De klacht is duidelijk Socios.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt, hoor. Het is totaal niet om te lachen. Bovendien zijn getoonde (bewerkte) afbeeldingen totaal niet relevant. Men negeert de kern van de klacht.
Een beetje krijsen op straat valt bij jou onder de geldende normen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Wie ben jij om te bepalen wat normaal is en niet normaal?
Allesbehalve.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef Jumparound het volgende:
TS is stiekum zelf een onaangepaste tokkie die door zijn totaal wereldvreemde achtergrond alles, maar dan ook alles bestemelt als raar, onaangepast, buitensprorig of asociaal...
Tuurlijkquote:
Als jij je er zo aan stoort zeg je dat toch tegen hen en niet op FOK!?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Een beetje krijsen op straat valt bij jou onder de geldende normen?
Precies. Nou ja, niet als ze dat op een manier doen zonder dat ze `air´ hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef mokelembembe het volgende:
Mensen die aan een sigaret hijsen of bellen met een mobieltje?! Tjonge die mensen zijn wel heel erg raar idd
Waar is dat dan?quote:Bij ons als we gaan stappen is het altijd heel stil op straat en loopt iedereen heel schigtig in de schaduwen langs de muren....en er wordt al helemaal niet geschreeuwd of gelachen tssss
in schubbekutteveen misschien.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Nou ja, niet als ze dat op een manier doen zonder dat ze `air´ hebben.
[..]
Waar is dat dan?
Dat het niet volkomen stil is op straat, begrijp ik heus wel. Maar er is een verschil tussen schreeuwen en op een acceptabel geluidsniveau met elkaar communiceren.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Nou ja, niet als ze dat op een manier doen zonder dat ze `air´ hebben.
[..]
Waar is dat dan?
Dat het niet volkomen stil is op straat, begrijp ik heus wel. Maar er is een verschil tussen schreeuwen en op een acceptabel geluidsniveau met elkaar communiceren.
TS geef eens antwoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar wat bedoel je eigenlijk met Stoere´?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja, wat? Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat? Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent...
das kroatischquote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat? Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent...
it's funny cuz it's true.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:00 schreef John_Q het volgende:
Waarom moest ik lachen om al die plaatjes, waarom?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef Crimyclown het volgende:
Eindhoven is dan ook een tokkie stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |