quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Chicolate het volgende:
Ahw kan ik me voorstellen... maar komt vast goed tochSPOILER: klaag klaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal blij zijn als het 1 uur is.
Iemand zal je wel uit de brand kunnen helpen.
Maar die bevatten waarschijnlijk nog steeds 0,1 of 0,2 mg melatonine per tabletquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Deze schijn je gewoon te kunnen halen bij de drogist..
Ik zie daar niet staan hoeveel melatonine in één pilletje zit. Volgens mij mag dat dus maar 0.1 mg. zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Deze schijn je gewoon te kunnen halen bij de drogist..
Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original. Denk dat die jij nu laat zien dezelfde zijn alleen in een anderpotje..Maar die ik bdoel zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie daar niet staan hoeveel melatonine in één pilletje zit. Volgens mij mag dat dus maar 0.1 mg. zijn.
Ik bedoel deze: [ afbeelding ]
Er zitten 500 stuks in een potje van ca. 14 euro.
Je moet even uitvinden wat genoeg pilletjes zijn voor jou. Ik zat rond de 7 stuks per keer. Ook wel even je 'slaaphygiëne' in de gaten houden. Dus je inspanningen op tijd afbouwen voor het naar bed gaan. Ik had vaak duidelijk zo'n moment dat ik in slaap ging vallen. En als je dat voelt, moet het ook licht uit en slapen zijn.
Kon ik die zorgen maar wegnemen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
En ik maar denken dat ik homeopathisch bezig was...![]()
En met muziek rustig aan slapen? (ben niet echt van de pilletjes)
Clannad is lekkere slaapmuziek!
We zijn nu eigenlijk wel aan symptoombestrijding aan het doen...
Hoef geen tekst en uitleg en probeer geen dingen te verwijten maar je kunt de redenen van de zorgen niet wegnemen? Of wat extra vitamine D en omega's tot je nemen zodat je minder over zorgen blijft doormalen?
(dit is meer loveli's terrein)
Je kunt ook gewoon meer dan één pilletje nemen, hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original.
Maar daar zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
Ja klopt, maar dan gaan de pilletjes wel heel hardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon meer dan één pilletje nemen, hoor.
Het is niet gezegd dat 0,1 mg niet helpt hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original.
Maar daar zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
Hmm, je wilde eerst een doosje van 60 pillen nemen voor 15 euro, en nu een van 500 voor 15 euro hèquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan gaan de pilletjes wel heel hard
Dan heb ik niets gezegd!quote:
Je neemt het ook niet elke avond. Het schijnt tenminste verstandig te zijn om bijv. de weekenden in ieder geval over te slaan. Om je lichaam er niet te veel aan te laten wennen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan gaan de pilletjes wel heel hard
Wie zegt dat? Die melatonine die jij me stuurde zitten er idd 500 in, hiervoor wist ik niet eens wat er allemaal was, hoeveel erin zat en wat het met ging kostenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat 0,1 mg niet helpt hoor
Op vaste tijden naar bed, genoeg ventileren, niet teveel stoken in je slaapkamer maar ook niet te koud, niet teveel afleiding voor het slapen gaan, als je piekert, de redenen tot piekeren aanpakken, moet ook al veel doen.
De huisarts geeft in eerste instantie toch dat advies, dus dat scheelt je een bezoekje
[..]
Hmm, je wilde eerst een doosje van 60 pillen nemen voor 15 euro, en nu een van 500 voor 15 euro hè![]()
Ja klopt, de weekenden lijkt het me ook niet echt heel nodig..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je neemt het ook niet elke avond. Het schijnt tenminste verstandig te zijn om bijv. de weekenden in ieder geval over te slaan. Om je lichaam er niet te veel aan te laten wennen.
Ja, dat heb ik dus ook. Echt kleddernatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef _Calimero_ het volgende:
XM: ik heb vaker mensen met veel stress/spanning over nachtelijk zweten gehoord, echt zo erg dat de t-shirts uitgeknepen kunnen worden.
Ontspanning heb je nodig, hopelijk kan je huisarts je dat aan je verstand brengen
Hieroquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef _Calimero_ het volgende:
XM: ik heb vaker mensen met veel stress/spanning over nachtelijk zweten gehoord, echt zo erg dat de t-shirts uitgeknepen kunnen worden.
Ontspanning heb je nodig, hopelijk kan je huisarts je dat aan je verstand brengen
Thanks voor de infoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef Syrena het volgende:
Siral, mijn moeder zweert bij een combinatie van calcium-magnesiumtabletten en Nervovit (allebei van Bional). Hopelijk slaap je snel weer lekker![]()
Ik kreeg net telefoon van de woningstichting, ze hebben een nieuwe huurder en hij wil de spullen die ik had laten zitten (laminaat) en laten hangen (rolgordijnen) overnemen!![]()
![]()
![]()
Ik had kennelijk 50 euro gezegd, bij nader inzien erg laag, maar whateverz, ik hoef niks op te gaan rapenen kan dus nu mijn zolder inrichten zoals ik wil
(daar had ik het laminaat gepland als ik dat had moeten oprapen).
Meteen gevraagd of de nieuwe huurder me zou willen bellen als er nog post van mij zou liggen, dan kan ik dat ophalen. Ik wil die valentijnskaarten niet mislopen
Dat is ook best krap aan.. ik heb jaren geslapen met twee man in een 1 persoonsbed hoe vind je diequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, slecht slapen is zo vervelend, Siral!
Ik heb ook slecht geslapen, met z'n 2'en een 120 bed delen werkt niet voor mij, blijkbaar...boh.
Magnesium FTW.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef Syrena het volgende:
Siral, mijn moeder zweert bij een combinatie van calcium-magnesiumtabletten en Nervovit (allebei van Bional). Hopelijk slaap je snel weer lekker![]()
Knus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Siral het volgende:
Dat is ook best krap aan.. ik heb jaren geslapen met twee man in een 1 persoonsbed hoe vind je die(weliswaar alleen weekenden)
Volgens mij hebben wij ook magnesium tabletten liggen ergens! Of is is dat dan weer overdreven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef loveli het volgende:
Melatonine is op zich priman (en ook vast nog wel ergens op de een of andere manier hoger gedoseerd te bestellen), maar denk dat magnesium ook wel eens erg goed kan zijn. Zit ook in groene groente btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |