abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92809830
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef loveli het volgende:
Niet overdreven. Omdat het gros van de mensen eerder te weinig magnesium binnenkrijgt dan te veel kan het ook geen kwaad. Om te beginnen is 400 mg per dag ok, onderhoudsdosis is 200.

Calcium en magnesium worden vaak gecombineerd, omdat magnesium de opname van calcium bevordert. En wanneer de verhouding scheef is, wordt magnesium als het ware verdrongen door calcium. Magnesium is aanrader voor veel mensen.
Ik neem sowieso regelmatig een vitamine pil waar alles in zit van A tot Z.
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:35:09 #252
70532 loveli
N
pi_92810044
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef Siral het volgende:
Ik neem sowieso regelmatig een vitamine pil waar alles in zit van A tot Z.
Als regelmatig elke dag is, ^O^ Vitamines en mineralen zijn nodig om te functioneren. Dat is de reden dat je eet. En het binennkrijgen van bouwstoffen (eiwitten, vetten, koolhydraten).

In het dagmenu van de gemiddelde mens zit te veel troep en te weinig nuttigs. Het gaat er niet vooral om je dagelijkse portie kcals binnen te krijgen, maar je dagelijkse hoeveelheden vitamines en mineralen. En de juiste bouwstoffen, dus geen suikers, slechte vetten en snoepgoed (ontbijtkoek), maar vette vis, havermou en broccoli. Dus stop jezelf vol met gezonde vetjes, veel groente en wat fruit ~:)
crap in = crap out
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:42:43 #253
331 Merel
Be here now.
pi_92810287
Ik val er even middenin...

Kennen jullie nog een leuk adres voor de drie allerliefste katten van de hele wereld? Toen ik samenwoonde hadden we drie katten en toen we uit elkaar gingen zijn die bij m'n ex gebleven. Ex woont nu weer samen en heeft een kindje, maar dat gaat niet samen met de katten: de katten zijn jaloers en krabben haar en poepen haar kamer onder :{ Logisch dus dat de katten daar niet kunnen blijven, maar ik weet niet wat we nu moeten doen. Ik ben nog steeds gek op die beesten, maar ik kan er gewoon niet drie in huis nemen. Ik zou geen goed baasje zijn, veel te veel (onverwacht) weg en hoewel ze naar buiten zouden kunnen vind ik m'n huis gewoon te klein. Als het echt echt echt moet, dan heb ik ze liever bij mij in huis dan in een asiel, maar eigenlijk zoek ik gewoon een ander goed huis voor ze. Dus als jullie nog iets weten...? (En ja, ik zou ook een topic in F&F kunnen openen, maar ik ben bang voor fanatiekelingen die gaan roepen dat de katten er eerder waren dan het kindje en dat ze dus hun kindje de deur uit moeten doen in plaats van de katten :') )
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92810301
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met filet A. en ui
L: Meergranenpistoletje met zelfgemaakte tonijnsalade en komkommer en een glas coolbest light
T: stuk komkommer, bospeentje

S: hardlopen
T: wodka, light chips wasabi bollenmix
D: snijboontjes, gewokt met rode ui, champignons en een karbonade in stukjes gesneden. Met een beetje eiermie erdoor. Dat was dus echt lekker. Wel nog beetje sojasaus, ketjsp, sambal, gember en scheutje chilisaus doorgedaan ook.
T: 55 gram B&J (ik kán er best weinig van eten, als ik maar niet uit de beker eet, want dan denk ik iedere keer: nog één hapje. En dan is ineens de halve beker leeg)

Planning vandaag
:
O: 1x geroosterd brood met gesmolten 30+ kaas en ham, glaasje verse jus
S: stepshape/interval
L: meergranen pistoletje met weet nog niet
T: wodka, light chips
D: witlof ham/kaas en puree
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:44:35 #255
70532 loveli
N
pi_92810354
55 gram :')

Ik bedoel _O_
crap in = crap out
pi_92810358
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef Merel het volgende:
Ik val er even middenin...

Kennen jullie nog een leuk adres voor de drie allerliefste katten van de hele wereld? Toen ik samenwoonde hadden we drie katten en toen we uit elkaar gingen zijn die bij m'n ex gebleven. Ex woont nu weer samen en heeft een kindje, maar dat gaat niet samen met de katten: de katten zijn jaloers en krabben haar en poepen haar kamer onder :{ Logisch dus dat de katten daar niet kunnen blijven, maar ik weet niet wat we nu moeten doen. Ik ben nog steeds gek op die beesten, maar ik kan er gewoon niet drie in huis nemen. Ik zou geen goed baasje zijn, veel te veel (onverwacht) weg en hoewel ze naar buiten zouden kunnen vind ik m'n huis gewoon te klein. Als het echt echt echt moet, dan heb ik ze liever bij mij in huis dan in een asiel, maar eigenlijk zoek ik gewoon een ander goed huis voor ze. Dus als jullie nog iets weten...? (En ja, ik zou ook een topic in F&F kunnen openen, maar ik ben bang voor fanatiekelingen die gaan roepen dat de katten er eerder waren dan het kindje en dat ze dus hun kindje de deur uit moeten doen in plaats van de katten :') )
;( :* Ik weet helaas geen adresje, maar je kan echt wel een topic in F&F openen. Vraag Greys of Senesta of ElisaB anders even om hulp?

Denk je er ook niet over na om één of twee katten in huis te nemen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92810381
Ik heb geen B&J gekocht, anders was die beker nu al op geweest! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92810414
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef loveli het volgende:
55 gram :')

Ik bedoel _O_
Ja goed hè? _O- Ik vond het zelf ook knap. Fairly nuts. Zo heet het ijs. :+
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:47:28 #259
331 Merel
Be here now.
pi_92810438
Ik weet het niet GB. Ik hou echt van de katten, maar mijn leventje is nu zo anders dan toen en totaal niet meer ingericht op goed voor een huisdier zorgen zeg maar. En juist als ik maar één kat neem is die hartstikke alleen omdat ik zo weinig thuis ben, dan wordt ze eenzaam. Ik sta heel erg in dubio :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:48:34 #260
70532 loveli
N
pi_92810469
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Merel het volgende:
Ik weet het niet GB. Ik hou echt van de katten, maar mijn leventje is nu zo anders dan toen en totaal niet meer ingericht op goed voor een huisdier zorgen zeg maar. En juist als ik maar één kat neem is die hartstikke alleen omdat ik zo weinig thuis ben, dan wordt ze eenzaam. Ik sta heel erg in dubio :{
Kunnen ze bij jou niet naar buiten? De buurt is niet heel druk.
crap in = crap out
pi_92810471
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, slecht slapen is zo vervelend, Siral!

Ik heb ook slecht geslapen, met z'n 2'en een 120 bed delen werkt niet voor mij, blijkbaar...boh.
Hotels met bedden van 2m lang zijn ook een ramp, lig dan altijd 's ochtends met m'n voeten erbuiten.
In zuid Europa helemaal erg, hebben ze namelijk nog kleinere bedden :(

M'n eigen bed met stevig matras en 2.10m lang O+

Hmmm, in de meeste dingen die ik eet zit wel magnesium, maar of ik aan die 400mg kom :?
In kalkoen en spinazie zit aardig wat dacht ik, en dat eet ik geregeld...

loveli, klopt het trouwens dat je tijdens intensief sporten belangrijke mineralen verliest? Zo ja, wat kun je daar tegen doen (iets door het water tijdens sporten ofzo)?

B&J? Wat eet je trouwens weinig voor zoveel sporten Co...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92810571
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Als regelmatig elke dag is, ^O^ Vitamines en mineralen zijn nodig om te functioneren. Dat is de reden dat je eet. En het binennkrijgen van bouwstoffen (eiwitten, vetten, koolhydraten).

In het dagmenu van de gemiddelde mens zit te veel troep en te weinig nuttigs. Het gaat er niet vooral om je dagelijkse portie kcals binnen te krijgen, maar je dagelijkse hoeveelheden vitamines en mineralen. En de juiste bouwstoffen, dus geen suikers, slechte vetten en snoepgoed (ontbijtkoek), maar vette vis, havermou en broccoli. Dus stop jezelf vol met gezonde vetjes, veel groente en wat fruit ~:)
Ik vergeet het wel eens, maar probeer er elke dag toch wel een te nemen :)
pi_92810625
Ik denk dat het ook wel heel moeilijk gaat zijn om 3 katten te plaatsen. Misschien mensen die een boerderij hebben, maar anders zie ik het somber in. Wat akelig!

@V1z0r: Ja dat zal best dat het weinig is, maar ik val niet af. :( (En het is trouwens niet echt weinig hoor, ik zit op 1800 kcals gemiddeld. En je moet eigenlijk nooit naar mijn planning kijken, want daar komt áltijd nog wat bij.)
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:53:36 #264
70532 loveli
N
pi_92810659
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:
loveli, klopt het trouwens dat je tijdens intensief sporten belangrijke mineralen verliest? Zo ja, wat kun je daar tegen doen (iets door het water tijdens sporten ofzo)?
Zou best kunnen dat je meer verbruikt tijdens intensief sporten. Vitamine B is nodig bij je citroenzuurcyclis, dus als je energie maakt uit glucose. Verder komen er vrije radicalen vrij als je sport, je imuunsysteem krijgt een boost en weet ik wat nog meer.

Als je een auto niet goed voorziet van olie, benzine en zo nu en dan wat extra toevoegingen en dan constant 160 gaat rijden 24/7 slijt 'ie ook harder dan wanneer je er goed voor zorgt. Als de vraag naar grondstoffen hoger is, dan moet je dat ook aanbieden.

Maar ik denk dat je op het BB-forum meer onderbouwde argumenten vindt dan mijn mrainstormen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 10:55:13 #265
70532 loveli
N
pi_92810712
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef conleche het volgende:
@V1z0r: Ja dat zal best dat het weinig is, maar ik val niet af. :( (En het is trouwens niet echt weinig hoor, ik zit op 1800 kcals gemiddeld. En je moet eigenlijk nooit naar mijn planning kijken, want daar komt áltijd nog wat bij.)
1800 kcals is voor jou best een mooi getal om op gelijk gewicht te blijven vind ik. Tijdje low carben om op je ideale gewicht te komen en dan dit patroon vasthouden, werkt dat?
crap in = crap out
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:55:43 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92810730
Zo, ik ben ook weer bij!

En ik wilde nog even melden dat ik gisteren mn lijstje bijna op de letter heb gevolgd - ik heb alleen de 3 blokjes kaas veranderd in 6 ofzo, omdat vriendje een uur vertraging had en ik dus niet zo vroeg kon eten als gehoopt :+

*trots is*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92810745
Goedzo Mariaatje O+

Co, moet jij nog afvallen nu dan? Meende dat je al wel redelijk op gewicht zat!
pi_92810759
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, ik zit alweer op m'n werk na een beroerde nacht. Zo maar eens de huisarts bellen. Was weer 2x raak vannacht :{. Als ik ga googlen ben ik of in de overgang of heb lymfeklierkanker ofzo. Leuk.
toen ik een tijd lang erg veel stress / ellende op mijn werk had, heb ik ook zoiets mee gemaakt.
Ik werd dan 's nachts wakker werd opeens helemaal beroerd en begon echt heel erg te zweten.
Het zweet liep in straaltjes van mijn lichaam af....

Maar ik begreep dat Mirena er bijna uit gaat? Veel zweten kan ook heel erg goed hormonaal zijn...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92810794
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef loveli het volgende:

[..]

1800 kcals is voor jou best een mooi getal om op gelijk gewicht te blijven vind ik. Tijdje low carben om op je ideale gewicht te komen en dan dit patroon vasthouden, werkt dat?
Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik heb er zooooo geen zin in. :') Als ik lowcarb heb ik heul geen plezier meer in eten. Ik kijk het nog even aan en schroef de sport nog ietsje op. Als ik over 3 weken nog steeds vrijwel stilsta dan zal ik wel moeten.
pi_92810880
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Goedzo Mariaatje O+

Co, moet jij nog afvallen nu dan? Meende dat je al wel redelijk op gewicht zat!
Ja! Ik weeg rond de 62 en dat moet 57/58 zijn! Dus een kleine 5 kilo. Moet te doen zijn zou je zeggen. :P
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:00:12 #271
70532 loveli
N
pi_92810894
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik heb er zooooo geen zin in. :') Als ik lowcarb heb ik heul geen plezier meer in eten. Ik kijk het nog even aan en schroef de sport nog ietsje op. Als ik over 3 weken nog steeds vrijwel stilsta dan zal ik wel moeten.
Aan de andere kant, als je met dit tempo afvalt (400 gram in 3 weken was het?) ben je over een half jaar toch precies goed?
crap in = crap out
pi_92810930
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! Ik weeg rond de 62 en dat moet 57/58 zijn! Dus een kleine 5 kilo. Moet te doen zijn zou je zeggen. :P
Dat zou je zeggen, ja, but I feel your pain! :D

Ik weeg nu rond de 63 en wil eigenlijk richting de 55 kilo. Maar ik bekijk het maar even in kleine stapjes, eerst richting de 60 kilo maar O+
pi_92811052
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als je met dit tempo afvalt (400 gram in 3 weken was het?) ben je over een half jaar toch precies goed?
Nee 6 weken!! :D Eerste 3 weken met weinig sport en de afgelopen 3 weken met gemiddeld sport. Mijn enige hoop is nu dat door de spieropbouw ik weer wat sneller ga verbranden. Op zich vind ik dat alles precies bijhouden wel echt leuk. Ik zie precies wat bepaald eten met me doet. Maar als er over 3 weken nog geen schot in zit dan ga ik gewoon een paar weken lowcarben.
  Vis een optie? dinsdag 15 februari 2011 @ 11:05:12 #274
70532 loveli
N
pi_92811074
Gewicht is maar 1 parameter. Ik zit de laatste dagen weer tussen de 62.5 en 63.5 (ochtend - avond), maar niet in de vorm die ik graag wil. Goed eten, voldoende bewegen (vooral goed eten) en het ziet er veel beter uit. Stomme suikers...
crap in = crap out
pi_92811081
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat het ook wel heel moeilijk gaat zijn om 3 katten te plaatsen. Misschien mensen die een boerderij hebben, maar anders zie ik het somber in. Wat akelig!

Je houdt ook de verdeling van KH-eiwit-vet bij? Misschien daar eens mee afwisselen en resultaten vergelijken?

Ik had juist dat ik meer moest gaan eten om weer af te vallen, maar dat is in combinatie met veel krachttraining terwijl jij juist op cardio richt. (Meer eten > meer spieropbouw > groter verbruik > afvallen)

Thx loveli, zal daar wel even rondkijken/vragen! Merk wel dat op dagen met een blik monster m'n prestaties beter zijn alleen of dat nou aan de extra b-vitamines of aan suikers ligt weet ik niet...

Maria ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')