abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92808465
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Chicolate het volgende:
SPOILER: klaag klaag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal blij zijn als het 1 uur is :+.
Ahw kan ik me voorstellen... maar komt vast goed toch :) Iemand zal je wel uit de brand kunnen helpen.
pi_92808610
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Siral het volgende:

[..]

Deze schijn je gewoon te kunnen halen bij de drogist..
Maar die bevatten waarschijnlijk nog steeds 0,1 of 0,2 mg melatonine per tablet :)
pi_92808620
En ik maar denken dat ik homeopathisch bezig was... :{ :D

En met muziek rustig aan slapen? (ben niet echt van de pilletjes)
Clannad is lekkere slaapmuziek!

We zijn nu eigenlijk wel aan symptoombestrijding aan het doen...
Hoef geen tekst en uitleg en probeer geen dingen te verwijten maar je kunt de redenen van de zorgen niet wegnemen? Of wat extra vitamine D en omega's tot je nemen zodat je minder over zorgen blijft doormalen?
(dit is meer loveli's terrein)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:43:49 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92808659
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Siral het volgende:

[..]

Deze schijn je gewoon te kunnen halen bij de drogist..
Ik zie daar niet staan hoeveel melatonine in één pilletje zit. Volgens mij mag dat dus maar 0.1 mg. zijn.

Ik bedoel deze:

Er zitten 500 stuks in een potje van ca. 14 euro.

Je moet even uitvinden wat genoeg pilletjes zijn voor jou. Ik zat rond de 7 stuks per keer. Ook wel even je 'slaaphygiëne' in de gaten houden. Dus je inspanningen op tijd afbouwen voor het naar bed gaan. Ik had vaak duidelijk zo'n moment dat ik in slaap ging vallen. En als je dat voelt, moet het ook licht uit en slapen zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_92808745
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zie daar niet staan hoeveel melatonine in één pilletje zit. Volgens mij mag dat dus maar 0.1 mg. zijn.

Ik bedoel deze: [ afbeelding ]

Er zitten 500 stuks in een potje van ca. 14 euro.

Je moet even uitvinden wat genoeg pilletjes zijn voor jou. Ik zat rond de 7 stuks per keer. Ook wel even je 'slaaphygiëne' in de gaten houden. Dus je inspanningen op tijd afbouwen voor het naar bed gaan. Ik had vaak duidelijk zo'n moment dat ik in slaap ging vallen. En als je dat voelt, moet het ook licht uit en slapen zijn.
Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original. Denk dat die jij nu laat zien dezelfde zijn alleen in een anderpotje..Maar die ik bdoel zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
pi_92808755
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
En ik maar denken dat ik homeopathisch bezig was... :{ :D

En met muziek rustig aan slapen? (ben niet echt van de pilletjes)
Clannad is lekkere slaapmuziek!

We zijn nu eigenlijk wel aan symptoombestrijding aan het doen...
Hoef geen tekst en uitleg en probeer geen dingen te verwijten maar je kunt de redenen van de zorgen niet wegnemen? Of wat extra vitamine D en omega's tot je nemen zodat je minder over zorgen blijft doormalen?
(dit is meer loveli's terrein)
Kon ik die zorgen maar wegnemen..
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:48:32 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92808779
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original.
Maar daar zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
Je kunt ook gewoon meer dan één pilletje nemen, hoor.
pi_92808795
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon meer dan één pilletje nemen, hoor.
Ja klopt, maar dan gaan de pilletjes wel heel hard :P
pi_92808800
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Oh ik zag dat ik de link had gegeven van powersleep, in plaats van de original.
Maar daar zit idd gewoon maar 0.1 mg in ja.. Dus dat zal waarschijnlijk nog niet veel helpen dan.. Misschien even de huisarts bellen?
Het is niet gezegd dat 0,1 mg niet helpt hoor :)
Op vaste tijden naar bed, genoeg ventileren, niet teveel stoken in je slaapkamer maar ook niet te koud, niet teveel afleiding voor het slapen gaan, als je piekert, de redenen tot piekeren aanpakken, moet ook al veel doen.
De huisarts geeft in eerste instantie toch dat advies, dus dat scheelt je een bezoekje ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Hmm, je wilde eerst een doosje van 60 pillen nemen voor 15 euro, en nu een van 500 voor 15 euro hè :)
pi_92808863
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:47 schreef Siral het volgende:

[..]

Kon ik die zorgen maar wegnemen..
Dan heb ik niets gezegd!
Alhoewel wat extra van die dingen in de winter nooit misstaan :)
En Clannad nog altijd goede slaapmuziek is...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:54:04 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92808918
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Je neemt het ook niet elke avond. Het schijnt tenminste verstandig te zijn om bijv. de weekenden in ieder geval over te slaan. Om je lichaam er niet te veel aan te laten wennen.
pi_92808941
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is niet gezegd dat 0,1 mg niet helpt hoor :)
Op vaste tijden naar bed, genoeg ventileren, niet teveel stoken in je slaapkamer maar ook niet te koud, niet teveel afleiding voor het slapen gaan, als je piekert, de redenen tot piekeren aanpakken, moet ook al veel doen.
De huisarts geeft in eerste instantie toch dat advies, dus dat scheelt je een bezoekje ;)

[..]

Hmm, je wilde eerst een doosje van 60 pillen nemen voor 15 euro, en nu een van 500 voor 15 euro hè :)
Wie zegt dat? Die melatonine die jij me stuurde zitten er idd 500 in, hiervoor wist ik niet eens wat er allemaal was, hoeveel erin zat en wat het met ging kosten ;) Daarom vroeg ik jullie om hulp. :)
pi_92808959
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je neemt het ook niet elke avond. Het schijnt tenminste verstandig te zijn om bijv. de weekenden in ieder geval over te slaan. Om je lichaam er niet te veel aan te laten wennen.
Ja klopt, de weekenden lijkt het me ook niet echt heel nodig..
Iig bedankt voor de info! :)
pi_92809184
Siral, mijn moeder zweert bij een combinatie van calcium-magnesiumtabletten en Nervovit (allebei van Bional). Hopelijk slaap je snel weer lekker :z

Ik kreeg net telefoon van de woningstichting, ze hebben een nieuwe huurder en hij wil de spullen die ik had laten zitten (laminaat) en laten hangen (rolgordijnen) overnemen! *O* *O* *O*
Ik had kennelijk 50 euro gezegd, bij nader inzien erg laag, maar whateverz, ik hoef niks op te gaan rapen _O_ en kan dus nu mijn zolder inrichten zoals ik wil 8-) (daar had ik het laminaat gepland als ik dat had moeten oprapen).

Meteen gevraagd of de nieuwe huurder me zou willen bellen als er nog post van mij zou liggen, dan kan ik dat ophalen. Ik wil die valentijnskaarten niet mislopen :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92809218
Oh, slecht slapen is zo vervelend, Siral!

Ik heb ook slecht geslapen, met z'n 2'en een 120 bed delen werkt niet voor mij, blijkbaar...boh.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:07:15 #241
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92809231
XM: ik heb vaker mensen met veel stress/spanning over nachtelijk zweten gehoord, echt zo erg dat de t-shirts uitgeknepen kunnen worden.

Ontspanning heb je nodig, hopelijk kan je huisarts je dat aan je verstand brengen :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:08:05 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92809250
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef _Calimero_ het volgende:
XM: ik heb vaker mensen met veel stress/spanning over nachtelijk zweten gehoord, echt zo erg dat de t-shirts uitgeknepen kunnen worden.

Ontspanning heb je nodig, hopelijk kan je huisarts je dat aan je verstand brengen :Y
Ja, dat heb ik dus ook. Echt kleddernat :X.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92809270
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef _Calimero_ het volgende:

Hiero :W Ik word ook regelmatig enorm klam wakker, vooral in mijn nek en onder mijn haren.
pi_92809296
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef Syrena het volgende:
Siral, mijn moeder zweert bij een combinatie van calcium-magnesiumtabletten en Nervovit (allebei van Bional). Hopelijk slaap je snel weer lekker :z

Ik kreeg net telefoon van de woningstichting, ze hebben een nieuwe huurder en hij wil de spullen die ik had laten zitten (laminaat) en laten hangen (rolgordijnen) overnemen! *O* *O* *O*
Ik had kennelijk 50 euro gezegd, bij nader inzien erg laag, maar whateverz, ik hoef niks op te gaan rapen _O_ en kan dus nu mijn zolder inrichten zoals ik wil 8-) (daar had ik het laminaat gepland als ik dat had moeten oprapen).

Meteen gevraagd of de nieuwe huurder me zou willen bellen als er nog post van mij zou liggen, dan kan ik dat ophalen. Ik wil die valentijnskaarten niet mislopen :')
Thanks voor de info :) Zal vandaag is wat gaan rondkijken!

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, slecht slapen is zo vervelend, Siral!

Ik heb ook slecht geslapen, met z'n 2'en een 120 bed delen werkt niet voor mij, blijkbaar...boh.
Dat is ook best krap aan.. ik heb jaren geslapen met twee man in een 1 persoonsbed hoe vind je die :') (weliswaar alleen weekenden)
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:13:14 #245
70532 loveli
N
pi_92809386
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef Syrena het volgende:
Magnesium FTW.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:13:36 #246
70532 loveli
N
pi_92809397
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Siral het volgende:
Dat is ook best krap aan.. ik heb jaren geslapen met twee man in een 1 persoonsbed hoe vind je die :') (weliswaar alleen weekenden)
Knus.
crap in = crap out
pi_92809504
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Knus.
Op het begin wel ja..... :P
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:18:39 #248
70532 loveli
N
pi_92809549
Melatonine is op zich priman (en ook vast nog wel ergens op de een of andere manier hoger gedoseerd te bestellen), maar denk dat magnesium ook wel eens erg goed kan zijn. Zit ook in groene groente btw.
crap in = crap out
pi_92809612
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef loveli het volgende:
Melatonine is op zich priman (en ook vast nog wel ergens op de een of andere manier hoger gedoseerd te bestellen), maar denk dat magnesium ook wel eens erg goed kan zijn. Zit ook in groene groente btw.
Volgens mij hebben wij ook magnesium tabletten liggen ergens! Of is is dat dan weer overdreven?
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:25:13 #250
70532 loveli
N
pi_92809749
Niet overdreven. Omdat het gros van de mensen eerder te weinig magnesium binnenkrijgt dan te veel kan het ook geen kwaad. Om te beginnen is 400 mg per dag ok, onderhoudsdosis is 200.

Calcium en magnesium worden vaak gecombineerd, omdat magnesium de opname van calcium bevordert. En wanneer de verhouding scheef is, wordt magnesium als het ware verdrongen door calcium. Magnesium is aanrader voor veel mensen.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')