godverquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef Crimyclown het volgende:
Eindhoven is dan ook een tokkie stad.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Waaar zie jij mij spotten met ziektes? Of is "socios" een sociale handicap?
ouwe zuurpruimquote:
Hij heeft een goed punt, hoor. Het is totaal niet om te lachen. Bovendien zijn getoonde (bewerkte) afbeeldingen totaal niet relevant. Men negeert de kern van de klacht.quote:
De kern van de klacht is dat jij een autist bent en het zoveelste kuttopic over mensen die zich wel normaal gedragen opent, inclusief de nodige apostrofen en schuingedrukte woorden. Weer niks nieuws onder de zon, deze 14 februari 2011.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt, hoor. Het is totaal niet om te lachen. Bovendien zijn getoonde (bewerkte) afbeeldingen totaal niet relevant. Men negeert de kern van de klacht.
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De plaatjes gaan op een gegeven moment vervelen. Geen last van?
Kroket eten op straat moet verboden worden?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt, hoor. Het is totaal niet om te lachen. Bovendien zijn getoonde (bewerkte) afbeeldingen totaal niet relevant. Men negeert de kern van de klacht.
nee, maar dat komt misschien omdat ik me kan indentificeren met de personen zoals benoemt in de klacht (ookal rook ik nooit en bel ik niet hardop op straat).quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De plaatjes gaan op een gegeven moment vervelen. Geen last van?
Pure onzin. Het gedrag van de genoemde groep mensen in de OP is verre van normaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef 9611Niels het volgende:
De kern van de klacht is dat jij een autist bent en het zoveelste kuttopic over mensen die zich wel normaal gedragen opent, inclusief de nodige apostrofen en schuingedrukte woorden. Weer niks nieuws onder de zon, deze 14 februari 2011.
Wie ben jij om te bepalen wat normaal is en niet normaal?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Het gedrag van de genoemde groep mensen in de OP is verre van normaal.
Nee, dat beweer ik ook nergens. Het gaat om de houding die men aanneemt bij het verorberen van desbetreffende kroket.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef Scorpie het volgende:
Kroket eten op straat moet verboden worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |