ik ben meer van dezequote:
The Drugs Don't Work, da's de beste.quote:
Is Nine Crimes al gedraaidquote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
Ongelofelijk, het aantal domme schapen dat break-up songs aanvraagt voor hun geliefden.
Hoi!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef minthy het volgende:![]()
Volgens mij de 2de keer the darkness vandaag
jazeker, hoorde hem op Radio 2 !quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
Vraagje, bestaat er eigenlijk een niet-live versie van dit nummer?
Zeker, en die is echt stukken minder.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
ja die heb ik op Spotifyquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
dat wel jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker, en die is echt stukken minder.
Vind ik niet, ik vind dat meegezing van mensen maar irritantquote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker, en die is echt stukken minder.
heb hier nog 2 kilo liggenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef henkde_j het volgende:
OMG, vind ik net een zak pepernoten in de kast.
Nom nom nom
Ik zag net al weer paaseitjes liggen bij de AH! Pasen, voorjaarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef henkde_j het volgende:
OMG, vind ik net een zak pepernoten in de kast.
Nom nom nom
Optyfen nu al weer met die paaseitjes. Liggen veel te vroeg in de winkel, ga ik ze weer kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag net al weer paaseitjes liggen bij de AH! Pasen, voorjaar
quote:
Die dusquote:
Jamaar voorjaar!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Optyfen nu al weer met die paaseitjes. Liggen veel te vroeg in de winkel, ga ik ze weer kopen.
Tis dat hij weer thuis is, anders had ik m'n uniform wel aangetrokken en de verpleegster uitgehangenquote:
True, vandaag voor het eerst weer met de fiets naar school, geef me dan maar 15 graden. Óf een pak sneeuw à 60cm, maar niet deze meukquote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Jamaar voorjaar!!Ben dit baggerweer ook wel zat...
![]()
[..]
Tis dat hij weer thuis is, anders had ik m'n uniform wel aangetrokken en de verpleegster uitgehangen
Hoelang fiets je er eigenlijk over? Zag altijd hele groepen op de fiets toen ik nog op school zat, zag er wel gezellig uit!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
True, vandaag voor het eerst weer met de fiets naar school, geef me dan maar 15 graden. Óf een pak sneeuw à 60cm, maar niet deze meuk.
Onze nieuwe baas is Joe Cocker fanquote:
LOL dat zegt wel weer voldoende inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Onze nieuwe baas is Joe Cocker fanNiet verrassend dat hij PvdA lid is.
50 minuutjes maar ligt ook aan wind en fietstempoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoelang fiets je er eigenlijk over? Zag altijd hele groepen op de fiets toen ik nog op school zat, zag er wel gezellig uit!
Pino ! het contact deel (die aan de linkerkant. Bovenin werkt wel) van je website werkt neit. Denk ik meld het maar even nu het nog kan!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
50 minuutjes maar ligt ook aan wind en fietstempo
Pfoe, dacht dat het minder ver was...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
50 minuutjes maar ligt ook aan wind en fietstempo
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino ! het contact deel (die aan de linkerkant. Bovenin werkt wel) van je website werkt neit. Denk ik meld het maar even nu het nog kan!
Heb het naar even op mn telefoon gefixt.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino ! het contact deel (die aan de linkerkant. Bovenin werkt wel) van je website werkt neit. Denk ik meld het maar even nu het nog kan!
Dat is snel !quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Heb het naar even op mn telefoon gefixt..
Wat wacht wacht effe Hans, HANS HANS.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Michiel weet niet of je het nog leest, maar thanks voor de toffe tijd! Heb altijd erg kunnen lachen om jou en Maricha. Vooral leuk als je weer door de studio stond te jumpen en er hier filmpjes en screenshots opdoken. Erg leuk! Het beste en mocht je Maricha zien, doe haar maar de groeten. Moi.
Ej Pino, graag gedaan natuurlijk. Geen idee waarom het dan niet werkt, maar jij weet het vast wel te fixen.
Zeg, moet ik er een bijbelverhaal over een verloren zoon bij gaan pakken ofzo? Wegloper!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Michiel weet niet of je het nog leest, maar thanks voor de toffe tijd! Heb altijd erg kunnen lachen om jou en Maricha. Vooral leuk als je weer door de studio stond te jumpen en er hier filmpjes en screenshots opdoken. Erg leuk! Het beste en mocht je Maricha zien, doe haar maar de groeten. Moi.
Ej Pino, graag gedaan natuurlijk. Geen idee waarom het dan niet werkt, maar jij weet het vast wel te fixen.
NERDALERT: verkeerde link verwees naar /index.php?Itemid=7&option= ipv /contactquote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Laatste MetMichiel voor mij hiero. Bijna met pensioenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat wacht wacht effe Hans, HANS HANS.![]()
Zo warm is Groningen niet hoor... vooral niet in deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste MetMichiel voor mij hiero. Bijna met pensioen. Warm land, mooie vrouwen.. Tsja, dan is de keuze snel gemaakt
.
Nee, Hans.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Hier heb je een fleecedeken en google maar wat deernes, je gaat goddomme toch niet echt weg, flapdrol, mafketel, pierlala, pias, dropveter, pannekoek!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste MetMichiel voor mij hiero. Bijna met pensioen. Warm land, mooie vrouwen.. Tsja, dan is de keuze snel gemaakt
.
Ja klopt, de reden snap ik niet. Menu links en boven is exact dezelfde namelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NERDALERT: verkeerde link verwees naar /index.php?Itemid=7&option= ipv /contact
De fuck. Ga je weg?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |