Geef ze een week en een lading drank en dan kunnen we pas echt oordelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Totaal niet.
Er zitten geen aso's tussen. Misschien wel psycho's maar dat is nog even afwachten.
Dat stadium zijn we al lang voorbij.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef Dementor het volgende:
Wedden dat die wijven zich ontpoppen tot hoeren..
Op TV bedoel ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stadium zijn we al lang voorbij.
Als er niks op tv is dat interessanter is (en dat is niet vaak) zet ik de stream op, maar ik hoor alleen maar dom oppervlakkig geouwehoer, dus om er nou ook nog naar te gaan kijken gaat me wat ver.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tieten en nog geen bier gezien, dus alles is in orde.
Hoogtepunten krijg je toch wel mee, hier. Al dan niet met directe YouTube uploads.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er niks op tv is dat interessanter is (en dat is niet vaak) zet ik de stream op, maar ik hoor alleen maar dom oppervlakkig geouwehoer, dus om er nou ook nog naar te gaan kijken gaat me wat ver.
Ik hoor ze steeds praten over de afgelopen week. dus ik snap er niks meer van.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe tof is dat he?![]()
Ze hebben al genomineerd! Dat is snel zeg.
Sinds vrijdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ze al een week in dat huis zitten?
Ik dacht sinds donderdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
Sinds vrijdag. Geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
vrijdagavondquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |