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Boerenkool waarschijnlijk ook dan.
Nee, boerenkool kookt niet stuk. Daar moet je met de staafmixer door.
pi_92790262
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef loveli het volgende:
Bloemkool a la oma: tot pap gekookt met een me(e)l(ig) sausje erover.
pi_92790267
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef loveli het volgende:
Afgelopen week al drie keer broccoli op :s)

Lijstje van vandaag
O: dubbele boterham pindakaas
T: minneola
T: vieze chocolade eitjes die ik van m'n mama kreeg }:|
L: broccolisoep :9
T: sultana's }:|
D: kikkererwten met stukjes salami en spruitjes
T: biogarde met cruesli }:|
  maandag 14 februari 2011 @ 21:16:24 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92790277
quote:
Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Niet meer actief op Fok!
pi_92790284
Oh stamppotten, goed idee! Ik geloof dat ik maar gewoon een blender/staafmixer koop en dan kan ik ook boerenkool maken.

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of alles pureren :7.
Mn eetlust wat doe je ;(. Dat moest ik in een verzorgingstehuis doen voor de mensen zonder tanden. Brrrr dat ziet er zo onsmakelijk uit.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:17:22 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92790342
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH (8>
En verder kunnen jullie vreselijk zeuren met z'n allen. Stelletje wijven :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92790415
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. We zijn vandaag weer een bedrijfje begonnen. En er staan er nog twee op stapel, waaronder de [vul achternaam in ] BV/GmbH (8>
Good job :7
pi_92790511
quote:
Leukkk *O*
  maandag 14 februari 2011 @ 21:21:27 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92790583
cool Tink! jij en je man? om wat voor bedrijfjes gaat het?
  maandag 14 februari 2011 @ 21:22:12 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92790638
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef Blurred86 het volgende:
cool Tink! jij en je man? om wat voor bedrijfjes gaat het?
Een holding, een retail bedrijf en een technisch bedrijf. Het technische bedrijf wordt mijn feestje.
pi_92791399
Leuk Tink :)
  maandag 14 februari 2011 @ 21:33:04 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92791471
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk Tink :)
Eens :P
pi_92791506
quote:
_O- & Wat goed!
pi_92791595
Donderdag een verplicht personeelsfeestje van m'n werk. Thema: Hollywood.

Wat moet ik nou weer aan. :{
  maandag 14 februari 2011 @ 21:35:06 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92791639
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:

Een Marilyn Monroe tietenjurkje.
pi_92791681
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een Marilyn Monroe tietenjurkje.
Kan dat wel met collega's?
  maandag 14 februari 2011 @ 21:36:19 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92791724
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kan dat wel met collega's?
Jahoor.
pi_92792062
Ha, het gaat over tietenjurkjes! Ik kom weer op precies het goede moment binnen zie ik :7
pi_92792156
Nu ga ik even de ruzie in het vorige topic teruglezen, want ik wil natuurlijk ook een zegje doen. Iets met vis, ging het over? :Y)
  maandag 14 februari 2011 @ 21:46:39 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92792369
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')