Petraa!! Wat tof dat je weer komt posten! Alles goed?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef petraa het volgende:
[..]
hee Leandra!!!!!! Long time no see!
Tofheid. Wat ga je doen?quote:
Hoi peet.quote:
Ja guppie, dat begrijp ik. Putjescheppen?quote:
Van welk gedeelte van "SC'' raak je in de war?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dit de huisvrouwen chat of gaat dit over secret story?
Nou niet van jouw posts iigquote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van welk gedeelte van "SC'' raak je in de war?
Tja, vroegah ging het hier alleen maar over neuken, wijn en bier.... Helaas heeft de burgerlijkheid ons ingehaald...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben nu aan het werkquote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga vanavond klussenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, vroegah ging het hier alleen maar over neuken, wijn en bier.... Helaas heeft de burgerlijkheid ons ingehaald...
Je bent hoer?!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond klussen![]()
Telt dat ook als neuken dan
Nee heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn follikel 17mm isquote:
*trekt zich terug uit dit gesprekquote:Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn follikel 17mm is
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*trekt zich terug uit dit gesprek
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik hoef echt niet te weten wat jij allemaal met je follikels doet
Commentaar Op Streams.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh COS is de stream kijkers?wtf is COS dan weer
Whutquote:Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn follikel 17mm is
Ah, internet werkt weer zie ikquote:
Yupquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah, internet werkt weer zie ik
Iets met eicellen toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat daar je haarwortels in zaten, maar het zijn dus holtes in het algemeen.
Ja ook. Kwam ik daarstraks achter. Daar zal het dan ook wel over gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets met eicellen toch?
/care, ik heb toch geen honger.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef Marrije het volgende:
Ja met 17mm is het een goede timing vanavond.
Die reclame hangt me nu al de keel uit.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Whut
Ik kom weer op het meest onsmakelijke moment binnenvallen geloof ik
Hier is een matig topic over de streams, maar goede kans dat je hier in de SC ook een prima antwoord krijgt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef diditje64 het volgende:
euhm zou ik dan maar een vraag stellen die wel over SST gaat? heeft iemand die sms functie al geprobeerd 1,50 voor streams kijken zonder ads? en zo ja is dat voor één uur, voor één dag of voor alle 13 weken?
ik word er een beetje gek van, weet nu wel dat er chocomelk en becel bestaat ;-)
Voor zo ver ik het begrijp betaal je 1,50 voor 60 minuten streamen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef diditje64 het volgende:
euhm zou ik dan maar een vraag stellen die wel over SST gaat? heeft iemand die sms functie al geprobeerd 1,50 voor streams kijken zonder ads? en zo ja is dat voor één uur, voor één dag of voor alle 13 weken?
thnk you, word van dat andere topic niet wijzer dat gaat over streams kijken in het buitenlandquote:Op maandag 14 februari 2011 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor zo ver ik het begrijp betaal je 1,50 voor 60 minuten streamen.
Nou, niet van dit doelloze gelul, neem ik aan...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Pizzalucht het volgende:
Is er behoefte aan een videoarchief? (alle cams opgenomen en in delen geknipt van een uur)
1 dag dus, 13 weken is wel erg hoopvolquote:Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef diditje64 het volgende:
en als ik nu 1,50 moet betalen om voor 13 weken daar vanaf te zijn dan heel graag
Ja ik ga niet 24/7 kijken om de hete stukjes uit te zoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef flugeltje het volgende:
Een archief wellicht niet, maar de meest hete filmpjes bewaren is altijd tof...
Als je toch alles opneemt hoor je vanzelf wel hoelaat de shit loos gingquote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja ik ga niet 24/7 kijken om de hete stukjes uit te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |