Vooruit maar weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Jij vindt dat mensen die een kroket eten ook 'stoer gedrag' vertonen dus dat verwerp ik.
Linkje of het gebeurde niet.
Er staan in dat topic nog andere posts erover.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef Socios het volgende:
Die van mij ziet men anders wel terwijl ik ze toch ook via het toetsenbord gebruik.
De `gewone´ apostrof gebruik ik ook gewoon indien nodig. Bij woorden als "zo'n", "baby's" etc.
HOUD JIJ EEN KEER OP MET DIE BELACHELIJKE ZWARTMAKERIJ. Al die negatieve dingen die jij verspreidt zijn simpelweg NIET WAAR.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef badtripbob het volgende:
Socios probeert stoer te doen in een trein door aan zijn lul te trekken Het gaat er niet om dat hij het doet, maar de manier waarop!
Ook al gezegd. De houding die men tijdens het verorberen ervan aanneemt, zo van `kijk mij´.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Phantomesse het volgende:
Wacht nog steeds op uitleg hoe je op een stoere manier een kroket verschaft.
Wat dus 100% jouw associatie is.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Socios het volgende:
Ook al gezegd. De houding die men tijdens het verorberen ervan aanneemt, zo van `kijk mij´.
Houd eens op met jezelf belachelijk maken, damn Soos, zo happen werkt gewoon nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Socios het volgende:
[..]
HOUD JIJ EEN KEER OP MET DIE BELACHELIJKE ZWARTMAKERIJ. Al die negatieve dingen die jij verspreidt zijn simpelweg NIET WAAR.
Ik weiger laster doorgang te laten vinden.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Houd eens op met jezelf belachelijk maken, damn Soos, zo happen werkt gewoon niet
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Socios het volgende:
[..]
HOUD JIJ EEN KEER OP MET DIE BELACHELIJKE ZWARTMAKERIJ. Al die negatieve dingen die jij verspreidt zijn simpelweg NIET WAAR.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weiger laster doorgang te laten vinden.
je snapt ook er ook echt niks van he...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hapt behoorlijk heb je honger?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX. Ik scheld nooit met ziektes en ik vloek nooit.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Socios in de club:
[ afbeelding ]
Wordt verworpen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Nicksanders het volgende:
Je hapt behoorlijk heb je honger?![]()
Neem een kroket hoerenloper
Hoax is anders een zeer ernstige ziekte op de Swahili-eilanden.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX. Ik scheld nooit met ziektes en ik vloek nooit.
Je gebruikt dus wel drugs? Want dat punt van die foto verwerp je helemaal niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van. En als dat zo is (bron?), dan neem ik mijn woorden terug en laat ik bij deze weten dat die foto simpelweg niet mogelijk is daar ik dat soort uitlatingen nooit hanteer.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Hoax is anders een zeer ernstige ziekte op de Swahili-eilanden.
Nee, ik gebruik ook nooit drugs. Sterker nog, ik heb zelfs nog nooit ook maar één hijs van een sigaret gehad.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef badtripbob het volgende:
Je gebruikt dus wel drugs? Want dat punt van die foto verwerp je helemaal niet.
Verstandig, jij bent van nature al zeer labiel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik ook nooit drugs. Sterker nog, ik heb zelfs nog nooit ook maar één hijs van een sigaret gehad.
Doe eens normaal tegen Socios.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Verstandig, jij bent van nature al zeer labiel.
Je hoertje had geluk om jou te treffen. Man oh man, wat een heldin is zij! Ze heeft je niet eens laten komen.
Jij bent wel altijd flink aan het happen, je moet ook echt overal op reageren.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Socios niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat doen wel al kankerhuilie! Iedereen op de foks wordt beashed!
Alle negatieve opmerkingen verworpen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Phantomesse het volgende:
Verstandig, jij bent van nature al zeer labiel.
Je hoertje had geluk om jou te treffen. Man oh man, wat een heldin is zij! Ze heeft je niet eens laten komen.
Ga weg dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat een goeie inbreng![]()
Als je labiel bent moet je niet op Fok! komen.
Kreeg eerder nog het verwijt dat ik niet overal op reageerde.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef stroopdoosch het volgende:
Jij bent wel altijd flink aan het happen, je moet ook echt overal op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |