SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is irritant dat we het begin waarin ze voor het eerst met elkaar praten hebben gemist. Dat gaan ze morgen ook niet goedmaken met een half uurtje.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef petraa het volgende:
En toch is het raar dat ze er al vanaf vrijdag zitten en we dus de helft niet snappen nu of ben ik BlonT
Ah, dus ze zitten er in vanaf woensdag en de streams lopen dus 3 dagen achter?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef numii het volgende:
Hoezo ze zitten er in vanaf vrijdag... ze hebben het op de (UPC) tv-zender erover dat het haar na 1 nacht nog best goed zit. Een tijd later toen Guido's foto een geheim onthulde was er consternatie in het huis en zie iemand "het is wel echt dolle donderdag zeg", "Ja inderdaad" zeiden 2 anderen vervolgens in koor.
Ik was vrijdag bij de show en toen gingen ze het huis in. Dit is dag 3, zondag danquote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dus ze zitten er in vanaf woensdag en de streams lopen dus 3 dagen achter?
Maar wat ze streamen, hoe oud is dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was vrijdag bij de show en toen gingen ze het huis in. Dit is dag 3, zondag dan
Volgens mij nuquote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wat ze streamen, hoe oud is dat?
Net zo zeker als dat je 20 minuten geleden naar bed zou?quote:
Ssssstquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Net zo zeker als dat je 20 minuten geleden naar bed zou?
De opnames van het TV programma waren toch vrijdag?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dus ze zitten er in vanaf woensdag en de streams lopen dus 3 dagen achter?
Arcee in the housequote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef Arcee het volgende:
001 613 charmed_angel
002 402 iBenny
003 338 Toverheks
004 287 PietjePuk007
005 258 Maanvis
006 241 Gert
007 201 Danny
008 191 Copycat
009 178 Darklight
010 161 Disana
Zeer voorlopige topposters van dit subforum.Hoewel, het zijn wel weer de usual suspects.
Om 00.30 zei 1 van de mannen dat het 23.45 was.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wat ze streamen, hoe oud is dat?
Een uur en drie kwartier dus. In Portugal is het een uur vroeger.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Om 00.30 zei 1 van de mannen dat het 23.45 was.
Een vertraging van 3 kwartier.
Of de klok staat daar een kwartier voor en staat gewoon op Portugese tijd...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Om 00.30 zei 1 van de mannen dat het 23.45 was.
Een vertraging van 3 kwartier.
Ow je hebt gelijk, het scheelt maar een kwartier dan, dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of de klok staat daar een kwartier voor en staat gewoon op Portugese tijd...
Het is in Portugal een uur eerder dan hier.
Reken nog eens na Remlof... het is in Portugal nu 00.01 uurquote:Op maandag 14 februari 2011 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Een uur en drie kwartier dus. In Portugal is het een uur vroeger.
Ok, dat valt nog mee, maar het betekent wel dat ze dingen eruit willen kunnen halen. Beetje jammer, maar dat zal bij elke RLS (behalve The Bunker) wel zo geweest zijn.
Als het maar niet op FOK! zelf is tochquote:Op maandag 14 februari 2011 01:05 schreef Leandra het volgende:
Oeh... zou dat wel mogen op FOK! ??
Users erop wijzen hoe ze ads op andere sites moeten omzeilen?
Zou kunnen ja. Dan moeten ze het maar verwijderenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:09 schreef Leandra het volgende:
Geen idee, er is natuurlijk wel een samenwerking met SST....
Kan me zo voorstellen dat zij het niet echt top vinden dat er manieren worden gepost om die ¤ 1,50 per dag te omzeilen, maar dat hadden ze dan maar beter moeten regelen.
Dat valt dan nog mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je hebt gelijk, het scheelt maar een kwartier dan, dus.
Ben benieuwd of ze het op mijn werk doenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:01 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik hier op het werk de streams niet kan kijkenInternet is bagger hier (of de helft is geblokkeerd, kan ook).
Welk pakket heb je? Misschien is het daar nog afhankelijk van?quote:Op maandag 14 februari 2011 08:44 schreef j95 het volgende:
Weet iemand waarom ik met ziggo geen sst op kanaal 15 heb?
Joost.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:44 schreef j95 het volgende:
Weet iemand waarom ik met ziggo geen sst op kanaal 15 heb?
Daar zou het bij Ziggo en UPC niet van afhankelijk moeten zijn, digitaal kijken is voldoende, bij Caiway maakt het uit of je met of zonder smartcard kijkt.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Welk pakket heb je? Misschien is het daar nog afhankelijk van?
Ik begin ook al te twijfelen over de combinatie baby en SST, en dan heb ik t geluid niet eens aanstaan, ik voel me al schuldig dat ik m'n tijd nu verdeel tussen hem en m'n telefoon (om te posten)quote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de tv aanstaan op m'n mamadag en dit keer niet op een vrolijk kinderliedjesprogramma ofzo...
Arme arme Willem
Laat die natte spleet er een apart topic voor openen!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moest van KutVocht vragen waar ze haar paints over SST mag posten.
In een apart paint / photoshop / piel hier met screenshots / SSTcreaties topic. Maak er wat van, KutVocht.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moest van KutVocht vragen waar ze haar paints over SST mag posten.
Ik zal het even doorgeven.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In een apart paint / photoshop / piel hier met screenshots / SSTcreaties topic. Maak er wat van, KutVocht.
Ik kan zelf ook gewoon lezen, hoor.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:19 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook gewoon lezen, hoor.
Ipod geven dat kind! Dan luistert ie maar zo naar z'n kinderliedjes.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de tv aanstaan op m'n mamadag en dit keer niet op een vrolijk kinderliedjesprogramma ofzo...
Arme arme Willem
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ipod geven dat kind! Dan luistert ie maar zo naar z'n kinderliedjes.
Creatief moederen!
Op z'n minst hequote:Op maandag 14 februari 2011 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]koptelefoon op en vooral niet proberen te gaan kruipen, lopen, klimmen, je zet je ontwikkeling maar even 3 maanden on hold
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg net een sms van me man
Hoelaat ging je naar bed? Je heb toch niet ot 1 uur die shit lopen kijken he?
Ik? Nee hoortot half 1, daarna hond uit gelaten, 5 keer naar de wc geweest (niet gezegd dat ik nog aan het fokken was
) nog een half uur liggen draaien in bed
Hij: ow ok.... ga je dat nou elke avond doen?
Ik:
Hij: wat is dat nou weer voor vage smiley?
OMG ik ben gewoon verslaafdNu al
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Volgend jaar in SST:
"Wat is uw geheim?"
"Ik lag in echtscheiding vanwege SST"
Dat laatste probleem heb ik dan weer niet, het is niet voor niets een FOK!baby natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op z'n minst he
Ik voorzie vooral problemen voor de nachtrust. En in de huiselijke kring aangezien het vriendje een hekel heeft aan dit soort programma's...
3 kleintjesquote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Marrije het volgende:
Op mij hoef je niet jaloers te zijn, heb bijna de hele dag 3 kleintjes om me heen, ik mag blij zijn als ik af en toe wat streams kan meepikken.
Maar geen reclames he? Dat scheelt!!
whehehe, RLS-verslaving is a bitch....quote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Leandra het volgende:
Kind is gisteravond met papa in t grote bad geweest en dus schoon, de was is zaterdag grotendeels gedaan, en als ik niet heel rap zelf wat ga eten dan is zoonlief al aan de volgende voeding toe
Toen de reclame begon klapte ik dr uit...Dus ik vind het best wel irritantquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is de reclame op de streams eigenlijk? Te overleven of erg irritant?
Ik heb die stream van danny een paar keer opengezet en krijg alleen in het begin vier niet-synchroonlopende reclames.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is de reclame op de streams eigenlijk? Te overleven of erg irritant?
Ben ook heintje davids!!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Deadlines! Gelukkig maar dan dat SST me vooralsnog totaal niet boeit. No worries, komt wel.
Oh. En Heintje Davids.
het zijn in ieder geval geen schokkende geheimen! Beetje jammer!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn de geheimen nu fake of niet?
Petraa!! Wat tof dat je weer komt posten! Alles goed?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef petraa het volgende:
[..]
hee Leandra!!!!!! Long time no see!
Tofheid. Wat ga je doen?quote:
Hoi peet.quote:
Ja guppie, dat begrijp ik. Putjescheppen?quote:
Van welk gedeelte van "SC'' raak je in de war?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dit de huisvrouwen chat of gaat dit over secret story?
Nou niet van jouw posts iigquote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van welk gedeelte van "SC'' raak je in de war?
Tja, vroegah ging het hier alleen maar over neuken, wijn en bier.... Helaas heeft de burgerlijkheid ons ingehaald...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben nu aan het werkquote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga vanavond klussenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, vroegah ging het hier alleen maar over neuken, wijn en bier.... Helaas heeft de burgerlijkheid ons ingehaald...
Je bent hoer?!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond klussen![]()
Telt dat ook als neuken dan
Nee heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn follikel 17mm isquote:
*trekt zich terug uit dit gesprekquote:Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn follikel 17mm is
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*trekt zich terug uit dit gesprek
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik hoef echt niet te weten wat jij allemaal met je follikels doet
Commentaar Op Streams.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh COS is de stream kijkers?wtf is COS dan weer
Whutquote:Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn follikel 17mm is
Ah, internet werkt weer zie ikquote:
Yupquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah, internet werkt weer zie ik
Iets met eicellen toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat daar je haarwortels in zaten, maar het zijn dus holtes in het algemeen.
Ja ook. Kwam ik daarstraks achter. Daar zal het dan ook wel over gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets met eicellen toch?
/care, ik heb toch geen honger.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef Marrije het volgende:
Ja met 17mm is het een goede timing vanavond.
Die reclame hangt me nu al de keel uit.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Whut
Ik kom weer op het meest onsmakelijke moment binnenvallen geloof ik
Hier is een matig topic over de streams, maar goede kans dat je hier in de SC ook een prima antwoord krijgt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef diditje64 het volgende:
euhm zou ik dan maar een vraag stellen die wel over SST gaat? heeft iemand die sms functie al geprobeerd 1,50 voor streams kijken zonder ads? en zo ja is dat voor één uur, voor één dag of voor alle 13 weken?
ik word er een beetje gek van, weet nu wel dat er chocomelk en becel bestaat ;-)
Voor zo ver ik het begrijp betaal je 1,50 voor 60 minuten streamen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef diditje64 het volgende:
euhm zou ik dan maar een vraag stellen die wel over SST gaat? heeft iemand die sms functie al geprobeerd 1,50 voor streams kijken zonder ads? en zo ja is dat voor één uur, voor één dag of voor alle 13 weken?
thnk you, word van dat andere topic niet wijzer dat gaat over streams kijken in het buitenlandquote:Op maandag 14 februari 2011 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor zo ver ik het begrijp betaal je 1,50 voor 60 minuten streamen.
Nou, niet van dit doelloze gelul, neem ik aan...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Pizzalucht het volgende:
Is er behoefte aan een videoarchief? (alle cams opgenomen en in delen geknipt van een uur)
1 dag dus, 13 weken is wel erg hoopvolquote:Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef diditje64 het volgende:
en als ik nu 1,50 moet betalen om voor 13 weken daar vanaf te zijn dan heel graag
Ja ik ga niet 24/7 kijken om de hete stukjes uit te zoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef flugeltje het volgende:
Een archief wellicht niet, maar de meest hete filmpjes bewaren is altijd tof...
Als je toch alles opneemt hoor je vanzelf wel hoelaat de shit loos gingquote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja ik ga niet 24/7 kijken om de hete stukjes uit te zoeken
Dit dusquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef flugeltje het volgende:
Een archief wellicht niet, maar de meest hete filmpjes bewaren is altijd tof...
Amper wat gezien nog maar wel de kickoff en wat digi tv, nu streams aan.quote:
nee effe serieus, die Monique is geloof ik hoogbegaafd.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:32 schreef dockx het volgende:
[..]
Oei, dat is minder
Ja ik weet niet? Ik kom net binnen vallen en ben er benieuwd naar..
Er zijn al een aantal geheimen aan personen gekoppeld dat wel, even in het forum zoeken, er bestaat een topicquote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef dockx het volgende:
Ik snap het niet helemaal denk ik, wij weten ook niet van wie de geheimen zijn??
en dan is ze management assistente??quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee effe serieus, die Monique is geloof ik hoogbegaafd.
Ongelooflijk
Neus 's rond in het forum, zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef dockx het volgende:
Ik snap het niet helemaal denk ik, wij weten ook niet van wie de geheimen zijn??
Yep, keek al via UPC maar ja, 4 schermpjes is ook leuk he dus ik dacht probeer de streams.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je geen UPC< Ziggo of caiway?
Check het bewonerstopic van Sofia voor een bonte verzameling rukpr0nquote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef j95 het volgende:
Lol, Kim Holland op Twitter:
KimHollandxx Sofia Valentine in het Secret Stories huis, leuk zeg! Ik heb veel films met haar gemaakt: http://www.kimholland.nl/archief-sofia.html 18+!
Ben ik klaar met werkenquote:
Ik ook!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Donderdag weer naar de liveshow, ben benieuwd wie er exit gaat!
Hee Bee!!! jij ook hier!!! Gezellig!!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tofheid. Wat ga je doen?![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi peet.
Ik wil eerst weten wie er in zit!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Donderdag weer naar de liveshow, ben benieuwd wie er exit gaat!
Een hoog IQ zegt ook weer niet zo veel hoor. Het is beslist geen garantie voor een goede baan of anderszins slagen in het leven.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan is ze management assistente??
weet ik, weet ik, maar ze klinkt best ambitieus, tenminste, zoals ze over haar werk sprak, lekker reizen met haar baas enzo, dan zou je toch verwachten dat ze er wel meer uit heeft weten te slepen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Een hoog IQ zegt ook weer niet zo veel hoor. Het is beslist geen garantie voor een goede baan of anderszins slagen in het leven.
En andersom net zo: als je van aanpakken weet en een beetje boerenslimheid bezit, kun je heel goed geld verdienen.
Ik denk wel dat statistisch te zien is dat hoe intelligenter je bent, hoe meer je verdient. Maar individueel zijn daar zóóveel uitzonderingen op.
Jawel maar ik ken ze nog niet. Om dan nu al over de exit te gaan praten is me te vroeg. Ik ken het volk nog niet. De meest saaie moet eruit, dat sowieso maar wie is dat dan??quote:Op maandag 14 februari 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je het nog niet gezien?
Ik denk dat ik wel weet wát.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
weet ik, weet ik, maar ze klinkt best ambitieus, tenminste, zoals ze over haar werk sprak, lekker reizen met haar baas enzo, dan zou je toch verwachten dat ze er wel meer uit heeft weten te slepen.
ik had ook al zo'n vermoedenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wát.
Sharon.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel maar ik ken ze nog niet. Om dan nu al over de exit te gaan praten is me te vroeg. Ik ken het volk nog niet. De meest saaie moet eruit, dat sowieso maar wie is dat dan??
Heb gisteren streams gekeken, maar kan ze me niet meer voor de geest halen, denk dat het er gewoon teveel van hetzelfde type zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel maar ik ken ze nog niet. Om dan nu al over de exit te gaan praten is me te vroeg. Ik ken het volk nog niet. De meest saaie moet eruit, dat sowieso maar wie is dat dan??
Het is gewoon wennen, denk ik. Men gaat zich vanzelf wel onderscheiden maar het is nog best lastig om in teh flow te komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb gisteren streams gekeken, maar kan ze me niet meer voor de geest halen, denk dat het er gewoon teveel van hetzelfde type zijn.
Vanavond de reguliere uitzending kijken en proberen iedereen wat beter te leren kennen. Bepaalde karaktertrekken zullen toch wel snel naar voren komen als ze zich wat meer op hun gemak voelen.
Ha!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:08 schreef ericahysterica het volgende:
Beequeen ook weer present nu wordt het pas echt gezellig
Ken je al die namen alquote:
Jongeuh, eikel, gooi dan gewoon even het bewoners topique uit de index open voor een insta-foto.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ken je al die namen al. Wie zhe fack is Gerard.
Hij zat eerst Guido uit z'n hoofd te praten om zich druk te maken over de kist die op slot zat en gaat vervolgens zelf ruim een half uur op zoek naar de codequote:
Hoe tof is dat he?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ken je al die namen al. Wie zhe fack is Gerard.
Wel onwijs stoer dat je gewoon thuis komt en op je tv de streams aan kan zetten.
Tenzij ze daardoor ooit alimentatie gerechtigd is, is dat nog niet bijster intelliedinges.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
weet ik, weet ik, maar ze klinkt best ambitieus, tenminste, zoals ze over haar werk sprak, lekker reizen met haar baas enzo, dan zou je toch verwachten dat ze er wel meer uit heeft weten te slepen.
Totaal niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Dementor het volgende:
En is het Oh Oh Cherso meets Big Brother?
Is er al drank ingegooid?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Totaal niet.
Er zitten geen aso's tussen. Misschien wel psycho's maar dat is nog even afwachten.
Geef ze een week en een lading drank en dan kunnen we pas echt oordelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Totaal niet.
Er zitten geen aso's tussen. Misschien wel psycho's maar dat is nog even afwachten.
Dat stadium zijn we al lang voorbij.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef Dementor het volgende:
Wedden dat die wijven zich ontpoppen tot hoeren..
Op TV bedoel ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stadium zijn we al lang voorbij.
Als er niks op tv is dat interessanter is (en dat is niet vaak) zet ik de stream op, maar ik hoor alleen maar dom oppervlakkig geouwehoer, dus om er nou ook nog naar te gaan kijken gaat me wat ver.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tieten en nog geen bier gezien, dus alles is in orde.
Hoogtepunten krijg je toch wel mee, hier. Al dan niet met directe YouTube uploads.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er niks op tv is dat interessanter is (en dat is niet vaak) zet ik de stream op, maar ik hoor alleen maar dom oppervlakkig geouwehoer, dus om er nou ook nog naar te gaan kijken gaat me wat ver.
Ik hoor ze steeds praten over de afgelopen week. dus ik snap er niks meer van.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe tof is dat he?![]()
Ze hebben al genomineerd! Dat is snel zeg.
Sinds vrijdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ze al een week in dat huis zitten?
Ik dacht sinds donderdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
Sinds vrijdag. Geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
vrijdagavondquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
D'r posten sowieso een hoop heaumeaux mee, valt mij op.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
Dr fappen toch een hoop mannen op Guido...Zomaar een terloopse bevinding na deze dag
Ik probeerde het nog een beetje subtiel te brengen maar nu jij het zegt...ik zag dgk erik ook alquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r posten sowieso een hoop heaumeaux mee, valt mij op.
We are amongst you.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r posten sowieso een hoop heaumeaux mee, valt mij op.
Die ene had al drie dagen niks gegeten, dus tel uit je winst.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdagavond
Goedenavond allemaal
Ze waren wel al op donderdag in Portugalquote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die ene had al drie dagen niks gegeten, dus tel uit je winst.
CDP is ook overal bij zeg.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze waren wel al op donderdag in Portugal
CDP Kan jij bevestigen dat ze er vrijdagavond ingingen?
Ik was er toch bijBij de liveshow
Wij zaten vrijdagavond bij de opname (ik ben zelfs redelijk vaak in beeld zag ik haha) en ze zijn toen alle 15 LIVE het huis ingegaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze waren wel al op donderdag in Portugal
CDP Kan jij bevestigen dat ze er vrijdagavond ingingen?
Ik was er toch bijBij de liveshow
Thxquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wij zaten vrijdagavond bij de opname (ik ben zelfs redelijk vaak in beeld zag ik haha) en ze zijn toen alle 15 LIVE het huis ingegaan.
Zit donderdag ook bij de eerste eliminatie
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Goffer de goffer, vanavond de strijd om de afstandsbediening al verloren...
Zit ik naar één of ander verkiezingsdebat met bejaarden te kijken....
Ohquote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Je verkoopt de worstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:28 schreef petraa het volgende:
Ik sta er niet bij yeahhhh ik hoor niet bij de histerischekoffiehoekbijdehemavrouwen!!!!![]()
![]()
![]()
Guido ging los geloof ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef j95 het volgende:
Is er gister nog wat spannends gebeurd in de liveshow? Kon maar een halfuurtje kijken..
Ik snap niet waar Laura mee bezig is, die zat gister ook de hele tijd bij Alex..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guido ging los geloof ikPoging tot versieren richting Laura. Alex hing om Laura heen.
Op zoek naar hints, het behang is vooral erg intressant geloof ik.
Kussengevecht. En laat slapen (3:00uur)
Beetje dom ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar Laura mee bezig is, die zat gister ook de hele tijd bij Alex..
Is het niet zo dat als de missie mislukt ze het geld dat ze kunnen verdienen kwijtraken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje dom ook
Als ze Alex leuk vind, dan moet ze gewoon naar die kamer gaan en zeggen: ik doe er niet meer aan mee, met dat geheim van Guido en mijEr zit toch geen boete op?
volgens mij hebben ze het niet over geld gehad?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:57 schreef j95 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als de missie mislukt ze het geld dat ze kunnen verdienen kwijtraken?
Oh, ik dacht dat het een soort missie was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze het niet over geld gehad?
Alleen toch dat het hun geheim werd?
Ik heb het eigelijk nog niet uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Marrije het volgende:
Werkt het aanmelden met zo'n code al, dat je reclamevrij kijkt?
misschien wordt pas bijgewerkt als het op tv is geweest?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef Gia het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die budgetten?
De opdracht van Jurien was toch geslaagd! Hij kreeg er 1000 euro bij. Toch staat op de site van Secret Story zijn budget op 3500. Hebben ze dan die 2500 boete van ???? bij de verkeerde eraf getrokken?
Behalve bij Sofia staan de andere budgetten nog allemaal op 5000 euro.
Klopt dus geen hol van.
Hmmzzz.... misschien iemand in COS die al betaald heeft? Ik zou het daar eens vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef Marrije het volgende:
that's the wat to go CA.
Ik vind die reclame wel irritant, dus ik wil wel betalen. Moet het wel werken.
Op die stream zit toch geen reclame? Ik kijk via http://secretstory.hole1988.nl/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz.... misschien iemand in COS die al betaald heeft? Ik zou het daar eens vragen
Ik wacht tot er maandbedragen ofzo beschikbaar zijn.
geen idee? Ik kan het niet zien op me werk....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Op die stream zit toch geen reclame? Ik kijk via http://secretstory.hole1988.nl/
Die van Gerard is inmiddels wel bijgewerkt, maar die van Jurien staat al sinds gisteren op 3500.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien wordt pas bijgewerkt als het op tv is geweest?
En die pagina's met 4 streams tegelijk trekt je pc of lap niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef Marrije het volgende:
that's the wat to go CA.
Ik vind die reclame wel irritant, dus ik wil wel betalen. Moet het wel werken.
misschien heeft hij ook een geheim proberen te raden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Die van Gerard is inmiddels wel bijgewerkt, maar die van Jurien staat al sinds gisteren op 3500.
Raar.
Daar kreeg ik gister wel gewoon reclame om de 5 minutenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En die pagina's met 4 streams tegelijk trekt je pc of lap niet?
Bijvoorbeeld deze: http://www.spixtv.nl/ ?
Daar zit geen reclame tussendoor.
dan loopt het min of meer vast, kan dan niet meer scrollen enzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En die pagina's met 4 streams tegelijk trekt je pc of lap niet?
Bijvoorbeeld deze: http://www.spixtv.nl/ ?
Daar zit geen reclame tussendoor.
Ik dacht dat raden de helft van je pot kostte.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien heeft hij ook een geheim proberen te raden?
Hij had 5000, kreeg er 1000 bij, en staat nu op 3500 (een fout geraden geheim is 2500 toch)
Ik heb werkelijk geen idee hoor
20min in normaal tempo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang zal je fietsen over 6 km?
Ik gok twintig minuutjes, op relaxte snelheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang zal je fietsen over 6 km?
Dat is dan wel héél raar, want ik niet. Vandaag niet en gisteren niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar kreeg ik gister wel gewoon reclame om de 5 minuten
Ja ga jij dat is uittestenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef Laysa het volgende:
Ik ook niet...De paar keren dat ik keek....Misschien moet ik hem langer dan 5 min aan laten staan
Het enige wat hij heeft gezien en dat zelfs maar half is de uitzending tot nu toe....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ga jij dat is uittesten
Hoe vind DK het? Hij zou NIET gaan kijken
Hij vind er dus geen reet aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het enige wat hij heeft gezien en dat zelfs maar half is de uitzending tot nu toe....
En geen reclame hier...alleen maar overloos geklets
Wat een beetje helpt is op het beeld klikken met de rechtermuistoets en de hardwareversnelling uitzetten. En je kunt ook gewoon twee of drie schermpjes stopzetten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan loopt het min of meer vast, kan dan niet meer scrollen enzo
Dat had ik ook. Ik heb sinds gister de automatische updates uitgezet en kan het nu prima bijhouden. Vergeet alleen af en toe dat ik moet F5'en.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan loopt het min of meer vast, kan dan niet meer scrollen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |