kijk je dan maar even naar je vorige postquote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat weet je best. Lees je eerdere post nog eens door.
Ja, door heel stoer te eten. Ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kijk je dan maar even naar je vorige post
"te koop lopen met het eten van een kroket"?
Nee, ik scheld niet en al helemaal niet met ziektes.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heb je dit trouwens ook vertelt aan de mensen in kwestie? Zo van 'he kk lijer doe niet zo stoer joh'.
Maar je hebt ze er niet op aangesproken dusquote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik scheld niet en al helemaal niet met ziektes.
ja, moet je een paar kankerklappen op je smoel ofzoquote:
Nog erger dan een wijf, get a life TS.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef fairytalessuck het volgende:
Socios zeik niet zo. Je zeurt gewoon om het zeuren.
doe nou maat niet zo bijdehand met je peuk! Straks steekt ie uit je oog...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, door heel stoer te eten. Ofzo.
Niet alle wijven zeiken, maar da's een andere discussie.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nog erger dan een wijf, get a life TS.
Hmm, true ... no offence !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet alle wijven zeiken, maar da's een andere discussie.
IK ZIE JE WEL DAAR EEN BEETJE STAAN PINNEN GODVERDOMME, KOM HIER DAN JONGUH KOM DAN MET JE STOERE PINPAS, KOM DAN!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
doe nou maat niet zo bijdehand met je peuk! Straks steekt ie uit je oog...
quote:
Stoer!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef nattermann het volgende:
Bedankt, nu heb ik zin in een kroket.
Je moet het ook gewoon bij Bingo houden.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Socios het volgende:
Het gaat niet alleen om een `kroketje´. Ik gaf gewoon een aantal voorbeelden. Het gaat om de attitude van het gros van de rondlopende mensen daar.
Gelukkig liep ik met een bakje kip anders werd ik hier ook veroordeeld door Sociosquote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Socios het volgende:
Het gaat niet alleen om een `kroketje´. Ik gaf gewoon een aantal voorbeelden. Het gaat om de attitude van het gros van de rondlopende mensen daar.
Welke mod was dat dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef 9611Niels het volgende:
Duidelijk autistische trekjes hebben, alleen uitgaan, klagen over mensen die wel normaal doen, irritant taalgebruik bezigen, en dan toch nog een ONZ-mod neuken
Haha, maar wel een limited edition customized pinpas met een afbeelding van HELLO KITTYquote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
IK ZIE JE WEL DAAR EEN BEETJE STAAN PINNEN GODVERDOMME, KOM HIER DAN JONGUH KOM DAN MET JE STOERE PINPAS, KOM DAN!
quote:
Die uitspraken gaan niet samen met de persoon. Hij is sowieso baas dus hij hoeft niet stoer te doen met een kroketje.quote:
quote:
Hij is misschien wel stoer, maar daarmee nog niet `stoerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Die uitspraken gaan niet samen met de persoon. Hij is sowieso baas dus hij hoeft niet stoer te doen met een kroketje.
bear grylls is a fraudquote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Die uitspraken gaan niet samen met de persoon. Hij is sowieso baas dus hij hoeft niet stoer te doen met een kroketje.
wil je dit weten?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Maar Socios heeft een mod geneukt? Wat heb ik gemist?
jaquote:
Met z'n kroket .. stoer hequote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Maar Socios heeft een mod geneukt? Wat heb ik gemist?
Ze was nat man, gruwelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |