3 kleintjesquote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Marrije het volgende:
Op mij hoef je niet jaloers te zijn, heb bijna de hele dag 3 kleintjes om me heen, ik mag blij zijn als ik af en toe wat streams kan meepikken.
Maar geen reclames he? Dat scheelt!!
whehehe, RLS-verslaving is a bitch....quote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Leandra het volgende:
Kind is gisteravond met papa in t grote bad geweest en dus schoon, de was is zaterdag grotendeels gedaan, en als ik niet heel rap zelf wat ga eten dan is zoonlief al aan de volgende voeding toe
Toen de reclame begon klapte ik dr uit...Dus ik vind het best wel irritantquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is de reclame op de streams eigenlijk? Te overleven of erg irritant?
Ik heb die stream van danny een paar keer opengezet en krijg alleen in het begin vier niet-synchroonlopende reclames.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is de reclame op de streams eigenlijk? Te overleven of erg irritant?
Ben ook heintje davids!!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Deadlines! Gelukkig maar dan dat SST me vooralsnog totaal niet boeit. No worries, komt wel.
Oh. En Heintje Davids.
het zijn in ieder geval geen schokkende geheimen! Beetje jammer!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn de geheimen nu fake of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |