Ja Hans moet nog wel even een opvolger aanwijzenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef alors het volgende:
Wie moet straks dan al die topics openen?
Nee, die keuze maak je niet Hans.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste MetMichiel voor mij hiero. Bijna met pensioen. Warm land, mooie vrouwen.. Tsja, dan is de keuze snel gemaakt
.
hoh, wacht ff, wat ben jij van plan??quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Michiel weet niet of je het nog leest, maar thanks voor de toffe tijd! Heb altijd erg kunnen lachen om jou en Maricha. Vooral leuk als je weer door de studio stond te jumpen en er hier filmpjes en screenshots opdoken. Erg leuk! Het beste en mocht je Maricha zien, doe haar maar de groeten. Moi.
Ej Pino, graag gedaan natuurlijk. Geen idee waarom het dan niet werkt, maar jij weet het vast wel te fixen.
Grote Markt!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Wat is het meest geschikte plein hier in Nederland om tegen iemands vertrek in opstand te gaan?
In het geval van Hans zou ik de Grote Markt te Groningen aandoenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Wat is het meest geschikte plein hier in Nederland om tegen iemands vertrek in opstand te gaan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Voor Hans de Grote Markt in Groningenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor Hans de Grote Hans in Hansingen
En Hasen moet ook nog komen, met de Hanshaasquote:
Vervroegen we de meet!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef themauster het volgende:
Groningen heeft trouwens wel een Hanzeplein daar gaan we allemaal heen om te protesteren
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, je moest eens weten hoe warm Groningen altijd is. Altijd sfeervol, altijd gezellig. Etc.
@Michiel; jup, er tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen. Het is wel mooi geweest zo. Succes met de sjow!
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Cee het volgende:
Nein mann, du musst noch nicht gehen. Du musst noch ein bisschen Hanzen!
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Cee het volgende:
Nein mann, du musst noch nicht gehen. Du musst noch ein bisschen Hanzen!
Heb geen Twitter joh (niet meer)quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoh, wacht ff, wat ben jij van plan??
Blijf hier, wordt zo saai anders!
En Maricha kan je gewoon via Twitter bereiken hoor!
Enorm jammer.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geen Twitter joh (niet meer).
@allen, sorry maar dit is natuurlijk niet iets nieuws dat ik stop. Heb daar mijn redenen voor, maar die zijn over het algemeen zeker niet alleen negatief
Btw wel een leuke/aardige reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |