moet synchroon te krijgen zijn al dan niet met wat vertraging.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ze kunnen wel het geluid van de radio erbij pakken, maar dan loopt het weer niet synchroon. Lastig probleem dus...
quote:
Dacht ik ook even, maar ik weet niet hoor, klonk toch wel serieus...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Gizmo112 het volgende:
Waylon is er volgens mij wel, is gewoon een geintje, ze lopen de hele dag al te ouwehoeren met hem.
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Gizmo112 het volgende:
Waylon is er volgens mij wel, is gewoon een geintje, ze lopen de hele dag al te ouwehoeren met hem.
Dat was voor de start, ze hebben ook wel gevlogen alleen mochten in Nederland nergens landen...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nu overtuigd dat het waar is
Die foto's kunnen ze ook van tevoren hebben gemaakt natuurlijk, op luchthaven Lelystad ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
meid meen je nietquote:Op donderdag 15 april 2010 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was voor de start, ze hebben ook wel gevlogen alleen mochten in Nederland nergens landen...
Als Waylon toch in A'dam is, moet die jongen acteur worden i.p.v. zanger.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die foto's kunnen ze ook van tevoren hebben gemaakt natuurlijk, op luchthaven Lelystad ofzo.
You never know...
Absoluut nietquote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is volgens mij alleen bij het nieuws en reclames omdat die wel uit Hilversum komen...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef gerbenp het volgende:
Hoe is het geluid nu trouwens? Volgens mij nu wel beter?
Op 101TV iig wel, was net duidelijk iemand aan aan het prutsen en nu staat het best redelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef gerbenp het volgende:
Hoe is het geluid nu trouwens? Volgens mij nu wel beter?
Op de webstream is het ook weer OK vind ikquote:Op donderdag 15 april 2010 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Op 101TV iig wel, was net duidelijk iemand aan aan het prutsen en nu staat het best redelijk.
Ik gok in plaats van Waylon.quote:9 minutes ago via web schreef @LauraJansen het volgende:
pssst. jongens...duim aub voor me. Moet ineens wel spelen bij #3FM awards...slik ikbennietzenuwachtigikbennietzenuwachtig.
Dat moest zeker nog getest worden ofzo...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef Broekie het volgende:
En toen viel eerst het geluid helemaal weg, en nu hebben we geluid via een microfoon uit de zaal zo te horen...
Op 101TV nog prima beeld, maar geen geluid meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |