Haha dat had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 april 2010 17:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wel leuk dat we ineens 1001 topics verder zijn trouwens![]()
LOLquote:Op donderdag 15 april 2010 17:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dan had ik dus de SecPo
Wel leuk dat we ineens 1001 topics verder zijn trouwens![]()
Michiel zal ook vast nog wel Trololo gaan draaien.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:48 schreef alors het volgende:
Bedankt Coen, nu heb ik deze de hele dag in mijn hoofd
quote:We moeten landenmogen niet verder vliegen... Ik weet het niet meer. Wat een enorme domper!
Dat dit kan in Nederland !!!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef Againzender het volgende:
Dat kan toch niet Timur!
Ze doen wel erg veel moeite voor hem...die heeft gewoon een award gewonnenquote:
kunnen ze nks aan doen denk ik, tis unprocessedquote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]nou... voordat zij binnen zijn, moet ze eerst die oversturende live stream gaan fixen...
Geen Waylonquote:# We staan aan de grond in Cambridge... Wat een kutzooi! Sorry allemaal, we gaan het niet halen! 6 minutes ago via Echofon
En dan het ook via 101 ongeprocessed uitzenden? Tsssssquote:Op donderdag 15 april 2010 19:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
kunnen ze nks aan doen denk ik, tis unprocessed
Hehequote:Op donderdag 15 april 2010 19:07 schreef Derek010 het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in de plus mensen
ja, komt vanaf het zelfde kanaal hé. maar het kan wel beter, tijdens het midget golf toernooi was alles toppie kwa geluidquote:Op donderdag 15 april 2010 19:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En dan het ook via 101 ongeprocessed uitzenden? Tsssss
Mja, ze kunnen wel het geluid van de radio erbij pakken, maar dan loopt het weer niet synchroon. Lastig probleem dus...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En dan het ook via 101 ongeprocessed uitzenden? Tsssss
Klopt, het kan zeker beter, maar dat kost flink wat tijd om in te regelen en daar hebben ze niet altijd tijd voor denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ja, komt vanaf het zelfde kanaal hé. maar het kan wel beter, tijdens het midget golf toernooi was alles toppie kwa geluid
In de broadcast business is dit echt een zin die ontzettend not-done is... als mensen zo denken en ze werken in de broadcast sector... vlieg je er bij mij uit...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het kan zeker beter, maar dat kost flink wat tijd om in te regelen en daar hebben ze niet altijd tijd voor denk ik.
moet synchroon te krijgen zijn al dan niet met wat vertraging.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ze kunnen wel het geluid van de radio erbij pakken, maar dan loopt het weer niet synchroon. Lastig probleem dus...
quote:
Dacht ik ook even, maar ik weet niet hoor, klonk toch wel serieus...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Gizmo112 het volgende:
Waylon is er volgens mij wel, is gewoon een geintje, ze lopen de hele dag al te ouwehoeren met hem.
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Gizmo112 het volgende:
Waylon is er volgens mij wel, is gewoon een geintje, ze lopen de hele dag al te ouwehoeren met hem.
Dat was voor de start, ze hebben ook wel gevlogen alleen mochten in Nederland nergens landen...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nu overtuigd dat het waar is
Die foto's kunnen ze ook van tevoren hebben gemaakt natuurlijk, op luchthaven Lelystad ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
meid meen je nietquote:Op donderdag 15 april 2010 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was voor de start, ze hebben ook wel gevlogen alleen mochten in Nederland nergens landen...
Als Waylon toch in A'dam is, moet die jongen acteur worden i.p.v. zanger.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die foto's kunnen ze ook van tevoren hebben gemaakt natuurlijk, op luchthaven Lelystad ofzo.
You never know...
Absoluut nietquote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is volgens mij alleen bij het nieuws en reclames omdat die wel uit Hilversum komen...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef gerbenp het volgende:
Hoe is het geluid nu trouwens? Volgens mij nu wel beter?
Op 101TV iig wel, was net duidelijk iemand aan aan het prutsen en nu staat het best redelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef gerbenp het volgende:
Hoe is het geluid nu trouwens? Volgens mij nu wel beter?
Op de webstream is het ook weer OK vind ikquote:Op donderdag 15 april 2010 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Op 101TV iig wel, was net duidelijk iemand aan aan het prutsen en nu staat het best redelijk.
Ik gok in plaats van Waylon.quote:9 minutes ago via web schreef @LauraJansen het volgende:
pssst. jongens...duim aub voor me. Moet ineens wel spelen bij #3FM awards...slik ikbennietzenuwachtigikbennietzenuwachtig.
Dat moest zeker nog getest worden ofzo...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef Broekie het volgende:
En toen viel eerst het geluid helemaal weg, en nu hebben we geluid via een microfoon uit de zaal zo te horen...
Op 101TV nog prima beeld, maar geen geluid meer.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:35 schreef Ritmo het volgende:
Wat een kut-awards.Alleen rock. Typisch 3FM.
Je iconquote:Op donderdag 15 april 2010 20:35 schreef Ritmo het volgende:
Wat een kut-awards.Alleen rock. Typisch 3FM.
De hele wereld kent onze DJ's, maar wij schuiven Krezip naar voren als de top.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:37 schreef IsYouOnDope het volgende:
dit zijn nou de 'top' bands van nederland op dit moment
Ik dacht al hij laat zijn poppetjequote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Die verwijzing naar Coen door Sander zag ik aankomen...
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht al hij laat zijn poppetjetoch niet in de steek voor Giel?
Je wilde een DJ nomineren?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Ritmo het volgende:
De hele wereld kent onze DJ's, maar wij schuiven Krezip naar voren als de top.
Jij wilde een bandje als Kanequote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... in de categorie 'beste zanger'?
Ekdom gaat een 25 minuten durende playback solo doen om 21.00.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:43 schreef Dichterbijer het volgende:
Mijn god... is dit het niveau...
Waar is Ekdom!
Ekdom mag de allerlaatste award van de avond uitreiken, die voor beste band.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:43 schreef Dichterbijer het volgende:
Mijn god... is dit het niveau...
Waar is Ekdom!
dat dusquote:Op donderdag 15 april 2010 20:47 schreef Broekie het volgende:
Mooi, Kane iig al in twee categoriën niet gewonnen, gaat de goede kant op!
Dat is minstens net zo triest als de populariteit vanquote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Ritmo het volgende:
Jij wilde een bandje als Kanenomineren?
Armin is de bekendste Nederlandse artiest ter wereld.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja want als er nou 1 zender is die helemaal zijn eigen ding doet en helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet probeert 538 en Q na te doen dan is het natuurlijk 3fm wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:48 schreef FlorentijnH het volgende:
Als je rock niks vindt zou dit niet gaan kijken en al helemaal geen 3FM luisteren
Ja jij snapt het wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Volgend jaar wint jou bandje Kane vast weer.
ze draaien in ieder geval meer rock dan die andere 2quote:Op donderdag 15 april 2010 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want als er nou 1 zender is die helemaal zijn eigen ding doet en helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet probeert 538 en Q na te doen dan is het natuurlijk 3fm wel..
Teert nog altijd op successen uit het verleden. Tijd voor een nieuwe wind in de ochtend.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Quoi het volgende:
pfff nogmaals wordt bevestigd wat een kneus die Giel is... Ik mag die kerel gewoon niet. Hij is niet grappig.
En toch ben ik aan t kijken.
qftquote:Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Quoi het volgende:
pfff nogmaals wordt bevestigd wat een kneus die Giel is... Ik mag die kerel gewoon niet. Hij is niet grappig.
En toch ben ik aan t kijken.
Dit.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef MilaNL het volgende:
Alle originaliteit in de wereld; in een keer weggezogen.
Nope!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Zo, ben wezen sporten, kom net binnenvallen.
Heeft Waylon het gered om op tijd te zijn?
Da's eigenlijk het enige dat me interesseert.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Zo, ben wezen sporten, kom net binnenvallen.
Heeft Waylon het gered om op tijd te zijn?
Normaal wel, zijn echt zenuwen. Althans, de keren dat ik haar live heb gehoord was ze absoluut zuiver, nu inderdaad niet echt.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Sorry, maar ze zingt wel een beetje vals. Niet echt een sterke stem imho.
Zit vast op een of ander vliegveld. Iets met een vulkaan en gesloten vliegvelden. Hij moest bijna huilen!quote:
Wat ik zo raar vind, ze doen net alsof de creme de la creme, de absolute toppers, voor deze awards show zijn binnengesleept, super uniek, dit maak je nooit meer mee etc. etc.quote:
Wat sneu.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit vast op een of ander vliegveld. Iets met een vulkaan en gesloten vliegvelden. Hij moest bijna huilen!
Nee de rest is lekker spontaan en integer.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Bij Annemiek heb ik steeds het idee dat ze constant een opgezette manier van praten aan het doen is.
Je hoofd in een blender steken?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hoofd in een blender steken?
Je cavia grillen?
Een passerpunt langs je nagelranden ritsen?
Alles beter dan dit.
Kelis is MHquote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Leuke Der Rudy playlist. Zou het dan toch gebeuren dat de nieuwe Customs is gekozen tot 3FM Megahit? Zou ik tof vinden! http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/346674
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Quoi het volgende:
Mmmm Dinand = zwaar OK ff een tegengeluidje
worden 3 leuke uurtjesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Leuke Der Rudy playlist. Zou het dan toch gebeuren dat de nieuwe Customs is gekozen tot 3FM Megahit? Zou ik tof vinden! http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/346674
Waylon ftw!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Kom op Waylon
Oh wacht welke categorie is dit eigenlijk?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Ilse dan maar !
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef -Hans- het volgende:
w00t !!!1
Ja en als Guus had gewonnen hadden jullie alle 3 "Guusquote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef FlorentijnH het volgende:
Ilse
dacht ik ook wel een beetje idd..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:
"Ik vind het zóóó leuk!!"
Het blijft wel schattig, maar soms heb ik toch t idee dat het een act is.. zo naief komt ze op het podium doorgaans niet over..
Vind ik knap, want je quote maar 2 verschillende personen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja en als Guus had gewonnen hadden jullie alle 3 "Guus" gepost.
.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
De helden van Moke nu? Gaat het geluid even extra hard.
We zullen het nooit weten.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Modus het volgende:
.
en nu?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
klopt ik gun het ze allebeiquote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
Ze is leuk iddquote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Carooooo!
Ik vind dr echt leuk!
(en lekkerrrrr)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |