D'r posten sowieso een hoop heaumeaux mee, valt mij op.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
Dr fappen toch een hoop mannen op Guido...Zomaar een terloopse bevinding na deze dag
Ik probeerde het nog een beetje subtiel te brengen maar nu jij het zegt...ik zag dgk erik ook alquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r posten sowieso een hoop heaumeaux mee, valt mij op.
We are amongst you.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r posten sowieso een hoop heaumeaux mee, valt mij op.
Die ene had al drie dagen niks gegeten, dus tel uit je winst.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdagavond
Goedenavond allemaal
Ze waren wel al op donderdag in Portugalquote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die ene had al drie dagen niks gegeten, dus tel uit je winst.
CDP is ook overal bij zeg.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze waren wel al op donderdag in Portugal
CDP Kan jij bevestigen dat ze er vrijdagavond ingingen?
Ik was er toch bijBij de liveshow
Wij zaten vrijdagavond bij de opname (ik ben zelfs redelijk vaak in beeld zag ik haha) en ze zijn toen alle 15 LIVE het huis ingegaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze waren wel al op donderdag in Portugal
CDP Kan jij bevestigen dat ze er vrijdagavond ingingen?
Ik was er toch bijBij de liveshow
Thxquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wij zaten vrijdagavond bij de opname (ik ben zelfs redelijk vaak in beeld zag ik haha) en ze zijn toen alle 15 LIVE het huis ingegaan.
Zit donderdag ook bij de eerste eliminatie
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Goffer de goffer, vanavond de strijd om de afstandsbediening al verloren...
Zit ik naar één of ander verkiezingsdebat met bejaarden te kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |