Petraa!! Wat tof dat je weer komt posten! Alles goed?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef petraa het volgende:
[..]
hee Leandra!!!!!! Long time no see!
Tofheid. Wat ga je doen?quote:
Hoi peet.quote:
Ja guppie, dat begrijp ik. Putjescheppen?quote:
Van welk gedeelte van "SC'' raak je in de war?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dit de huisvrouwen chat of gaat dit over secret story?
Nou niet van jouw posts iigquote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van welk gedeelte van "SC'' raak je in de war?
Tja, vroegah ging het hier alleen maar over neuken, wijn en bier.... Helaas heeft de burgerlijkheid ons ingehaald...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben nu aan het werkquote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga vanavond klussenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, vroegah ging het hier alleen maar over neuken, wijn en bier.... Helaas heeft de burgerlijkheid ons ingehaald...
Je bent hoer?!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond klussen![]()
Telt dat ook als neuken dan
Nee heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn follikel 17mm isquote:
*trekt zich terug uit dit gesprekquote:Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn follikel 17mm is
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*trekt zich terug uit dit gesprek
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik hoef echt niet te weten wat jij allemaal met je follikels doet
Commentaar Op Streams.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh COS is de stream kijkers?wtf is COS dan weer
Whutquote:Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn follikel 17mm is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |