Ah nee he, Verwacht weer een mooi comentaar van Gijpiequote:
volgens mij de vries...quote:
Dat was vorig jaar toch lachen, gieren, brullen met het fok topic erbijquote:
Toen moest ik nog werken, dus veel gemist, dit jaar ben ik er bijquote:Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch lachen, gieren, brullen met het fok topic erbij
ja! dat weet ik nog!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch lachen, gieren, brullen met het fok topic erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
waarvan 69k van jou?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef borisz het volgende:
Brr3ezaHh T0ppickk #124 : Waar wederom geen nieuw topic werd geopend!
70k aan views
ik zag jou ook voorbijkomen in de topics, dus jij hebt ook gekekenquote:
Goede TT die eerstequote:Op maandag 14 februari 2011 16:57 schreef alors het volgende:
[3FM #2030] Alors on danse ce soir?
[3FM #2031] Met heel veel 3FM - Awards 2010 !
[3FM #2032] We zitten er nog middenin, de 3FM Awards 2010!
[3FM #2033] Napraten over de 3FM - awards 2010 !
de 3fm topics van vorig jaar met de 3fm awardsals je niks te doen hebt is het van harte aan te bevelen
it wasnt me!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:01 schreef alors het volgende:
wtf... een vrouw van 63 uit Harlingen is zwanger van haar eerste kind
dit jaar pik ik 'm ook niet meer meequote:Op maandag 14 februari 2011 17:00 schreef alors het volgende:
[..]
ik zag jou ook voorbijkomen in de topics, dus jij hebt ook gekeken!!
het komt er toch wel, dan kun je er maar beter om lachenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
dit jaar pik ik 'm ook niet meer mee. vond 't dramatisch slecht en verspilling van onze centen...
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
het komt er toch wel, dan kun je er maar beter om lachen
Hij heeft 'em vanochtend al gezien/gehoord. Hij was er erg blij mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Pino112 het volgende:
Roel, Eric gaat sowieso White Limo van Foo Fighters draaien, nieuwe clip is online![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Minder episch, maar toch leuk
Heleen moet wel een babe zijn, met zo'n stem
bij een hond weet je zeker dat ie binnen 14jaar dood isquote:
Moebarakquote:Op maandag 14 februari 2011 17:52 schreef borisz het volgende:
Van Cyrillisch naar Nederlands. Heb daar zo'n hekel aan. Ik vind de Engelse vertaling zo veel beter en mooier.
Paar voorbeelden. Rubin Kazan is officieel Roebin Kazan. De tennisser Youzhny wordt officieel Joezjny. Menchov of Mensjov (
) Dat ziet er niet uit dat Nederlands.
Tot zover deze klaagpost
Gruwelijk wat een draak van een wijf die Mirandaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/349777/Klaas+en+Miranda+getrouwd
ach, ik vind de muziek die ze na enen draait soms nog wel vetquote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gruwelijk wat een draak van een wijf die Miranda![]()
.
ik dacht exact hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Rihanna op 2... dan moet Lady Gaga wel op 1 staan.
Helaas zal dat wel het geval zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Rihanna op 2... dan moet Lady Gaga wel op 1 staan.
tenzij de rene de haan fanclub massaal aan het downloaden is geweest....quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dan ook wel behoorlijk voorspelbaar natuurlijk...
Ik las trukjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een tukje doen. tot over een uurtje ofzo!
quote:Nog een kleine 3 uur en is dat verschrikkelijke Valentijnsdag eindelijk voorbij. De enige klefheid die ik vandaag heb genoten was mijn magnetronmaaltijd. Lang leve het single zijn, en om dat te vieren, geef ik graag Valentijnsdag een rotschop door keihard Single Ladies van Beyoncé te luisteren. Natuurlijk met dank aan Veenstra die het liedje met alle plezier voor me wil draaien!
Ik dank u!
Adya & Geisha - Cherubinos Ariaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Een paar weken terug hadden Coen en Sander een vrouw aan de telefoon die volgens mij plaatjes plugt voor 3fm en die had nogal een vreemd nummer als plug. Vrouw met nogal hoge opera zang en een redelijke bass. Iemand nog een idee welke dat het was ?
Oh ja, Giel's Beste Slechte plaat van Januari! Ik vind 'm stiekum best leuk.quote:
Had hem net zelf gevonden, maar bedankt.quote:
Dat kan dus nooit wat zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef henkde_j het volgende:
Mijn suggestie voor een nieuwe hos plaat in het rijtje MARS, HELLO, etc
![]()
![]()
Wat heb je tegen mij vanavondquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Heb m'n 100% request de deur uit gedaan.
[..]
Ik ook idd. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, Giel's Beste Slechte plaat van Januari! Ik vind 'm stiekum best leuk.
ik ben meer van dezequote:
The Drugs Don't Work, da's de beste.quote:
Is Nine Crimes al gedraaidquote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
Ongelofelijk, het aantal domme schapen dat break-up songs aanvraagt voor hun geliefden.
Hoi!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef minthy het volgende:![]()
Volgens mij de 2de keer the darkness vandaag
jazeker, hoorde hem op Radio 2 !quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
Vraagje, bestaat er eigenlijk een niet-live versie van dit nummer?
Zeker, en die is echt stukken minder.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
ja die heb ik op Spotifyquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
dat wel jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker, en die is echt stukken minder.
Vind ik niet, ik vind dat meegezing van mensen maar irritantquote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker, en die is echt stukken minder.
heb hier nog 2 kilo liggenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef henkde_j het volgende:
OMG, vind ik net een zak pepernoten in de kast.
Nom nom nom
Ik zag net al weer paaseitjes liggen bij de AH! Pasen, voorjaarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef henkde_j het volgende:
OMG, vind ik net een zak pepernoten in de kast.
Nom nom nom
Optyfen nu al weer met die paaseitjes. Liggen veel te vroeg in de winkel, ga ik ze weer kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag net al weer paaseitjes liggen bij de AH! Pasen, voorjaar
quote:
Die dusquote:
Jamaar voorjaar!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Optyfen nu al weer met die paaseitjes. Liggen veel te vroeg in de winkel, ga ik ze weer kopen.
Tis dat hij weer thuis is, anders had ik m'n uniform wel aangetrokken en de verpleegster uitgehangenquote:
True, vandaag voor het eerst weer met de fiets naar school, geef me dan maar 15 graden. Óf een pak sneeuw à 60cm, maar niet deze meukquote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Jamaar voorjaar!!Ben dit baggerweer ook wel zat...
![]()
[..]
Tis dat hij weer thuis is, anders had ik m'n uniform wel aangetrokken en de verpleegster uitgehangen
Hoelang fiets je er eigenlijk over? Zag altijd hele groepen op de fiets toen ik nog op school zat, zag er wel gezellig uit!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
True, vandaag voor het eerst weer met de fiets naar school, geef me dan maar 15 graden. Óf een pak sneeuw à 60cm, maar niet deze meuk.
Onze nieuwe baas is Joe Cocker fanquote:
LOL dat zegt wel weer voldoende inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Onze nieuwe baas is Joe Cocker fanNiet verrassend dat hij PvdA lid is.
50 minuutjes maar ligt ook aan wind en fietstempoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoelang fiets je er eigenlijk over? Zag altijd hele groepen op de fiets toen ik nog op school zat, zag er wel gezellig uit!
Pino ! het contact deel (die aan de linkerkant. Bovenin werkt wel) van je website werkt neit. Denk ik meld het maar even nu het nog kan!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
50 minuutjes maar ligt ook aan wind en fietstempo
Pfoe, dacht dat het minder ver was...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
50 minuutjes maar ligt ook aan wind en fietstempo
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino ! het contact deel (die aan de linkerkant. Bovenin werkt wel) van je website werkt neit. Denk ik meld het maar even nu het nog kan!
Heb het naar even op mn telefoon gefixt.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino ! het contact deel (die aan de linkerkant. Bovenin werkt wel) van je website werkt neit. Denk ik meld het maar even nu het nog kan!
Dat is snel !quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Heb het naar even op mn telefoon gefixt..
Wat wacht wacht effe Hans, HANS HANS.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Michiel weet niet of je het nog leest, maar thanks voor de toffe tijd! Heb altijd erg kunnen lachen om jou en Maricha. Vooral leuk als je weer door de studio stond te jumpen en er hier filmpjes en screenshots opdoken. Erg leuk! Het beste en mocht je Maricha zien, doe haar maar de groeten. Moi.
Ej Pino, graag gedaan natuurlijk. Geen idee waarom het dan niet werkt, maar jij weet het vast wel te fixen.
Zeg, moet ik er een bijbelverhaal over een verloren zoon bij gaan pakken ofzo? Wegloper!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Michiel weet niet of je het nog leest, maar thanks voor de toffe tijd! Heb altijd erg kunnen lachen om jou en Maricha. Vooral leuk als je weer door de studio stond te jumpen en er hier filmpjes en screenshots opdoken. Erg leuk! Het beste en mocht je Maricha zien, doe haar maar de groeten. Moi.
Ej Pino, graag gedaan natuurlijk. Geen idee waarom het dan niet werkt, maar jij weet het vast wel te fixen.
NERDALERT: verkeerde link verwees naar /index.php?Itemid=7&option= ipv /contactquote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Laatste MetMichiel voor mij hiero. Bijna met pensioenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat wacht wacht effe Hans, HANS HANS.![]()
Zo warm is Groningen niet hoor... vooral niet in deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste MetMichiel voor mij hiero. Bijna met pensioen. Warm land, mooie vrouwen.. Tsja, dan is de keuze snel gemaakt
.
Nee, Hans.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Hier heb je een fleecedeken en google maar wat deernes, je gaat goddomme toch niet echt weg, flapdrol, mafketel, pierlala, pias, dropveter, pannekoek!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste MetMichiel voor mij hiero. Bijna met pensioen. Warm land, mooie vrouwen.. Tsja, dan is de keuze snel gemaakt
.
Ja klopt, de reden snap ik niet. Menu links en boven is exact dezelfde namelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NERDALERT: verkeerde link verwees naar /index.php?Itemid=7&option= ipv /contact
De fuck. Ga je weg?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Ja Hans moet nog wel even een opvolger aanwijzenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef alors het volgende:
Wie moet straks dan al die topics openen?
Nee, die keuze maak je niet Hans.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
hoh, wacht ff, wat ben jij van plan??quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Grote Markt!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Wat is het meest geschikte plein hier in Nederland om tegen iemands vertrek in opstand te gaan?
In het geval van Hans zou ik de Grote Markt te Groningen aandoenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Wat is het meest geschikte plein hier in Nederland om tegen iemands vertrek in opstand te gaan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Voor Hans de Grote Markt in Groningenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor Hans de Grote Hans in Hansingen
En Hasen moet ook nog komen, met de Hanshaasquote:
Vervroegen we de meet!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef themauster het volgende:
Groningen heeft trouwens wel een Hanzeplein daar gaan we allemaal heen om te protesteren
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, je moest eens weten hoe warm Groningen altijd is. Altijd sfeervol, altijd gezellig. Etc.
@Michiel; jup, er tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen. Het is wel mooi geweest zo. Succes met de sjow!
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Cee het volgende:
Nein mann, du musst noch nicht gehen. Du musst noch ein bisschen Hanzen!
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Cee het volgende:
Nein mann, du musst noch nicht gehen. Du musst noch ein bisschen Hanzen!
Heb geen Twitter joh (niet meer)quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoh, wacht ff, wat ben jij van plan??
Blijf hier, wordt zo saai anders!
En Maricha kan je gewoon via Twitter bereiken hoor!
Enorm jammer.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geen Twitter joh (niet meer).
@allen, sorry maar dit is natuurlijk niet iets nieuws dat ik stop. Heb daar mijn redenen voor, maar die zijn over het algemeen zeker niet alleen negatief
Btw wel een leuke/aardige reacties.
Dus ja gaat terug naar de technologische middeleeuwen, zegt je internetverbinding op en gaat dagelijks 5 uur rondjes lopen in het bos?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geen Twitter joh (niet meer).
@allen, sorry maar dit is natuurlijk niet iets nieuws dat ik stop. Heb daar mijn redenen voor, maar die zijn over het algemeen zeker niet alleen negatief
Btw wel een leuke/aardige reacties.
Hopelijk tot ooit wel... Je was een fijne om erbij te hebben!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, je moest eens weten hoe warm Groningen altijd is. Altijd sfeervol, altijd gezellig. Etc.
@Michiel; jup, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen. Het is wel mooi geweest zo. Succes met de sjow!
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef -Hans- het volgende:
@Michiel; jup, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen. Het is wel mooi geweest zo. Succes met de sjow!
Sorry, vond het een HEEL leuk idee maar qua kom er niet aan toe...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
Als Michiel er nu niet effe hard Single Ladies in knalt dan ga ik depressief m'n nest in.
Nou ja niet zo depressief maar ja, beetje jammer. BOE.
-edit: Nou ja, BOE.
Is al goed, ik Spofittie 'm wel en ga m'n buren even op repeat pesten!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sorry, vond het een HEEL leuk idee maar qua kom er niet aan toe...
Dat was dus voor mijn tijd. Hans was er altijd. Behalve af en toe tijdens SR danquote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef themauster het volgende:
En we hebben er eerder aan kunnen wennen dat je wegging toen je een sabbatical nam voor een half jaar in 2009
Mja, als Hans weg is is er voor ons ook geen reden om hier nog langer rond te hangen...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Dus dan gaat meteen iedereen maar weg?
Ik was even Single Ladies aan het iTunes'en. Had hem op shuffle gezet en meteen daarna kwam 'Good luck' van Basement Jaxx. En meteen daarna 'Fuck you' van Lily Allen. Ik denk dat mijn iTunes me iets wil vertellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Dus ja gaat terug naar de technologische middeleeuwen, zegt je internetverbinding op en gaat dagelijks 5 uur rondjes lopen in het bos?
Jij ook het beste man! Zeker met de kleine die er over een paar maand komt. Spannende tijdenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef themauster het volgende:
Hans het gaat je goed , we zullen denk ik allemaal nog wel aan je denken als Queen weer voorbijkomt of als de Capitals weer kampioen wordenEn we hebben er eerder aan kunnen wennen dat je wegging toen je een sabbatical nam voor een half jaar in 2009
Madiwodovrijdagshow en was opvouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Je kan 'm altijd als je eigen icon instellen natuurlijk...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
Maar, even voor mijn mentale voorbereiding, wanneer is het precies H-Day? Bij de hoeveel posts? Hans, je kuiken-icoon-dat-er-voor-mij-nog-steeds-uitziet-als-een-bizon-op-een-gele-achtergrond zal immer en altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.![]()
Zoals Freddie Mercury ooit zei: Inside my heart is breaking. My make-up may be flaking, but my smile still stays on.![]()
De bodem onder het bestaan op aarde valt dan weg.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als Hans weg is is er voor ons ook geen reden om hier nog langer rond te hangen...
Of is dat wel heel dramatisch?
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
Maar, even voor mijn mentale voorbereiding, wanneer is het precies H-Day? Bij de hoeveel posts? Hans, je kuiken-icoon-dat-er-voor-mij-nog-steeds-uitziet-als-een-bizon-op-een-gele-achtergrond zal immer en altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.![]()
Zoals Freddie Mercury ooit zei: Inside my heart is breaking. My make-up may be flaking, but my smile still stays on.![]()
Inderdaad. 2012 komt wel vroeg dit jaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De bodem onder het bestaan op aarde valt dan weg.
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als Hans weg is is er voor ons ook geen reden om hier nog langer rond te hangen...
Of is dat wel heel dramatisch?
Mooi gesprokenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja.
Maaruh, heb net Veenstra bedankt maar jullie uiteraard ook onwijs bedankt!!! Oude garde (ga geen namen noemen want dan vergeet ik mensen, maar jullie weten allemaal wel wie dat zijn) onwijs bedankt. Zeker de begin periode hier was bijzonder. Nieuwe garde bedankt (ik ga wederom geen namen noemen) ! Je ziet toch met enig regelmaat hier mensen verschijnen en er zijn altijd maar een paar die blijven. The good ones.
Van de afgelopen periode is de laatste uitzending van Rudy voor mij een hoogtepunt. Wat een avond. Eigenlijk was dat ook wel een dieptepunt want wat een programma. Mis het nog steeds.
Had gehoopt dat Corton wel klaar was met lullen, maar die vent lult maar door. Heb zin in een rock 'n roll plaat
Ik heb echt zo'n oudjaarsgevoel...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
nog 21 posts en dan is het over en uit.
hoe ernstig! Die zocht ik ook!quote:
Omdat 'ie het mooi vind geweest en bij 123400 posts de petunia's in z'n vensterbank beter gaat bekijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef Evertjan het volgende:
geen zin om het hele topic terug te lezen maar waarom stopt Hans???
100.000 posts in het 3fm topic tochquote:Op maandag 14 februari 2011 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat 'ie het mooi vind geweest en bij 123400 posts de petunia's in z'n vensterbank beter gaat bekijken.
wat een bull shit redenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
100.000 posts in het 3fm topic toch
Zou ook kunnen, heb dat niet helemaal bijgehouden.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
100.000 posts in het 3fm topic toch
quote:
nog 20quote:
nog 19quote:
Nou, idd! Straks verpest hij er een post aan, hebben we er weer een minder om van te genietenquote:
nog 18quote:
eigenlijk zit hij er al overheen 2870 topics zijn gerigstreerd in de stats, maar we hebben al topic nummer 2877 + 23 topics van SR 2006quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, idd! Straks verpest hij er een post aan, hebben we er weer een minder om van te genieten
Dan kan hij net zo kappen met die onzin en gewoon blijvenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
eigenlijk zit hij er al overheen 2870 topics zijn gerigstreerd in de stats, maar we hebben al topic nummer 2877 + 23 topics van SR 2006
Och, dan heb ik misschien ook weer eens wat vrije tijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
nOo, Hans mag niet weggaan. Dan bloedt het topic dood
Ik ga morgen gewoon al zijn posts teruglezen, gewoon om het gevoel te behouden...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
eigenlijk zit hij er al overheen 2870 topics zijn gerigstreerd in de stats, maar we hebben al topic nummer 2877 + 23 topics van SR 2006
blufquote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon al zijn posts teruglezen, gewoon om het gevoel te behouden...
Niet springen Hans, niet springen. Je hebt zoveel mensen die hier van je houdenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Dit is gewoon een live forum-suïcide dat we meemaken, mensen.
http://forum.fok.nl/user/profile/-hans2-quote:Op maandag 14 februari 2011 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Zie het wel gebeuren dat Hans straks terugkomt met een gloednieuw account
Dan moet de rest maar wat harder werkenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
nOo, Hans mag niet weggaan. Dan bloedt het topic dood
nog 17quote:Op maandag 14 februari 2011 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan moet de rest maar wat harder werken
nog 16quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Thanks, zal het nodig hebben het komende jaar... Leesvoerquote:
Ik gok dat hij zoveel navelpluis gaat verzamelen dat hij daarmee kan gaan basketballen èn er een drumstel van kan bouwen!!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef Cee het volgende:
Wat zou Hans met zijn nieuw verkregen vrije tijd gaan doen denken jullie? Misschien gaat hij wel een Serious Talent Band beginnen of gaat hij een basketbal ploeg starten of gaat hij navelpluis verzamelen.
je kan altijd je hans spot aanzetten. Dan komt ie aanrennen. Wel met een masker opquote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef Cee het volgende:
Wat zou Hans met zijn nieuw verkregen vrije tijd gaan doen denken jullie? Misschien gaat hij wel een Serious Talent Band beginnen of gaat hij een basketbal ploeg starten of gaat hij navelpluis verzamelen.
We zullen het nooit weten.
Heb je een speciaal teken waaraan we je kunnen herkennen, Hans, als je incognito door het wereldwijdeweb zweeft zonder dat we het weten?
Ja, ik heb natuurlijk helemaal geen beeld bij Hans, maar ik vermoed dat hij een knalgele gelaatskleur heeft en altijd een zonnebril draagt op zijn iets te spitse neusje!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je kan altijd je hans spot aanzetten. Dan komt ie aanrennen. Wel met een masker op
Oef, dat is een lastige! Moet ik even over nadenkenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef Cee het volgende:
We zullen het nooit weten.
Heb je een speciaal teken waaraan we je kunnen herkennen, Hans, als je incognito door het wereldwijdeweb zweeft zonder dat we het weten?
LaPo!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
Dit nummer wordt alleen voor helden gespeeld en aangezien Hans onze held is:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
en een klont navelpluis in zijn hand natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik heb natuurlijk helemaal geen beeld bij Hans, maar ik vermoed dat hij een knalgele gelaatskleur heeft en altijd een zonnebril draagt op zijn iets te spitse neusje!
nog 15quote:
nog 14quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, dat is een lastige! Moet ik even over nadenken.
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
LOLquote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
Ja, dat ook! Is natuurlijk nog genoeg van overquote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en een klont navelpluis in zijn hand natuurlijk
nog 13quote:
quote:Welke held kan ons iets leren?
Hans Hans!! Hans Hans!!
En een fietsband repareren?
Hans Hans!! Hans Hans!!
Rock en Roll en ook nog de samba danst hij met je mee!!
Wie laat zich niet koeieneren?
Hans Hans!! Hans Hans!!
Moeten er nog wel 2 overblijven, hij moet sluiten en openen!!quote:
Post eens door dan, ik wil naar bedquote:
Ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Post eens door dan, ik wil naar bed
nog 12quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet nog mijn best doen om het vandaag nog te halen![]()
.
nog 11quote:
nog 10quote:
nog 9quote:
Zal je missen man! Beste wat betreft de toekomst. Zoeken van een baan, verhuizen en de relatie. Sterkte in 040quote:
Dankje, Hansquote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal je missen man! Beste wat betreft de toekomst. Zoeken van een baan, verhuizen en de relatie. Sterkte in 040. Komt allemaal wel goed.
Thanks man. We doen ons bestquote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje, Hans. Jij ook het állerbeste!
Ik vind het meer klinken als een "Piet"... Weet niet waarom...quote:
nog 8quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal je missen man! Beste wat betreft de toekomst. Zoeken van een baan, verhuizen en de relatie. Sterkte in 040. Komt allemaal wel goed.
nog 7 maar Hans kom je nog wel op de meetingquote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks man. We doen ons best. De Megahit is wel een beetje treurig
.
Nee hij heet Mario de pizzabakkerquote:
weet ik, daar typ je dus op verder Hans?quote:
Nopequote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nog 8
[..]
nog 7 maar Hans kom je nog wel op de meeting
Het lijkt nu echt alsof er iemand dood gaatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope.
Of Hans ook echt Hans heet? Het zal altijde en vraag blijven.
Tot straks in het volgende deel... Die mag iemand anders even openen. Plaats ik dan de laatste reacties.
Het lijkt wel op dat euthanasie verhaal toen in de freaknacht.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het lijkt nu echt alsof er iemand dood gaat.
nog 6 jammerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope.
Of Hans ook echt Hans heet? Het zal altijd de vraag blijven.
Tot straks in het volgende deel... Die mag iemand anders even openen. Plaats ik dan de laatste reacties.
Heb ik net eergister nog even teruggeluisterdquote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het lijkt wel op dat euthanasie verhaal toen in de freaknacht.
Die over Wilders? Tsja smaakvol is anders, maar vrijheid= vrijheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |