Ehm, nee, ik ga heus niet tijdens het gesprek met de dame in kwestie over treinen beginnen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Lutzenkirchen het volgende:
En als je een 'gesprekje' met ze aan zou willen gaan. Waar zou je het dan over hebben?
Toch niet over treinen hé?
Gast, het is Stratumseind, niet de dorpskern van Lutjesbroekquote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Zaterdagavond even rondgelopen in de binnenstad van Eindhoven. Mang, mang, mang.
Hoezo probeert vrijwel iedereen zo `stoer mogelijk´ rond te lopen in de straten? De één maakt de schouders extra breed, de ander waggelt als een eend, een derde neemt een hijs van een sigaret. Of men staat bellend in de rij voor een kroeg/ discotheek. Niemand die gewoon door de straat loopt. Iedereen loopt hard te praten, te schreeuwen en anderen te laten zien `wat voor geweldige tijd men wel niet heeft´. Is men even weg van de kroegen, staat men een kroketje `te trekken´ bij een Automatiek.
SeriouslyIk wil best gezellig een drankje drinken ergens en een gesprekje aanknopen, maar dat wordt haast onmogelijk gemaakt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Niet zo moeilijk doen, Eindhoven is leuk om op stap te gaan.
Wat hebben die dingen met 'stoer doen' te maken?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Zaterdagavond even rondgelopen in de binnenstad van Eindhoven. Mang, mang, mang.
Hoezo probeert vrijwel iedereen zo `stoer mogelijk´ rond te lopen in de straten? De één maakt de schouders extra breed, de ander waggelt als een eend, een derde neemt een hijs van een sigaret. Of men staat bellend in de rij voor een kroeg/ discotheek. Niemand die gewoon door de straat loopt. Iedereen loopt hard te praten, te schreeuwen en anderen te laten zien `wat voor geweldige tijd men wel niet heeft´. Is men even weg van de kroegen, staat men een kroketje `te trekken´ bij een Automatiek.
SeriouslyIk wil best gezellig een drankje drinken ergens en een gesprekje aanknopen, maar dat wordt haast onmogelijk gemaakt.
Ninja-editquote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Lithia het volgende:
Een kroketje trekken, weer iets nieuws voor mijn vocabulaire
zo leer jij nog eens watquote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Lithia het volgende:
Een kroketje trekken, weer iets nieuws voor mijn vocabulaire
Bedankt voor het melden.quote:
Jij hebt echt geen smaak.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Niet zo moeilijk doen, Eindhoven is leuk om op stap te gaan.
ben je nog nooit bij mij geweest denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Mensen gaan altijd adorerend op straat liggen als ik langs loop, ze zeggen dan, PAUL IN THE DARKIK HAAL NU BIER VOOR U
Dit dacht ik ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een sigaretje roken, belletje plegen of kroketje eten op straat is al stoer? Man, wat moet jouw leven uitzichtloos zijn.
Let eens wat meer op jezelf en wat minder op je omgeving.
Erg stoer wel, een kroket eten.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een sigaretje roken, belletje plegen of kroketje eten op straat is al stoer? Man, wat moet jouw leven uitzichtloos zijn.
Of jij niet, als je kijkt hoe druk het daar altijd is.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen smaak.
Eindhoven![]()
Den Bosch is wel gezelliger, denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Of jij niet, als je kijkt hoe druk het daar altijd is.
Weet ik niet, kan ik niet over oordelen. Maar Eindhoven is leuk wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Den Bosch is wel gezelliger, denk ik.
Hmm, kan goed, maar toen ik er was, vond ik het niet bijster leuk, maar dat is waarschijnlijk meer omdat ik toen niemand kende.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan ik niet over oordelen. Maar Eindhoven is leuk wel.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Infection het volgende:
Wat hebben die dingen met 'stoer doen' te maken?
Als iemand behoefte heeft aan nicotine of honger heeft dan heeft dat niks te maken met stoer doen hoor.
Je had die koppen erbij moeten zien. Echt zo van `kijk mij´.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je met een groepje gaat is het echt gezellig. Maarja dan ken je elkaar ook, dat scheelt altijd, waar je ook bent.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hmm, kan goed, maar toen ik er was, vond ik het niet bijster leuk, maar dat is waarschijnlijk meer omdat ik toen niemand kende.
Mensen zoals jij die alleen passeren, die scheld ik altijd laf uit met een groepje.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Je had die koppen erbij moeten zien. Echt zo van `kijk mij´.
In Eindhoven kijken al die lui alsof ze moeten schijten, het is gewoon een kutstad. Beter ga je naar Rotterdam of A'dam.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Je had die koppen erbij moeten zien. Echt zo van `kijk mij´.
Hij is gewoon een beetje narcistischquote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Jumparound het volgende:
waarom zie ik je altijd alleen maar kankeren op andere mensen socios?
Alsof je zelf "normaal" bent...
Get a fucking life
Dat doe ik geenszins. Sowieso niet spotten met ziektes.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Jumparound het volgende:
waarom zie ik je altijd alleen maar kankeren op andere mensen socios?
Nee, ik had gewoon een `normale´ winterjas aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Zwappel het volgende:
Oh TS was dat wazige mannetje met die lange jas
Dan ben je echt heel triest bezig.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
Mensen zoals jij die alleen passeren, die scheld ik altijd laf uit met een groepje.
Waaar zie jij mij spotten met ziektes? Of is "socios" een sociale handicap?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat doe ik geenszins. Sowieso niet spotten met ziektes.
Dat is waar.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als je met een groepje gaat is het echt gezellig. Maarja dan ken je elkaar ook, dat scheelt altijd, waar je ook bent.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
In Eindhoven kijken al die lui alsof ze moeten schijten, het is gewoon een kutstad. Beter ga je naar Rotterdam of A'dam.
Animequote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Ik hoop toch echt dat je loopt te trollen. Rotterdam.
Wat een draak van een stad is dat man. Geen zak aan om daar uit te gaan.
Moet toch wat doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan ben je echt heel triest bezig.
Ik kan heus wel begrijpen dat mensen iets willen roken of eten. (Alhoewel ik zelf nooit rook). Maar doe dat dan op een `normale´ manier en `loop er niet mee te koop´. Het is op geen enkele wijze stoerder om wel een kroket te eten of sigaret te roken dan mensen die dat niet doen. Alleen denken zij wel `extra stoer´ te zijn op zo'n moment. Dat proberen zij uit te stralen. Dat is de essentie van de klacht.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Gripper het volgende:
Zeuren over mensen die tijdens uitgaan een sigaretje roken of een snackje trekken is wel heel erg muggeziften...
Dat weet je best. Lees je eerdere post nog eens door.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Jumparound het volgende:
Waaar zie jij mij spotten met ziektes? Of is "socios" een sociale handicap?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef manusjehatte het volgende:
houd jij het maar gewoon bij in treinen fappen
Eens, behalve DBZ. Als je dat niet hebt gekeken, heb je gewoon een kutjeugd gehad.quote:
Sowieso Rotterdam.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
Ik hoop toch echt dat je loopt te trollen. Rotterdam.
Wat een draak van een stad is dat man. Geen zak aan om daar uit te gaan.
kijk je dan maar even naar je vorige postquote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat weet je best. Lees je eerdere post nog eens door.
Ja, door heel stoer te eten. Ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kijk je dan maar even naar je vorige post
"te koop lopen met het eten van een kroket"?
Nee, ik scheld niet en al helemaal niet met ziektes.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heb je dit trouwens ook vertelt aan de mensen in kwestie? Zo van 'he kk lijer doe niet zo stoer joh'.
Maar je hebt ze er niet op aangesproken dusquote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik scheld niet en al helemaal niet met ziektes.
ja, moet je een paar kankerklappen op je smoel ofzoquote:
Nog erger dan een wijf, get a life TS.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef fairytalessuck het volgende:
Socios zeik niet zo. Je zeurt gewoon om het zeuren.
doe nou maat niet zo bijdehand met je peuk! Straks steekt ie uit je oog...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, door heel stoer te eten. Ofzo.
Niet alle wijven zeiken, maar da's een andere discussie.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nog erger dan een wijf, get a life TS.
Hmm, true ... no offence !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet alle wijven zeiken, maar da's een andere discussie.
IK ZIE JE WEL DAAR EEN BEETJE STAAN PINNEN GODVERDOMME, KOM HIER DAN JONGUH KOM DAN MET JE STOERE PINPAS, KOM DAN!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
doe nou maat niet zo bijdehand met je peuk! Straks steekt ie uit je oog...
quote:
Stoer!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef nattermann het volgende:
Bedankt, nu heb ik zin in een kroket.
Je moet het ook gewoon bij Bingo houden.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Socios het volgende:
Het gaat niet alleen om een `kroketje´. Ik gaf gewoon een aantal voorbeelden. Het gaat om de attitude van het gros van de rondlopende mensen daar.
Gelukkig liep ik met een bakje kip anders werd ik hier ook veroordeeld door Sociosquote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Socios het volgende:
Het gaat niet alleen om een `kroketje´. Ik gaf gewoon een aantal voorbeelden. Het gaat om de attitude van het gros van de rondlopende mensen daar.
Welke mod was dat dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef 9611Niels het volgende:
Duidelijk autistische trekjes hebben, alleen uitgaan, klagen over mensen die wel normaal doen, irritant taalgebruik bezigen, en dan toch nog een ONZ-mod neuken
Haha, maar wel een limited edition customized pinpas met een afbeelding van HELLO KITTYquote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
IK ZIE JE WEL DAAR EEN BEETJE STAAN PINNEN GODVERDOMME, KOM HIER DAN JONGUH KOM DAN MET JE STOERE PINPAS, KOM DAN!
quote:
Die uitspraken gaan niet samen met de persoon. Hij is sowieso baas dus hij hoeft niet stoer te doen met een kroketje.quote:
quote:
Hij is misschien wel stoer, maar daarmee nog niet `stoerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Die uitspraken gaan niet samen met de persoon. Hij is sowieso baas dus hij hoeft niet stoer te doen met een kroketje.
bear grylls is a fraudquote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Die uitspraken gaan niet samen met de persoon. Hij is sowieso baas dus hij hoeft niet stoer te doen met een kroketje.
wil je dit weten?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Maar Socios heeft een mod geneukt? Wat heb ik gemist?
jaquote:
Met z'n kroket .. stoer hequote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Maar Socios heeft een mod geneukt? Wat heb ik gemist?
Ze was nat man, gruwelijk!quote:
Hallo. Boris hier. Let eens niet zoveel op andere mensen en trek een kroketje bij een Automatiek.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Als het bakje een nickelson jas aanheeft wel.quote:
Alleen de naam. Of een linkje naar desbetreffend topic. Ik kan het hebben, ik ben een Internet Tough Guy.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:13 schreef Rectum het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon niet willen weten. Geloof me.
haha, show us your virtual crocketquote:Op maandag 14 februari 2011 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen de naam. Of een linkje naar desbetreffend topic. Ik kan het hebben, ik ben een Internet Tough Guy.
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
haha, show us your virtual crocket
;')quote:
quote:
They see me hating, they deep-frying...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
They see me hating, they deep-frying...
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
They see me hating, they deep-frying...
godverquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef Crimyclown het volgende:
Eindhoven is dan ook een tokkie stad.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Waaar zie jij mij spotten met ziektes? Of is "socios" een sociale handicap?
ouwe zuurpruimquote:
Hij heeft een goed punt, hoor. Het is totaal niet om te lachen. Bovendien zijn getoonde (bewerkte) afbeeldingen totaal niet relevant. Men negeert de kern van de klacht.quote:
De kern van de klacht is dat jij een autist bent en het zoveelste kuttopic over mensen die zich wel normaal gedragen opent, inclusief de nodige apostrofen en schuingedrukte woorden. Weer niks nieuws onder de zon, deze 14 februari 2011.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt, hoor. Het is totaal niet om te lachen. Bovendien zijn getoonde (bewerkte) afbeeldingen totaal niet relevant. Men negeert de kern van de klacht.
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De plaatjes gaan op een gegeven moment vervelen. Geen last van?
Kroket eten op straat moet verboden worden?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt, hoor. Het is totaal niet om te lachen. Bovendien zijn getoonde (bewerkte) afbeeldingen totaal niet relevant. Men negeert de kern van de klacht.
nee, maar dat komt misschien omdat ik me kan indentificeren met de personen zoals benoemt in de klacht (ookal rook ik nooit en bel ik niet hardop op straat).quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De plaatjes gaan op een gegeven moment vervelen. Geen last van?
Pure onzin. Het gedrag van de genoemde groep mensen in de OP is verre van normaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef 9611Niels het volgende:
De kern van de klacht is dat jij een autist bent en het zoveelste kuttopic over mensen die zich wel normaal gedragen opent, inclusief de nodige apostrofen en schuingedrukte woorden. Weer niks nieuws onder de zon, deze 14 februari 2011.
Wie ben jij om te bepalen wat normaal is en niet normaal?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Het gedrag van de genoemde groep mensen in de OP is verre van normaal.
Nee, dat beweer ik ook nergens. Het gaat om de houding die men aanneemt bij het verorberen van desbetreffende kroket.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef Scorpie het volgende:
Kroket eten op straat moet verboden worden?
De klacht is duidelijk Socios.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Een beetje krijsen op straat valt bij jou onder de geldende normen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Wie ben jij om te bepalen wat normaal is en niet normaal?
Allesbehalve.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef Jumparound het volgende:
TS is stiekum zelf een onaangepaste tokkie die door zijn totaal wereldvreemde achtergrond alles, maar dan ook alles bestemelt als raar, onaangepast, buitensprorig of asociaal...
Tuurlijkquote:
Als jij je er zo aan stoort zeg je dat toch tegen hen en niet op FOK!?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Een beetje krijsen op straat valt bij jou onder de geldende normen?
Precies. Nou ja, niet als ze dat op een manier doen zonder dat ze `air´ hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef mokelembembe het volgende:
Mensen die aan een sigaret hijsen of bellen met een mobieltje?! Tjonge die mensen zijn wel heel erg raar idd
Waar is dat dan?quote:Bij ons als we gaan stappen is het altijd heel stil op straat en loopt iedereen heel schigtig in de schaduwen langs de muren....en er wordt al helemaal niet geschreeuwd of gelachen tssss
in schubbekutteveen misschien.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Nou ja, niet als ze dat op een manier doen zonder dat ze `air´ hebben.
[..]
Waar is dat dan?
Dat het niet volkomen stil is op straat, begrijp ik heus wel. Maar er is een verschil tussen schreeuwen en op een acceptabel geluidsniveau met elkaar communiceren.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Nou ja, niet als ze dat op een manier doen zonder dat ze `air´ hebben.
[..]
Waar is dat dan?
Dat het niet volkomen stil is op straat, begrijp ik heus wel. Maar er is een verschil tussen schreeuwen en op een acceptabel geluidsniveau met elkaar communiceren.
TS geef eens antwoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar wat bedoel je eigenlijk met Stoere´?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja, wat? Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat? Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent...
das kroatischquote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat? Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent...
it's funny cuz it's true.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:00 schreef John_Q het volgende:
Waarom moest ik lachen om al die plaatjes, waarom?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef Crimyclown het volgende:
Eindhoven is dan ook een tokkie stad.
Nee, het is de bedoeling dat je een kroketje uit de muur trekt, deze in het servetje rolt en het dan mee naar huis neemt.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef Lysdexie het volgende:
Terechte klacht hoor, Socios. Mensen die niet gewoon in een restaurant of op de stoep gaan zitten om daar hun kroketje op te eten, met een servetje in de kraag, terwijl ze een boek lezen.
Waarom praat jij altijd zo uber verwijfd.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ehm, nee, ik ga heus niet tijdens het gesprek met de dame in kwestie over
treinen beginnen.
Op de stoep? Dat kan echt niet hoor. Beetje stoer doen met je kroketje op de stoep ah pftoe. Duidelijk geen opvoeding gehad jij.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef Lysdexie het volgende:
Terechte klacht hoor, Socios. Mensen die niet gewoon in een restaurant of op de stoep gaan zitten om daar hun kroketje op te eten, met een servetje in de kraag, terwijl ze een boek lezen.
Ff serieus er zijn natuurlijk wel patsertjes en alles bij het uitgaan maar waarom laat je je eigen avond erdoor verzieken? Al die mensen hebben juist een goede tijd omdat ze zich niets aantrekken van wat iemand anders er van vind.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Dat doe ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Waarom praat jij altijd zo uber verwijfd.
Welke vragen? Ik reageer bijna overal op.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Socios, geef toch eens fatsoenlijk antwoord op de vragen die hier gesteld worden.
Hoogstwaarschijnlijk doelt PTR op de vragen waar je níét op reageert, aangezien je de makkelijkste uitkiest en de rest laat liggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Welke vragen? Ik reageer bijna overal op.
Welnee.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk doelt PTR op de vragen waar je níét op reageert, aangezien je de makkelijkste uitkiest en de rest laat liggen.
Je gelooft het zelf.quote:
met een kroket aan hun oor en een telefoon in de mond zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:26 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben het trouwens wel deels met TS eens. Maar het is dan ook vooral het geval als je in de buurt komt van plekken waar ze dance en r&b draaien. Van die jochies in te strakke g-star shirtjes die zich ontzettend tof vinden, terwijl ze praten over elk meisje dat langs komt lopen, hopende dat ze misschien uiteindelijk toch nog de eindbaas kunnen regelen.
En een sigaret in hun handen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
met een kroket aan hun oor en een telefoon in de mond zeker?
Heel breed lopend he? Bij de ingang van een kroegquote:quote:
Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En een sigaret in hun handen
Nou dat dan weer niet. Maar het zijn vaak wel weer de falers die uiteindelijk rond 6 uur shoarma gaan halen o.i.d. en lichtelijk agressief worden op straat omdat ze voor de zoveelste keer gefaald zijn in het versieren van een meisje. Waarbij ze waarschijnlijk nog denken dat het haantjes gedrag een pro zou kunnen zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer´ inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet. Maar het zijn vaak wel weer de falers die uiteindelijk rond 6 uur shoarma gaan halen o.i.d. en lichtelijk agressief worden op straat omdat ze voor de zoveelste keer gefaald zijn in het versieren van een meisje. Waarbij ze waarschijnlijk nog denken dat het haantjes gedrag een pro zou kunnen zijn.
Na stappen honger hebben is normaal, TS moet niet zeuren.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer´ inderdaad.
ik ging altijd om 4 uurquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer´ inderdaad.
Tjonge dat moet wel echt een pokke plaats zijn zeg!quote:Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer inderdaad
Deze vrouw snapt het.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk doelt PTR op de vragen waar je níét op reageert, aangezien je de makkelijkste uitkiest en de rest laat liggen.
Een kroketje trekken bij een automatiek is weer eens wat anders dan een lul trekken in een trein he. De 1 houdt van het 1 de ander van het ander. Jij staat niet in de positie om over anderen te oordelen!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Is men even weg van de kroegen, staat men een kroketje `te trekken´ bij een Automatiek.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Twiitch het volgende:
Neem je kroket mee de kroeg in en dan aan de bar gaan staan met je kroketje, lekker dippen in een biertje, heb me nog nooit zo stoer gevoeld als toen.
"bij de febo"quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef Inverted_World het volgende:
Dit is een soort topic waar iedereen wilt laten blijken hoe vaak ze uitgaan en hoe tof ze zijn? Ik snap TS wel, sfeer is in sommige steden moeilijk te vinden. Though is het er absoluut wel.
Het is meer de illusie van honger hebben, dan het daadwerkelijk hebben, overigens ook echt niet goed voor je, maar ach.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Na stappen honger hebben is normaal, TS moet niet zeuren.
ik zie je al staanquote:
Stoer doen met een Malibu colaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zie je al staan
2 MALIBU COLA EN EEN BIERTJE, EN VLUG WAT
*gooit kroket en kipcorn in bier"
WAT STA JE NOU TE KIJKEN, GRAFTAK!
Neuken?
Alsjeblieft zeg....daar komen de tips over verantwoord eten.."maar ach"quote:Het is meer de illusie van honger hebben, dan het daadwerkelijk hebben, overigens ook echt niet goed voor je, maar ach
En terrecht!quote:Ik kijk altijd superkwaad als ik kroketten uit de muur trek, godverdomme
Bij thuis komst bak ik ook nog wel regelmatig een burgertje met huisgenoten hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg....daar komen de tips over verantwoord eten.."maar ach"
Kut snacks, voor tering veel geld. En dan ook niet al die bijdehante mensen om je heen...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef Nikmans het volgende:
Ik kijk altijd superkwaad als ik kroketten uit de muur trek, godverdomme![]()
Nooit? Kom op geef toe heus wel eens een keertje in een dolle bui?quote:Ik let nooit op stoeremans loopjes/gedrag van mensen. Ik vestig alleen de aandacht op zaken die mij wel interesseren
Kijk ze bijdehand doen dan! Godverdomme, het zijn zeker die lijers uit Maaskantje!quote:
Nu, ik vind het keurige mensen die op hun gemakje een lekker kopje koffie drinken met misschien, mits end van de week, een lekker kroketje daarbij, dat ze deftig, zonder hun mond te branden, verorberen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kijk ze bijdehand doen dan! Godverdomme, het zijn zeker die lijers uit Maaskantje!
KUT
verorberenquote:Nu, ik vind het keurige mensen die op hun gemakje een lekker kopje koffie drinken met misschien, mits end van de week, een lekker kroketje daarbij, die ze deftig, zonder hun mond te branden, verorberen.
Ik dip altijd een kom komer in mijn biertje.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Twiitch het volgende:
Neem je kroket mee de kroeg in en dan aan de bar gaan staan met je kroketje, lekker dippen in een biertje, heb me nog nooit zo stoer gevoeld als toen.
Ik vind het niet zo boeiend om over mensen die ik niet ken te oordelen. Zonde van mijn tijd om daarover te speculeren. Ik ga op stap om te genieten en dat doe ik door te drinken en te socializen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:47 schreef marsPlanets het volgende:
Wat is dan niet-stoer gedrag tijdens het stappen volgens jou?
Met een kroket, een peuk, scheermesjes onder je arm en luid pratend?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo boeiend om over mensen die ik niet ken te oordelen. Zonde van mijn tijd om daarover te speculeren. Ik ga op stap om te genieten en dat doe ik door te drinken en te socializen.
Vroeger wel maar nu niet meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:47 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Nooit? Kom op geef toe heus wel eens een keertje in een dolle bui?
Ach die ene keer, als het nou dagelijks was.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is meer de illusie van honger hebben, dan het daadwerkelijk hebben, overigens ook echt niet goed voor je, maar ach.
Overloperquote:Vroeger wel maar nu niet meer.
Helemaal met je eens. Den Haag en Purmerend spannen wat mij betreft de kroon wat betreft de haantjes. De kicker is, zij neuken wel... Wat een kutwereld he?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Spreek eens een keertje gezellig af met Socios! Wat een tranendal zal dat worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Helemaal met je eens. Den Haag en Purmerend spannen wat mij betreft de kroon wat betreft de haantjes. De kicker is, zij neuken wel... Wat een kutwereld he?
nee. Socios is nog iets van gemiddeld tot knap vraag Myraela. ik ben gewoon leluk.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Spreek eens een keertje gezellig af met Socios! Wat een tranendal zal dat worden.
Jijquote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee. Socios is nog iets van gemiddeld tot knap vraag Myraela. ik ben gewon leluk.
Als ik die godverdomde staatsloterij win.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Jij
Wanneer ga je plastische chirurgie nemen dan?
Nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Socios wordt je echt pissig van dat soort mensen en loop je dan met een dikke frons op je gezicht? Is niet echt vrouw-versieren-bevorderend.
Dat heb ik helemaal niet. Ik constateerde alleen het genoemde `wangedrag´.quote:Je hebt nog steeds niet mijn eerdere vraag beantwoord die was: Waarom laat je je avond erdoor verzieken?
Echt, waar heb je het over? Trekken en treinen is totaal niet van toepassing.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef badtripbob het volgende:
Een kroketje trekken bij een automatiek is weer eens wat anders dan een lul trekken in een trein he. De 1 houdt van het 1 de ander van het ander. Jij staat niet in de positie om over anderen te oordelen!
Gezellig een `drankje doen´ binnen in een uitgaansgelegenheid.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:47 schreef marsPlanets het volgende:
Wat is dan niet-stoer gedrag tijdens het stappen volgens jou?
Trein rukkerquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Gezellig een `drankje doen´ binnen in een uitgaansgelegenheid.
Zeer absurde aantijging; wordt verworpen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Nicksanders het volgende:
Socios is een op trein rukkende kanker autist
Wat als mensen het op een stoere manier drinken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Gezellig een `drankje doen´ binnen in een uitgaansgelegenheid.
Die zijn niet vreemd. Al eens eerder allemaal uitgelegd.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Maar waarom zijn jouw 'apostrofjes' zo vreemd?
Welk wangedrag? Een kroket eten? Een peuk roken? Bellen?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef Socios het volgende:
Dat heb ik helemaal niet. Ik constateerde alleen het genoemde `wangedrag´.
Linkje.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Die zijn niet vreemd. Al eens eerder allemaal uitgelegd.
Die zijn er inderdaad... Dat is niet de bedoeling.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Lithia het volgende:
Wat als mensen het op een stoere manier drinken?
Je begrijpt de essentie van de klacht niet. De klacht is niet dat mensen iets eten en drinken. De klacht gaat over de manier waarop men dat doet.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Phantomesse het volgende:
Welk wangedrag? Een kroket eten? Een peuk roken? Bellen?
Jij bent echt een naarling die dingen totaal anders ziet dan dat 'normale' mensen dat doen.
Wtf zie jij aan stoer doen aan voedsel nuttigen? Newsflash! Van drank en uitgaan krijgen mensen nou eenmaal honger. Nog mooier, mensen krijgen sowieso nou eenmaal honger.
Beter blijf jij voortaan weer lekker thuis want dit gaat gewoon helemaal nergens over. Toen ik de TT las dacht ik dat het over ruzie zoekende hagenezen of negers o.i.d zou gaan. Niet over mensen met een nicotine verslaving en honger.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie van de klacht niet. De klacht is niet dat mensen iets eten en drinken. De klacht gaat over de manier waarop men dat doet.
En uiteraard ook dat het jouw associatie is dat ze dat op die manier doen om stoer te zijn. Dat moet je er ook even bij vermelden.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef Socios het volgende:
Je begrijpt de essentie van de klacht niet. De klacht is niet dat mensen iets eten en drinken. De klacht gaat over de manier waarop men dat doet.
Jij vindt dat mensen die een kroket eten ook 'stoer gedrag' vertonen dus dat verwerp ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ga ik niet opzoeken. Het gaat erom dat ik de juiste `taalregels´ hanteert.
Ik zie het ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Socios het volgende:
Dat ga ik niet opzoeken. Het gaat erom dat ik de juiste `taalregels´ hanteert.
Klopt, daarom vraagt ze het ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wtf zie jij aan stoer doen aan voedsel nuttigen?
Vooruit maar weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Jij vindt dat mensen die een kroket eten ook 'stoer gedrag' vertonen dus dat verwerp ik.
Linkje of het gebeurde niet.
Er staan in dat topic nog andere posts erover.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef Socios het volgende:
Die van mij ziet men anders wel terwijl ik ze toch ook via het toetsenbord gebruik.
De `gewone´ apostrof gebruik ik ook gewoon indien nodig. Bij woorden als "zo'n", "baby's" etc.
HOUD JIJ EEN KEER OP MET DIE BELACHELIJKE ZWARTMAKERIJ. Al die negatieve dingen die jij verspreidt zijn simpelweg NIET WAAR.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef badtripbob het volgende:
Socios probeert stoer te doen in een trein door aan zijn lul te trekken Het gaat er niet om dat hij het doet, maar de manier waarop!
Ook al gezegd. De houding die men tijdens het verorberen ervan aanneemt, zo van `kijk mij´.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Phantomesse het volgende:
Wacht nog steeds op uitleg hoe je op een stoere manier een kroket verschaft.
Wat dus 100% jouw associatie is.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Socios het volgende:
Ook al gezegd. De houding die men tijdens het verorberen ervan aanneemt, zo van `kijk mij´.
Houd eens op met jezelf belachelijk maken, damn Soos, zo happen werkt gewoon nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Socios het volgende:
[..]
HOUD JIJ EEN KEER OP MET DIE BELACHELIJKE ZWARTMAKERIJ. Al die negatieve dingen die jij verspreidt zijn simpelweg NIET WAAR.
Ik weiger laster doorgang te laten vinden.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Houd eens op met jezelf belachelijk maken, damn Soos, zo happen werkt gewoon niet
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Socios het volgende:
[..]
HOUD JIJ EEN KEER OP MET DIE BELACHELIJKE ZWARTMAKERIJ. Al die negatieve dingen die jij verspreidt zijn simpelweg NIET WAAR.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weiger laster doorgang te laten vinden.
je snapt ook er ook echt niks van he...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hapt behoorlijk heb je honger?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX. Ik scheld nooit met ziektes en ik vloek nooit.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Socios in de club:
[ afbeelding ]
Wordt verworpen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Nicksanders het volgende:
Je hapt behoorlijk heb je honger?![]()
Neem een kroket hoerenloper
Hoax is anders een zeer ernstige ziekte op de Swahili-eilanden.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX. Ik scheld nooit met ziektes en ik vloek nooit.
Je gebruikt dus wel drugs? Want dat punt van die foto verwerp je helemaal niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van. En als dat zo is (bron?), dan neem ik mijn woorden terug en laat ik bij deze weten dat die foto simpelweg niet mogelijk is daar ik dat soort uitlatingen nooit hanteer.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Hoax is anders een zeer ernstige ziekte op de Swahili-eilanden.
Nee, ik gebruik ook nooit drugs. Sterker nog, ik heb zelfs nog nooit ook maar één hijs van een sigaret gehad.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef badtripbob het volgende:
Je gebruikt dus wel drugs? Want dat punt van die foto verwerp je helemaal niet.
Verstandig, jij bent van nature al zeer labiel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik ook nooit drugs. Sterker nog, ik heb zelfs nog nooit ook maar één hijs van een sigaret gehad.
Doe eens normaal tegen Socios.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Verstandig, jij bent van nature al zeer labiel.
Je hoertje had geluk om jou te treffen. Man oh man, wat een heldin is zij! Ze heeft je niet eens laten komen.
Jij bent wel altijd flink aan het happen, je moet ook echt overal op reageren.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Socios niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat doen wel al kankerhuilie! Iedereen op de foks wordt beashed!
Alle negatieve opmerkingen verworpen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Phantomesse het volgende:
Verstandig, jij bent van nature al zeer labiel.
Je hoertje had geluk om jou te treffen. Man oh man, wat een heldin is zij! Ze heeft je niet eens laten komen.
Ga weg dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat een goeie inbreng![]()
Als je labiel bent moet je niet op Fok! komen.
Kreeg eerder nog het verwijt dat ik niet overal op reageerde.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef stroopdoosch het volgende:
Jij bent wel altijd flink aan het happen, je moet ook echt overal op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |