KUD ! kwam omdat het vorige topicnummer ook niet goed was.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:16 schreef Broekie het volgende:
En alweer *MUTE*
Overigens, topic nummer klopt niet
Oppositesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier zijn we weer!
kHeb nie geluisterd, wie zijn dit?
nee die stelen ze gewoon natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Modus het volgende:
Zouden die gasten bij de bakker nou ook "een halfje wit graag weetje" zeggen en dan met zo'n gebaar met 3 poliovingers?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond.... ik zap ook maar in ondanks Giel
iddquote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Jezuschristus wat hebben ze Annemieke aangetrokken![]()
Iddquote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Mrauw?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef alors het volgende:
Wat mocht er niet in beeld? Stond Sanne Hans iemand af te zuigen?
En daar ging m'n cola over 't scherm. Bedanktquote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef alors het volgende:
Wat mocht er niet in beeld? Stond Sanne Hans iemand af te zuigen?
Kleren?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Nou meer de outfit van een gevilde kat inclusief orenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Anouk is natuurlijk weer te lui opengereten en gehecht om op te komen dagen...
Echt hequote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Cee het volgende:
Giel wordt later echt zo'n vies oud mannetje.
Nu is het gewoon een vies mannetje.
Als ze weer muziek kan maken kan ze ook wel even langskomen. Vorig jaar was ze er ook al niet.quote:
Hans! Held!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Anouk... stomme doos. Had Caro moeten zijn.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ah de negerpiemel waar ze overheen zakte en heeft staan oehoehoe'en komt hem ophalen
Het is ook zo makkelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Marcoss het volgende:
Haha, bijna iedereen in dit topic haat Giel, ik blijf het altijd vermakelijk vinden om te lezen
Wanhopig een Ekdommetje proberen te doen... zo kansloos....quote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef gerbenp het volgende:
Giel moet weer nodig een woordgrap maken hoor
idd alleen hij kan zequote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wanhopig een Ekdommetje proberen te doen... zo kansloos....
Hehe tongquote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef tong80 het volgende:
Morgen wordt het herhaald op Nickledonion ?
Probeer het nog een keertje.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef tong80 het volgende:
De rechten staan op marktplaats, maar t wil niet echt vlotten met de verkoop.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat de ouders niet boos zijn straks als het uitloopt.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Buiten het feit dat ze kutmuziek maakt is er nog een logistieke reden dat Sanne Hans niets wint... als die moet gaan speechen zijn we om 4 uur vannacht nog niet klaar....
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Buiten het feit dat ze kutmuziek maakt is er nog een logistieke reden dat Sanne Hans niets wint... als die moet gaan speechen zijn we om 4 uur vannacht nog niet klaar....
Zolang het 3FM-logo in het kader van haar 'geweldige' 'prestaties' maar niet veranderd wordt inquote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang het 3FM-logo in het kader van haar 'geweldige' 'prestaties' maar niet veranderd wordt in
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De hoer zonder muzieksmaak.quote:
Sorry... ik leef met je mee...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Broekie het volgende:
Bah. 'k had zo gehoopt dat Kane geen awards zou winnen....
Tsja.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Waarom wordt zo'n kutcover van Laura Janssen genomineerd
Ja echt balen he.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Broekie het volgende:
Bah. 'k had zo gehoopt dat Kane geen awards zou winnen....
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
Tong80 in het 3FM topic.
Bij deze is dit topic goedgekeurd
die kan ik op een later tijdstip nog eens luisteren, goed plan!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik geniet van Ekdoms mensen-podcast.
doen mensen datquote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom brengen sommige fetisjisten cola-flesjes met dop en al anaal naar binnen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ken het hele nummer niet.
Wat betaald zo'n platenmaatschappij nou om je in te kopen ?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja.
Waarom lopen mensen met crocs?
Waarom eten mensen rauwe haring?
Waarom brengen sommige fetisjisten cola-flesjes met dop en al anaal naar binnen?
Sommige dingen moet je gewoon niet willen begrijpen.
Wat dacht je van Catwoman?quote:
dat zie je in alles terug, binnenkort ook bij de verkiezingen.quote:
Die is echt leuk.quote:
Ijsland heeft ons ash ipv cash gestuurdquote:
Pas op tong, je wordt positiefquote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is echt leuk.
Kan alle nummers uit de geschiedenis foutloos meezingen.
EJ !quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
GoedenAVOND
Eindelijk terug van werken
Nee dat is Piet Paulusmaquote:
uit-het-raamquote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Er komt even een kerstboom naar beneden vallen
whyy...o why....quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Miss Montreal in een groot cadeau...
En... een kerstnummer in april? Merkwaardig.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ze zong pah pah pah pah pah. Ik dacht ze vast iets gaan zeggen, maar kennelijk was dat de intro tekst.
tong post in alle topics, dus nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Lieve tong80 is dit de 1e keer in het 3FM topic voor jou?
Die van uit het raam, land nu pas.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Er komt even een kerstboom naar beneden vallen
Nog erger, zijn exacte woorden waren 'Lady GaGa kan ook voor geen meter zingen'. Dan maak je jezelf onsterfelijk belachelijk wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Dat de smaak van Giel nog serieus wordt genomen... dit vind ie dan te gek en dan vindt ie Lady Gaga geen live-performer
Nee joh... ze is fantastisch volgens Gielquote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Nu al buiten adem. Toppertje die Miss Montreal .
Het publiek is te uitzinnig en in extase van deze geweldige performance om ook maar iets uit te kramen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef FlorentijnH het volgende:
ze wil dat iedereen meezingt maar niemand kent het
Echt de dag dat die pratende prutpuist van radio en tv verdwijnt gaat hier de vlag uitquote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog erger, zijn exacte woorden waren 'Lady GaGa kan ook voor geen meter zingen'. Dan maak je jezelf onsterfelijk belachelijk wat mij betreft.
Maar, het kan nog altijd erger.
Kijk maar naar de tv.
Tsja, dan noem je ook een kennerquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh... ze is fantastisch volgens Giel
Als ze maar van mijn Paul afblijft!!!quote:
Vamavond wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Lieve tong80 is dit de 1e keer in het 3FM topic voor jou?
Nee, juist niemand kende hetquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Waalwijker het volgende:
Echt, hieruit blijkt maar weer hoe beperkt de hitkeuze van Miss Montreal is, als je een kerstnummer moet zingen in april, omdat dat het enige is waar de mensen je van kennen.
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
Sanne Hans heeft lekkere batstieten hoor. Ze moet alleen wel d'r bek houden. Of er iets in stoppen.
Goed.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil in Annemieke haar heerlijke borsten kruipen
Erg jammer idd!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Derek010 het volgende:
[..]
zo kort, was nog niet eens 30 sec
nja ieder jaar stomme grapjesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Derek010 het volgende:
Komt Giel weer met z'n dingetjes, de Giel-mobielhet is ook ieder jaar dezelfde stomme grapjes
Nou ik kon het ook niet hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gast, dat kerstnummer van haar is echt wel een hit geweest hoor.
net als Just a flirtquote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Oh, was dat een grap?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Goh die grap zagen we ook niet aankomen....
De meeste hier willen dat nummer niet kennen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef drunk_on_shadows het volgende:
o... ik ben al een beetje te laat merk ik....Maarre...
Dit:
Kane (L)
opposites voor alternative???? Like wtf als er iets niet alternatief is...als je het uberhaupt al muziek wil noemen...
Jammer dat destine nog niks heeft gewonnen...enne guusje is wel leuk natuurlijk.
Oja, en miss montreal is ook nogal jammer eigenlijk.
Zeg dit is niet MSN (A)quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Dit:
Kane (L)
opposites voor alternative???? Like wtf als er iets niet alternatief is...als je het uberhaupt al muziek wil noemen...
Jammer dat destine nog niks heeft gewonnen...enne guusje is wel leuk natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Dit:
Kane (L)
Ja, dat weet ik intussen wel, maar dat is toch geen reden om te ontkennen dat ze een hit heeft gehad?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De meeste hier willen dat nummer niet kennen.
Heel vaak door 3fm door de strot van de luisteraars gedraaid worden middels overmatige airplay is niet het zelfde als een hit scoren.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Och toch, neem jij Annemiek maar, laat Caro maar voor mij.... vrouwen met pit en rondingen, miaaauw!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Caro Emerals is vadsig. Wel goeie zangeres
;')quote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, maar jij luister waarschijnlijk alleen maar 3FM.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef tong80 het volgende:
Montreol is na 26 jaar nog de belastingschuld aan het terugbetalen na de mislukte Olmipische spelen van 1976.
Terechte naam dus.
Steve Wonder is de held van Trijntje overhuid.
Snap ik wel.
De één is blind de ander is scheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |