Dat dit kan in Nederland !!!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef Againzender het volgende:
Dat kan toch niet Timur!
Ze doen wel erg veel moeite voor hem...die heeft gewoon een award gewonnenquote:
kunnen ze nks aan doen denk ik, tis unprocessedquote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]nou... voordat zij binnen zijn, moet ze eerst die oversturende live stream gaan fixen...
Geen Waylonquote:# We staan aan de grond in Cambridge... Wat een kutzooi! Sorry allemaal, we gaan het niet halen! 6 minutes ago via Echofon
En dan het ook via 101 ongeprocessed uitzenden? Tsssssquote:Op donderdag 15 april 2010 19:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
kunnen ze nks aan doen denk ik, tis unprocessed
Hehequote:Op donderdag 15 april 2010 19:07 schreef Derek010 het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in de plus mensen
ja, komt vanaf het zelfde kanaal hé. maar het kan wel beter, tijdens het midget golf toernooi was alles toppie kwa geluidquote:Op donderdag 15 april 2010 19:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En dan het ook via 101 ongeprocessed uitzenden? Tsssss
Mja, ze kunnen wel het geluid van de radio erbij pakken, maar dan loopt het weer niet synchroon. Lastig probleem dus...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En dan het ook via 101 ongeprocessed uitzenden? Tsssss
Klopt, het kan zeker beter, maar dat kost flink wat tijd om in te regelen en daar hebben ze niet altijd tijd voor denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ja, komt vanaf het zelfde kanaal hé. maar het kan wel beter, tijdens het midget golf toernooi was alles toppie kwa geluid
In de broadcast business is dit echt een zin die ontzettend not-done is... als mensen zo denken en ze werken in de broadcast sector... vlieg je er bij mij uit...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het kan zeker beter, maar dat kost flink wat tijd om in te regelen en daar hebben ze niet altijd tijd voor denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |