Sowieso niet schelden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:26 schreef DeRakker. het volgende:
Hoezo niet met ziektes? waarom maakt schelden erger wanneer je ziektes gebruikt?
Volgens mij is schelden altijd erg?
Als je scheld boeit t dus niet wat je uiteindelijk gebruikt... altijd kwetsend.
Bezem.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zie je wel! Jij kan het niet! HA-HA!
Ik ga nog wel een keer net zo hard falen als jij. Jammer dat ik wel met vrouwen kan praten, dat krijg ik vast niet afgeleerd.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:28 schreef Schalks. het volgende:
Ik dacht dat dit een oud topic was dat gekickt is.
Bedankt voor het opentrekken van deze wond, TS [ afbeelding ]
Je moet er & acute ; plakken voor die debiele rechterhaak, zonder de spaties. Ies graties tip van mij voor jou, think nothing of it.quote:
Als je de rechter via het toetsenbord gebruikt wordt hij niet zichtbaar, waarom gebruik je dan ook niet de gewone apostrof 'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef Socios het volgende:
Wat doen jullie moeilijk over die `haakjes´ steeds.Ze zitten gewoon op het toetsenbord!
Bedankt, `vriend´.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet er & acute ; plakken voor die debiele rechterhaak, zonder de spaties. Ies graties tip van mij voor jou, think nothing of it.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je bent hier wel een half jaar te laat mee. Vanwaar dit topic?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Doublepain het volgende:
Alles komt door Robben.. Hij is de schuldige, de Jong moest hem gewoon in het water gooien.. (Met een karatekick als het kan)
Ja daar heb je geen tv voor nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin, ik heb het hele WK Voetbal op de voet gevolgd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef 9611Niels het volgende:
Als je de rechter via het toetsenbord gebruikt wordt hij niet zichtbaar, waarom gebruik je dan ook niet de gewone apostrof '
Je weet dat de gewone apostrof ook gewoon aan weerszijden van een woord kan, en dat dat de correcte schrijfwijze is, in tegenstelling tot die accenten van jou?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Die van mij ziet men anders wel terwijl ik ze toch ook via het toetsenbord gebruik.
De `gewone´ apostrof gebruik ik ook gewoon indien nodig. Zoals bij woorden als "zo'n", "baby's" etc.
EN NU IS DE MAAT VOL.. GODVERDOMMEE!!! BOMMEN OP SPANJE HOLÉ, HOLÉ!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Periodista het volgende:
Ergens heeft Socios wel gelijk. Ik weet niet precies hoe lang na de finale die rondvaart was en ik heb geen zin om het op te zoeken. Maar dit is een paar dagen voor dat feest gebeurd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar verder waren het vier mooie weken.
Enne, iedereen hier met een hekel aan Iniesta geniet elke week van FC Barcelona.
Dat is dus een groot misverstand.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef 9611Niels het volgende:
Je weet dat de gewone apostrof ook gewoon aan weerszijden van een woord kan, en dat dat de correcte schrijfwijze is, in tegenstelling tot die accenten van jou?
Van jouw kant?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
Ik was er tien minuten na de finale al overheen dat ze hadden verloren. Terwijl vier jaar eerder lag ik een uur jankend voor de TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |