ik dacht exact hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Rihanna op 2... dan moet Lady Gaga wel op 1 staan.
Helaas zal dat wel het geval zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Rihanna op 2... dan moet Lady Gaga wel op 1 staan.
tenzij de rene de haan fanclub massaal aan het downloaden is geweest....quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dan ook wel behoorlijk voorspelbaar natuurlijk...
Ik las trukjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een tukje doen. tot over een uurtje ofzo!
quote:Nog een kleine 3 uur en is dat verschrikkelijke Valentijnsdag eindelijk voorbij. De enige klefheid die ik vandaag heb genoten was mijn magnetronmaaltijd. Lang leve het single zijn, en om dat te vieren, geef ik graag Valentijnsdag een rotschop door keihard Single Ladies van Beyoncé te luisteren. Natuurlijk met dank aan Veenstra die het liedje met alle plezier voor me wil draaien!
Ik dank u!
Adya & Geisha - Cherubinos Ariaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Een paar weken terug hadden Coen en Sander een vrouw aan de telefoon die volgens mij plaatjes plugt voor 3fm en die had nogal een vreemd nummer als plug. Vrouw met nogal hoge opera zang en een redelijke bass. Iemand nog een idee welke dat het was ?
Oh ja, Giel's Beste Slechte plaat van Januari! Ik vind 'm stiekum best leuk.quote:
Had hem net zelf gevonden, maar bedankt.quote:
Dat kan dus nooit wat zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef henkde_j het volgende:
Mijn suggestie voor een nieuwe hos plaat in het rijtje MARS, HELLO, etc
![]()
![]()
Wat heb je tegen mij vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |