ik ben meer van dezequote:
The Drugs Don't Work, da's de beste.quote:
Is Nine Crimes al gedraaidquote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
Ongelofelijk, het aantal domme schapen dat break-up songs aanvraagt voor hun geliefden.
Hoi!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef minthy het volgende:![]()
Volgens mij de 2de keer the darkness vandaag
jazeker, hoorde hem op Radio 2 !quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
Vraagje, bestaat er eigenlijk een niet-live versie van dit nummer?
Zeker, en die is echt stukken minder.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
ja die heb ik op Spotifyquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
dat wel jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker, en die is echt stukken minder.
Vind ik niet, ik vind dat meegezing van mensen maar irritantquote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker, en die is echt stukken minder.
heb hier nog 2 kilo liggenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef henkde_j het volgende:
OMG, vind ik net een zak pepernoten in de kast.
Nom nom nom
Ik zag net al weer paaseitjes liggen bij de AH! Pasen, voorjaarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef henkde_j het volgende:
OMG, vind ik net een zak pepernoten in de kast.
Nom nom nom
Optyfen nu al weer met die paaseitjes. Liggen veel te vroeg in de winkel, ga ik ze weer kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag net al weer paaseitjes liggen bij de AH! Pasen, voorjaar
quote:
Die dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |