Teert nog altijd op successen uit het verleden. Tijd voor een nieuwe wind in de ochtend.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Quoi het volgende:
pfff nogmaals wordt bevestigd wat een kneus die Giel is... Ik mag die kerel gewoon niet. Hij is niet grappig.
En toch ben ik aan t kijken.
qftquote:Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Quoi het volgende:
pfff nogmaals wordt bevestigd wat een kneus die Giel is... Ik mag die kerel gewoon niet. Hij is niet grappig.
En toch ben ik aan t kijken.
Dit.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef MilaNL het volgende:
Alle originaliteit in de wereld; in een keer weggezogen.
Nope!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Zo, ben wezen sporten, kom net binnenvallen.
Heeft Waylon het gered om op tijd te zijn?
Da's eigenlijk het enige dat me interesseert.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Zo, ben wezen sporten, kom net binnenvallen.
Heeft Waylon het gered om op tijd te zijn?
Normaal wel, zijn echt zenuwen. Althans, de keren dat ik haar live heb gehoord was ze absoluut zuiver, nu inderdaad niet echt.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Sorry, maar ze zingt wel een beetje vals. Niet echt een sterke stem imho.
Zit vast op een of ander vliegveld. Iets met een vulkaan en gesloten vliegvelden. Hij moest bijna huilen!quote:
Wat ik zo raar vind, ze doen net alsof de creme de la creme, de absolute toppers, voor deze awards show zijn binnengesleept, super uniek, dit maak je nooit meer mee etc. etc.quote:
Wat sneu.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit vast op een of ander vliegveld. Iets met een vulkaan en gesloten vliegvelden. Hij moest bijna huilen!
Nee de rest is lekker spontaan en integer.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Bij Annemiek heb ik steeds het idee dat ze constant een opgezette manier van praten aan het doen is.
Je hoofd in een blender steken?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hoofd in een blender steken?
Je cavia grillen?
Een passerpunt langs je nagelranden ritsen?
Alles beter dan dit.
Kelis is MHquote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Leuke Der Rudy playlist. Zou het dan toch gebeuren dat de nieuwe Customs is gekozen tot 3FM Megahit? Zou ik tof vinden! http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/346674
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Quoi het volgende:
Mmmm Dinand = zwaar OK ff een tegengeluidje
worden 3 leuke uurtjesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Leuke Der Rudy playlist. Zou het dan toch gebeuren dat de nieuwe Customs is gekozen tot 3FM Megahit? Zou ik tof vinden! http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/346674
Waylon ftw!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Kom op Waylon
Oh wacht welke categorie is dit eigenlijk?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Ilse dan maar !
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef -Hans- het volgende:
w00t !!!1
Ja en als Guus had gewonnen hadden jullie alle 3 "Guusquote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef FlorentijnH het volgende:
Ilse
dacht ik ook wel een beetje idd..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:
"Ik vind het zóóó leuk!!"
Het blijft wel schattig, maar soms heb ik toch t idee dat het een act is.. zo naief komt ze op het podium doorgaans niet over..
Vind ik knap, want je quote maar 2 verschillende personen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja en als Guus had gewonnen hadden jullie alle 3 "Guus" gepost.
.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
De helden van Moke nu? Gaat het geluid even extra hard.
We zullen het nooit weten.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Modus het volgende:
.
en nu?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
klopt ik gun het ze allebeiquote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |