Dat doe ik geenszins. Sowieso niet spotten met ziektes.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Jumparound het volgende:
waarom zie ik je altijd alleen maar kankeren op andere mensen socios?
Nee, ik had gewoon een `normale´ winterjas aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Zwappel het volgende:
Oh TS was dat wazige mannetje met die lange jas
Dan ben je echt heel triest bezig.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
Mensen zoals jij die alleen passeren, die scheld ik altijd laf uit met een groepje.
Waaar zie jij mij spotten met ziektes? Of is "socios" een sociale handicap?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat doe ik geenszins. Sowieso niet spotten met ziektes.
Dat is waar.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als je met een groepje gaat is het echt gezellig. Maarja dan ken je elkaar ook, dat scheelt altijd, waar je ook bent.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
In Eindhoven kijken al die lui alsof ze moeten schijten, het is gewoon een kutstad. Beter ga je naar Rotterdam of A'dam.
Animequote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Ik hoop toch echt dat je loopt te trollen. Rotterdam.
Wat een draak van een stad is dat man. Geen zak aan om daar uit te gaan.
Moet toch wat doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan ben je echt heel triest bezig.
Ik kan heus wel begrijpen dat mensen iets willen roken of eten. (Alhoewel ik zelf nooit rook). Maar doe dat dan op een `normale´ manier en `loop er niet mee te koop´. Het is op geen enkele wijze stoerder om wel een kroket te eten of sigaret te roken dan mensen die dat niet doen. Alleen denken zij wel `extra stoer´ te zijn op zo'n moment. Dat proberen zij uit te stralen. Dat is de essentie van de klacht.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Gripper het volgende:
Zeuren over mensen die tijdens uitgaan een sigaretje roken of een snackje trekken is wel heel erg muggeziften...
Dat weet je best. Lees je eerdere post nog eens door.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Jumparound het volgende:
Waaar zie jij mij spotten met ziektes? Of is "socios" een sociale handicap?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef manusjehatte het volgende:
houd jij het maar gewoon bij in treinen fappen
Eens, behalve DBZ. Als je dat niet hebt gekeken, heb je gewoon een kutjeugd gehad.quote:
Sowieso Rotterdam.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
Ik hoop toch echt dat je loopt te trollen. Rotterdam.
Wat een draak van een stad is dat man. Geen zak aan om daar uit te gaan.
kijk je dan maar even naar je vorige postquote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat weet je best. Lees je eerdere post nog eens door.
Ja, door heel stoer te eten. Ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kijk je dan maar even naar je vorige post
"te koop lopen met het eten van een kroket"?
Nee, ik scheld niet en al helemaal niet met ziektes.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heb je dit trouwens ook vertelt aan de mensen in kwestie? Zo van 'he kk lijer doe niet zo stoer joh'.
Maar je hebt ze er niet op aangesproken dusquote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik scheld niet en al helemaal niet met ziektes.
ja, moet je een paar kankerklappen op je smoel ofzoquote:
Nog erger dan een wijf, get a life TS.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef fairytalessuck het volgende:
Socios zeik niet zo. Je zeurt gewoon om het zeuren.
doe nou maat niet zo bijdehand met je peuk! Straks steekt ie uit je oog...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, door heel stoer te eten. Ofzo.
Niet alle wijven zeiken, maar da's een andere discussie.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nog erger dan een wijf, get a life TS.
Hmm, true ... no offence !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet alle wijven zeiken, maar da's een andere discussie.
IK ZIE JE WEL DAAR EEN BEETJE STAAN PINNEN GODVERDOMME, KOM HIER DAN JONGUH KOM DAN MET JE STOERE PINPAS, KOM DAN!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
doe nou maat niet zo bijdehand met je peuk! Straks steekt ie uit je oog...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |