Hij is misschien wel stoer, maar daarmee nog niet `stoerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Die uitspraken gaan niet samen met de persoon. Hij is sowieso baas dus hij hoeft niet stoer te doen met een kroketje.
bear grylls is a fraudquote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Die uitspraken gaan niet samen met de persoon. Hij is sowieso baas dus hij hoeft niet stoer te doen met een kroketje.
wil je dit weten?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Maar Socios heeft een mod geneukt? Wat heb ik gemist?
jaquote:
Met z'n kroket .. stoer hequote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Maar Socios heeft een mod geneukt? Wat heb ik gemist?
Ze was nat man, gruwelijk!quote:
Hallo. Boris hier. Let eens niet zoveel op andere mensen en trek een kroketje bij een Automatiek.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
SeriouslyIk wil best gezellig een drankje drinken ergens en een gesprekje aanknopen, maar dat wordt haast onmogelijk gemaakt.
Als het bakje een nickelson jas aanheeft wel.quote:
Alleen de naam. Of een linkje naar desbetreffend topic. Ik kan het hebben, ik ben een Internet Tough Guy.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:13 schreef Rectum het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon niet willen weten. Geloof me.
haha, show us your virtual crocketquote:Op maandag 14 februari 2011 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen de naam. Of een linkje naar desbetreffend topic. Ik kan het hebben, ik ben een Internet Tough Guy.
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
haha, show us your virtual crocket
;')quote:
quote:
They see me hating, they deep-frying...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
They see me hating, they deep-frying...
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]