Ah nee he, Verwacht weer een mooi comentaar van Gijpiequote:
volgens mij de vries...quote:
Dat was vorig jaar toch lachen, gieren, brullen met het fok topic erbijquote:
Toen moest ik nog werken, dus veel gemist, dit jaar ben ik er bijquote:Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch lachen, gieren, brullen met het fok topic erbij
ja! dat weet ik nog!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch lachen, gieren, brullen met het fok topic erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
waarvan 69k van jou?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef borisz het volgende:
Brr3ezaHh T0ppickk #124 : Waar wederom geen nieuw topic werd geopend!
70k aan views
ik zag jou ook voorbijkomen in de topics, dus jij hebt ook gekekenquote:
Goede TT die eerstequote:Op maandag 14 februari 2011 16:57 schreef alors het volgende:
[3FM #2030] Alors on danse ce soir?
[3FM #2031] Met heel veel 3FM - Awards 2010 !
[3FM #2032] We zitten er nog middenin, de 3FM Awards 2010!
[3FM #2033] Napraten over de 3FM - awards 2010 !
de 3fm topics van vorig jaar met de 3fm awardsals je niks te doen hebt is het van harte aan te bevelen
it wasnt me!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:01 schreef alors het volgende:
wtf... een vrouw van 63 uit Harlingen is zwanger van haar eerste kind
dit jaar pik ik 'm ook niet meer meequote:Op maandag 14 februari 2011 17:00 schreef alors het volgende:
[..]
ik zag jou ook voorbijkomen in de topics, dus jij hebt ook gekeken!!
het komt er toch wel, dan kun je er maar beter om lachenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
dit jaar pik ik 'm ook niet meer mee. vond 't dramatisch slecht en verspilling van onze centen...
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
het komt er toch wel, dan kun je er maar beter om lachen
Hij heeft 'em vanochtend al gezien/gehoord. Hij was er erg blij mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Pino112 het volgende:
Roel, Eric gaat sowieso White Limo van Foo Fighters draaien, nieuwe clip is online![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Minder episch, maar toch leuk
Heleen moet wel een babe zijn, met zo'n stem
bij een hond weet je zeker dat ie binnen 14jaar dood isquote:
Moebarakquote:Op maandag 14 februari 2011 17:52 schreef borisz het volgende:
Van Cyrillisch naar Nederlands. Heb daar zo'n hekel aan. Ik vind de Engelse vertaling zo veel beter en mooier.
Paar voorbeelden. Rubin Kazan is officieel Roebin Kazan. De tennisser Youzhny wordt officieel Joezjny. Menchov of Mensjov (
) Dat ziet er niet uit dat Nederlands.
Tot zover deze klaagpost
Gruwelijk wat een draak van een wijf die Mirandaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/349777/Klaas+en+Miranda+getrouwd
ach, ik vind de muziek die ze na enen draait soms nog wel vetquote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gruwelijk wat een draak van een wijf die Miranda![]()
.
ik dacht exact hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Rihanna op 2... dan moet Lady Gaga wel op 1 staan.
Helaas zal dat wel het geval zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Rihanna op 2... dan moet Lady Gaga wel op 1 staan.
tenzij de rene de haan fanclub massaal aan het downloaden is geweest....quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dan ook wel behoorlijk voorspelbaar natuurlijk...
Ik las trukjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een tukje doen. tot over een uurtje ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |