Ff serieus er zijn natuurlijk wel patsertjes en alles bij het uitgaan maar waarom laat je je eigen avond erdoor verzieken? Al die mensen hebben juist een goede tijd omdat ze zich niets aantrekken van wat iemand anders er van vind.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Zaterdagavond even rondgelopen in de binnenstad van Eindhoven. Mang, mang, mang.
Hoezo probeert vrijwel iedereen zo `stoer mogelijk´ rond te lopen in de straten? De één maakt de schouders extra breed, de ander waggelt als een eend, een derde neemt een hijs van een sigaret. Of men staat bellend in de rij voor een kroeg/ discotheek. Niemand die gewoon door de straat loopt. Iedereen loopt hard te praten, te schreeuwen en anderen te laten zien `wat voor geweldige tijd men wel niet heeft´. Is men even weg van de kroegen, staat men een kroketje `te trekken´ bij een Automatiek.
SeriouslyIk wil best gezellig een drankje drinken ergens en een gesprekje aanknopen, maar dat wordt haast onmogelijk gemaakt.
Dat doe ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Waarom praat jij altijd zo uber verwijfd.
Welke vragen? Ik reageer bijna overal op.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Socios, geef toch eens fatsoenlijk antwoord op de vragen die hier gesteld worden.
Hoogstwaarschijnlijk doelt PTR op de vragen waar je níét op reageert, aangezien je de makkelijkste uitkiest en de rest laat liggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Welke vragen? Ik reageer bijna overal op.
Welnee.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk doelt PTR op de vragen waar je níét op reageert, aangezien je de makkelijkste uitkiest en de rest laat liggen.
Je gelooft het zelf.quote:
met een kroket aan hun oor en een telefoon in de mond zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:26 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben het trouwens wel deels met TS eens. Maar het is dan ook vooral het geval als je in de buurt komt van plekken waar ze dance en r&b draaien. Van die jochies in te strakke g-star shirtjes die zich ontzettend tof vinden, terwijl ze praten over elk meisje dat langs komt lopen, hopende dat ze misschien uiteindelijk toch nog de eindbaas kunnen regelen.
En een sigaret in hun handen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
met een kroket aan hun oor en een telefoon in de mond zeker?
Heel breed lopend he? Bij de ingang van een kroegquote:quote:
Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En een sigaret in hun handen
Nou dat dan weer niet. Maar het zijn vaak wel weer de falers die uiteindelijk rond 6 uur shoarma gaan halen o.i.d. en lichtelijk agressief worden op straat omdat ze voor de zoveelste keer gefaald zijn in het versieren van een meisje. Waarbij ze waarschijnlijk nog denken dat het haantjes gedrag een pro zou kunnen zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer´ inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet. Maar het zijn vaak wel weer de falers die uiteindelijk rond 6 uur shoarma gaan halen o.i.d. en lichtelijk agressief worden op straat omdat ze voor de zoveelste keer gefaald zijn in het versieren van een meisje. Waarbij ze waarschijnlijk nog denken dat het haantjes gedrag een pro zou kunnen zijn.
Na stappen honger hebben is normaal, TS moet niet zeuren.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer´ inderdaad.
ik ging altijd om 4 uurquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer´ inderdaad.
Tjonge dat moet wel echt een pokke plaats zijn zeg!quote:Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer inderdaad
Deze vrouw snapt het.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk doelt PTR op de vragen waar je níét op reageert, aangezien je de makkelijkste uitkiest en de rest laat liggen.
Een kroketje trekken bij een automatiek is weer eens wat anders dan een lul trekken in een trein he. De 1 houdt van het 1 de ander van het ander. Jij staat niet in de positie om over anderen te oordelen!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Is men even weg van de kroegen, staat men een kroketje `te trekken´ bij een Automatiek.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Twiitch het volgende:
Neem je kroket mee de kroeg in en dan aan de bar gaan staan met je kroketje, lekker dippen in een biertje, heb me nog nooit zo stoer gevoeld als toen.
"bij de febo"quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef Inverted_World het volgende:
Dit is een soort topic waar iedereen wilt laten blijken hoe vaak ze uitgaan en hoe tof ze zijn? Ik snap TS wel, sfeer is in sommige steden moeilijk te vinden. Though is het er absoluut wel.
Het is meer de illusie van honger hebben, dan het daadwerkelijk hebben, overigens ook echt niet goed voor je, maar ach.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Na stappen honger hebben is normaal, TS moet niet zeuren.
ik zie je al staanquote:
Stoer doen met een Malibu colaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zie je al staan
2 MALIBU COLA EN EEN BIERTJE, EN VLUG WAT
*gooit kroket en kipcorn in bier"
WAT STA JE NOU TE KIJKEN, GRAFTAK!
Neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |