nog 12quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet nog mijn best doen om het vandaag nog te halen![]()
.
nog 11quote:
nog 10quote:
nog 9quote:
Zal je missen man! Beste wat betreft de toekomst. Zoeken van een baan, verhuizen en de relatie. Sterkte in 040quote:
Dankje, Hansquote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal je missen man! Beste wat betreft de toekomst. Zoeken van een baan, verhuizen en de relatie. Sterkte in 040. Komt allemaal wel goed.
Thanks man. We doen ons bestquote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje, Hans. Jij ook het állerbeste!
Ik vind het meer klinken als een "Piet"... Weet niet waarom...quote:
nog 8quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal je missen man! Beste wat betreft de toekomst. Zoeken van een baan, verhuizen en de relatie. Sterkte in 040. Komt allemaal wel goed.
nog 7 maar Hans kom je nog wel op de meetingquote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks man. We doen ons best. De Megahit is wel een beetje treurig
.
Nee hij heet Mario de pizzabakkerquote:
weet ik, daar typ je dus op verder Hans?quote:
Nopequote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nog 8
[..]
nog 7 maar Hans kom je nog wel op de meeting
Het lijkt nu echt alsof er iemand dood gaatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope.
Of Hans ook echt Hans heet? Het zal altijde en vraag blijven.
Tot straks in het volgende deel... Die mag iemand anders even openen. Plaats ik dan de laatste reacties.
Het lijkt wel op dat euthanasie verhaal toen in de freaknacht.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het lijkt nu echt alsof er iemand dood gaat.
nog 6 jammerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope.
Of Hans ook echt Hans heet? Het zal altijd de vraag blijven.
Tot straks in het volgende deel... Die mag iemand anders even openen. Plaats ik dan de laatste reacties.
Heb ik net eergister nog even teruggeluisterdquote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het lijkt wel op dat euthanasie verhaal toen in de freaknacht.
Die over Wilders? Tsja smaakvol is anders, maar vrijheid= vrijheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |